Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

@murmelii Onnea. :)

Omaa 25/24-26. Olo on kuin perseeseen ammuttu karhu mikään ei kiinnosta ja kaikki ärsyttää. Tunne että ei taaskaan tärpännyt.
Eli yk 12 alkaa pian.

Mulla tuli viikolla todella paljon limaa ajattelin että se ois ovis myöhässä mitä en tikkuihin saanut mutta google selvittikin että ihan normaalia että ennen menkkojen alkamista on kosteampaa.
 
Moikka! Olisin halukas liittymään joukkoonne :) Ihan en yli 35v vielä ole, ensi kuussa mittariin tulee se 35v.

Oon vuosia sitten käyttäny tätä palstaa hyvin aktiivisesti ja ilo oli huomata että täällä on vielä jotain elämää (y) Tosin en tiedä osaanko miten käyttää kun on niiiiii muuttunu kaikki :LOL:

Pienesti jos esittäydyn, eli meillä on semmonen sekalainen seurakunta täällä maaseudulla.. Mulla on 4 lasta (7-12 vuotiaita) ja miehellä on 15v joka asuu meillä joka toinen viikko, plus aikuinen parikymppinen tyttö. Kolme kisua ja kolme koiraa messissä myös :)
Yhteinen vauva haaveissa, mies toivonut pari vuotta jo mutta itse vasta nyt olen lämmennyt asialle :)
 
  • Tykkää
Reactions: tänttähäärää
Ja niin täällä alkoi täti sunnuntaina kierrolla 25/24-26.
Nyt siis kp 3 ja yk 12 alkamassa.
Jotenkin vaan tuntuu että pitää unohtaa vauvahaameet, meille vaan ei oo tarkoitettu sitä yhteistä lasta.

Jos jotain hyvää pitää etsiä niin eipä tullut tuhrutteluvuotoja kiitos loopin.
 
@tänttähäärää :( Kauanko teillä on vauva ollut haaveissa?

Meillä tuo yrittäminen alkaa ens viikolla, kierukan poistoon maanantaina. Onks kellään kokemuksia raskautumisesta kierukan poiston jälkeen? Mulla on ekaa kertaa ollut nyt kierukka ja kohta 3v ollut, niin ei hajuakaan, et voiko tulla raskaaksi heti vai tyylii puolen vuoden päästä :geek:
 
@tolnaato
Jätin pillerit pois lokakuussa-16 ja siitä asti olemne yrittäneet. Mulla todettiin esisyöpä muutoksia ja tehtiin loop nyt kesällä.
Mulla on 5 lasta ex miehen kanssa mutta tämän uuden kanssa sitä yhteistä yritämne saada.
Jotenkin alkaa vaan usko loppumaan.


Ja sun kysymykseen
Mulla oli joskus hormonikierukka 4,5v kun kierukka otettiin pois raskauduin heti.
Ylensäkkin raskautunut heti mutta nyt oon saanut odottaa todella kauan tärppiä.
 
Kesäterveiset kaikille:)!

Pidän kovasti peukkuja ja varpaita kaikille teille yli 35-v kuumeilijoille, ja ihana nähdä että myös meidän plussanneiden pino tuntuu hitaasti ja varmasti kasvavan:love::barefoot:!
Mukava myös huomata että tämä juttelupalsta on edelleen aktiivisessa käytössä ja toteuttaa tehtäväänsä eli antaa vertaistukea ja tsemppiä(y):)!
Nautitaanpa kesästä, miehistämme ja vertaistuesta:D!

t: Hiekkis
 
Heippa kaikille!
Tämä vaikuttaa olevan juuri minulle suunnattu ryhmä, vaikken vielä lukenutkaan koko ketjua läpi. Eli täällä kuumeillaan jo kovasti kolmatta :)

Lyhyesti vähän itsestäni eli ikää tulee syyskuun lopussa 36 ja perheeseen kuuluu aviomies ja kaksi tyttöä, synt. 2006 ja 2009 sekä kaksi koiraa. Haaveissa olisi saada vielä ainakin yksi tai kaksi lasta ennen kuin täytän 40. Tarkoitus on jättää pillerit syksyllä pois ja katsoa mitä tapahtuu.

