Hakutulokset

  1. BabyP

    Mitä voisi antaa 7kk itse syötäväksi?

    Kyllä itse ainakin olen jo antanut tuossa iässä banaania. Lisäksi pehmeäksi höyrytetty kukkakaali tai parsakaali on meillä menneet. Nyt 9kk vanhalle olen antanut jo raejuuston murusia napsittavaksi.
  2. BabyP

    Soikurtti yms. soijatuotteet, minkä ikäiselle?

    Meidän tyttö 7,5 kk on jo viikon ajan maistellut Alpron soijajugurttia.
  3. BabyP

    Miten kauan teidän vauvat on parhaimmillaan pantanneet kakkaa?

    Meillä on kiinteiden aloittamisen jälkeen mennyt parhaimmillaan 8pv... Mä oon ainakin ymmärtänyt ettei tarvi huolestua jos ei vauva selvästi siitä kärsi, ts. ähellä kovasti tms...
  4. BabyP

    Tietääkö joku onko Vantaan Lastentarvike tänään auki ja monelta?

    Ei niin, siksipä ajattelin jos jollain olisi parempaa tietoa.
  5. BabyP

    Tietääkö joku onko Vantaan Lastentarvike tänään auki ja monelta?

    Vaunuista puhkesi kumi :(
  6. BabyP

    Miten tapahtuu kuukautisten siirtäminen?

    Jollain pillerimerkeillä se tehdään syömällä kaks liuskaa putkeen ilman välipäiviä.
  7. BabyP

    Mitä me tänään syödään?

    Parsaa ja homejuustopastaa just vetäisin, nam!
  8. BabyP

    Parhaimmat vinkkinne vaippaihottumaan?

    Kestovaipat meilläkin aiheuttaa kaikista vähiten pepun punoitusta.
  9. BabyP

    Tammikuun toivot 09

    Lilli70: Ihanasti sanottu tuo ettei vauva mene rikki siitä jos korjaa asentoa :) Mulla oli aluks kauheen huono omatunto kun oli kerran ihan pakko päästä vessaan kesken imetyksen ja ajattelin et nyt se saa kauheet traumat kun äiti vie tissin suusta kesken kaiken :laugh:
  10. BabyP

    Tammikuun toivot 09

    Niin sitähän mun piti tulla kertomaan että oon vihdoin alkanu käyttää kestoja. Joku täällä kertoi käyttävänsä harsoja ja niitä imsevimse kuoria ja meillä on toiminut myös se hyvin, ei vuoda ainakaan sen enempää kun kertiksetkään. Käytän kuivaliinaa vielä harson päällä niin isommat kakat jää...
  11. BabyP

    Tammikuun toivot 09

    Täälläkin vihdoin hetki omaa aikaa :) On se kyllä totta miten yöt voi olla erilaisia, toissayö meni ihan valvoessa ja tissitellessä, kun toinen söi ja nukahti 10 minuutiksi ja sit alko taas ähinä ja puhina.... Vihdoin nukahti mun syliin sohvalle josta sain sen sänkyyn tunniksi ja eiku sama...
  12. BabyP

    Tammikuun toivot 09

    Heip! Täällä oli tosi hyvä yö, muksu nukkui omassa sängyssään iltayöstä 3 tuntia, sitten söi ja jatkoi taas omassa sängyssä muutaman tunnin aamuyölle asti jolloin alkoi pieni ähinä mutta silloin mamma olikin jo ihan hyvin nukkunut ja virkeä. Yökakoista meillä niitä kyllä tulee mutta mä en jaksa...
  13. BabyP

    Tammikuun toivot 09

    Hei ja onnea uusille nyytin saaneille :) Hei miten usein ootte jo käyny neuvolassa? Meidän tyttö on nyt 2vk ja 1pv ja meillä on vasta ollu se kotikäynti. Oon kyllä yrittäny varata aikaa neuvolaan mutta oma terkkari on jossain ja kukaan ei oikeen oo ottanu hoitaakseen meitä, no täytyy taas...
  14. BabyP

    Tammikuun toivot 09

    Aminohappo tosi suloinen lapsi :heart: Yhtä hyvin tukkaa kun meidän tytöllä, on muutenkin vähän samaa näköä :)
  15. BabyP

    Tammikuun toivot 09

    tuteista mekin kokeiltiin tuossa yksi yö että jos vaikka kelpaisi tutti tissinkorvikkeeksi mutta eipä tainnut onnistua huijaus, kyllä tuo aikansa sitä imi posket lommolla kunnes huomasi ettei siitä maitoa tule... eli kaipa se on äidin toimittava tuttinakin. Meillä(kin) on rytmit ihan...
  16. BabyP

    Tammikuun toivot 09

    Huomenta! Harvinaisen hyvä yö takana :) Päätin eilen että tänä yönä otan muksun viereen vain syömään ja laitan sitten takasin omaan sänkyyn. No, tyttö nukkui ensin 22-02, sitten syötiin semmonen puolisen tuntia ja taidettiin sitten kuitenkin molemmat nukahtaa :ashamed: Mutta laitoin sitten...
  17. BabyP

    Tammikuun toivot 09

    kantoliinasta meilläkin on hug a bub, mulla on nytkin vauva siinä ja tuntuu olevan tosi tyytyväinen. Pystyy imemäänkin siinä ja nyt on niin mukava uniasento että :heart: Vähän helpottaa itteä kun pystyy jopa syömään ja on molemmat kädet vapaana, suosittelen :) Me oltiin tänään ekaa kertaa...
  18. BabyP

    Tammikuun toivot 09

    Meillä kävi äsken neuvolantäti ja vauvalle on tullu jo 300g yli syntymäpainon painoa :) Ja kaikki muutenkin hyvin. Kiloista punnitsin just tänään ja multa on jo 6kg lähteny reilussa viikossa :) Ei kyl oo vielä uskaltanu kokeilla farkkuja, oon lähinnä verkkareissa heilunu kun on tuo alapää...
  19. BabyP

    Tammikuun toivot 09

    Kiva mun teksti hävis yhtä väärää nappia painamalla bittiavaruuteen :headwall: No otan lyhyesti uusiks. Aminohappo Meidän tyttö syntyi samana päivänä puoli tuntia myöhemmin ja meilläkin meni painoarviot hieman yläkanttiin, pe ultrassa 3900g ja tulos oli 3375g ja 49cm. Kyllä sitä sit...
  20. BabyP

    Tammikuun toivot 09

    Kiitos sasha80 tosta maitovinkistä, täytyy hankkia minigrip-pusseja :)

Yhteistyössä