Mä en ala, taas sama juttu varmaan kuin viimeksikin. Kierto siis max 28 päivää aina, yleensä alle, nyt jo päivä 31 eikä menkkoja näy. Viimeksi (ja sen ainoan kerran) kun olivat myöhässä, alkoivat kp 44, tännekkin linkkasin kuvan raskaustestistä jossa aika selkeä viiva, mutta taisi olla joku viallinen. myöhäinen ovis oli kai syynä menkkojen noinkin pahalle myöhästymiselle koska olin tuntevinani oviksen vasta 2 päivää ennenkuin menkkojen piti alkaa, mutta tässä kierrossa en ole tuntenut koko ovista. Voi tietysti olla, että on ollut yöllä. Kp 24-25 tuntui jo siltä kuin menkat alkais, mutta sitten tuli monen päivän tauko ettei tuntunut miltään.
Nyt varmaan jo taas 4 päivää tuntunut silloin tällöin että kohta alkaa menkat, yleensä mulla tuntuu korkeintaan samana päivänä kun ne alkaa, usein ei tunnu mitään.
kp 30 raskaustesti nega. Koskahan sitä viitteis testata uudestaan? Testi oli prisman halppis liuskatesti, herkkyys kai 25. Näyttäisiköhän saman valmistajan herkkä testi jo tänään jotain, se taitaa olla 10 tai 15, lupaa jo 4 päivää ennenkuin menkkojen pitäisi alkaa.
Tai koska ihan viimeistään raskaustestin pitäis näyttää? Jos se kp24-25 tuntemus olisikin ollut jo kiinnittymistä ja ovis olisi ollut vain myöhään?
Uskon, että taas kyse samasta jutusta mikä viimeksikin sai menkat viivästymään noin hirveän paljon. Viimeksi kierto palasi samantien normaaliksi, ovis tuli ajallaan menkkojen loputtua ja sen jälkeen on ollut jo 3 normaalia kiertoa (27,26 ja 28 päivän kierrot)
Onko järjetöntä tehdä siis jo tänään uusi testi, herkempi kuin eilinen?