Lupaan perehtyä tarkemmin tähän ketjuun, jotta osaan kommentoida paremmin, mutta onnittelut plussanneille ja tsemppiä heille joilla on yritys päällä (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Moikka. Täällä uus jäsen ilmoittautuu kerron vähän taustaa. Olen 35.v ja perheeseeni kuuluu mies ja 2v tytär. Nyt ollaan keväästä aloitettu yrittää toista lasta. Neljät menkat ollut ja toisessa olis että tärppi kävis. Menkat just loppu ja ootellaan seuraavaa ovista. Ekan lapsen kohdalla tärppi kävi heti ja nyt joka kerta oottelee että josko nyt taas onnistaa mut aina menkat alkaa.
Kierto on säännöllinen..
Pitää tarkemmin lueskella tän ryhmän juttuja, nyt oon lukenut vaan sieltä täältä ja ajattelin liittyä mukaan.
Tsemppiä kaikille muillekin yrittäjille ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Hei, olen myös uusi. Lapset -09 ja -10. Ajattelin etten enää näillä kymmenillä lähtis kokeilee onneani. Eniten intoa hillitsee ekan muksun erityisyys. En vielä tänä vuonna täytä 35 mutta ens huhtikuussa. Ikä on on minulle tosi pelottava tekijä. Tuntuu että sen jälkeen kun täytti 30 niin kaikki ollut vaan huonommin ja huonommin. Kiertoni on aina ollut ihan mitä sattuu paitsi nyt viimeiset noin 6 vuotta ihmeen säännöllinen. Se säännöllisyys hävisi kesäkuun menkkoihin ja nyt on taas ihan mitä sattuu.
Oisko täällä vähän viisaampia vinkkaamaan mitä kropassa tapahtuu silloin kun ovulaatio tuntemuksia ja limaa tulee tyylin viikon välein aina pari päivää kerrallaan. Eli viime kuukautisten jälkeen ovulaatio ei ollut "oikeeseen aikaan" mutta noita "ovulaatioita" on ollut sitten useempia mutta seuraavat menkatkaan eivät ole alkaaneet niin ei pysty sanomaan mikä on ollut oikea ovulaatio. Toki stressikin on just nyt kova niin voihan sekin pitää menkat pois.
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Tervetuloa uusille ja tsemppiä matkaan :)
Vähän oon laiskistunut tänne mitään kirjoittelen, tuntuu että aika ei riitä mihinkään.

Multa otettiin nyt kierukka pois 2 viikkoa sitten ja tän viikon ollut kauheet menkat (n) Ennen käytin kuukuppia, mutten oo nyt tilannut uutta, kun ei kierukan aikana tarvinnu.. niin vuoto on tosi runsasta, ikinä vastaavaa ollut.. Tampooni + maxisideyhdistelmällä mennään ja pelätään ohi vuotoja :cry:
 
Heippa, minäkin olen uusi tässä ryhmässä! Ikää on 38 v. ja perheeseen kuuluu mies ja 4,5 -vuotias tyttö. Tytöllä on muutamia terveyteen liittyviä haasteita, minkä vuoksi oltiin ihan varmoja että toista lasta ei haluta. Mieli kuitenkin muuttui ja nyt on helmikuusta asti yritetty tulla raskaaksi. Kierrot on aina olleet vähän mitä sattuu, joten olen nyt ottanut ovistestit avuksi. Yritän olla stressaamatta mutta ikä vähän huolestuttaa :rolleyes: Ovis on nyt ehkä bongattu viime maanantaille joten kohta alkaa taas jännittää :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Kiva kun tänne on tullut uusia kirjoituksia, ja kuumeilijoita. Mä latasin puhelimeen sellaisen ovulaatio kalenterin. Se ilmoittaa miloin menkat alkaa ja milloin oviksen pitäs olla ja ilmoittaa myös milloin myös tärppäis parhaiten ym. Käytän myös ovia tikkuja.
Joku kyseli minkälaisia oireita on oviksessa. Mulla ainakin ennen ovista tulee limoja pari päivää, jompaa kumpaa puolta alamahassa juilii ja välillä on niin kipeä alamaha että seisominen ja kävely tuntuu ikävältä. Mulla menkat siis loppu ja pitäs ovis olla ens torstaina. Pitää siis ruveta pian heiluttaa peittoja pikapuoliin.

