Method Draine -kuurilla aloittaneille

Moi!

Aattelin tänne kirjata huvikseni ainaki viikottain, miten tuo Detox -kuuri ja sen jälkeen saman sarjan Slim-kuuri vaikuttavat painoon+muuhun olotilaan.

Kuurin teen pilkulleen, mutta terveellisen ruokavalion "kyljessä". Eli en herkuttele ym.(ainakaa paljoa ;) ) ja pidän liikunnan osana joka päivää.

Tämä on eka kerta ku teen mitään näitä puhdistuksia, niin mielenkiinnolla näen onko vaikutusta. Ekat 20 päivää on puhdistusta, enkä nyt tiedä pitäiskö jo tänä aikana paino pudota, mutta sitä seuraavat 14 päivää pitäis "laihtumisen aikaa"

Eli tämän aamun ja kuurin ensimmäisen päivän paino oli 70,6kg. Muita mittoja en ota, vaikka varmaan kannattais. Vaatteet saa toimia mittanauhana.

Tuloksia odotellen =) :whistle:

1.pv. lähtöpaino 70,6kg
 
Mä kans epäilen todella tällasia, joten todistetaanpas sit mikä on oikee laita aineen vaikutuksista :D

Sillä aattelinki tätä laittaa, ett on ainaki yks tapaus tuotteen tehosta/tehottomuudesta jos joku miettii kandeeko maksaa suolasta hintaa. :)
 
Mulla paha tapa punnita itteni lähestulkoon joka aamu. En ota lukemia niin vakavasti, ku kuitenkin normaalisti paino heittelee ilman sen suurempia lihomisia/laihtumisia.

No mut kuitenki. Eilen oli mun virallinen herkuttelupäivä(hyvä päivä alottaa kuuri sinä päivänä :whistle: )ja hain pitkästä pitkästä aikaa roskaruokaa hampurilaisaterillisen, joka vei varmaan pisteissä 2 pv potin. Aamullla puntaroin ja olin varma ett olis vähä noussu, mut kaikkee kans: paino oli hiukan laskenu. Eli aamulla paino oli 70.4kg.

2.pv. Kokonaispudotus kuurin alusta 0,2kg :)
 
Ainaki taitaa nesteet poistua tehokkaasti elimistöstä. Tänä aamuna puntari näytti 69,5kg. Jee!

Eilen söin ihan normaalisti, mutta kevyesti. En siis herkutellu, mutta söin kaikki tarvittavat ateriat säästelemättä ruuasta :)

Huippua! Uskon, ett voin vaik jaksaakki eka ton 20pv puhdistuksen ja sen jälkeen 14pv kiinteytyskuurin.

3.pv. Kokonaispudotus 1,1kg :eek:
 
No niin, paino edelleen laski, mutta nyt vähemmän, eli 100g. Aamulla siis puntari näytti 69.4kg, vaikka tuli syötyä päivällinen vasta kuuden maissa ja kunnon lihamurekeannos uppos, ku suon silmäkkeeseen.

Juoma on helppo nauttia päivän aikana ja tulee ainaki juotua siittävästi. Saas nähä onko sil seuraavalla kuurilla sit vaikutusta, ku nyt jo näin tippuu. Sen näkee sit. Nälkää en oo tuntenu ollenkaa ja herkutki on jääny ostamatta ilman suurempia vaikeuksia :eek:

5.pv. kok.pudotus 1,2kg
 
Aamulla puntari näytti 69,2kg. Tasasta, mutta ainaki toistaseks varmaa on pudotus. Hyvähyvä =) Se 63kg tavote taitaa olla kuin ollakki saavutettavissa. Ekaks kuitenkin mennään siihen 65kg, mikä olis varovainen tavoite ennen kesää.

6.pv. kok.pudotus 1,4kg
 
Aamulla paino oli tasan 69kg. Tippumista siis on taasen tapahtunu.

Siitä erikoinen tää kuuri, ett tuota mehua tulee juotua ihan huomaamatta, eikä siis oo mitään pakkopullaa. Melkein loppuu aina kesken päivän mittaan.

Ja toinen on se, ett herkkuja en oo syöny lainkaan ja suurena herkkuholistina ihmettelen suuresti, ettei mielitekoja oo ees ollu.

