Method Draine -kuurilla aloittaneille

Mäkin luulen Lunga et syöt liian vähän! Minä syön aamu- ja iltapalaksi ruisleipää, hovilevitettä(13%), vähärasvaista kinkkua ja kurkkua. Nyt oon lisäksi ottanut perunariskan:) Lounaalla ja päivällisellä samaa kastiketta kun lopu perhe, mutta perunan sijalla porkkanaa ja kruunuvihanneksia ja reilusti salaattia. välipalalla otan yleensä viilin ja mysliä.

=) Pisti huvittaan tuo taitaa mennä olkkari remonttiin:) Niin tutun kuuloista ;) Kyllä ne nuo pienet on niin ihania.

meidän keskarilla(3,3v) on korvatulehdus:( käytiin lääkärillä kun yski siihen malliin viime yön ja olihan se korviin menny;( Meillä tuolla yskä yleensä ennakoi korvatulehdusta. Mutta jospas kuurin myötä sais kaikki paremmat yöunet. Pikku-ukkokin yskii, mutta sillei onneksi ollu mitn.

Juups, menisinköhän taas hommien pariin, siivous odottaa..mut jalat vie aina tähän koneelle kurkkaamaan mitäs teille muille kuuluu=) Huomiseen
:wave:

Niin ja lunga mukavahan nuita halauksia on saada ;)
 
Paikkareiden pisteiden mukaan päivän ruokamäärä kyl tulis täyteen. Mitähä mä sinne oikein kirjotin, ku näyttää liian vähältä :/ hmm..5ateriaa pyrin syömään ja ihan kunnollisia on kaikki ruoka. Tietty kasviksia ja hedelmiä oon lisänny.

Mutta katsastellaan mitä huominen tuo tullessaan:)
 
Sitä eilinen pudotus teetti tänään vaaka näytti samaa :( kävin eilen kunnon lenkin kävelin reippasti puoli tuntia yhteen suuntaan ja saman takas mummolaan(siis lapsuuden kotiini)tunnin lenkille kertyi matkaa jotain 7 kilsaa ohi muuten hiki =) mut sairaan hyvä fiilis tänään sit ruoka ei ole maistunut olevan vain syönyt aamupala sen yhden leivän, litku maistuu taas hyvältä =) meinasi mennä hermo ku tulin aamulla koneelle ja ei päässyt tälle sivustolle katsoo mitä täällä on tapahtunut :hug: nyt pienet vetää unta palloon ja iso veikka on ukin kans ulkona pitäisi varmaan menä tekemään itselle lohta ku muut söi nakkikastiketta ja muussia itse jätin sen väliin :D mummu aikoi tehdä tänään lettuja nutenköhän pystyn niitä vastustamaan :whistle: meillä näytästää siltä kuin pikku mies olisi tulossa flunssaan :( kyl se on kurjaa ku lapset sairastaa :'( mites teillä on tippunut nyt paino?? täällä sataa taas lunta tai jotain taivaan täydeltä :| ei taida kesä tulla tänne millään kun mieheni juuri sanoi et etelässä melkein kukkii jo omenapuut jne =) täällä ei ole viel lehtiä puissa!! Mut se on pieni murhe näiden muiden isojen murheiden joukossa meillä menee oma koti isoon remonttiin kun siellä on home ja kosteusvaurioita ollaan asuttu siinä talossa 2 vuotta ja nyt huomattiin et kaikki ei ole kunnossa ku lapset sairasti koko kevään koiralta jouduttin leikkaamaan korvat(800e) nyt etsitään korjausmiestä ja odotetaan tuloksien vastauksia mitkä tulee ilmeisesti kuun lopussa :'( mut elämä on välillä syvältä ja tämän kanssa täytyy vain elää :headwall: asiaan taas mun kokonais pudotus tän kuurin aikana on huimat 1.6kg siis vajaassa viikossa ku lauantaina aloitin tän kuurin =) toivon et 10-15 kiloa häviäis tällä kuurilla niin sit olisi viel se reilu 10kg jäljellä jos olen laskenut ihan oikein :/ viime vuonna painoin 100 kg siinä oli kuormaa tälläiselle tynkä tapille(165cm)siitä ollaan tultu muuten 15kg alaspäin mut matkaa on vielä jäljellä reilusti sinne 60kg tuntumaan =) mut onkai se mentävä syömään vaik ei ole kyl yhtään nälkä mut ei paino muuten laske jos ei syö yritän käydä illalla tsekkaa mitä täällä on tapahtunut joten moi moi :wave:
 
