Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tuo ei ihan ole ovisplussa. Joillakin kierron lopussa ja menkkojen alussa ovistesti on melko tumma. Ovisplussa on yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolli.
Itsellä kanssa oli melko tumma jollei lähes plussa loppukierrosta.
Tee ihmeessä uutta rtestiä vielä jos epäilyttää.
Tosin jos sofi rtestejä teet niin ne saattaa kyllä antaa pinkkiä viivanpaikkaa. Kokeile jollain muulla merkillä. Apteekin rtesti tai digi..pregcheck vaikka sekin on alkanut välillä antaa törkeitä viivanpaikkoja mutta näyttää kyllä suht aikaiseen haamutkin, jos vaan muistaa sen että viivanpaikat tulee kanssa helposti näkyviin.
Tänään eka aamu etovuus ja kahvi ja tupakki ei maistu :) ja nyt malttamattomana tein aamu pissistä testin ja tadaa heti silmiin pistävä haamusta tummempi viiva tuli heti joten nyt sormet ja varpaat ristiin että viiva vahvistuu (y)
 
Kirjoittelinkin tänne noin kuukausi sitten kun menkat oli myöhässä ja raskaustesti oli negatiivinen. Menkat ei siis alkaneet vaan olin raskaana, mut ilmeisesti oli kohdunulkoinen :confused: noh onneksi vuoti itsekseen pois. Sanottiin, että pitäisi odottaa yhdet kuukautiset. Ootteko km kokeneet odottaneet vai ryhtyneet heti uuteen yritykseen?
 
Kirjoittelinkin tänne noin kuukausi sitten kun menkat oli myöhässä ja raskaustesti oli negatiivinen. Menkat ei siis alkaneet vaan olin raskaana, mut ilmeisesti oli kohdunulkoinen :confused: noh onneksi vuoti itsekseen pois. Sanottiin, että pitäisi odottaa yhdet kuukautiset. Ootteko km kokeneet odottaneet vai ryhtyneet heti uuteen yritykseen?
Heti ryhdyttiin uuteen yritykseen ja samantien tärppäsi. Pahoittelut keskenmenosta ja onnea uuteen yritykseen (y)
 
  • Tykkää
Reactions: kia1981
Heti ryhdyttiin uuteen yritykseen ja samantien tärppäsi. Pahoittelut keskenmenosta ja onnea uuteen yritykseen (y)
Joo kahlasin läpi nettiä ja ilmeisesti keskenmenon jälkeen olis jotenkin hedelmällisempi kierto! Ymmärsin lääkärin puheesta et siks pitäisi kuukautiset odottaa et helpompi se laskettu aika määrittää (n) noh eilen ainakin tuntu ovulaatio kivut, että ainakin tämä kierto on nyt kuitenkin hyödynnetty. Katsotaan mitä testit sanoo :)
 
Tuo ei ihan ole ovisplussa. Joillakin kierron lopussa ja menkkojen alussa ovistesti on melko tumma. Ovisplussa on yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolli.
Itsellä kanssa oli melko tumma jollei lähes plussa loppukierrosta.
Tee ihmeessä uutta rtestiä vielä jos epäilyttää.
Tosin jos sofi rtestejä teet niin ne saattaa kyllä antaa pinkkiä viivanpaikkaa. Kokeile jollain muulla merkillä. Apteekin rtesti tai digi..pregcheck vaikka sekin on alkanut välillä antaa törkeitä viivanpaikkoja mutta näyttää kyllä suht aikaiseen haamutkin, jos vaan muistaa sen että viivanpaikat tulee kanssa helposti näkyviin.
Tai sitten voi köydä niin että ovisplussa on tosi haalea, kuten mulla kävi plusaakierrosaa. Tikutin toista viikkoa aamuin illoin ja sain kahtena päivänä vain hyvin vaaleat viivat ovistikkuun ja nyt olen plussannut ;)
Ei noihin aina oo luottamista.
Ja toisaalta niinkin voi olla, vaikka tulis vahva ovisplussa niin ovulaatiota ei välttämättä tapahdu :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: kia1981
Tai sitten voi köydä niin että ovisplussa on tosi haalea, kuten mulla kävi plusaakierrosaa. Tikutin toista viikkoa aamuin illoin ja sain kahtena päivänä vain hyvin vaaleat viivat ovistikkuun ja nyt olen plussannut ;)
Ei noihin aina oo luottamista.
Ja toisaalta niinkin voi olla, vaikka tulis vahva ovisplussa niin ovulaatiota ei välttämättä tapahdu :eek:
Ei olekaan silloin oplussa. ;) ovis toki voi tulla vaikka testi ei näytäkään. :) kyllä tässä on 3 ja puolen vuoden aikana kanssa kahlannut läpi jokusen testin ja tutuksi tullut kaiken näköiset kierrot. Ja ym. ;) senkin tiedän ettei ovis välttämättä tule vaikka testi plussaa näyttää. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Onnea plussanneille! :) itselläni menossa jo kp80 ja juu kyllä pitäisi gyneä alkaa tilailemaan. Onko kenelläkään kokemuksia että mahasta ottaa? Ihan kuin olisi huvipuisto laitteessa?! Muutamana päivänä ollut mahan nippailua ja nyt pari päivää outoa tunnetta mahassa juuri sellaista että mahanpohjasta ottaa? Menkkoja tässä odoteltu jo pidemmän aikaa mutta ei näy?! Raskaustestiä en ole edes viittinny tehdä ainakaan pariin viikkoon kun negaa näyttää kumminkin. :(
 