7.pv. kok.pudotus 1,6kg
 
Onpa kiva saada kommentteja ja huomata ett tätä mun epävirallista päiväkirjaa seuraa joku muuki ku vaan minä =)

Aamulla puntari yllätti mun täydellisesti. Painoo oli 68,5kg. Jee :D . Tää onki sit alin paino raskauden jälkeen. Oikeesti nyt tuntuu ett tavoite on saavutettavissa. JeeJeeJee B)
Vkl vaan on usein kompastukivi, mut jos nyt tsemppais ja pitäis ittensä kurissa ja ettis uudet tavat viikonloppuherkuttelun tilalle.

8.pv. kok.pudotus 2,1kg :eek:
 
Miksi ihmeessä ihmiset laihduttaa kaikenmaailman kuureilla? Miksette laita elintapojanne kuntoon ja lähde liikkeelle?
Varmaan moni teistäkin on ns. ikuisia laihduttajia. "Ihme"kuureilla lähteneet kilot tulee takaisin, jollei elintavat muutu.
Tässäkin ketjussa yks nimimerkki on laihdutusketjuissa melkein jatkuvasti. Pieni tauko välissä ja taas julistetaan jotain ihmedieettiä... :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Täyttä rautaa:
Miksi ihmeessä ihmiset laihduttaa kaikenmaailman kuureilla? Miksette laita elintapojanne kuntoon ja lähde liikkeelle?
Varmaan moni teistäkin on ns. ikuisia laihduttajia. "Ihme"kuureilla lähteneet kilot tulee takaisin, jollei elintavat muutu.
Tässäkin ketjussa yks nimimerkki on laihdutusketjuissa melkein jatkuvasti. Pieni tauko välissä ja taas julistetaan jotain ihmedieettiä... :headwall: :headwall:
Ihme moralisoija! :eek:
 
Moikka!

Tännehän oli tullu kommenttia. Hyvä niin :)

Tästä kuurista voi lukea sivulta www.harmonia.fi

Ja sinulla Täyttä rautaa. Eipähän tässä ole kyse mistään ihmedieetistä tyyliin "syön vain kaalia kuukauden ja laihdun 5kg" vaan tuo kuuri on puhdistuskuuri, jolla pyritään saamaan kaikenlaiset kuona-aineet pois elimistöä kuormittamasta. Ja nimenomaa ajatuksena on puhdistumisen aikana liikkua ja syödä terveellisesti. Tuo seuraava askel kuurissa sitten voikin mennä jo humpuukin puolelle, mutta sehän ei ole keneltäkään pois, vaikka metodit olis mitkä ja miten kauan kilot pysyy pois. Itse tätä koitan ihan mielenkiinnolla ja toivon, että uudet kevyet elinatavat jäävät pysyäkseen.

Mutta kiitos ihan jokaiselle kiinnostuneelle ja on kiva ku laitatte myös kommenttia väliin. Piristää kummasti, olipa se sitten minkä sävyistä tahansa, on kiva että kirjottelu saa ajatuksia aikaa =)

Mutta nyt siis, aamulla puntari näytti 68,3kg. Eilinen jäi väliin ihan puhtaan unohduksen takia, mutta eipä se nyt niin pilkulleen ole. Ihanaa ku eka tavoite on "enää"3,3kg päässä ja kaiken kaikkiaan kiloja on lähtenyt jo 8,5kg :eek:

Niin ja iso kiitos kannustajille :flower:

10.pv. kok.pudotus 2,3kg
 
Puntari näytti 100g vähemmän eli 68,2kg. Näköjään tasaantuu pudotus. Mut ihana olo, ku paino on tippunu ja sentit lähteny vartalolta. Tänään ajattelin testata farkkuja, jotka ei menny ees kiinni n.77kg painoisena.

11.pv. kok.pudotus 2,4kg
 
Kylläpä oli mukava ylläri aamulla punnitustilanteessa. Paino oli 67,5kg :D JeeJeeJee!!!