Niin olkkari meni tavaroiden osalta remonttin oli lelut hujan hajan lattialla ja tavarat sinkoili sinne tänne sit äiti pääsi kerämään ku ei noi pienet viel osaa kerätä yksin mut täällä on kiristäjä äiti jos ei lelut mene takas laatikkoon niin ulos ei lähdetä johan rupesi tulee apuja keräykseen :D
 
Viivutti: toivottavasti teidän pieni mies ei tule flunssaan!! ikävää nuo teidän home-kosteusvauriot!! Mailläkin yleensä se huone missä pienet leikkii niin menee tavaroiden osalta remppaan ;) kummasti tuo 10kk osaa kanssa viskellä kamat hujan hajan=) Hienosti olet jo saanut painoasi tippumaan!!

Minulla paino on kanssa pudonnut huimat 1,6kg!!! Ja aloitin maanantaina. Toivon salaa että putoaisi tän kuurin aikana sellaset 10kg! Ja ei nousisi siitä takaisin vaan laskisi hyvällä lykyllä vielä jälkeenpäin 5-10kg=) Mutta pidän hyvänä tuloksena jotain 5kg:kin! pääasia että tippuu!

Täällä satoi aamulla räntää :( Oli niin syksyistä! Kuinkahan noiden omppupuiden ja marjapuskien kanssa käy, kun yöpakkasiakin heittää väliin. Ovat jo niin kivasti kukilla jo.
Ja toinen ISO MIINUS tähän päivään..mun kuntopyörä tuli... ja MENI. Kasasin ja kokeilin, pitää kauheeta rahinaa! Jokin hankaa jotain vasten. soitin takuukyselyihin ja sieltä ottaavat yhteyttä takasin! Että ottaa päähän! Ois niin ihana ollut päästä jo polkemaan!!

Mites Lungan kuuri etenee?? Toivottavasti saat tänään jo tulosta miinukselle! Varmaan itsekullekkin tän kuurin aikana tulee plussatuloksiakin. Harvemmin pääsee suoraan tulokseen pelkillä miinuksilla?! Mutta ei tytsit säikähdetä plussia vaan jatketaan urakalla eteenpäin!!(mulla nääs aika usein tulee sit repsahdettuu ku vaaka näyttää + :( )

Juu, minäpäs taas kaikkoan omiin puuhiini=) Viime yö meni harakoille, pikku-ukko piti itku konsertin 3aikaan ja kimpos aamulla tuttuun tapaansa ylös jo 6!! Keskari nukkui 13h yöunia ja nyt 2h päikkyjä(normisti ei nuku p-unia)! Pikkaisen tulehdus nyt väsyttää toista!
 
Morjens kaikki!

