Wau, katsoin s-bonukset

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja tolnaato:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja tolnaato:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja polli:
mistä pittää tankata et saa s-bonukset?
Teboil ainakin ja ABC niin ja Shelli myös.
mitä :eek: saaks tebskaltakin..en oo tiennykkään..
Kirkkonummen tebikseltä ainakin.
En viitti ihan sinne asti lähtee tankkaileen täältä keskisestä suomesta :saint: Pitääpä kattoa tosta lähi tebskalta saaks siitä.
Eiks tikiksellä oo abc?
On =)
Tunnetaanko me?
 
minä tiedän
Alkuperäinen kirjoittaja plussa:
Juu se ykkösbonus on huonoin... Sain 15 euroa vuodessa vaikka lähikaupassa passaa. K-kaupan plussaa taas kertyy noin 100 euron edestä, vaikka en säännöllisesti korttia käytäkään. Kesään ne plussa setelit aina ja käytän jouluostoksilla.. :)
Plussa kortti on kyllä todellisuudessa se huonoin. S-etukortilla on suurimmat bonarit, sitten tulee Ykkösbonuskortti ja aivan viimeisenä, todella paljon huonompana tulee Plussakortti.

Noista on tehty laskelmat eri ostosummien kanssa vuositasolla ja niin se vaan menee. Ja S-etukortilla verrattuna Ykkösbonuskorttiin ei ole niin isoa eroa, vaikka S-kortilla siis tulee parhaiten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Paljollako pitää ostaa, että kuussa saa bonusta vaikka 30??
Mulla oli bonusostot kesäkuulta 927e ja bonusta tuli 32e, tuossa on mukana siis bensat ja kaikki ruokalaskut ja yksi sähkölasku.
Ziisus!!!! :eek: :eek: :eek:
:eek:
Sitä vain, että meillä menee ehkä kolmessa-neljässä kuukaudessa tuo summa ruokaan :D Että ei oo ihme, miksei mulle koskaan tullut bonuksia. Ja pidin muutenkin S-ryhmän kauppoja kalliina.
 
minä tiedän
Alkuperäinen kirjoittaja Pirkka:
No meilläpä tuli taas 2000 ekstraplussapistettä! sehän onki peräti 10e + yksi 5e (100piatettä) ihan tienattuna. ja kummassakohan kannatas keskittää..
Joko S-ryhmään tai Tradekaan. Plussakorttia ei kannata hyödyntää kuin tarjouksissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Paljollako pitää ostaa, että kuussa saa bonusta vaikka 30??
Mulla oli bonusostot kesäkuulta 927e ja bonusta tuli 32e, tuossa on mukana siis bensat ja kaikki ruokalaskut ja yksi sähkölasku.
Ziisus!!!! :eek: :eek: :eek:
:eek:
Sitä vain, että meillä menee ehkä kolmessa-neljässä kuukaudessa tuo summa ruokaan :D Että ei oo ihme, miksei mulle koskaan tullut bonuksia. Ja pidin muutenkin S-ryhmän kauppoja kalliina.
Ei tuo summa pelkästään ruoasta ole kertynyt, on siinä kaikkea muutakin, jos et huomannut. =)
Joitakin remonttitarvikkeitakin ja just toi sähkölasku jne,,
 
vieras
meillä täällä k-kauppa ja sale, eli pakko ostaa jommastakummasta. K-kaupan valikoimat paremmat ja tuoreemmat, joten sieltä tulee ostettua. bonusten takia ei kannata pitkiä matkoja naapurikuntaan lähteä ajaan
 
lehmu
Meillä menee kyllä ihan ruokaan sellaset 500-> tällä hetkellä.

Mut heinäkuussa on "perheen" koko ollut tasaiseksi hlömääräksi muutettuna kahdeksan. Kun mies ja kouluikäiset syövät kokoajan kotipöydässä, oon mielestäni selvinnyt aika vähällä. Ruokaan on lyöty rahaa 2 - 3 e/pv/hlö.
 
mulla on plussa kortti ja siitä saan paremmin plussaa kun s-bonusta. että nytkin tuli 20e. ja mulla on siinä ruokaa sähkölaskua ja puhelin ja netti. Että sitten kun menään yli 1000e niin siinä vaiheessa s jää tosi huonoksi. Että tässä jokin kuukausi sitten kun ostettin kodinkoneita nii sain 80e plussaa että sillä rahalla saa jo jotakin. Ja säästän kesästä jouluun ja ostetaan joululahjoja niilläs itten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pillipulla:
mulla on plussa kortti ja siitä saan paremmin plussaa kun s-bonusta. että nytkin tuli 20e. ja mulla on siinä ruokaa sähkölaskua ja puhelin ja netti. Että sitten kun menään yli 1000e niin siinä vaiheessa s jää tosi huonoksi. Että tässä jokin kuukausi sitten kun ostettin kodinkoneita nii sain 80e plussaa että sillä rahalla saa jo jotakin. Ja säästän kesästä jouluun ja ostetaan joululahjoja niilläs itten.
Ei mun mielestä huono ollut kun viime kuussa oli 90? bonus parin tonnin ostoilla :whistle:
 
Verokarhu laiskana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon ostanut k-ryhmästä lähemmäksi 1200e:llä ja sain 9kpl 5e arvoista pisteseteliä. Onko k-ryhmällä samanlaista tilisydeemiä kuin s-ryhmällä?
On ja nykyäänhän jos olet op:n asiakas voit ottaa plussallisen visan, jolloin entiset 5e setelit tulevat rahana ihan tavalliselle pankkitilille.
 

Yhteistyössä