Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Nyt tarttis vähän tulkinta apua :whistle:
ovista siis bongailen ja oiskohan tämä jo plussa? mietityttää vaan koska tuli paljon aikaisemmassa kuin viime kierrossa jossa tuli kp14 ja nyt siis vasta kp11 menossa ja kierron pituus sen 27-29pv, kiitos jo etukäteen vastauksista :p:p:cautious:
http://aijaa.com/Dz539T
http://aijaa.com/q9ePbw
Miulla ei juuri tuon tummempaa ovistesteihin koskaan tulekaan, eli itse ainakin tulkitsisin ovikseksi. Miulla tosin varmaan on hormonitasot matalat, kun en tummempia viivoja saa vaikka kaksikin kertaa päivässä parhaimmillaan testailen erittäin herkillä ovulaatiotesteillä.

Sinuna testaisin vielä uudelleen niin kauan kunnes testiviiva on edellispäivän viivaa haaleampi. Ovis on varmasti siulla vähintäänkin tulossa tuon viivan perusteella. :)
 
  • Tykkää
Reactions: mietteliäs20
Apua! Onko kellään kokemusta viivojen vaalenemisesta? Aiemmin testit antanut tummaa viivaa, mutta tänään 8+3 tein testin ja jäljellä oli enään vain hyvin haalea viivaa!
Tarkoittaako tämä nyt keskenmenoa :cry:
Ei ole kyllä kokemusta, mutta tietääkseni raskaushormonien pitäisi olla korkeimmillaan juuri viikoilla 8-9. Eli siihen pohjaten kuullostaa kyllä oudolta että tulee vain haalea viiva r-testistä.. Mutta tosiaan kokemusta eikä sen enempää tietoa ole mulla! Itse varaisin ultran tossa tilanteessa että saisin selvyyden.

Tsemppiä! <3
 
Ei ole kyllä kokemusta, mutta tietääkseni raskaushormonien pitäisi olla korkeimmillaan juuri viikoilla 8-9. Eli siihen pohjaten kuullostaa kyllä oudolta että tulee vain haalea viiva r-testistä.. Mutta tosiaan kokemusta eikä sen enempää tietoa ole mulla! Itse varaisin ultran tossa tilanteessa että saisin selvyyden.

Tsemppiä! <3
Luin jostain, että pissaan pitäisi sekoittaa vettä ja vasta sitten tehdä testi. Sillä jos hcg:ta on liikaa, se voi sekoittaa rtestin ja tulee hämäriä tuloksia. Tein näin ja kyllä se ainakin tummempi on (n) toivottavasti tästä oli kyse.. vähän kyllä tuli paha kutina tästä.

Maanantaina onneksi ultra jo varattuna, että saa varmistuksen! Ei vaan millään jaksais odottaa sinne asti :D
 
Luin jostain, että pissaan pitäisi sekoittaa vettä ja vasta sitten tehdä testi. Sillä jos hcg:ta on liikaa, se voi sekoittaa rtestin ja tulee hämäriä tuloksia. Tein näin ja kyllä se ainakin tummempi on (n) toivottavasti tästä oli kyse.. vähän kyllä tuli paha kutina tästä.

Maanantaina onneksi ultra jo varattuna, että saa varmistuksen! Ei vaan millään jaksais odottaa sinne asti :D
Aa okei niin, voihan kyse olla siitäkin! Totta että testi saattaa mennä sekasin jos hormonia on liikaa, oon jostain sellasen jutun lukenutkin. Ja mistäs sitä sit tietää et kuinka paljon sitä pissaa täytyy sen veden kanssa lantrata :D ja jos keskenmenosta olis kyse niin eihän se hcg tietääkseni edes laske ennenkuin raskausmateriaali alkaa tulla ulos. Mulla näytti keskenmenon jälkeen haaleeta plussaa vielä kunnes tuli ekat kuukautiset ja vei loputkin roinat mennessään.

Et nyt kun asiaa oikeen ajattelee niin eiköhän kaikki ole ihan hyvin! :) Tuu maanantaina sit kertomaan kuulumiset.
 