Puntari oli kuin oliki suotuisa ja lätkäs lukeman 66,5kg elii -600g. Ou jeee!!! :D . Muhun pätee tää laki, ett syömällä laihtuu. Mukava ku saa olla jatkuvasti syömässä ja elimistö polttaa sen ja vähä yliki(mä ku rakastan syömistä)ja eilen viel söin hiukan suklaataki, ett oli suoranainen ihme tuo pudotus.
ViivuttiHyvinhän sulla on tippunu ja ei varmasti oo enää pelkkiä nesteitä. Ja parempi +/-0 ku plussaa :) . Tympeitä nuo talovauriot. Toivottavasti uutiset olis sittenki ees vähä lievempiä, ku pelkään :hug:
Lapsiin tuntuu pätevän vanha kunnon kolmen säännön kasvatus
;)

tirppisHieno pudotus sulla myöskin :hug: . Voi jee se kuntopyörä. Toivottavasti menee takuun piikkiin. Mulla kans on tosiaan sellanen, joka tosin on ostettu '05 ja on kokenu hyvinki kovia. Hyvin kuitenkin pelittää. Liekö syynä vähäinen käyttö ;) Ite oon tykästyny kotona jumppaamiseen/lihasreeniin. Salille ku vile taas pääsis jatkaa ohjelmaa.

Toivottavasti lämpenevää viikonlopun odotusta teille kaikille B)

Pudotus yht.4,1kg
 
Teillä kans mennyt hienosti toi pudotus :hug: onhan se hyvä pudotus joo mut ku aina toivois et olisi lähtenyt lisää :kieh: mietin juuri et mihin aikaan tänään suuntais lenkille mut viel on hakusessa aika ku toi räntä sade ei hirveesti innosta :/ Kyllä sulla lunga on huonoatuuria sen pyörän kans kyllähän se pitäisi mennä kaiken järjen mukaan takuuseen ;) Arvatkaa mitä löysin tänään semperin kalastajan herkku purkista onneksi et kerennyt laittaa pojan suuhun sitä kuormaa siellä oli ruoto :( nyt ajattelin mennä valittaan semperin sivuille mut huomiseen moi moi :wave:
 
moi! hyvin on menny tuo sitruuna-persikkkalitku alas, oikeestaan loppuu jo iltapäivästä.. painosta en osaa sanoa mitään koska vaaka oon niin aatamin aikanen ettei siitä näe kuin kilot..maha tuntuu kyllä pienemmältä, liekö se haave vaan..aattelinkin käydä aina viikottain puntarilla.
pojalle tässä samalla teen maidottomia pullia, mutta yritän pitää näppini niistä erossa.
hyvää illan jatkoa! =)
 
Maantiekiitäjä: Hienoa!! Kiva pudotus=) Kuinka tarkkaan seuraat syömisiäsi? Ennyt muista kirjoititko edellisellä sivulla :ashamed: Eikö olekin kiva huomata et hei, mun painohan tippuu!?

Viivutti: kerrohan mitä semperiltä sit vastaavat.

Mun tän aamuinen vaakalukema oli -500g=) En vielä tänäänkään uskaltaudu lenkille, on tuo nenä sen verta tukkonen edelleen! Jospas sit ensi viikolla taas pääsee ja paino jatkaa putoamistaan! päätin tossa eilen että kerta viikkoon saan syödä nameja :whistle:
ja se nami päivä on tänään:) En halua kaikesta hyvästä luopua, kun en kuitenkan kuurin jälkeen aio jatkaa namitonta elämää... (seliseli) Katsotaan kuin käy jos yhtenä päivänä viikossa saa herkuja!

Kokonaispudotus yht: 2,1 Kg

Aurinkoista päivää ja mieltä kaikille!! Ja rentouttavaa viikonloppua!
 
