Puhukaa mulle järkeä!

Meillä on lapsiluku täynnä, luulin. Ei mulla kauhee vauvakuume ole, mutta rupesin tosissani ajattelemaan, että yksi vauva voisi vielä meille tulla.

Mutta kun.... raskauteni ovat olleet kauheita, olen ollut keskosehkäisyssä ja toinen lapsista syntyi ennenaikaisesti, minulla on ollut raskausdiabetes, streptokokki, pelkään synnytystä jne jne...Olenko hullu?

Ja olen kohta 40 v. :ashamed:
 
Höh, et ole hullu, vaan lapsirakas nainen =) Vaikka raskaudet ovat olleet sinulla vähemmän helppoja niin silti tahtoisit, musta se kertoo vaan valmiudesta jaksaa vielä yksi vaippaikäinen ja kaiken aloittaminen alusta. Että en mä vaan osaa puhua sulle "järkeä" :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:
Meillä on lapsiluku täynnä, luulin. Ei mulla kauhee vauvakuume ole, mutta rupesin tosissani ajattelemaan, että yksi vauva voisi vielä meille tulla.

Mutta kun.... raskauteni ovat olleet kauheita, olen ollut keskosehkäisyssä ja toinen lapsista syntyi ennenaikaisesti, minulla on ollut raskausdiabetes, streptokokki, pelkään synnytystä jne jne...Olenko hullu?

Ja olen kohta 40 v. :ashamed:
Mitäs jos odottelisit seuraavaksi niitä lapsenlapsia?
Ei sillä, jos vauvan haluat niin siitä vaan.
 
tt
joskus se lastenteko kannattaa jättää nuoremmille. Ei sekään ole kiva et ne vanhemmat läpset jää äidittä,jos synnytyksessa käy pahasti. Nauti nyt vaan niistä lapsista joita kasvatat ny.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:
Meidän nuorin on eskarissa eli kovasti on alkanut helpottamaan tämä arki. Ja sitten taas valvomaan öitä ja ja...

Ja pahinta on se menettämisen pelko odotusaikana.
Mulla on yksi lapsi, raskaus oli alusta loppuun TODELLA vaikea. Menettämisen pelko siis tuttuakin tutumpi. Sun pitää tehdä valintoja, jaksaminen on tärkeää, mutta kuitenkaan mikään ei tulisi sulle yllätyksenä. Mutta mä en näe että sä olisit niin "vanha" että pitäis luovuttaa ja alkaa vaan lapsenlapsia odottelemaan. Tosin jos vielä meinaa, niin nythän se sitten pitäisi..
 
40v. Viiden lapsen äiti
Itse olen 40,ja vanhin lapsi on 13-vuotias,mielestäni yli kolmevitonen on hedelmättömämpi,kuin alle,myönnetää,ite sain viimisen kolmekutosena.Olen samaa mieltä jonkun kanssa,että keskity nauttimaan sitten niistä lapsenlapsista! :)
Ollaan mieheni kanssa yritetty kuudetta jo puol vuotta,ja alkaa toivo mennä itelläki,ku ei tärpänny,kai se on vaan sitä että mä olen VANHA! Ei haluis myöntää,mutta,täytyy itekki alkaa odottaa esikoisen muksuja,ja nauttia niistä sitten "mummona" <3
Jos miehesi haluaa,nii miksikäs et yrittäisi.Mieti kuitenkin,jaksatko taas alkaa sössimään koko perheen unirytmit,ja muksujen harrastukset,uhraa aikas lapsillesi! Ei olla kuitenkaan enää niin nuoria.
 

Yhteistyössä