Apua! Onko kellään kokemusta viivojen vaalenemisesta? Aiemmin testit antanut tummaa viivaa, mutta tänään 8+3 tein testin ja jäljellä oli enään vain hyvin haalea viivaa!
Tarkoittaako tämä nyt keskenmenoa :cry:
Mikä testi sulla oli? Kuulostaa vähän oudolta kyllä ettei kunnon viivaa tulisi noilla viikoilla. Onko sulla oireita? Hcg voi toki laskea jos on keskeytynyt keskenmeno.
Ultra varmistaa, onneksi sulla se jo maanantaina niin ei tarvi tämän pidempään murehria. Tsempit.
 
Veeruli87 Mulla tuulimunan jälkeen kyllä menny ihan usko kaikkiin raskaustesteihin, hcg määrään jne :D lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen (rv 13) verikoe ja itse tehty testi negoja, hcg vaivaiset 2. Noh myöhemmin kävi ilmi, että kohdussa vielä runsaansti raskausmateriaalia. Gyneki ihmetteli miten tämä on mahollista. Siksi ihmettelenki miksi näin tarkkaan kyttään nuita testejä :whistle: vaikka nekään kaikkea kerro.
Tuun kyllä kertomaan, kunhan vaan oon järjissäni vielä silloin!

Cisu raskauskeijulta ostettuja puikkotestejä, oisko one step..? On oireita, mutta kyllä tämä keho on todistanu ettei niihin oo mitään luottamista! :D kaikista omituisinta, että linea negra ilmesty jo ennen positiivista testiä? Oli sillon napaan asti, mutta eilen huomasin olevan jo siitäkin ylitse :rolleyes:
 
Mitä mieltä tästä? Tuli testiajalla jotain näkyviin mutta tämä on otettu sitten myöhemmin. Oon saanut nyt viime sunnuntaista asti haaleita viivoja viivan perään. Ei oo vahvistunut ja digit näytti "ei raskaana". Imetän ja menkat eivät alkaneet, kiertopäivistä ei hajuakaan.
Valitettavasti näyttää kosteutta/lämpöä saaneelta Pc:n viivanpaikalta. Näyttää ainakin kuvassa tummalta, eikä punertavalta? Saatko paremmassa valossa kuvaa? :)
 
Tämä nyt tuorein päiväpissasta tehty, kuvittelenko vaan kun sanon että aikaisemmin ei ole päiväpissaan juurikaan piirtynyt vaan vain aamuihin. Voi olla mut kattokaa nyt tekin. Vai onko nää kotitesti.fi:n liuskaraskaustestit aivan jotain kuraa ja kaikkiin tulee joku tommonen haamu? Mulla kolme raskautta: kaksi lasta, yksi keskenmeno ja ensimmäistä lasta yritin yli puoli vuotta joten raskaustestejä oon tehnyt todella monta eikä koskaan ole tullut haamua tai "viivanpaikkaa" ellen oo ollu raskaana. Mut nyt alkaa jo vaikuttaa Sannin laulun sanoin "eettä mitähän v*ttua.."

p.s. muoks, kynnenaluseni ei ole noin paskainen tai sinänsä on kun olin mustikassa. Mahduin hyvin.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Maria82
Tämä nyt tuorein päiväpissasta tehty, kuvittelenko vaan kun sanon että aikaisemmin ei ole päiväpissaan juurikaan piirtynyt vaan vain aamuihin. Voi olla mut kattokaa nyt tekin. Vai onko nää kotitesti.fi:n liuskaraskaustestit aivan jotain kuraa ja kaikkiin tulee joku tommonen haamu? Mulla kolme raskautta: kaksi lasta, yksi keskenmeno ja ensimmäistä lasta yritin yli puoli vuotta joten raskaustestejä oon tehnyt todella monta eikä koskaan ole tullut haamua tai "viivanpaikkaa" ellen oo ollu raskaana. Mut nyt alkaa jo vaikuttaa Sannin laulun sanoin "eettä mitähän v*ttua.."

p.s. muoks, kynnenaluseni ei ole noin paskainen tai sinänsä on kun olin mustikassa. Mahduin hyvin.
On kyllä todella oudon näköinen. Missä ajassa tuli? Ihmeellistä kun selvä viiva näkyy mutta ei väriä?
 