Tervetuloa joukkoon maantiekiitäjä =) Mulla on paino edelleen sama kuin toissa päivänä tänään on tehtävä jotain :/ tai tulen hulluksi :) eli samaa näyttää vaaka mut eilen en jaksanut edes mennä lenkille ku oli niin kurja ilma ja tänään niin kylmä kuin olisi syksy :/ olin eilen suunnitellut sellaista pientä pyörä lenkkiä mut toi ilma ei mitenkään houkuttele siihen joten taidan tyytyä tunnin mittaiseen kävelyyn :) meillä pikku mies ei ole vielä onneksi tullut flunssaan mut seisoo koko ajan saas nähdä milloin lähtee kävelee :D taas on lapsilla virtaa kuin pienessä kylässä yllätys kun äiti tulee koneelle niin alkaa se hillitön riehuminen ja villitseminen menee taas kaikki ihan metsään :headwall: jos tänään lähtis shoppailee jotain kivaa itselle ;) onko teillä muuten koti eläimiä?? Meillä on ihanan ihana rotikka uros joka on äärettömän kiltti ja ystävällinen kyl siellä on lehmän hermot :D esikoinen on repinyt sitä hännästä ja ties misrä niin ei ole ikinä sanonut edes murrr ja keskinmäinen ryöminyt päällä jne pienin ei ole vielä niin hirveästi kiinnostunut koirasta mut ehkä sekin päivä koittaa =) siis meidän koiruus on syksyllä 7 vuotias mut yhtä pentu kuin silloin pienenä olen odottanut milloin se rauhoittuu mut vielä ei ainakaan näytä merkkejä rauhoittumisesta :D mut asiaan taas huomenna on viikko täys ihanasta kuurista jospa huomen aamulla vaaka näyttäisi jotain muuta kuin sitä samaa :/ eilen oli kynnys pitää mokkapaloista sormet erossa kun isomummu oli tehnyt ja toi niitä lapsille mut pidin pintani enkä syönyt :p mut kuullaan taas ja katsellaan hauskaa perjantaita kaikille moi moi :wave: ps. ehkä käyn kyylää viel tänään et mitä tänne kuuluu :hug:
 
Voi jee tirppis sun kans sä rupesit sit keuliin ihan urakalla :LOL: kyl mä kerron mitä sielt semperilt tulee vastaukseksi!! Myt on mentävä tai hajoo taas paikat täällä on meno kuin villissä lännessä!!! :headwall: =)
 
Mä tein sen vihdoin ja viimein, kävin pari päivää sitten ostamassa tän ihme kuurin...
Nyt toinen päivä menossa ja pudotusta tullu JO 800g... JEE JEE... Paino oli ennen kuuria 77kg ja nyt 76.2kg.. HUH HUH, täähän TODELLAKIN TOIMII... IHANAAAAA... :D
Tavoite paino minulla on päästä 65kg, mutta tuskin pelkästään tämän kuurin avulla, tästähän on hyvä sitten jatkaa pudottamista,..!

Onko teistä kukaan muu vielä slim kuurilla, paisti Lunga??
LUNGA:paljonko painosi on pudonnut slim kuurin aikana yhteensä?
paljonko painosi putosi Detox kuurin aikana...

Olen joka päivä käynyt katsomassa teidän edistymisiä, ja HIENOSTI menee... Nyt lähen hakemaan meidän 4kk pojan sängystä pois, kun sielä jotain meteliä pitelee...

HUOMISTA ODOTELLESSA!!! :wave: :wave: :wave:
 
Tiiuli08 tervetuloa joukkoon sekalaiseen =) lunga taitaa olla ainut slim kuurilainen joka tämän sivun pisti alulle :hug: nythän meitä on jo reilusti täällä kuureilemassa :whistle: mulla kova tsemppi pudottaa viikon etapilla lisää toivon et huomenna aamulla vaaka näyttää jotain muuta lukemaa ;) mut pahalta näyttää tänään juhlitaan poikamme 11kk päivää ja seisomista jne mummu tekee pannaria ja ties mitä herkkuja mut en voi vastustaa mut ajattelin ottaa pienen pala jotain(seliselitaas) :kieh: jos aamulla vaaka pomppaa ylöspäin niin siitä sisuuntuneena huomenna vedän sit 10 kilsaa lupaan ja vannon :LOL: mut huomiseen :wave:
 
moi! tirppikselle:en seuraile niinkään tarkkaan kuin ohjeissa, eli syön mutta kevyemmin ja valkoisen jauhon ja sokerin jätin pois... no joo. tänään oltiin kaverin kanssa hampurilaisella..tiukka iltalenkki tiedossa. hain muuten sen uuden vaa`an, saas nähä onko paljon heittoa..nyt iltapalaa muksuille väsäämään.. :wave:
 
Moikkelis!

