http://aijaa.com/fkt29r
Vanha hätähousu täällä kuviaan taas lataa.. eli kuvassa pc liuska dpo9 tunnin pidätys
Vanha hätähousu täällä kuviaan taas lataa.. eli kuvassa pc liuska dpo9 tunnin pidätys
Hei viisaammat! Nouseeko raskaushormoni aina suunnilleen samaan tahtiin samalla ihmisellä (onnistuneissa raskauksissa)? Eli jos joskus ois vaikka plussannut dpo 10 niin voisko olettaa että toisessakin raskaudessa sais plussan sillon? Ite oon erikoistunut pelkkiin negoihin niin en tiedä mistään mitään
Sehän kaiketi riippuu myös siitä milloin alkio kiinnittyy? Eikös vasta sen jälkeen ala raskaushormoonia erittyä. Eli ei välttämättä näytä samana päivänä.Hei viisaammat! Nouseeko raskaushormoni aina suunnilleen samaan tahtiin samalla ihmisellä (onnistuneissa raskauksissa)? Eli jos joskus ois vaikka plussannut dpo 10 niin voisko olettaa että toisessakin raskaudessa sais plussan sillon? Ite oon erikoistunut pelkkiin negoihin niin en tiedä mistään mitään
Siis onko tuossa kuva siitä sun positiivisesta ovistestistä tuo vihreä?Älkää naurako mut nyt on vallan mielenkiintoista ...kerroin aikasemmin että tänään tullut niukkaa vuotoa vaikka menkat pitäis alkaa 18-19.9 .Tein myös haamun testiajalla aamulla. No koska ovistestejä oli ja vuoto muuttui punaiseksi tein huvikseni ovistestin joka oli positiivinen miten voi olla mahdollista kun ovis oli jo et samassa kierrossa 2 ovista ja onko nää ny menkat vai valemenkat sen verta kerron vielä et mulla on raskauksien aikana kohdussa ollu hematooma voisko vielä olla toivoa et raskaana ole?
Juu ovistestistä on ja tein vielä uuden kun sairaanhoitaja ystävä ei ollut uskoa ja se on vahvempi ...vuoto on punasta ja ruskeaa normaalia menkka vuotoa niukempaa...tuossa vielä ilta tikutusSiis onko tuossa kuva siitä sun positiivisesta ovistestistä tuo vihreä?
Meinaan ovistestissähän täytyy viivojen olla tasavahvat ja silloin se on plussa. ;-)
Tuo vuotohan voisi olla kiinnittymisvuotoa jota joskus voi olla joillakin. Täsmäisikin päiviin, jos menkat pitäisi alkaa noin viikon pääsä.
Onko vuoto miten runsasta?
Minulle nyt neuvottiin odottamaan viikonloppuun ja uusi raskaustesti kehiin ja jos näyttää haamua niin sitten pari päivää menkkojen oletetun ajankohdan jälkeen uusi Huh kyllä on outoaSamassa kierrossa ei voi olla kahta ovista. Mutta ovistestit voi näyttää myös raskauden mulla kierron lopussa alkionsiirron jälkeen ovistestillä aloitin aikaiseen testauksen ja se näyttikin paljon tummempa kuin siinä kierron vaiheessa näyttäisi normaalisti. Ja siitä sitten myös raskaustesteihin alkoi sen jälkeen tulla vähän väriä.
Tuo ei ihan ole ovisplussa. Joillakin kierron lopussa ja menkkojen alussa ovistesti on melko tumma. Ovisplussa on yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolli.Juu ovistestistä on ja tein vielä uuden kun sairaanhoitaja ystävä ei ollut uskoa ja se on vahvempi ...vuoto on punasta ja ruskeaa normaalia menkka vuotoa niukempaa...tuossa vielä ilta tikutus