Tämä nyt tuorein päiväpissasta tehty, kuvittelenko vaan kun sanon että aikaisemmin ei ole päiväpissaan juurikaan piirtynyt vaan vain aamuihin. Voi olla mut kattokaa nyt tekin. Vai onko nää kotitesti.fi:n liuskaraskaustestit aivan jotain kuraa ja kaikkiin tulee joku tommonen haamu? Mulla kolme raskautta: kaksi lasta, yksi keskenmeno ja ensimmäistä lasta yritin yli puoli vuotta joten raskaustestejä oon tehnyt todella monta eikä koskaan ole tullut haamua tai "viivanpaikkaa" ellen oo ollu raskaana. Mut nyt alkaa jo vaikuttaa Sannin laulun sanoin "eettä mitähän v*ttua.."

p.s. muoks, kynnenaluseni ei ole noin paskainen tai sinänsä on kun olin mustikassa. Mahduin hyvin.
Eks tuo testi ole kotitestin sofi raskaustesti liuska? On antanut mulle ja monelle muulle punertavaa haaleaa viivaa vaikka ei ole raskaus kyseessä. Yhdelle se sofin raskaustesti liuska anto haaleaa viivaa ja se viiva lähti siitä vahvistumaan ja hän sai pc:llä myös viivan eli oli raskaana.

Suosittelisin sua kokeilemaan vielä pc liuska testillä tai apteekin omalla testillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä ja Emeli-
Apua! Onko kellään kokemusta viivojen vaalenemisesta? Aiemmin testit antanut tummaa viivaa, mutta tänään 8+3 tein testin ja jäljellä oli enään vain hyvin haalea viivaa!
Tarkoittaako tämä nyt keskenmenoa :cry:
Viime kierrossa koetussa kemiallisessa raskaudessa viivat eivät ensin tummentuneet kunnolla ja sen jälkeen lähtivät haalenemaan. Vuoto alkoi rv 5+0. Olet jo pidemmällä, kuin minä olin, joten kemiallisesta raskaudesta sinulla tuskin on kyse. :) Sehän olisi vuotanut pois jo aiemmin.

Mutta noilla viikoilla, joilla olet, pitäisi mielestäni viivan kyllä jo selkeää tummaa näyttää.. Toki siinäkin varmasti on yksilöllisiä hormonaalisia eroja. Onko siulla edelleen oireita? Jos on, niin en usko että on aihetta huoleen. Ja tänäänhän(?) siulla on se ultra, niin siellähän se selviää. Toivon ja uskon että kaikki on kuitenkin ihan hyvin. Tsemppiä! :love:

Emeli- Valitettavasti tuo näyttää minusta ihan viivanpaikalta.. :unsure:Olen saanut samanlaisia Sofin One Step raskaustesteillä, enkä ole ollut raskaana. Sen jälkeen en ole Sofeihin koskenut enää pitkällä tikullakaan, ellei ole kaupanpäällisenä ovulaatiotestien kanssa tullut. Sinuna hakisin kaupasta vaikka Pregcheck testin, se on hiukan luotettavampi. Tosin siitäkin olen lähiaikoina lukenut ja itsekin huomannut huonoja kokemuksia; sekin antaa toisinaan turhia viivanpaikkoja/haamuja. Toivotaan että kyse ei olisi viivanpaikasta, vaan ihan oikeasta plussasta ja viiva lähtisi tummumaan! :love:
 
Minttumar viivat kyllä tummeni hyvin kontrolliviivan vahvusiksi ja pysyki pitkään.. Siksi olikin järkytys, kun yhtäkkiä olikin vaalentunut noin kamalasti. Oon päättäny etten tarkkaile yhtään "oireita" ku niihin oo ollenkaan luottamista :D oon kyllä jo aivan varma kkm, lähinnä vaan menen varmistamaan epäilykset..
 
Mulla on tänään kp 28 dpo 16 ja tein pc liuska raskaustestin ja mun mielestä se on negatiivinen. Viime kerto oli 28 päivää eli menkat alko kp 28 päivä. Olin niin varma raskautumisesta ja testi nyt nega. Näin paljon keho voi huijata. Eli menkkoja nyt odotellessa kai ne kohta alkaa.
 