Eilen en ehtiny kirjottelee, mut ei kyl olis ollu ees mitään kerrottavaa painon suhteen. Eilen ja tänään paino edelleen 66,5kg. Ihan hyvähän tuo on, mut ku sitä tottuu miinukseen, ni karvastelee. Tänään vielä tulee vieraita ja pöydässä on jos jonkimoista herkkua ja huomenna mennään synttäreille, mis on herkkuja. Kovaa on laihuttajan elämä. Jospa sitä hiukan söis, mut kohtuudella =)



tirppis Mä kans kyl syön kerta viikkoon herkkuja. En muuten kykene elää;). Mut sillonki kohtuudella, kai..

viivutti Meil on kans Rotikka, narttu. Ja kiltti ku lammas. Ikuna ei myöskää oo ees murissu kenellekkää. Ei oikein oo vahtikoira-ainesta, mut maine kattaa senki sit. Parempi näin. Koira on 3-vee.

Tiiuli08 Paino tippu Detoxin aikaan 2,4kg ja tähän mennessä Slimin aikaan 1,7kg. Ei mitään huimia pudotuksia, mut 63kg tavote lähestyy hitaasti, mutta varmasti =)

maantiekiitäjäTuskin yks hamppari vaikuttaa niin hirveesti painoon. Onko uudella vaa'alla iso heittoero vanhaan?

Tsemiä kaikille pudotuksiin. Tässä on kesään vielä aika ja me akat ollaanki juhannuksena hyvinki paljon sutjakampia, ku esim.jouluna :D

Pudotusta yht.4,1kgedelleenki. Ja tuskin vkl aikana ainakaa laskee ja itseni tuntien ma aamuna paino taitaa olla vile muutaman 100g enemmän..No josko sitä jollain ilveellä kykenis hillitsemään ees jotenkuten ittensä.
 
huomenta! paino oli samoissa lukemissa kuin eilen.
lunga: puolitoista kiloa on heitto, uus tietty näyttää enemmän.. tuli vissiin tehtyä huonot kaupat :D .. no siitä näkee tarkemmin putoomisen..
piti lähtee pikkujätkän kanssa pyörälenkille mutta ukko ei sitten ottanutykaan isompaa mukaa joten notkun koneella.. illalla taas kunnon juoksulenkki. :wave:
4. päivä ja pudotusta yhteensä kilo.
 
Tänään en vaakalle noussutkaan;) Tiedän että eilisen jälkeen varmasti plussaa näyttää :ashamed: Otin eilen kaksi lasia viiniä, muutaman karkin ja ison jälkiruokakupillisen juustonaksuja niin ja lisäksi jätskin :whistle: Minäkö ahmatti?? en yhtään..

Tänään sitten alkaa taas tiukka linja! Ja ens perjantaina uusi herkku-ilta! paitsi mielessäni himoitsisin kiinalaista...miehelle jo sanoinkin et jos haettas huomenna, mä vaan en syö riisiä vaan sitä kun po kanaa=) saa nähdä kuin käy.

Otin tuossa parin tunnin päikyt, meillä pikku-ukko nousi jo vaille 6 ylös |O Meinaa väsyttää ainainen kuudelta ylös nousu, kun toisella muutenkin unet sekaisin ton saakutin nuhan takia!! Onneks mies antaa toisinaan mun sit nukkua aamulla pidempään ja herää ton ukkelin kanssa.