Nyt vaan hieman jännittää tuleva loppuviikko. Lähdetään tänään reissuun ja seuraava mahd.punnitukseen on vasta maanantai-aamu. Eikä muuten, mut oon melko fanaattisesti tukeutunut puntarilukemiin ja se on helpottanu laihista. Nyt sit pelottaa etten osaa vieraassa ympäristössä muitten ruuilla syödän oikein ja paino nouseeki. No jos yrittäis vaan samaan ateriamalliin ja mielummin vaik syödä sit vähemmän jos epäilyttää =)

Mukavaa ja aurinkoista vappua kaikille B)

13.pv. kok.pudotus 3,1kg
 
kuinkas paljon tuo kuuri maksaa?? olen itse ajatellut kokeilla samaa kuuria jo pari viikkoa, mutta en ole päässyt apteekkiin asti sitä ostamaan!! :ashamed: Ihana kuulla että kuuri toimii... taidan tästä heti huomenissa kipaista apteekkiin... :hug:
 
Moi!

Tiiuli08 Tarkkaa hintaa en muista, mutta yhteishinta oli vähän alle 60?. Siis todella kallis ja tiedä sit tapahtuisko kaikki samalla tavalla ilman litkuaki ;) . Mutta motivaatiota ainaki lisää, ku tietää ett on paljon rahaa pelissä :D

Vappu siis tuli ja meni ja niin myös pitkä viikonloppu sukulaisten luona herkkujen äärellä. Ja nehän mä kyenny hillitsee itteni vaan söin ja söin ja söin. Hyvä ku paino ei noussu korkeemmalle ku aloittaessa :ashamed: . Ja eilen oli vile eloluvailta jollon tuli syötyä pitkästä aikaa sipsiä ja irttareita. Aamulla paino sit yllättiki negatiivisesti. Jo hetken aattelin, etten enää jatkais tätä kirjottelua, ku niin tympi ja hävetti ja muuta mut päätinpä, ett kyllä sitä on oltava naista tulla julkisesti jalkapuuhun moitittavaks :|

Aamulla paino siis oli tasan 69kg. Not good..No jospa olis hiukan nestekertymiä suolapommien jäljiltä ja päsisin tän viikon aikana takas 68 tuntumaan. Enää on kaks päivää jäljellä tätä Detox-kuuria ja sit alkaa 2 viikon Slim-jakso. Nyt jo hiukan tökkii tuo ett pitempää en olis jaksanukkaa litkiä :x

18.pv. kok.pudotus enää 1,6kg Niin se vaan menee, ett jos aijon päästä ikinä tavoitteeseen, ni se on kylmästi vaan kieltäydyttävä. Se hyvä puoli, ett jos olisin alkomaholia ottanu, ni paino olis taatusti korkeemmalla..
 
joo, ÄLÄ missään tapauksessa lopeta kirjoittelua, minua ainakin kiinnostaa miten sulla menee!! =) joka aamu ensimmäisenä koneelle kattomaan ootko jo kirjoittanut... Tsemppiä sulle ja jatka kirjoittelua!!

Onko tämä nyt sellainen kuuri mitä suosittelisit muillekin?
Syötkö päivän aikana mitään muuta vai juotko vain sitä litkua?
Kertoisitko vähän omia mielipiteitä esim. miltä maistuu, hyvää vai pahaa? onko hinta/laatu suhde oikein? ymm...

 
Juu en lopeta. Toimii hyvänä "johtahana" ku tänne omasta tahdosta kirjottelee takapakista huolimatta. Tuskinpa niitä ees enää tulee ;)

Suosittelusta en osaa sanoo. Itel tuntunu toimivan(tai tosiaan tiedä mikä pudottanu painoo)mut toisilla taas ei havaittavaa huomioo, ku lukee kirjotuksia. Mä ite oon tykänny ja tosiaan tuntuu antavan lisäpotkua, ku ei henno heittää plörinäks ku on rahaa kiinni tuotteessa. Muuten kyl oon avoin testailee kaikkee ja tää eka kerta ku jotain tapahtuu. Oon toki muutenki syöny terveellisesti. Ja siis syön normaalisti ja tämän lisäks juon tuon 1,5l litkua ja 1,5-2l vettä päivän aikana.
Syön siis yleensä(ruokahalusta riippuen vaihdellen)aamulla pari leipää+kahvia, päivällä hedelmiä ym.,päiväkahvilla taasen leipää ja päivällisellä kunnon kotiruokaa hillitty, mutta riittävä annos. Illalla sit nälästä riippuen jotain iltapalaa. Sellaseen en uskaltais lähtee, ett söisin/joisin yhtä ainetta koko päivä, enkä muuta. Mulle tulis jossain vaiheessa ahmimisreaktio ja siinä olis moni huuli pyöreenä;)