Onneksi vuoto kesti tosiaan 1,5päivää loppui kun seinään ..normisti menkat 5-7 päivää.Raskaustestit tulossa postin mukana huomenna ja maanantaihin pitäisi malttaa jotenkin vaan tuli vuodon jälkeen fiilis et oli kemiallinen raskaus :cry:
 
Onnea plussanneille! :) itselläni menossa jo kp80 ja juu kyllä pitäisi gyneä alkaa tilailemaan. Onko kenelläkään kokemuksia että mahasta ottaa? Ihan kuin olisi huvipuisto laitteessa?! Muutamana päivänä ollut mahan nippailua ja nyt pari päivää outoa tunnetta mahassa juuri sellaista että mahanpohjasta ottaa? Menkkoja tässä odoteltu jo pidemmän aikaa mutta ei näy?! Raskaustestiä en ole edes viittinny tehdä ainakaan pariin viikkoon kun negaa näyttää kumminkin. :(
Ei oo kyl tommosta kokemusta, mut varmaan kannattaa gynelle sitä aikaa varata, kun noin toi kierto venynyt! (n)
 
Hei!
Nyt on pakko kirjoittaa kun niin erikoinen tilanne
Palstaa olen lukenut paljon mutten ole saanut itse aikaiseksi kirjoittaa. Eli siis tikuttelin ovista viime kierrosta ja sain tasavahvat viivat illalla kp18 ( 22.8), jätin testailun siihen joten en tiedä olisko viiva siitä vielä vahvistunut (eka kuva o-testit kp12-18).
Negatiivisen raskaustestin tein 2.9 ja sitte vuoto alkoikin 3.9, yleensä kierrot pidempiä mutta muuten normaalit viikonmittaiset kuukautiset. Toissapäivänä ja eilen vuoti kirkasta verta, tänään loppui kuin seinään. Tänään ajattelin alkaa tikuttamaan ovista (kp15), tikkuun tuli todella vahva viiva heti. Huvikseni ajattelin testata myös ovistestien mukana tulleen raskaustestin. Yllätys aikamoinen kun testiin piirtyi toinenki viiva, tämän jälkeen täytyi kastaa vielä toisen merkkinen r-testi, jossa viiva oli vieläkin vahvempi. Nyt erittäin sekavat ajatukset. Mitä tästä pitäis ajatella? Onko siis plussaa, vai voiko näyttää väärin? Ja mitä ihmettä nuo menkat ja vuodot on?
 

Attachments

Hei!
Nyt on pakko kirjoittaa kun niin erikoinen tilanne
Palstaa olen lukenut paljon mutten ole saanut itse aikaiseksi kirjoittaa. Eli siis tikuttelin ovista viime kierrosta ja sain tasavahvat viivat illalla kp18 ( 22.8), jätin testailun siihen joten en tiedä olisko viiva siitä vielä vahvistunut (eka kuva o-testit kp12-18).
Negatiivisen raskaustestin tein 2.9 ja sitte vuoto alkoikin 3.9, yleensä kierrot pidempiä mutta muuten normaalit viikonmittaiset kuukautiset. Toissapäivänä ja eilen vuoti kirkasta verta, tänään loppui kuin seinään. Tänään ajattelin alkaa tikuttamaan ovista (kp15), tikkuun tuli todella vahva viiva heti. Huvikseni ajattelin testata myös ovistestien mukana tulleen raskaustestin. Yllätys aikamoinen kun testiin piirtyi toinenki viiva, tämän jälkeen täytyi kastaa vielä toisen merkkinen r-testi, jossa viiva oli vieläkin vahvempi. Nyt erittäin sekavat ajatukset. Mitä tästä pitäis ajatella? Onko siis plussaa, vai voiko näyttää väärin? Ja mitä ihmettä nuo menkat ja vuodot on?
Onnea! Olet raskaana! Valemenkat voi olla kyseessä. Mutta sinuna ottaisin yhteyttä neuvolaan, olisi hyvä tarkistaa että vauva kasvaa oikeassa paikassa. Raskausajan vuodot on aika yleisiä ja vaarattomiakin.
 