Nyt taas mentävä! Miinuskiloja/grammoja kaikille!! :wave:
 
just sitä se eilinen herkuttelu tiesi +400g :headwall: :headwall: meinas aamulla mennä vaaka päin seinää :D tänään aamulla sit otin tiukan linjan ja taas mennään nälkäkuurilla ;) en salli herkkuja sit rankaisin itseäni kävelin 7 kilsan lenkin ja sit saunaan ohjelmaa on ollut tänään ainakin muksujen osalta ku ei kerkee koneelle muuten kuin yöllä!!! Eli viikon kokonaispudotus -1.2kg =) jospa se huomen aamulla näyttäisi alaspäin :/ kyl meillä rotikka osaa vahtia mut välillä vahtii niitä kummituksia ;) huomenna äiti aikoi tehdä pitsaa nam :p mut jos tyytyis tonnikalaan vihanneksilla ja mexicana kastikeella sit siihen salaatti kylkeen :x näinköhän onnistuu :saint: mut siinäpä nämä tärkeimmät uutiset huomenna taas uusi päivä ja uudet kujeet lenkkeilyä siis luvassa mut huomiseen ja tsemppiä kuurilaisille :wave:
 
maantiekiitäjäPitäiskö sun tehä reklamaatio puntarifirmalle :LOL: . Tuo juokseminenhan on huippu juttu laihikselle. Kuluu ainaki kunnolla kalorit ja lihakset kasvaa. Niin ja saa omaa aikaa =)

tirppisMua kans hmtti eilen joku roskaruoka, mut mies ,penteles, kiels. Hyvä niin loppujen lopuks =) . Tsemiä nälkäkuurille ja älä anna pitsalle valtaa;)

viivuttiMä kans nousen puntarille varmaan viis kertaa, jos näyttää enemmän. Huonosti koulutettuja, ku eivät näytä miinusta :D


Mul meni joten kuten tää päivä. Söin toki herkkuja, ku ne on vaan niin hyviä ja huomenna varmaan jatkuu sama homma :ashamed: . Ja tänään viel poikkeuksellisesti join kaks siideriä. Hyi mua!!! No mut huominen aamu kertokoon totuuden. Jos vaik tulos motivois kieltäytyy ees osittain herkkupöydän tarjonnasta. Nyt pitäis siirtyä höyhensaarille, joten :wave: kaikille ja miinuksia puntareihin :)
 
huomenta! hienosti alkoi eilinen juoksulenkki, olin juoos noin kilometrin ja ison puoleinen kivi pyörähti jalan alla ja nilkka venähti/nyrjähti.. |O ja tarkotus oli vielä tehdä pitkä lenkki...
no ei auttanut muu kuin soitti ukolle että tuupas hakeen mut ja koira..prkl
muoks. painossa ei muutoksia. taidankin pitää sen nestepäivän nyt. nilkka kipee, mutta aion mennä sitten vaikka pyörälenkille.
 
maantiekiitäjän nilkalle paranemisia!!
Kateellinen olen teille jotka juoksette, minäkin väliin sitä lenkillä yritän opetella, mutta se hengitystekniikka ei uppoo muhun vaan läähätän jo ekan sadan metrin aikana! mä nimittäin kävelen sen verran reippaasti et hitaalla hölkällä menijän kyydissä pysyy oivasti. Mutta jospas minäkin tuon juoksun opin. Paitsi tuo mun maastolenkki on niin ylä7alamäkee, et jospas siellä tyydyn ihan kävelyyn. on nimittäin aivan mahtavia ylämäkiä, saa puuskuttaa ihan kunnolla! Ja tuolla "mettän" keskellä on niin ihanaa reippailla. Vielä kun ois se lenkki kaveri niin ois mukavampaa!

Mä kerron mun viikkosaldoni aamulla:) on ollu tapana kattoo aiemmissa kuurissa viikko -/+ aina maanantai-aamuna=) Tällä hetkellä tulos on edelleen loistavat 2,1kg! Olen tosi tyytyväinen! En ookkaan mun laihkisprojekstista kertonut kelleen muille ku miehelle ja äipälle. (Sisko ja kaveri kyllä käy täällä palstalla lukemassa et Moi vaan teille jos ootte tänne eksyny;) ) Muut saa nähdä mun laihiksen sit kun sen tosiaan näkee musta, eli joskus 10-15kg päästä ;)

Mut mukavaa sunnuntaita kaikille!!
 
