Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Oliko teillä Annenna ja Odontites oireita? Mulla ei mitään raskausoireita ole.. Molemmissa aiemmissa raskauksissa tullut rinnat kipeeksi heti alussa, tai ainakin muistelisin että alussa, testasin toki molemmat myöhään, esikoisen dpo24 ja toisen dpo18.. Nyt en siis varmuudella edes tiedä missä mennään
 
Oliko teillä Annenna ja Odontites oireita? Mulla ei mitään raskausoireita ole.. Molemmissa aiemmissa raskauksissa tullut rinnat kipeeksi heti alussa, tai ainakin muistelisin että alussa, testasin toki molemmat myöhään, esikoisen dpo24 ja toisen dpo18.. Nyt en siis varmuudella edes tiedä missä mennään
Mulla oli etovaa oloa, jonka takia osaltaan tein sen testin sillon pari päivää menkkojen alkamisen jälkeen. Uskoin kuitenkin siihen negaan, kun nuo etomiset on mulla melko yleisiä ihan muutenkin.. Muita oireita ei ollut.
 
Oliko teillä Annenna ja Odontites oireita? Mulla ei mitään raskausoireita ole.. Molemmissa aiemmissa raskauksissa tullut rinnat kipeeksi heti alussa, tai ainakin muistelisin että alussa, testasin toki molemmat myöhään, esikoisen dpo24 ja toisen dpo18.. Nyt en siis varmuudella edes tiedä missä mennään
Mulla ei sillon ekalla ku-kerralla ollut mitään raskausoireita. Raskaustestin tein, koska ovistesti näytti superplussaa ilman ovisoireita. Sitten muutama päivä sen jälkeen alkoi tiputtelu ja sitten ilmaantui omituisia ilmavaivamaisia kipukohtauksia, joiden takia menin päivystykseen.

Tällä kerralla oli ennen menkkoja sellanen lievä ällötys, ja olin aika varma, että tärppi on käynyt. Mutta se kai oli vaan kuviteltua, koska ällötys hävisi kun menkat kunnolla alkoi. Nyt ei ole mitään oireita, ilman testiä en taaskaan tietäisi että jotain tapahtuu.

Mutta mulla ei ekassa raskaudessakaan ollut moneen viikkoon mitään raskausoireita, vaikka kaikki oli ihan hyvin ja lapsi siitä syntyi.
 
Täällä oviksesta asti kauheet menkkajomotukset ollu ihan kouristelee, hirveet PMS-kohtaukset ja kaikki miehessä meinaa ärsyttää. Satunnainen huonovointisuus ja hirvee turvotus mutta en oo uskaltanu testata vielä, tänään ois pitäny menkkojen alkaa, aina yleensä aamusta tulee... Pitää jaksaa muutama päivä jännäillä ennen kun ees alkaa testejä miettimään
 
Täällä oviksesta asti kauheet menkkajomotukset ollu ihan kouristelee, hirveet PMS-kohtaukset ja kaikki miehessä meinaa ärsyttää. Satunnainen huonovointisuus ja hirvee turvotus mutta en oo uskaltanu testata vielä, tänään ois pitäny menkkojen alkaa, aina yleensä aamusta tulee... Pitää jaksaa muutama päivä jännäillä ennen kun ees alkaa testejä miettimään
Mulla ainakin edellisissä raskauksissa selkein oire on ollut juurikin hirmuinen mahan turvotus. Viime kierrossakin siitä arvasin että jotain tapahtuu jo reilusti ennen oletettua menkkojen alkua ja Dbo10 tulikin haamu mutta hävisi sitten joten kemiallinen oli.
 
Mulla ainakin edellisissä raskauksissa selkein oire on ollut juurikin hirmuinen mahan turvotus. Viime kierrossakin siitä arvasin että jotain tapahtuu jo reilusti ennen oletettua menkkojen alkua ja Dbo10 tulikin haamu mutta hävisi sitten joten kemiallinen oli.
No nyt se sitten taitaa tapahtua, ihan supervaaleeta verta jäi tippa pyyhkästessä paperiin.. Aina sitä toivoo että on vaan alkuraskauden tiputtelut vaan aina ennen on voimistunut sitten kunnolla... Peukkuja jospa nyt kävis toisin ❤
 
maarit9916: Voi ei, toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin!

Mulla on vähän sama tilanne. Nyt kp 27/28-32 ja viikon verran on jomottanut oikeaa munasarjaa tosi paljon. Ikinä ennen ei ole tällaisia tuntemuksia ollut. Tissit särkee vähäsen, mielialat vaihtelee (itken telkkaria katsellessa ja sitten tiuskii perheelle), aamuisin on kaamea nälkä, välillä etoo... Edelliset menkat oli myös oli oudot; yleensä kestää 3-4 päivää, nyt 1,5 päivää. Menossa yk 11. Voi kamala kun pelottaa, että tipun korkealta ja kovaa. Tilasin liuskaraskaustestejä, tulee varmaan postissa ti tai ke.

