Hakutulokset

1. K

Halukkaita aloittamaan 31.3. -10kg

Hei Olen pysynyt hyvin pisteissä mutta eilen, punnituspäivänä olin vähän pettynyt, kun paino oli laskenut viikossa vain 500g. Itse asiassa, nyt kun sen tähän kirjoitin, tajusin, että sehän on aika paljon. En vain malttaisi odottaa sitä 65 kiloon pääsyä. No, eihän tässä olla laskettu taas...
  2. K

PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

Hei Lapsettomuushoito ja varhainen keskenmeno sekä tavoitepainon saavuttaminen lopettivat motivaationi pistelaskuun marraskuussa mutta nyt olen palannut ruotuun :). Nyt lähtöpaino (viime viikolla) 70,4kg ja tavoitepaino 65kg. Alkuperäinen lähtöpaino oli 82,2kg joten uskon kyllä pisteisiin :)...
  3. K

Hei Palaan takaisin :) . Sain karistettua parhaimmillaan reilut 14kg (marraskuu) mutta marraskuun alussa lopetin pistelaskun ja syömisten tarkkailun täysin. Syynä oli tavoitepainon alittuminen (70kg:n raja rikki, matalimmillaan jopa 67,7kg juuri ennen joulua) ja etenkin IVF-hoidon...
  4. K

Hei Olen syönyt 1½ viikkoa miten sattuu, sillä olemme IVF-hoidossa tällä hetkellä enkä ole jaksanut kiinnittää huomiota syömisiin. Huomenna on alkionsiirto. Tiistaina sitten aloitan taas merkitsemisen :) .
  5. K

Olen torstaista asti herkutellut luvan kanssa. Paino on noussut viime viikosta 600g. Huomenna alkaa taas järkevä syöminen.
  6. K

***Tukea painonpudotukseen!***

Kiitos jeidad :) .
  7. K

tintuli Kummassa kävit?
  8. K

tupla-äippä ja natrium, kiitos onnitteluista :) . tupla-äippä, hieno pudotus :). Hyvä! Natrium olen ihan kade kuntointoilustasi :) .
  9. K

***Tukea painonpudotukseen!***

Hei Saanko ilmoittautua mukaan? Minä aloitin painonpudotuksen ihan vain kokeiluna huhtikuun alussa. En ollu siis koskaan ennen elämässäni laihduttanut, koska aihe oli minulle niin vastenmielinen entisessä suhteessani kuulemieni kommenttien takia. Nyt olen parantunut noista henkisistä...
  10. K

Minulle tuli takaisin muutama sata gramma välillä, kun olin pari viikkoa merkkailematta syömisiäni PV:n cd-romppuun. Nyt olen vetänyt viikon ihan pisteiden mukaan (herkkuja ja laihaa soppaa), kun olen ollut yksin kotona. Ja eilen sain juhlia- nimittäin paino oli 69,0kg :). Olen ihan onnessani...
  11. K

herkkupeppu Kiitos :). Minä toivoisin kovasti, että vauvakilot alkaisivat kertyä ennen kuin pääsen tavoitteeseeni :) . Hoidoilla siis mennään meidän perheessä... tintuli Kiitos onnitteluista :) . Minä en tiedä, mistä nappasin tuon 65 kiloa. Se on tuntunut alunperin niin kovin...
  12. K

Kääk, pisteet tippui kahteenkymmeneen :( . Eihän ne riitä mihinkään! Mutta nyt siis 4 kiloa seuraavaan tavoitteeseen :). Tiukassa taitavat olla. Näköjään olisin saanut alkaa syödä 24 pistettä päivässä, jos haluaisin pitää painon tässä lukemassa.
  13. K

Hei Tintuli, onnistut varmasti. Mutta tuo 1,5 kiloa viikossa kuulostaa aika paljolle. herkkupeppu mummot taitaa usein tietää/ aavistaa. Omaa napaa: Jihaa :)!!!!!!!!!!!! 70 kiloa alitettu. Kolme viikoa sitten oli siis jo 70,1 kg (lähtöpaino 82,2 huhtikuun alussa), seuraavalla 70,6...
  14. K

Onnea, herkkupeppu!!!! Omaa napaa: pari viikkoa meni harakoille, kun tuli syötyä kaikenlaista herkkua ja pisteet meni roppakaupalla yli sallitun. Itse asiassa en pariin viikkoon niitä edes laittanut ylös. Ensimmäinen noin pitkä repsahdus. Johtui miehen synttäreistä, kyläilyistä, menkkojen...
  15. K

Hei En ehdi lukea viestejänne vielä, mutta väliaikatietoja omasta edistyksestä tai paremminkin takapakista. Siis lähtöpaino huhtikuun alussa 82,2 ja eilen 70,6. Viikko sitten virallinen tulos oli jo 70,1. Mässäilin koko viime viikon pisteitä laskematta ja tiesinkin painon nousevan.. No, nyt...
  16. K

Hei En ole kirjoitellut pitkään aikaan. Syynä on ollut se, että olen koettanut pysytellä vähän pois täältä kaksplussalta. Vauvattomuus painaa mieltä (hoidot meneillään) ja olen koettanut siksi pitää ajatuksia muualla. Pari viimeistä viikkoa on mennyt syömisten suhteen "vapaalla", en siis ole...
  17. K

Hei En ole paljon kirjoitellut, sillä pari viikkoa on jäänyt väliin pistelaskussa. Ensimmäistä kertaa näin pitkä repsahdus huhtikuun alun jälkeen. Harmittaa. Nyt olen kipeänä. Olen syönyt pähkinäsuklaata ja juonut omenalimonadia. Illalla punnitsen joka tapauksessa ja ilmoittelen sitten...
  18. K

Hei herkkupeppu, kyllä minäkin punnitsen itseni lähes joka aamu ja ilta- ja laitan luvut ylös vihkoon kellonaikoineen. Olen päättänyt "uskoa" vain iltapainoa, sillä aamulla olen aina kevyempi. Jep, minun on pakko saada herkutella säännöllisesti, muuten iskee ahmimishinku. Minulla on...
  19. K

Jihaa! Pakko hihkua. Kävin vaa´alla juuri äsken ja se näytti 71,1kg. Siis -11,1kg! Ihanaa! Seuraavaan tavoitteeseeni on siis tällä hetkellä matkaa 1,1kg :) . Ja lopulliseen 6,1kg. En ikinä, ikinä olisi uskonut pääseväni edes näin lähelle! Ja nyt syksyllä olen ajatellut aloittaa myös liikkumisen...
  20. K

herkkupeppu, hienostihan se paino on sinulla pudonnut! Minua vähän masensi, sillä vaikka viime viikon pysyin pitkästä aikaa pisteissä niin paino oli +100 grammaa. Pah. Tosin menkat alkoi, ehkä se vaikuttaa asiaan. Tänään söin jäätisuuren possumunkin lounaaksi, nam miten se oli hyvää! Ja...

Yhteistyössä