Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Helou ! Tää ties monesko testi minkä teen, ku oon ollu niin resseis sen viivan vahvistumisen kans :D Ensimmäinen minkä tein, oli tosi haalea mut selvästi erotettavissa. Ja tällä hetkel olis 4+5 :) Kutsutaanko tätä ny vielä haamuksi, kun ei ole täysin saman värinen ku toinen viiva?
 
Hei viisaammat! Nouseeko raskaushormoni aina suunnilleen samaan tahtiin samalla ihmisellä (onnistuneissa raskauksissa)? Eli jos joskus ois vaikka plussannut dpo 10 niin voisko olettaa että toisessakin raskaudessa sais plussan sillon? Ite oon erikoistunut pelkkiin negoihin niin en tiedä mistään mitään :geek:
 
Moikka!

täällä minipillerit jätetty kesäkuussa ja 2 menkat tullut tasan kp/28 /28. lopetuksen jälkeen. Eka ovis bongattu kp 13 (31.8) pupuilua joka toinen päivä ja ovis päivänä. Nyt sitten 11 päivää oviksesta alkoi tulla ihan kuin ovis limaa jossa viiru verta (kiinnittyminen) ? Ja tänä aamuna valkovuodon sekaista rusehtavaa mutta ei siteelle asti ja loppui kun seinään o_O niin kovin toivon että ois tärpänny mutta nyt sitten pelon sekavin tuntein hätähousuna jo ajattelen että nääh menkat vaan alkaa aikasemmin...

Yuna: en usko ainakin omalla kohdallani esikoinen näytti + vasta rv 5+ ja pikkukakkonen 2 päivää ennenn kun menkat ois pitänyt alkaa.

Plussa onnea ja tuulia kaikille :)(y)
 
Hei viisaammat! Nouseeko raskaushormoni aina suunnilleen samaan tahtiin samalla ihmisellä (onnistuneissa raskauksissa)? Eli jos joskus ois vaikka plussannut dpo 10 niin voisko olettaa että toisessakin raskaudessa sais plussan sillon? Ite oon erikoistunut pelkkiin negoihin niin en tiedä mistään mitään :geek:

Mulla ekassa raskaudessa tein testin kp 32/28 ja silloin oli jo kirkuvan punaiset. Joten oon kyllä tässä toista yrittäessä tehnyt testejä paljon aiemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Sellanen käsitys mulla on että, raskaushormooni tuplaantuis joka toinen päivä, ihan jokaikisellä raskaana olevalla. Voin olla väärässäkin! :ROFLMAO:

Tästä toisesta plussasin jo dpo 10 mutta viiva vahvistui vähitellen. Kp 31 sain todella selvän plussan! :)

Esikoisesta en osaa verrata kun hänestä plussasin vasta 9+:ROFLMAO: Jännä miten tiesin jo nyt kumminki viikkoa ennen menkkoja et raskaana oon.. :p
 
Hei viisaammat! Nouseeko raskaushormoni aina suunnilleen samaan tahtiin samalla ihmisellä (onnistuneissa raskauksissa)? Eli jos joskus ois vaikka plussannut dpo 10 niin voisko olettaa että toisessakin raskaudessa sais plussan sillon? Ite oon erikoistunut pelkkiin negoihin niin en tiedä mistään mitään :geek:
Sehän kaiketi riippuu myös siitä milloin alkio kiinnittyy? Eikös vasta sen jälkeen ala raskaushormoonia erittyä. Eli ei välttämättä näytä samana päivänä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Älkää naurako mut nyt on vallan mielenkiintoista ...kerroin aikasemmin että tänään tullut niukkaa vuotoa vaikka menkat pitäis alkaa 18-19.9 .Tein myös haamun testiajalla aamulla. No koska ovistestejä oli ja vuoto muuttui punaiseksi tein huvikseni ovistestin joka oli positiivinen miten voi olla mahdollista kun ovis oli jo et samassa kierrossa 2 ovista ja onko nää ny menkat vai valemenkat sen verta kerron vielä et mulla on raskauksien aikana kohdussa ollu hematooma voisko vielä olla toivoa et raskaana ole?
 