Makuna on persikka-sitruuna(?)ja maku on miellyttävä. Vähä ku mehua. Muista makuvaihtoehdoista ei oo havaintoo. Nyt ku alkaa ke tuo Slim.kuuri ja makuna on kirsikka ni vähä arveluttaa, mut siitä raportoin sit to lähtien =)

Hintahan on aika kova, ett puolet halvempiki olis käyny, mut eihän se kirpase ku kerran =)

Kiva ku voin antaa oman näkökulman tuotteesta ja kiinnostusta löytyy. Ei tartte ihan ostaa sikaa säkissä, jos itekki haluaa testata tätä kuuria. Mut tosiaan suositella en uskalla, ku en tiiä miten kullaki toimii/on toimimatta. Mut eihän sitä voita sotaa kiloja vastaan, ellei koita :D

Huomiseen ja toivotaan, ett mahd.nestekertymät olis poistunu ja päästäis pian rikkoo alimpia painoenkkoja B)
 
No niin, taas ollaan painonpudotuksessa kiinni. Puntari näytti 68,2kg aamusella.

Harmittaa vaan, ku tän ekan kuurin piti kestää 20pv mut tänään sit loppu aine pullossa :/ Soitin tähän firmaan, mutta sellasta se vaan on. Olis osunu vajaa pullo mulle. Harmi, mut eipä tälle mitään voi. Pääseepähän jo huomenna alottaa Slim-kuurin. Vaikka kesken seki tulee loppumaan, ku 250ml riittää reilulle 20pv jos ottaa 12ml/pv ja kuurissa otetaan ekat 7pv 12ml ja seuraavat 7pv 24ml. No se on sit sen ajan murhe. Ku pääsis tuon aikana sinne 65kg tuntumaan ni ei olis sit ku 3-5kg pudotettavaa "itekseen" ilamn litkuja.

19.pv.(tällä kertaa kuurin viimeinen päivä )kok. pudotus 2,4kg
 
Ei muuta kuin onnea hienosta suorituksesta :wave: olen itsekkin pudottanut kevään aikana painoa 12.5kg ja nyt juuri tänään kävin hakemassa apteekista method systeemin :D tarkoitus olisi vielä pudottaa painoa 20kg :whistle: helppo juttu :LOL: mut katsotaan miten kuuri toimii!!!
 
Kiitoksen keikaus tsemeistä :flower:

Eilen alotin tuon Slim-kuurin, mut en sit ehtiny eilen koneelle. No eipä paljon olis ollu kerrottavaakaa: paino oli 68,2kg, kuten myös tänä aamuna :( Noo, jospa huomenna puntari näyttäis ees 100g vähemmän. En ymmärrä, ku syöny oon normisti, mut johtuisko siitä, ett kiireiden vuoks päivällinen on vierähtäny turhan myöhään. Varmaan pitäis myös liikuntaa lisätä ja aattelinki, ett alan polkee kuntopyörää aina Salareitten aikana. Liikuntaahan se on pieniki liikunta ;)

Positiivisin mielin huomiseen aamun ja puntarilukemaan:)

Tuo kirsikan maku ei oo mun mieleen, kuten epäilinki, mut enköhän mä sisulla kestä 14pv. Tai enää 12pvää.

Pudotus +-0, yht.2,4kg
 
No niin, olin sit aamulla lentää takamukselleni, ku pomppasin puntariin. Olipa tosiaan lähteny 100g ja vähä enemmänki. Varmaan näiden muutaman päivän edestä paino sit hoöahti alaspäin. Ammulla puntari näytti 66,9kg :eek: :eek: :eek: Menipä sit 67-kiloluku ihan ohi, mikä ei tietenkää haittaa laisinkaa. Enää 1,9kg ekaan tavotteeseen :D

Niin se piti sanoman, ett kaikki jotka alottavat kuurin, ni ottakaa ihmeessä rinnalle joku monivitamiinivalmiste. Ite ainaki tarttin B-vitamiinia, ku suupielet halkes het aluks.

Innolla odotan huomista. Miehelle jo painotin, ett tänä vuonna äitienpäivänä ei herkutella mässyillä vaan nautitaan muuten päivästä.

Pudotus yht.3,7kg
 

Yhteistyössä