Huomentapäivää kaikille!
Meil aamut alkaa vasta 9-10 maissa. Äitiinsä tullu tyttö unissa;)

Puntari oli huikean suotuisa:65,7kg. Aatella, vaikka tuli herkuteltua. Tänään olis vile herkuttelukoitos edessä, mut yritän hillitä itteni:)

Olipas maantiekiitäjällä ikävä lenkki. Ei menny sit ihan nimimerkin mukaan lenkki :(

Tirppis: Mä kans oon huono lähtee juoksee ja ku tääl kaupungissa asustellaan, ni ei sit hirvesti huvita lähtee imee pakokaasuja keuhkoihin. toivottavasti pian pääsis takasi maalle asustelee:)

Mut nyt valmistelee kemuihin :wave:

Pudotus yht. 4,9kg
Ihanaa ku 65kg tavote on enää 0,7kg päässä. Sit tosin jatkuu matka alaspäin mut tavoite kerrallaan:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tirppis:
maantiekiitäjän nilkalle paranemisia!!
Kateellinen olen teille jotka juoksette, minäkin väliin sitä lenkillä yritän opetella, mutta se hengitystekniikka ei uppoo muhun vaan läähätän jo ekan sadan metrin aikana! mä nimittäin kävelen sen verran reippaasti et hitaalla hölkällä menijän kyydissä pysyy oivasti. Mutta jospas minäkin tuon juoksun opin. Paitsi tuo mun maastolenkki on niin ylä7alamäkee, et jospas siellä tyydyn ihan kävelyyn. on nimittäin aivan mahtavia ylämäkiä, saa puuskuttaa ihan kunnolla! Ja tuolla "mettän" keskellä on niin ihanaa reippailla. Vielä kun ois se lenkki kaveri niin ois mukavampaa!

Mä kerron mun viikkosaldoni aamulla:) on ollu tapana kattoo aiemmissa kuurissa viikko -/+ aina maanantai-aamuna=) Tällä hetkellä tulos on edelleen loistavat 2,1kg! Olen tosi tyytyväinen! En ookkaan mun laihkisprojekstista kertonut kelleen muille ku miehelle ja äipälle. (Sisko ja kaveri kyllä käy täällä palstalla lukemassa et Moi vaan teille jos ootte tänne eksyny;) ) Muut saa nähdä mun laihiksen sit kun sen tosiaan näkee musta, eli joskus 10-15kg päästä ;)

Mut mukavaa sunnuntaita kaikille!!
mä aloitin tuon juoksun tälleen ekat 50m juosten seuraavat sat kävellen ja taas 50 juosten ja taas sata kävellen ja sitten pikkuhiljaa kunnon noustetessa 100 juosten 50 kävellen ja sitten van lisää juoksua ja vähempi kävelyä..ja hitaasti mäkin meen =) ja teen noin puolen tunnin-tunnin lenkin iltaisin..
muistat vaan kunnon venyttelyt ennen ja jälkeen!!!!! ja jos tuut kipeeksi, meet ihan liian lujaa, näin mua neuvoi maratoonari!
 
Tänään aamulla oli sit vaaka koulutettu hyvin :D -700g eli pudotusta tuli sit sen painon nousun lisäksi =) täytyy myöntää et söin kaksi tonnikalapitsa palaa tänään ja oon kovasti lähtemässä lenkille mut taitaa toi vesi sade sotkee suunnitelmat :/ maantiekiitäjälle pikaista nilkan paranemista!! Taas on mentävä tulen takaisin illalla kun noi lapset on taas niiiin ihania taas :/ :wave:
 

Yhteistyössä