Attachments

HooKoo onnea vielä kerran :love::love:

Helmiina näkyy ylimmissä selvä viiva (y)

mommy jo on outoa, en osaa kyllä oikein sanoa mitään :unsure:

Tänään se ovis tuli sellasilla kivuilla että huh huh, ei jää epäilyksiä mistä johtuu. Eli dpo 0 ja piinailu alkakoon. Kyllä royal gelee ja maca auttoi limoihin ja paljon, ukko ei oo pahemmin valittanu :giggle::love:

Ukon verikokeet oli hyvät, sieltä ei ainakaan syytä löytyny lapsettomuuteen. Sanoi että 2-4kk jonot on lapsettomuushoitoihin ja sanoi että lähete saadaan sinne ens viikolla mun lääkäri käynnin jälkeen. En malta odottaa, ihana ihana lääkäri. Tää on kuin lottovoitto, meitä kuunnellaan ja apu on lähellä :cry::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Välli ja HooKoo-82
Samassa kierrossa ei voi olla kahta ovista. Mutta ovistestit voi näyttää myös raskauden :) mulla kierron lopussa alkionsiirron jälkeen ovistestillä aloitin aikaiseen testauksen ja se näyttikin paljon tummempa kuin siinä kierron vaiheessa näyttäisi normaalisti. Ja siitä sitten myös raskaustesteihin alkoi sen jälkeen tulla vähän väriä.
 
Älkää naurako mut nyt on vallan mielenkiintoista ...kerroin aikasemmin että tänään tullut niukkaa vuotoa vaikka menkat pitäis alkaa 18-19.9 .Tein myös haamun testiajalla aamulla. No koska ovistestejä oli ja vuoto muuttui punaiseksi tein huvikseni ovistestin joka oli positiivinen miten voi olla mahdollista kun ovis oli jo et samassa kierrossa 2 ovista ja onko nää ny menkat vai valemenkat sen verta kerron vielä et mulla on raskauksien aikana kohdussa ollu hematooma voisko vielä olla toivoa et raskaana ole?
Siis onko tuossa kuva siitä sun positiivisesta ovistestistä tuo vihreä?
Meinaan ovistestissähän täytyy viivojen olla tasavahvat ja silloin se on plussa. ;-)
Tuo vuotohan voisi olla kiinnittymisvuotoa jota joskus voi olla joillakin. Täsmäisikin päiviin, jos menkat pitäisi alkaa noin viikon pääsä.
Onko vuoto miten runsasta?
 
Siis onko tuossa kuva siitä sun positiivisesta ovistestistä tuo vihreä?
Meinaan ovistestissähän täytyy viivojen olla tasavahvat ja silloin se on plussa. ;-)
Tuo vuotohan voisi olla kiinnittymisvuotoa jota joskus voi olla joillakin. Täsmäisikin päiviin, jos menkat pitäisi alkaa noin viikon pääsä.
Onko vuoto miten runsasta?
Juu ovistestistä on ja tein vielä uuden kun sairaanhoitaja ystävä ei ollut uskoa ja se on vahvempi ...vuoto on punasta ja ruskeaa normaalia menkka vuotoa niukempaa...tuossa vielä ilta tikutus
 

Attachments

Samassa kierrossa ei voi olla kahta ovista. Mutta ovistestit voi näyttää myös raskauden :) mulla kierron lopussa alkionsiirron jälkeen ovistestillä aloitin aikaiseen testauksen ja se näyttikin paljon tummempa kuin siinä kierron vaiheessa näyttäisi normaalisti. Ja siitä sitten myös raskaustesteihin alkoi sen jälkeen tulla vähän väriä.
Minulle nyt neuvottiin odottamaan viikonloppuun ja uusi raskaustesti kehiin ja jos näyttää haamua niin sitten pari päivää menkkojen oletetun ajankohdan jälkeen uusi Huh kyllä on outoa
 
Juu ovistestistä on ja tein vielä uuden kun sairaanhoitaja ystävä ei ollut uskoa ja se on vahvempi ...vuoto on punasta ja ruskeaa normaalia menkka vuotoa niukempaa...tuossa vielä ilta tikutus
Tuo ei ihan ole ovisplussa. Joillakin kierron lopussa ja menkkojen alussa ovistesti on melko tumma. Ovisplussa on yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolli.
Itsellä kanssa oli melko tumma jollei lähes plussa loppukierrosta.
Tee ihmeessä uutta rtestiä vielä jos epäilyttää.
Tosin jos sofi rtestejä teet niin ne saattaa kyllä antaa pinkkiä viivanpaikkaa. Kokeile jollain muulla merkillä. Apteekin rtesti tai digi..pregcheck vaikka sekin on alkanut välillä antaa törkeitä viivanpaikkoja mutta näyttää kyllä suht aikaiseen haamutkin, jos vaan muistaa sen että viivanpaikat tulee kanssa helposti näkyviin.
 

Yhteistyössä