Noniin tässä pc ja tossa näkyy ehkä joku viivanpaikka jos sitäkään. Laitoin reklamaatiota noista sofi raskaustesteistä, vaikka mitäpä se hyödyttää. Yksi sellainen testi oli keskeltä halkikin kun avasin paketin. Niihin tuli for real liian näkyviä viivoja. Taidan pyytää veritestin varmuuden välttämiksi ja mennä hakemaan jotakin ehkäisyä, en kestä tämmöstä jokotai oloa. Yritetään seuraavaa lasta sitten myöhemmin vaikka vauvakuumetta jo puskikin.
 

Attachments

Noniin tässä pc ja tossa näkyy ehkä joku viivanpaikka jos sitäkään. Laitoin reklamaatiota noista sofi raskaustesteistä, vaikka mitäpä se hyödyttää. Yksi sellainen testi oli keskeltä halkikin kun avasin paketin. Niihin tuli for real liian näkyviä viivoja. Taidan pyytää veritestin varmuuden välttämiksi ja mennä hakemaan jotakin ehkäisyä, en kestä tämmöstä jokotai oloa. Yritetään seuraavaa lasta sitten myöhemmin vaikka vauvakuumetta jo puskikin.
Paitsi et nyt kun oikein katsoin tota testiä niin en taida pyytää ees veritestiä. Mitä turhaan kun ei siellä mitään ole. Seksistäkin aikaa jo yli 2,5vkoa.
 
Noniin tässä pc ja tossa näkyy ehkä joku viivanpaikka jos sitäkään. Laitoin reklamaatiota noista sofi raskaustesteistä, vaikka mitäpä se hyödyttää. Yksi sellainen testi oli keskeltä halkikin kun avasin paketin. Niihin tuli for real liian näkyviä viivoja. Taidan pyytää veritestin varmuuden välttämiksi ja mennä hakemaan jotakin ehkäisyä, en kestä tämmöstä jokotai oloa. Yritetään seuraavaa lasta sitten myöhemmin vaikka vauvakuumetta jo puskikin.
Mun silmään ihan selvä haamu!!! :love:
 
Noniin tässä pc ja tossa näkyy ehkä joku viivanpaikka jos sitäkään. Laitoin reklamaatiota noista sofi raskaustesteistä, vaikka mitäpä se hyödyttää. Yksi sellainen testi oli keskeltä halkikin kun avasin paketin. Niihin tuli for real liian näkyviä viivoja. Taidan pyytää veritestin varmuuden välttämiksi ja mennä hakemaan jotakin ehkäisyä, en kestä tämmöstä jokotai oloa. Yritetään seuraavaa lasta sitten myöhemmin vaikka vauvakuumetta jo puskikin.
Mä en nää tossa testissä mitään. Mulla tosiaan sofi ei oo ikinä turhia haamuja näyttäny, mulla näytti tollasta ku sulla mut sillon pc näytti myös jo selkeetä haamua. Siitä se sofikin sitten lähti tummenemaan. Mutta tosiaan kyllä pc pitäis kaiken järjen mukaan jo näyttää jotain jos raskaana olisit :)
 
Aamulla tuli otettua kuvia siitä pc raskaustestistä testiajalla ja nyt kun katson kuvia ihan kun jotain olisi. En tiedä ei siinä varmaan mitään ole, mut laitan kuvan teille ihmeteltäväksi. Kännykällä sen voi varmaan nähdä selvemmin kun tietokoneella. Ainakin mä kun katselen teidän viivoja niin kännykällä näkyy selvemmin yleensä. Ei ole vielä menkat alkanut. Eli nyt on kp 28 dpo 16. Luulis, että olis selvempi viiva, jos raskaana olisin.

http://aijaa.com/7CrIv5
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Tulkinta apua? Vieläkään plussa? Vahvin viiva ikinä?!
Ei ole vielä plussa miun mielestä. Viivojen pitäisi olla tasavahvat tai testiviiva vahvempi kun kontrolliviiva. Nyt testiviiva näyttäis olevan haaleampi kun kontrolliviiva. Mut ovulaatio on varmaan tulossa parin päivän sisään. Mikä ovulaatiotesti toi on? Jotkut ovulaatiotestit on herkempiä kun toiset. Ja epäherkillä testeillä ei välttämättä saa ollenkaan pongattua ovullatiota ja toiset sen takia luulee että ei ovuloi ollenkaan.
 

Yhteistyössä