Jihaa! Pakko hihkua. Kävin vaa´alla juuri äsken ja se näytti 71,1kg. Siis -11,1kg! Ihanaa! Seuraavaan tavoitteeseeni on siis tällä hetkellä matkaa 1,1kg
. Ja lopulliseen 6,1kg. En ikinä, ikinä olisi uskonut pääseväni edes näin lähelle! Ja nyt syksyllä olen ajatellut aloittaa myös liikkumisen
.
Erityisen hauskalta tuntuu, että tänään olen elänyt herkuilla: pullaviipale, kolme palaa suklaata, Alpen-patukka, kasvisjuustopiirasta, kuoharia, täytekakkua (ja normaaliruokaa lisäksi) ja paino on silti noin pieni. Olen kyllä vielä pysynyt pisteissä tänään
. Hih!
Mitä ihmettä olen höpöttänyt tuossa aiemmassa viestissäni, että keväällä aloitettaisiin lapsettomuushoitoja meidän perheessä. Nyt syksyllä, tarkoitin. Itse asiassa nyt on menossa kolmas pistelykierros. Ensimmäistä yhteistä lasta yrittelemme. Lapsiasia on suurin motivaattorini pudottaa painoa. Ensinnäkin uskon, että mahdollisuudet paranevat, kun paino putoaa ja toisekseen minusta on kiva, jos raskaaksi tullessani paino on jotakuinkin normaali.
D-mamma, hieno pudotus sinulla tällä viikolla! Onnea!
herkkupeppu, varmasti on vaikeata, kun herkkuja on koko ajan tarjolla nenän edessä. Minun on turha edes kieltää itseäni herkuttelemasta, siitä vain tulee kauhea mässäilyhimo. Parasta on, kun sallin itselleni pullaa tai jäätelöä joka päivä
. Toimii, heh.