Mun tänpäivän ruokailut:

  • Viestiketjun aloittaja kakkaa niskaan
  • Ensimmäinen viesti
kakkaa niskaan
Lounas:
2dl kanasalaattia (joku 200g paistettua kanaa, muutama kirsikkatomaatti, 70g mozzarellaa, 10cm pätkä tuorekurkkua ja pari tl salaatinkastiketta)

Päivällinen:
4 munan munakas, jossa loraus kermaa ja mausteita, kolme täyslihanakkia.

Lisäksi päivänmittaan ihan liikaa kahvia ja noin 1,5l vettä.

Ja ei, en syö kuin kaksi kertaa päivässä. Ei ole nälkä muulloin. Paitsi sitten on koko ajan, jos syön leipää tai muuta höttöä.
 
Jenis
2 dl salaattia? Aika pienet on annokset, etkä saa tosta määrästä juuri mitään tarpeeksi - siis kuituja ja vitamiineja. Karppaukseen en sinänsä ota kantaa, mutta tuo ruokamäärä on tosi pieni.
 
ap
Hyvähyvä :D
Ketokarppausta tässä harrastelen. Tosin vkl pidin hiilaripäivän ja söin tavispizzaa..

Mulle sopii loistavasti tää kaks kertaa päivässä syöminen. Eka ruokailu töissä, jotain kevyttä ja nopeaa ja sitten isompi, kunnon annos illalla kun tuun kotiin ja oon saanut muun perheen ruokittua. Hyvin pärjäilee :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
2 dl salaattia? Aika pienet on annokset, etkä saa tosta määrästä juuri mitään tarpeeksi - siis kuituja ja vitamiineja. Karppaukseen en sinänsä ota kantaa, mutta tuo ruokamäärä on tosi pieni.
No hyvä jos on pieni. Laihtuminen on tässä pointtina, ja sitäpaitsi, miksi mun pitäis syödä enemmän kun jo tuosta määrästä tulee vatsa täyteen ja nälkä pysyy kevyesti poissa sen 6 tuntia??
Illalla kun syön joskus 18-19 välillä, on seuraavan kerran nälkä seuraavana päivänä joskus 12.30-13.
 
Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
2 dl salaattia? Aika pienet on annokset, etkä saa tosta määrästä juuri mitään tarpeeksi - siis kuituja ja vitamiineja. Karppaukseen en sinänsä ota kantaa, mutta tuo ruokamäärä on tosi pieni.
No hyvä jos on pieni. Laihtuminen on tässä pointtina, ja sitäpaitsi, miksi mun pitäis syödä enemmän kun jo tuosta määrästä tulee vatsa täyteen ja nälkä pysyy kevyesti poissa sen 6 tuntia??
Illalla kun syön joskus 18-19 välillä, on seuraavan kerran nälkä seuraavana päivänä joskus 12.30-13.
Eihän sun tartte tehdä mitään mitä et tahdo - mutta nälkiintyminen ei välttämättä sitä laihtumista nopeuta, kun kroppas menee säästöliekille. Terveenä pysymiseen vaaditaan myös tiettyjä perusjuttuja, mutta eipä niistä sen enempää kun ei kerta "ole nälkä" ;)
 
ap
Joopati joo. Mulla on päiviä, jolloin syön reippaasti sen 500g kasviksia, kuten esim. eilen. Välillä on taas päiviä, jolloin kasviksia tulee vähemmän, johtuen siitä että töissä on eväänä esim. rahkaa.
Ja tiedän kyllä karppauksen ja ketokarppauksen niksit, mä en jaksa hifistellä, tää tyyli sopii mulle paremmin.

Sitäpaitsi. Silloin kun en ole karpannut, en ole syönyt edes näin terveellisesti.
 
Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joopati joo. Mulla on päiviä, jolloin syön reippaasti sen 500g kasviksia, kuten esim. eilen. Välillä on taas päiviä, jolloin kasviksia tulee vähemmän, johtuen siitä että töissä on eväänä esim. rahkaa.
Ja tiedän kyllä karppauksen ja ketokarppauksen niksit, mä en jaksa hifistellä, tää tyyli sopii mulle paremmin.

Sitäpaitsi. Silloin kun en ole karpannut, en ole syönyt edes näin terveellisesti.
Eli mitä sä olit tällä aloituksella sitten vailla? Jos kerran tiedät mitä teet, niin miksi edes kysyä muiden mielipiteitä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joopati joo. Mulla on päiviä, jolloin syön reippaasti sen 500g kasviksia, kuten esim. eilen. Välillä on taas päiviä, jolloin kasviksia tulee vähemmän, johtuen siitä että töissä on eväänä esim. rahkaa.
Ja tiedän kyllä karppauksen ja ketokarppauksen niksit, mä en jaksa hifistellä, tää tyyli sopii mulle paremmin.

Sitäpaitsi. Silloin kun en ole karpannut, en ole syönyt edes näin terveellisesti.
Eli mitä sä olit tällä aloituksella sitten vailla? Jos kerran tiedät mitä teet, niin miksi edes kysyä muiden mielipiteitä?
Mä mitään mielipiteitä kysynyt, vai näetkö tuolla jossain kysymyslauseen? Kunhan ajattelin ilmoittaa, kun arvasin että tulee kauhistelijoita ketjullinen :D
 
Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joopati joo. Mulla on päiviä, jolloin syön reippaasti sen 500g kasviksia, kuten esim. eilen. Välillä on taas päiviä, jolloin kasviksia tulee vähemmän, johtuen siitä että töissä on eväänä esim. rahkaa.
Ja tiedän kyllä karppauksen ja ketokarppauksen niksit, mä en jaksa hifistellä, tää tyyli sopii mulle paremmin.

Sitäpaitsi. Silloin kun en ole karpannut, en ole syönyt edes näin terveellisesti.
Eli mitä sä olit tällä aloituksella sitten vailla? Jos kerran tiedät mitä teet, niin miksi edes kysyä muiden mielipiteitä?
Mä mitään mielipiteitä kysynyt, vai näetkö tuolla jossain kysymyslauseen? Kunhan ajattelin ilmoittaa, kun arvasin että tulee kauhistelijoita ketjullinen :D
Ai, kuvittelin että tarkoitus oli herättää keskustelua, kun keskustelupalstalla ollaan. Mutta arvasit sitten väärin, tuollahan kovasti hyvähyvätettiin sun karppausta.
 
suvi-tuuli
jaa-a, laitanpa minäkin päivän syömiseni listalle: aamupalaks sacher-kakkuu ja kermavaahtoo, sitten vanillan mansikkarahka, ruuaks pötkö vuohenjuustoo (nam) ihan sellasenaan, partaukko-jugurttia tyrnihillolla ja pepsii,
ja huom! ei dieetin dieettiä:)
 

Yhteistyössä