Hakutulokset

  1. BabyP

    Tammikuun toivot 09

    runttipulla: Mä en pukeudu öisin mitenkään :laugh: Eli ihan pikkareissa makoilen tissit valmiina :) Itse asiassa päivisinkin kuljen kotona ilman paitaa kun tuntuu et kaikki aristaa mikä koskee nänneihin. Tietty jos tulee vieraita niin pitää pukeutua :) Meillä tosiaan tyttö 6pv syö hereillä...
  2. BabyP

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Haaveilija2006: Me ei sit päästy Haikaranpesään kun meillä meni päivällä yliaikaseksi :( Mutta samassa talossa ollaan toki oltu samaan aikaan :) Peräruiskeesta mulle se laitettiin vauhdittamaan supistuksia, ja mäkin olin koko päivän jo juossu vessassa mutta kyllä sieltä sitä tavaraa silti...
  3. BabyP

    Tammikuun toivot 09

    Mekin ilmottaudutaan :) Luen vasta teidän juttuja niin kommentoin myöhemmin. BabyP ja tyttö 4pv
  4. BabyP

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Tässäpä pientä tarinaa... Supparit alkoi 18.1. iltakymmeneltä sen verran kovina ettei nukkumisesta tullut sinä yönä mitään. Soittelin sairaalaan siinä kolmen maissa ja kehottivat vielä odottelemaan. Siinä sit suihkuttelin ja hengittelin jumppapallon ja kaurapussin kanssa. Kuuden aikaan soitin...
  5. BabyP

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Meille syntyi tyttö 3375g ja 49cm 19.1.2009 klo 20.51 n. 18 tunnin urakan jälkeen. Tultiin juuri pari tuntia sitten kotiin. Imetys sujuu ja tyttö syö ja nukkuu paljon. Tuun myöhemmin kertomaan lisää urakasta, nyt nauttimaan vauvan tuoksusta :) BabyP ja tyttöbaby melkeen 3pv.
  6. BabyP

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Jonna Mä oon 29v ja eka tulossa... Mut kaipa se on perinnöllistä kun mutkin on käynnistetty ja sisko kans... Kiitos tsempeistä, niitä ja suppareita myös sinulle :hug: ! P
  7. BabyP

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Täällä vielä.... takana erittäin huono yö, just kun nukahti niin tuli kipee suppari ja taas piti nousta hengittelemään.... Kirjailin aikojakin ylös ja ajattelin jo et kunhan mies tulee töistä niin voitais soitella sairaalaan mut sittenpä ne turkaset taas harveni tommoseen puoleen tuntiin ja nyt...
  8. BabyP

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Enkelitytön äiti Mä ainakin koen kivuliaiksi suppareiksi semmoset mitkä alkaa selästä sillai pikku hiljaa, niinku menkkakivut mutta vatsakin kovettuu ja sit sattuu lopulta koko alavatsaan ja tonne sisälle, kai se on kohdunsuulle mihin ne sattuu. Ja ne kyl oikeesti sattuu niin et yöllä herään...
  9. BabyP

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Heippa... uudet tervetuloa ja vauvautuneet hirmusti onnea :) Käytiin sit äpölilla yliaikaiskontrollissa, oli tosi ihana naislääkäri joka ultrasi ja teki sisätutkimuksen. Kaikki vauvalla ja mammalla kunnossa, kohdun ulkosuu sormelle auki ja 2,5cm pitkä, sisäsuu vielä kiinni. Maanantaina klo 8...
  10. BabyP

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Jee täällä on tullu ruskeaa limatulppaa aamun s- harrastusten jälkeen :) Ihan pakko oli tulla sanomaan :) BabyP ja jokohan se vihdoin tulis 41+4 yhäkin
  11. BabyP