Hei!
Nyt on pakko kirjoittaa kun niin erikoinen tilanne
Palstaa olen lukenut paljon mutten ole saanut itse aikaiseksi kirjoittaa. Eli siis tikuttelin ovista viime kierrosta ja sain tasavahvat viivat illalla kp18 ( 22.8), jätin testailun siihen joten en tiedä olisko viiva siitä vielä vahvistunut (eka kuva o-testit kp12-18).
Negatiivisen raskaustestin tein 2.9 ja sitte vuoto alkoikin 3.9, yleensä kierrot pidempiä mutta muuten normaalit viikonmittaiset kuukautiset. Toissapäivänä ja eilen vuoti kirkasta verta, tänään loppui kuin seinään. Tänään ajattelin alkaa tikuttamaan ovista (kp15), tikkuun tuli todella vahva viiva heti. Huvikseni ajattelin testata myös ovistestien mukana tulleen raskaustestin. Yllätys aikamoinen kun testiin piirtyi toinenki viiva, tämän jälkeen täytyi kastaa vielä toisen merkkinen r-testi, jossa viiva oli vieläkin vahvempi. Nyt erittäin sekavat ajatukset. Mitä tästä pitäis ajatella? Onko siis plussaa, vai voiko näyttää väärin? Ja mitä ihmettä nuo menkat ja vuodot on?
Mulla oli vast ikää samanlainen tilanne. Eli minun tulkinnan mukaan normaalit menkat alkoi 22.8, mutta varuiksi tein testin vielä 25.8, koska olin lähdössä rilluttelemaan. Ja nega siis oli testi silloin. Sitten suunnilleen viikkoa myöhemmin olin siirtänyt ajatukset jo tuleviin testailuihin ja ostin kaappiin odottamaan pc:n raskaustestiliuskoja, joita en ollut ennen käyttänyt. Oon lueskellut, että jotkut saa niihin selkeitäkin viivanpaikkoja, joten päätin testata miten testi mulla toimii "varmoilla päivillä". Testiin ilmaantukin selkeet viivat ja sitten piti digiäkin varuiksi uitella. Ja kaikki testit ilmotti, että raskaana ollaan. Soittelin neuvolaan ja kerroin sinne tilanteesta ja laittovat mut sieltä hcg-mittaukseen ja ultraan. Nää oli viikon päästä siitä kun soitin. Ennen nuihin menoa rupesi olemaan tuhruvuotoa, eikä ultrassa enää mitään näkynyt, hcg oli 500. Varmaksi ei lääkäri pystynyt sanomaan, missä raskaus oli ollut, mutta kesken oli siis mennyt. Labroissa kävin vielä pariin otteeseen tuon jälkeen, että varmistettiin, että hcg lähti laskemaan. Mutta toivottavasti sulla kävisi parempi tuuri ja pienoinen olisi pysyvämpää sorttia!
 
Hipiti: Mulla on ihan sama tilanne (taas). Eli menkat oli normaalit ja niiden jälkeen raskaustestiin selvä plussa. Nykyään testaan aina menkkojen jälkeen kun on pakko varmistaa. Soitan maanantaina heti neuvolaan ja vaadin päästä hCG-mittauksiin tai ainakin alkuraskauden ultraan.

Mullahan siis viime syksynä melko samaan aikaan oli ihan samanlainen tilanne, eli menkat tuli ja sen jälkeen plussa. Lopulta tilanne johti kohdunulkoisen diagnoosiin ja toisen munanjohtimen poistoon. Vitsailtiin miehen kanssa, että täähän on mun uusi harrastus kun joka syksy tulee epäselvä plussa testiin. :D

Tossa aiemmin kerroin PC:n roskishaamu/viivanpaikasta, mutta ei se sitten ilmeisesti ollutkaan sellainen. Silti normaalit menkat tuli ja tässä sitä nyt sitten taas ollaan. :confused:
 
Tänä aamuna näytti viivat omaan silmään haaleammilta kun eilen :/ ovistesti vahva plussa, frsu testi ehkä samanlainen kun eilen ja toinen testi huomattavasti haaleampi kuin eilen. Eiliset oli tehty päivällä ja nyt tosiaan aamusta. Täytyy kai odotella hetki ja testailla ja katsoa miltä vaikuttaa. Liian kauan en kuitenkaan odottele jos kyseessä sattuisikin olemaan kohdunulkoinen..mutta ei tämä mitenkään vaikuta tavalliselta raskaudelta.. Muutama yö sitten oli myös tajuttomia kipuja, oikealla alavatsalla. Kohdunulkoinenhan näkyy plussana testeissä koko ajan? Eli jos testit alkaa näyttää negaa ei ole syytä huoleen että Aiheuttaisi jotain vaaraa vaan silloin on poistunut itsekseen? Kamalaa kirjoitusta Jotenkin vaan ei ole sellainenn olo että tässä raskaus olisi kyseessä..
 

Yhteistyössä