Tsemiä kaikille!
 
M
maarit9916: Voi ei, toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin!

Mulla on vähän sama tilanne. Nyt kp 27/28-32 ja viikon verran on jomottanut oikeaa munasarjaa tosi paljon. Ikinä ennen ei ole tällaisia tuntemuksia ollut. Tissit särkee vähäsen, mielialat vaihtelee (itken telkkaria katsellessa ja sitten tiuskii perheelle), aamuisin on kaamea nälkä, välillä etoo... Edelliset menkat oli myös oli oudot; yleensä kestää 3-4 päivää, nyt 1,5 päivää. Menossa yk 11. Voi kamala kun pelottaa, että tipun korkealta ja kovaa. Tilasin liuskaraskaustestejä, tulee varmaan postissa ti tai ke.

Tsemiä kaikille!
Mulla on kanssa tuota kuumeista oloa ollut tänään ja välillä jatkuva nälkä kun taas sitten hetken päästä kylläisyydentunne joka saattaa kestää koko päivän! Ja tuo itkuherkkyys ja muu vuoristorata aivan kamalana... Kohta päästään testaileen kumpikin ellei mulla vuoto voimistu tai sullakaan tule mitään kummempaa ilmi :) vähän meinaa kuulostaa nuo 1,5 päivän menkat valemenkoilta... ;) tsemppiä!!
 
Edelleen ihmetyttää.. Taas tänä aamuna oli testi haaleampi, ovistesti edelleen plussa.. Voiko r-testi reagoida jos on joku super ovis? Vai mitä ihmettä tämä nyt on? Alla kuva jossa testit toissapäivältä, eiliseltä ja tältä aamulta..
 

Attachments

Edelleen ihmetyttää.. Taas tänä aamuna oli testi haaleampi, ovistesti edelleen plussa.. Voiko r-testi reagoida jos on joku super ovis? Vai mitä ihmettä tämä nyt on? Alla kuva jossa testit toissapäivältä, eiliseltä ja tältä aamulta..
En usko, että raskaustesti ainakaan noin vahvasti ovikseen reagoi. Mulla ainakin tuli vaan roskisviivanpaikka testiin oikean oviksen aikaan. Noista haalenemisista en tiedä, voihan se olla sitä normaalia vaihtelua jos on laimee pissi. Ei se ainakaan paljoa haaleampi ole.
 
Hmm, ei kai se auta kuin odotella ja jatkaa testailua.. Hankalaa nyt kun ei tosiaan tiedä missä kohtaa kiertoa ollaan Ovista tosiaan oli tarkoitus tikuttaa enkä tiedä minkä mielenhäiriön sain kun alunperin edes raskaustestinkin tein..
 
Täällä aamuun mennessä oli voimistunut vuoto ja yks pyyhkäsy tuli punasta ja nyt oli tamponi vähän yli puolillaan VAALEANRUSKEAA vuotoa, ei siis enää punaista. Eilen vähän tiputti pinkkiä illasta ja nyt tämä. Sekä nämä jo kaks viikkoa kestäneet menkkajomotukset joita ei oo ennen ollu menkkojen ulkopuolella... Auttakaas konkarit vähän
 
Eka clomi kierto loppupuolella.. tänään dpo 9.. tein huvikseni PC liuska testin ja oli ihan puhdas nega. Toki onhan tässä vielä päiviä aikaa muuttua positiiviseksi mutta en tiedä ei paljoa jaksa uskoa siihen...

Kismett dpo 9, yk 14
 
Heippa taasen! Tänään kp 28/28-32 ja on tuntunut outoja viiltelyjä ihan suoraan kohdusta (?). Tai siis ainakin tuolta jostain syövereistä ihan keskeltä :D Mutta tähän asti on särkenyt vasenta munasarjaa, tänäpä alkoi tuo keskeltä viiltely. Tissit ei ole kovin kipeät, paitsi jos oikein puristelee ;) Ruokahalusta sen verran, että aamulla on ihan kamala nälkä, mutta kumminkin kahvikupin jälkeen se menee ohi. Sitten taas kamala nälkä ja pienoisen ruoan jälkeen voin olla taas monta tuntia syömättä. Outoa.

Maarit9916: Mikä tilanne on nyt? Loppuiko vuoto vai voimistui?

ouzeii: saitkos testin hankittua? Joko teit vai odotatko aamuun?

Hipiti; Oletko soittanut neuvolaan ja kysynyt neuvoa? En osaa kyllä sanoa voiko r-testi näyttää oviksen. Mutta mun mielestä selviä viivoja!
 
En oo soittanu ku tuli nii yllätyksenä tämä homma kun tosiaan ovulaatiota olin testaamassa, edelliset menkat? Alkoi 3.9, jotenki todella hankala uskoa että tärppi olis käyny... Parasta olisi kai odotella jokusia päiviä ja testata sitten uudelleen, mutten taida malttaa ja testaan todennäköisesti taas aamulla.. Vaikka pelottaa että viiva on hävinnyt :/
 

Yhteistyössä