Onko tämä pc.n viivanpaikka? Vaiko haamu??
http://aijaa.com/wbmYYE
Kyllä toi mun viivalasien läpi näyttäis vähän väriäkin ottaneen! Tai sitten nään ihan törkeitä harhoja ja toi on todella räikee viivanpaikka... Jännitys tiivistyy, sormet ristiinvoi hyvänen aika tätä testailua kolmas tälle päivää...
Onko tämä pc.n viivanpaikka? Vaiko haamu??
http://aijaa.com/wbmYYE
Millon oot viimeksi tehnyt testin??Kyllä toi mun viivalasien läpi näyttäis vähän väriäkin ottaneen! Tai sitten nään ihan törkeitä harhoja ja toi on todella räikee viivanpaikka... Jännitys tiivistyy, sormet ristiin
Ite oon taas hämilläni näiden omien vuotojen kanssa, luulin että voimistu menkoiksi vaan edelleen on enimmäkseen ruskeeta. Yleensä kertarysäyksellä tullu kunnon niagaran putous ja nyt yli vuorokauden tiputellu aluksi pinkkiä ja nyt ruskeaa. Ihan kummallista oloa, itkettää ihan kaikki, välillä ollu paha olo ja vähän kipeä, elämäni kauheimmat menkkakivut, äkillisesti pari viikkoa sitten alkaneet tiheät migreenikohtaukset jotka on kans ihan omaa luokkaansa, ummetus ja tää ruskea vuoto... En tiedä miten päin olla
En oo uskaltanut testata ollenkaan vielä eilen oli menkkojen oletettu alkamispäivä ja sillon alko se vaaleanpunainen tiputteluvuoto joka nyt muuttunut ruskeeksi...Millon oot viimeksi tehnyt testin??
Toivoisin että kaikki on hyvin sulla. Alku vaikeuksista huolimatta.Mun piti olla testaamatta tänää, mutten malttanu Viivat tuli hitaasti ja edelleen haaleena :/ kai se täytyy uskaltautua hakemaan se digi.. Tää on ihan uutta tälläiset haaleat viivat.. En ole koskaan aikaisemmin testannut kuin puhdasta negaa ja molemissa aiemmissa raskauksia heti kirkkaan vanhan plussan..
Minäkin suosittelen kyllä neuvolaan soittoa, toivottavasti saat pian selvyyden asiaan.Mimi85: kyllä siinä mun silmään viiva näkyy
Omassakin siis selvä viiva mutta ihimetyttää se ettei ole vahvistunut ollenkaan vaikka 4 päivää testannut.. Raskaudesta ei uskalla unelmoida vielä. Tänään käyn hakemassa sigin ja teen sen huomenna aamulla ja jos edelleen epäselvää soitan neuvolaan.
Mä aloin vuotaa vatsaonteloon vasta viikolla 7-8. Sitten olikin jo kiire leikkuriin.kohdunulkoista pelkäänkin.. Sen takia haluaisin varmuuden raskaudesta ja kestosta.. 2.9 tein puhtaan negan ja 3.9 alkoi viikon kestävä vuoto.. Nyt neljänä päivänä tullut haalea viiva.. Jotainhan sielä kuitenkin täytyy olla, ei kai 3 erimerkkistä testiä voi viivaa näyttää väärin..
Toivotaanhan nyt että kaikki on hyvinSelkeä joo, mutta ei oo vahvistunu ollenkaan.. Äsken kävin ostamassa apteekin oman testin ja cb digin.. Josko niillä koittais testata aamulla.. Vaikka hulluna pelottaa että sieltä sitten tuleekin nega..
Voi ei, no ymmärrän kyllä huolesi peukut pystyssä!Toivottavasti! Viime raskaus meni uhkaavana keskenmenona viikolle 16 asti, vuotoa oli yli kymmenen viikkoa. Vuodon syyksi paljastui hematooma. Viikon 16 jälkeen hematooma oli vuotanut pois ja kaikki sujui hyvin loppuun asti Mutta se pelko ja paniikki siitä raskaudesta jäi..