Hakutulokset

  1. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Minäkin haluan toivottaa kaikille plussa tuulia ja sanoa että älkää ikinä luopuko toivosta. Meillä toista lasta yritetty yli 2 vuotta ja nyt vihdoinkin plussa alkaa vahvistumaan. Tsemppiä kaikille ja kyllä tekin vielä plussaatte, toisilla menee aikaa vain enemmän kuin toisilla...
  2. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tässä vielä toinen http://aijaa.com/DyLn8M
  3. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    http://aijaa.com/VIJEB5 näkeekö kukaan tässä mitään? :) :/
  4. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Apuja... nyt en ymmärrä... eli itsellä menossa kp.45/35-40 tein eilen hetken mielijohteesta ovis testin mikä oli positiivinen?!tein tänään uuden ovis testin sekin positiivinen? Mitä tämä nyt tarkoittaa? Onko itselläni nyt vasta muka ovulaatio vai mitä ihmettä? Menkkoja ei ole näkynyt ja r.testin...
  5. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Stella 86 Monta päivää ovis tikkusi näyttivät vahvaa viivaa ennenkuin teit r.testin? :)
  6. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Välli, minäkin olen näkevinäni jotakin! :)
  7. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Eli mikä ihme mua vaivaa!??
  8. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onnea plussanneille! :) itselläni menossa jo kp80 ja juu kyllä pitäisi gyneä alkaa tilailemaan. Onko kenelläkään kokemuksia että mahasta ottaa? Ihan kuin olisi huvipuisto laitteessa?! Muutamana päivänä ollut mahan nippailua ja nyt pari päivää outoa tunnetta mahassa juuri sellaista että...
  9. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Liisajohanna, täältä löytyisi yksi joka kärsii myös tooooodella pitkistä kierroista. En ole tutkimuksissa käynyt kun en ole uskaltannu ja toinen lapsi ollut haaveissa jo pari vuotta eikä tuloksena ole kuin yksi keskenmeno tammikuussa 2015 ja sen jälkeen ei niin mitään :( nyttekin menossa jo...
  10. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onnea plussasta papuprinsessa!:) kauanko teillä yritystä takana?
  11. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tulkinta apua? Vieläkään plussa? Vahvin viiva ikinä?!
  12. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nuo on juurikin one step testejä. En oikein osaa sanoa onko ollut kontrollin kanssa saman vahvuinen kun tuossa tulee sillee jännästi "puolikas"viiva ja sitten haalenee siitä tai sillee... äh, vaikea selittää. :( onks noi testit ihan huonoja? En viitsisi ostella ainakaan digi testejä kun...
  13. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä on ensimmäistä kiertoa tikuttava ja apuja kaipaava. Kiertoni on ollut aivan sekaisin välillä tulee normaalisti välillä on 100päivää. No kaksi vuotta yritetty ja tuloksena vain yksi km.01/2015. Nyt yritän ovulaatiota metsästää ja en ymmärrä näistä tikuista tuon taivaallista mutta laitan...
  14. T

    Method Draine -kuurilla aloittaneille

    Mä tein sen vihdoin ja viimein, kävin pari päivää sitten ostamassa tän ihme kuurin... Nyt toinen päivä menossa ja pudotusta tullu JO 800g... JEE JEE... Paino oli ennen kuuria 77kg ja nyt 76.2kg.. HUH HUH, täähän TODELLAKIN TOIMII... IHANAAAAA... :D Tavoite paino minulla on päästä 65kg, mutta...
  15. T

    Method Draine -kuurilla aloittaneille

    joo, ÄLÄ missään tapauksessa lopeta kirjoittelua, minua ainakin kiinnostaa miten sulla menee!! =) joka aamu ensimmäisenä koneelle kattomaan ootko jo kirjoittanut... Tsemppiä sulle ja jatka kirjoittelua!! Onko tämä nyt sellainen kuuri mitä suosittelisit muillekin? Syötkö päivän aikana...
  16. T

    Method Draine -kuurilla aloittaneille

    kuinkas paljon tuo kuuri maksaa?? olen itse ajatellut kokeilla samaa kuuria jo pari viikkoa, mutta en ole päässyt apteekkiin asti sitä ostamaan!! :ashamed: Ihana kuulla että kuuri toimii... taidan tästä heti huomenissa kipaista apteekkiin... :hug:
  17. T

    apuja kaivataan!!!!

    Elikkä minulla on 3kk poika kotona ja vannaaminen ei suju millään.. huuto on aina kova kun laitan pojan vannaan selälleen... vanna vesi ei ole kylmää eikä mielestäni kuumaakaan, ihan vauvana tykkäsi vannaamisesta mutta ei ENÄÄ!!? :| onko kenelläkään vinkkejä?? ja poika on alkanut viihtymään...

Yhteistyössä