te jotka ette ikinä ostaisi lapsellenne reimatec pukuja, mitä tekisitte tässä tilanteessa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mmmm
Tottakai käyttäisin vaikken itse ostaisi, koska halvemmillakin pärjää loistavasti. Irtisanoudun sellaisesta, että pitäisi ehdottomasti olla sitä tai tätä tai olla olematta. Nauti vaan lahjasta, antaja on varmasti halunnut antaa laadukkaan ja mieltänyt ko. puvun sellaiseksi. Jos lapsi leikkii onnellisena niin siitä vaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sallikaa nauraa toistenkin:
Tämä on taas varmasti provo. Ei kukaan ole noin ****, että miettii mitä muut ajattelevat hänestä hänen lastensa vaatteiden perusteella.
No suurin osa varmasti ajattelee niin. Ainakin juuri noiden hinnakkampien merkkien ostajat... Koska aika moni ostaa vain merkin vuoksi. Tunnustakaa pois. B)
 
höhhöijää
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
No miksei sitä voisi käyttää?
koska ne on niin parjattuja pukuja ja vain semmoset jotka haluaa päteä ostaa niitä...
Voi jessus mikä pissis. Että muitten mielipiteet ratkaisee?
Sitä paitsi mä en ole kuullut mitään parjausta Reimaan tai Reimateciin liittyen, enkä kyllä halvempiinkaan haalareihin liittyen. Kumma juttu, etten ole tällaisiin lastenvaate-parjaus- keskusteluihin törmännyt vaikka liikutaankin tytsyn kanssa kaikki alueen perhekerhot, perhekahvilat, muskarit sun muut päivättäisen leikkipuistorumban lisäksi.

Taidat hengata aika erikoisessa mammaseurassa, ja porukan keski-ikä n. 19v?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja sallikaa nauraa toistenkin:
Tämä on taas varmasti provo. Ei kukaan ole noin ****, että miettii mitä muut ajattelevat hänestä hänen lastensa vaatteiden perusteella.
No suurin osa varmasti ajattelee niin. Ainakin juuri noiden hinnakkampien merkkien ostajat... Koska aika moni ostaa vain merkin vuoksi. Tunnustakaa pois. B)
Jep, ostan Reimoja juuri Reiman merkin vuoksi, koska Reima on pärjännyt hyvin haalaritesteissä ja positiivista palautetta on kuulunut muutenkin käyttäjiltä. En ostaisi tuntemattoman merkkistä haalaria, koska siitä ei voi tietää mitä saa.

Onko se Reima muka jotenkin kallis? Ainakin keväisin ja syksyisin niitä saa sellaiseen hintaan että ainakin meidän perheen kukkaro kestää.

Kalliit MERKKIlastenvaatteet on sitten erikseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
No miksei sitä voisi käyttää?
koska ne on niin parjattuja pukuja ja vain semmoset jotka haluaa päteä ostaa niitä...
:eek: Mä en kyllä halua päteä millään ulkopuvulla. Ostan Reimateciä, koska se on minusta hyvälaatuinen merkki ja meillä ollut käytössä moitteeton.
Ja kysymykseesi: käyttäisin ehdottomasti.
 
voi elämä
Huvittaa kyllä. Totta kai käytät lahjaksi saatua asua, ois todella typerää jättää käyttämättä/myydä pilkkahintaan. Ei oo nyt kyllä kaikki inkkarit kanootissa, sori vaan. Mitä se muille kuuluu, vaikka laittaisit Pyllytecin haalarit lapsille =D Ihan yks lysti. Ei ketään kiinnosta, mitä niillä on päällä. Tunnustaudut juuri itse olevasi materialistinen, koska selkeesti luokittleet lasten perheitä heidän vaatteidensa mukaan. Ja vaatemerkin. Hohhoh. Mua ei ainakaan kiinnosta, mitä naapurin pennuilla on päällä -ellei ne oo jotain huippukäytännöllisiä ja alan siks kyselee.
 
vieras
Tietääkö kukaan miten terveellisiä nuo kosteussuojatut kankaat ovat? Itse en osta sen vuoksi, että niissä voi olla epäterveellisiä kemikaaleja ja näiden erikoiskankaiden valmistus varmasti rasittaa ympäristöäkin enemmän. Itselläni nämä syyt, etten osta mitään teccejä.
Lahjaksi saatuakaan en ehkä käyttäisi, mutta yrittäisin selittää syyn loukkaamatta lahjan antajaa.
 
Höpö höpö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tietääkö kukaan miten terveellisiä nuo kosteussuojatut kankaat ovat? Itse en osta sen vuoksi, että niissä voi olla epäterveellisiä kemikaaleja ja näiden erikoiskankaiden valmistus varmasti rasittaa ympäristöäkin enemmän. Itselläni nämä syyt, etten osta mitään teccejä.
Lahjaksi saatuakaan en ehkä käyttäisi, mutta yrittäisin selittää syyn loukkaamatta lahjan antajaa.
Siinä vasta ympäristöä kuluttaakin kun on turhaan tehty, eikä sitten edes käytetä. Eikä ne kuravaatteetkaan kuule ihan luomuja oo...
 
vieras
Ai että kaikkea, mikä on jo ehditty valmistaa pitää käyttää tai kuluttaa ympäristöä...eiköhän se ole meidän kuluttajien valinnoista kiinni mitä valmistetaan ja niillä päätöksillä voidaan vaikuttaa siihen, mihin suutaan asiat kehittyvät. Onko nykypäivänä kukaan ylipäätään kiinnostunut vaatteiden ympäristöystävällisyydestä? Ottaako kukaan selvää siitä, mistä vaate on valmistettu? Uskotaanko kyseenalaistamatta valmistajien moraaliin? Kai noita terveyshaittoja on selvitetty, mutta tietoa asiasta on vaikea löytää. Ainakin kosteussuojatuissa vaatteissa käytetään polyuretaania ja isosyanaattia, joitten pitäisi olla turvallisia. Kuitenkin tiedetään polyuretaanin aiheuttaneen astmaa ja muita allergisia reaktioita. Polyuretaanin sanotaan myös olevan ympäristöystävällistä, mutta keinotekoinen aine jokatapauksessa. Miksi kukaan ei ikinä kyseenalaista yhtään mitään?

 
Toi ko puku on niin sairaan ruma, että mä väittäisin sen olevan väärän kokoinen ja sanoisin haluavani mennä vaihtamaan :saint: Jos olis joku muu kuosi, käyttäisin, hinta on ainoa syy, miksi en Reimatecia osta 8ja sit muutamissa tapauksissa järktyttävän ruma ulkonäkö).
 

Yhteistyössä