Pakettina vai erikseen? (huutis)

  • Viestiketjun aloittaja viears
  • Ensimmäinen viesti
viears
Kuvasi juuri aika ison nipun meidän pojalle pieneksi jääneitä kesävaatteita. Olleet käytössä koossa 116/122. Vaatteet on kaikki miusta tosi hyväkuntoisia, ainoastaan kaksi t-paitaa oli hiukan enemmän pesukulumaisia mutta nekin edelleen ihan loistavia seuraavalle käyttäjälle.

Mietin vain, että laitanko ne pakettina vai erikseen? Osa on ihan setteinä ostettu t-paita ja caprit/shortsit ja osa erikseen, mutta keskenään hyvin yhdisteltävissä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Pakettina, yksittäin ostettaessa tulee aika isot postarit.
Niin minä mietin juuri tuota, että tollasille farkkucapreille tulee karmeat postarit. Muuten noi ehkä meneekin aika pienillä posteilla yksittäin, mutta.... Niin ja toisaalta on siinä parit muutkin caprit, jotka ei ihan 1,60 tuu.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Minä henk.koht. en osta IKINÄ paketteja.
Halvemmaksi se kyllä tulisi, mutta niissä on aina jotain semmosta mikä ei miellytä.
Minäkään en ostanut ennen, mutta jossain vaiheessa tykästyin siihenkin tapaan. Jos on kovin monta vaatetta mitkä ei miellytä niin skippaa paketin. Mutta toisaalta toi mun kesävaatepakettikin on tollasta tuttua henkkamaukkaa eli varmaan miellyttää aika pitkälti monia.
 
meeru
ostaisin pakettina jos paketti olis hyvänkokoinen niin kulut jakautuis siten useammalle vaatteelle, ei tuntuisi niin paljolta...nyt just olis tuollainen paketti haussa, pojille aika huonosti hyvää pakettia löytää
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja meeru:
ostaisin pakettina jos paketti olis hyvänkokoinen niin kulut jakautuis siten useammalle vaatteelle, ei tuntuisi niin paljolta...nyt just olis tuollainen paketti haussa, pojille aika huonosti hyvää pakettia löytää
Minä olen etsinyt itse kans vastaavasti tuosta pykälää isompaa kesävaatepakettia pojalle eikä toivoakaan. Ja ne mitä olen löytänyt niin niissä on tosi paljon seassa ihan muutakin vaatetta ja meilläe i ole nyt tarvetta sellaiselle.
 

Yhteistyössä