Kaikille mukavaa perjantaita ☺
 
Liityn joukkoon! Oon 37-vuotias, esikoinen on reilun vuoden. Toinen lapsi olisi toiveissa mahdollisimman pian, mutta menkat loistaa yhä poissaolollaan. Lähiaikoina on tarkoitus lopettaa imetys kokonaan, jospa se oma hormonitoiminta sitten palautuisi. Ja voihan sitä hyvällä mäihällä raskautua jo ennen yksiäkään menkkoja. Tsemppiä meille kaikille!
 
Aattelin itekin ladata jonkun ovulaatio kalenterin tms kun sais edes ne menkat alkamaan. Ei ota mitään tolkkua mitä kropassa nyt tapahtuu tai missä kohtaa ollaan menossa kun noita limotteluja tullut niin monta kertaa kesäkuun lopun jälkeen ( etenkin kun ottaa huomioon että yritystä aloitettiin vasta heinäkuun lopun tienoilla ettei voi olla siemennestekkään syyllinen noihin) huoh...
 
Kp 28/30 ja ruskeeta tuhruu tullut pari päivää. Testi eilen negaa, eli tää kierto oli kyl tässä.:devil: Aukeis nyt hanat vaan kunnolla, että pääsis uuteen kiertoon.
No, meillä on venereissu ystävien kanssa tulossa ens viikolla, niin saapahan sitten ottaa punkkua eikä tarvii salailla mitään :cool:
 
Täällä tollasta viivaa pukannu: ylempi eilisaamunen ja alempi tän aamunen.. toivottavasti ovis vaan ois ollukkii nyt myöhempään ku nuin haaleet.. :unsure: Vähä epäillyttää, että liekkö kemiallinen..

Mulla siis jäbästä tuli vahva plussa sillon ku menkkojen ois pitäny alkaa.. ja nyt viime pe ois pitäny alkaa ja nuin haaleita viivoja siis pukkaa.. mutta, aika näyttää.. masua nippaillu kyllä silleen ku menkat alkas piakkoin..

Vaan positiivista ainakkii se, että tällä vanhuksella kroppa ees jotennii toimii.. :love: Mullahan siis vielä pääsääntösesti imetyksellä tuo 5kk jäbänen.. :love:
 

Attachments

Moikka.
En tiiä mitä mun ropassa nyt tapahtuu. Menkat loppuivat viime torstaina ja heti sen jälkeen ollut alaselkä juilintaa, nipistelyjä alamahassa ja rusehtavaa vuotoa tullu pari päivää. Ihan on ovis olotila ja tein ovistestin lauantaina näytti haaleeta viivaa. Siis mun ovis pitäs olla vasta torstaina. Voiko ovis olla niin nopeasti menkkojen jälkeen (pari päivää väliä)??? mut mulla on tätä ovis oloa ollut siitä lauantaista asti. Yleensä ovis kestää sen päivän..

Noh en tiiä. Pitää seurata..
 
Tein testin ja negatiivista näytti. Ehkä pitää aamulla vielä tehdä. Ei siis olla ennen menkkoja tässä touhuttu mitään miehen kaa viime oviksen aikaan touhuttiin sit alko menkat ajallaan ja sen jälkeen ollut outoja tuntemuksia. Tänään huvikseni puristin toista rintaa ja sieltä tuli "maitoa" . Jotenkin en usko että raskaana oisin...
 

Yhteistyössä