Hakutulokset

  1. Sun äitis

    Lahja siskolle

    Ostin siskolle sellaisen yo-yo käsityöjutun, jolla saa tehtyä tilkkutöistä tunnettuja hyrriä... juu, on helppo tehdä niitä ilman sitäkin, mutta ostin nyt sellaisen. ajattelin laittaa lisäksi kankaita, mutta nyt se rupesi tuntumaan hölmöltä... Mitä pakettiin voisi laittaa vielä lisäksi tai...
  2. Sun äitis

    Puhukaa mulle järkeä!

    Aika tehokkaista toppuuttelijoita on nuo puheet, että on liian vanha :| Oma äitini sai minut neljänkympin kynyksellä ja se ei ollut nuorena kivaa. Mutta en ajattele siitä enää niin.
  3. Sun äitis

    Puhukaa mulle järkeä!

    Meidän nuorin on eskarissa eli kovasti on alkanut helpottamaan tämä arki. Ja sitten taas valvomaan öitä ja ja... Ja pahinta on se menettämisen pelko odotusaikana.
  4. Sun äitis

    Kysy pettäjältä

    Kannattiko?
  5. Sun äitis

    Puhukaa mulle järkeä!

    Meillä on lapsiluku täynnä, luulin. Ei mulla kauhee vauvakuume ole, mutta rupesin tosissani ajattelemaan, että yksi vauva voisi vielä meille tulla. Mutta kun.... raskauteni ovat olleet kauheita, olen ollut keskosehkäisyssä ja toinen lapsista syntyi ennenaikaisesti, minulla on ollut...
  6. Sun äitis

    Onko se paljon, jos mä oon tänään syönyt..?

    pistä ruokas Finelin ruokakoriin niin se laskee sulle kalorit sun muut.
  7. Sun äitis

    Mistä sutinaa elämään?

    ei se haaveilu pitkään auta... ja tuskinpa minulla pokkaa riittää syrjähyppyynkään :|
  8. Sun äitis

    Mun tänpäivän ruokailut:

    vihanneksia pitää syödä se 500 g vaikka ketokarppaa ja hiilareiden tilalle rasvaa!
  9. Sun äitis

    Mun tänpäivän ruokailut:

    karppaajan korvaan kuulostaa hyvältä...
  10. Sun äitis

    Mistä sutinaa elämään?

    No kun sekin vaihtoehto teilattiin yks ilta kokonaan...
  11. Sun äitis

    Lasten suusta...

    Mun tyttö katsoi kerran kun laiton ripsiväriä. Tyttö kysi: "saanko minäkin hienontaa itseäni?"
  12. Sun äitis

    Mistä sutinaa elämään?

    Kun kerta elämä hymyilee liian paljon ja siksi kyllästyttää, eikä saa edes haaveilla naapurin palomiehestä :p , niin mistä sais uutta puhtia arkeen?
  13. Sun äitis

    Tosta facebookista...

    Mulla on laidasta laitaan: vanhoja koulukavereita, nykyisiä uudempia ja sitten nettistä tuttuja.
  14. Sun äitis

    Haaveilen vieraasta miehestä

    Mua taitaa vaivata sama... Menee liian hyvin niin unelmoin toisesta miehestä :ashamed: sais vähän sutinaa tähän arkeen.
  15. Sun äitis

    Naiseni on satutäti

    Voi kun minäkin olisin tuollainen äiti... Nykyisin jaksan aika harvoin leikkiä. Se on totta, että aikunen ihminen kaipaa aikuista seuraa, mutta lapset voisivat elää lapsuutensa vaikka missä pilvilinnassa ainakin kotona.
  16. Sun äitis

    mitä vois askarrella actimel-purkeista?

    Enkeleitäkin vois samalla metodilla tehdä.
  17. Sun äitis

    Apujaa! Mä oon taas ihastunu

    Oon ihan kauheessa roihussa...
  18. Sun äitis

    Apujaa! Mä oon taas ihastunu

    jo pieni positiivinen huomio tai ehkäpä jopa pusu kohentaisi arkista taaperusta. tää on nyt vaan hertta-sarjan unelmointi tasolla :ashamed:
  19. Sun äitis

    Apujaa! Mä oon taas ihastunu

    en nyt sentään. Ihan vähän vaan huvitusta jos sais :snotty:
  20. Sun äitis

    Apujaa! Mä oon taas ihastunu

    kai mä oon jotenkin kyllästuny tähän tavalliseen elämään. Taidan vähän vikitellä... lähetin jo pienen viestin... :D

Yhteistyössä