Hakutulokset

  1. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Yli 35-vuotiaiden vauvakuumeilua :love: - taaperotx5, 34v., tilanne ?, 6. lapsi - murmelii, 35v., yk 3, 3. lapsi - Miljamaaria, 34v., yk 7, 2. lapsi - piiuli_83, 34v., yk?, 2.lapsi - Charlotte82, 35v. yk 3, 3. lapsi - Oliivipuu79, 37v. tjot, 2.lapsi - Untuva79, 38v, yk1, 5.lapsi - tänttähäärää...
  2. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Tunnetteko ovulaation? Mä käytin semmosta oviskalenteria, joka väitti et mun ovulaatio ois ollut maanantaina. No eilen mulla oli mahassa ihan hetken menkkamainen kipu. Olisko se sitten ollut ovis kipua? Tosin kun eka yk vasta menossa ja mulla on ollut vuosia kierukka ja sitä ennen pillerit...
  3. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Yli 35-vuotiaiden vauvakuumeilua :love: - taaperotx5, 34v., tilanne ?, 6. lapsi - murmelii, 35v., yk 3, 3. lapsi - Miri81, 36v., yk 2, 2. lapsi - Miljamaaria, 34v., yk 7, 2. lapsi - mussu81, 35v., yk 1, 4. lapsi - piiuli_83, 34v., yk?, 2.lapsi -Charlotte82, 35v. yk 3, 3. lapsi - Oliivipuu79...
  4. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Tervetuloa uusille ja tsemppiä matkaan :) Vähän oon laiskistunut tänne mitään kirjoittelen, tuntuu että aika ei riitä mihinkään. Multa otettiin nyt kierukka pois 2 viikkoa sitten ja tän viikon ollut kauheet menkat (n) Ennen käytin kuukuppia, mutten oo nyt tilannut uutta, kun ei kierukan aikana...
  5. T

    Perustin whatsapp ryhmän kuumeilijoille!

    Oisin kiinnostunut :)
  6. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    @tänttähäärää :( Kauanko teillä on vauva ollut haaveissa? Meillä tuo yrittäminen alkaa ens viikolla, kierukan poistoon maanantaina. Onks kellään kokemuksia raskautumisesta kierukan poiston jälkeen? Mulla on ekaa kertaa ollut nyt kierukka ja kohta 3v ollut, niin ei hajuakaan, et voiko tulla...
  7. T

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Moikka! Olisin halukas liittymään joukkoonne :) Ihan en yli 35v vielä ole, ensi kuussa mittariin tulee se 35v. Oon vuosia sitten käyttäny tätä palstaa hyvin aktiivisesti ja ilo oli huomata että täällä on vielä jotain elämää (y) Tosin en tiedä osaanko miten käyttää kun on niiiiii muuttunu kaikki...
  8. T

    Pakettina vai erikseen? (huutis)

    Jos on jotain ihan normaalia perusvaatetta, niin sit myisin pakettina. Jos on mukana jotain vähän erikoisempaa, merkkituotetta jne. niin myisin ne erikseen.
  9. T

    HELMIÄISET 2007

    Zalmiakki: Ei oo :D Kyllä meni viimeks semmoset satikutit sinne, että otti ihan tosissaan. Toivottavasti ei kajookkaan enää kummankaan hiuksiin. Nyt kyllä itkeä tuhauttaisin, jos se menis leikkaamaan typykän etutukkaa, on hieman pitkä ja pinniä pitää käyttää, mutta en kyllä leikkaa =)...
  10. T

    HELMIÄISET 2007

    Taaperopuoli tosiaan odottaa =) Onnea Katjuska :flower: En oo antanut ryömiä pihalla. Typy on kyllä kävellyt pari kuukautta, mutta ei suostu kenkien kanssa tai edes toppahaalari päällä kävelemään. Eilen istuskeli lumessa, pari askeltakin pihalla otti töppöset jalassa, mut sit suuttu...
  11. T

    HELMIÄISET 2007

    minttukissa: No ei ole kolhuissa säästelty meillä :/ Ongelmana on se, että neiti varvastaa, eikä ole vielä koskaan seisonut koko jalkapohjalla. Ja eikä osaa kaatuessaan pyllähtää kun istuukin niin, että huojuu kuin puut tuulessa. Ja kaikenkukkuraks nousee nyt seisomaan ihan suoraa seinääkin...
  12. T

    Apuja 8kk öihin.

    Huutaako vauva yöllä? Meillä oli sama puolvuotiaan kanssa ja neuvolasta sain ihan hyvät ohjeet, että jos ei huuda tai kitise, niin anna vaan olla ja nuku itse. Joten kun jätin äänet reagoimatta, niin parin yön päästä ei heräillytkään enää.
  13. T

    HELMIÄISET 2007

    Otan osaa Himohiiren suruun :hug: En olekaan aikoihin kirjoitellut. Kiirettä pidellyt, pitää tarkemmin lukea noita kuulumisianne ja vastailla kysymyksiin, tossa vaan selasin pikaisesti läpi. Neiti päätti tänään lähteä konttaamaan =) On kyllä jo ryöminyt pari kuukautta ja nousee itse...
  14. T

    Etsin ystävää-pinot?

    Mä taasen oon sitä mieltä, että kaikista meistä löytyy joku yhdistävä tekijä ja aika useesti äiti-ihmiset etsivät ystäviä joilla on lapsia. Ainakin se jos joku yhdistää. Ja pelkkien kirjoitusten perusteella on niin vaikea saada kiinni toisen persoonasta, kun tuntee vain toisen kirjallisesti...
  15. T

    Wau, katsoin s-bonukset

    On =) Tunnetaanko me?
  16. T

    On kai sitä tyhmempääki kysytty?

    Se on semmosta väritöntä, jossa saattaa olla verta mukana. Tai sitten se on vihreää. Jos mulla ois vedet tullu sohvalle, niin ois ollut kyllä entinen sohva. Vihreetä ja mönjästä :x Vihreetä siinä tapauksessa, et vauva on siihen kakannut.
  17. T

    Pinniksen päädyn korotus

    patjan alle.
  18. T

    Wau, katsoin s-bonukset

    En viitti ihan sinne asti lähtee tankkaileen täältä keskisestä suomesta :saint: Pitääpä kattoa tosta lähi tebskalta saaks siitä.
  19. T

    Kiitti siitä seppälän alekuponkivinkistä, sain melkein 200e ovh aletuotteet neljällä eurolla!!!!

    Juma, mä isuta nökötän täällä kotona vielä ja ootan miestä. Hitsi te ootte kerenny varmaan kaikki seppälät jo koluamaan ja mulle ei jää mitään :snotty:
  20. T

    Wau, katsoin s-bonukset

    mitä :o saaks tebskaltakin..en oo tiennykkään..

Yhteistyössä