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Täällä vielä myöskin kasassa, yö meni heräillessä n. kerran tunnissa tosi kipeisiin suppareihin jotka sit kuitenkin taas aamun tullen loppuivat, hohhoijaa. Varasin huomiseksi yliaikaiskontrolliajan, ihan kiva sentään saada tietää onko noi supparit tehneet mitään tuolla kohdunsuulla, kyllä...
  12. BabyP

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Ei mulla mikään addiktio oo tähän palstaan... Mut kun ei ihan oikeesti oo mitään muuta tekemistä kun surffata netissä tai kattoo telkkaria tai lukea tai nukkua ja syödä.... Ja pää hajoo.... Mimssu meillä on ainakin muksu ihan yhtä aktiivinen kun aina ennenkin, mistä oon kyllä ihan tyytyväinen...
  13. BabyP

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Onnea mei08 :flower: Voi emmy, otan niin osaa ja ymmärrän ainakin osaks miltä susta tuntuu.... Kävin ite just neuvolassa, vaikka yöllä oli jo niin paljon ja kipeitä supistuksia että olin ihan saletti että lähtö tulee mut eikös ne sit loppunu kun seinään klo 8. Tai on niitä tässä tullut ehkä...
  14. BabyP

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Onnea Toive ja Tuulia!! Täällä viime yön saldo 7 kipeää supistusta... Mutta se siitä sitten. On niitä aamullakin tullut muutamia yksittäisiä mutta pahoin pelkään että huomenna mennään vielä neuvolaan. (itse asiassa tässä asiasta puheen ollen alko just supistaan aika kipeesti... jes jes...)...
  15. BabyP

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Täällä vähäsen supistelee, aikas vähäsen vielä mutta erilailla kuin ennen, tai siis vähäsen kipeemmin. Ja oikeestaan koko ajan on alavatsalla semmonen paine jota ei nyt voi kivuksi sanoa mutta jotain se on. Jokohan se tästä viimein.... :) Eilen luulin jo että lapsivedet meni kun nousin autosta...
  16. BabyP

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Papupadalle ja Olivialle onnea kovasti! Vähän rupes mietityttää toi Olivian kertomus että Kättärillä oli sulku ja melkeen joutuivat Jorviin :/ Toivottavasti me päästäis Kättärille, vaikka ei kai noissa muissakaan vikaa ole mut kun on jo ajatellut synnyttävänsä Kättärillä.... No mä oon itse...
  17. BabyP

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Liitoskipuja on täälläkin ollu viimeset 10pv, tosiaan pahimpia kun nousee sängystä tai istumasta, kävellessä vähän helpottaa. Mulle on tullu hirvee halu lähtee luistelemaan mutta ehkä ei kuitenkaan ole ihan paras idea tällä mahalla saati noilla kivuilla.... Toivotaan et talvi jatkuis vielä...
  18. BabyP

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Heh, noista talousasioista... Tänään olis ollu palkkapäivä mutta tajusin just että en oo toimittanu tuota Kelan päätöstä palkkakonttoriin niin enpä sitten saanut vielä sitä palkan ja äippärahan erotusta. No tuleepahan sit ens kuussa enemmän :) Just kävi kaveri kylässä 8kk pojan kanssa joka...
  19. BabyP

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Heippa taas ja onnittelut viime aikoina jakaantuneille! Täällä vielä yhdessä koossa valitettavasti, eilen oli neuvola, toivottavasti vika mutta todennäköisesti tokavika. Alkaa olla aika epätoivosta tää odotus että tää syntyis itestään. Ei vaan millään huvittais mennä päiväkausiks sairaalaan...
  20. BabyP

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Hei..... Onnea tuttemuille :flower: Täälläkin sitten la tuli ja meni..... Ainoot oireet on että tuntuu et mun lantio ei enää jaksa kantaa tota vauvaa kun on joka ainoa lihas ja liitos ja nivel tuolla lantionpohjassa ihan sairaan kipee.... Mut sitkeesti vaan koiraa lenkitän joka päivä, ties...

Yhteistyössä