PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

Heti kun oon pari päivää koskematta koneeseen, kamut on käyny :D Hyvä hyvä =) Joo oon täällä yrittäny roikkua kun tekis mieli syöpötellä...

Mulla on kanssa herkuttelu noussu niskan päälle :ashamed: Eilen söin pisteiden mukaan ja ei ollut oikeestaan edes nälkä, kun tultiin kotiin illalla. No, matkalla heseen ja tietysti se kaikkein suurin ja rasvaisin ateria :whistle: :headwall: Nyt painoa taas enemmänkin |O Välillä tekis mieli heittää pyyhe kehään, ei tää ikinä onnistu.

ÄIKI, tässä sulle *potkii persuuksille* Potkikaa muakin, tää ei tästä pahemmaksi varmaan mene... Paitsi su on taas juhlat, apua :kieh:
 
Hei, eilen oli ne ristiäiset ja aamun kitkutin puuron voimalla että saa "hyvällä omalla tunnolla" syödä juhlissa B) Söinkin aika paljon, mutta eilisaamun turvonneeseen oloon paino oli pudonnut 700 grammaa :D :D :D

Mutta oikeasti järkytyin :eek: |O Meillä ei ole kokovartalopeiliä ja juhlissa katsoin sivuprofiiliani siitä niin APUA :eek: :headwall: Miten voin olla noin PAKSU enkä ole edes tajunnut sitä :'( Nyt taas tsempattava, vaikka tekis mieli heittää pyyhe kehään ja syödä kaappi tyhjäksi kun masentaa :headwall:
 
:wave: hyppään mukaan,jos käypi.. menin naapurin rouvan kanssa ensimmäistä kertaa vartijoihin viime ke-siitä asti on pisteitä laskettu..laittelen ke punnituksen jälkeen tietoja onko yhtään painoa lähtenyt.

Dee
 
D-mamma, tervetuloa :hug: Kiva kun tulee vähän uutta vertakin porukkaan! Voisit varmaan potkia muakin persuuksille, tää menee ihan penkin alle tää mun touhu :ashamed: :headwall: Oletko paikkareitten ryhmässä vai kirjekurssilla? Omasta taustastani sen verran (jos et ole kovin kauas lukenut näitä viestejämme) että olin reilu 7v sitten kirjekurssilla, painoa lähti vajaassa puolessa vuodessa 10 kiloa :D Mutta nyt... Olen näillä vanhoilla ohjeilla (ja uusilla mitä muut täällä on kertoneet) poukkoillut vuoden verran enemmän tai vähemmän ja aina paino on noussut takaisin ellei ylemmäksikin :headwall: :headwall: :headwall: Ihme juttu, kun nykyisin ei millään saisi itteensä niskasta kiinni vaikka tahtoa on enemmänkin :whistle:

Ja taas valivalivali :/ Nyt on taas lukemat sen verran korkeella että ahdistaa... Pitikin eilen leipoa sämpylöitä ja mättää niitä maha täyteen :p :x Mitähän tässä tekis, ois varmaan ostettava aikalukko jääkaapin oveen?!?

Olipa mulla kannustavaa tekstiä :ashamed: :snotty: Kuitenkin, tervetuloa, jospa me yhdessä saatais kaikki liiat pois B) Kerrohan huomenna tuloksia, mullakin on huomenna punnauspäivä, pelottaa :eek:
 
mä käyn ihan ryhmässä.joskus 7v sitten pudotin itsekseni pisteillä kans jonkun 10kg ja sen jälkeen onkin ollut nousujohteista tän painon kanssa..vaikka onkin välillä joutunut tosi tarkasti syömään.

mutta aika hyvältä tuntuu nyt,omalla puntarilla mitattuna olis 3kg pois :D ja pikkuhiljaa alkaa nälkä väistyä,vissiin vatsalaukku kutistunu ;)

niissä uusissa ohjeissa on se joustaja-piste,ootko siitä kuullu??
 
Minä liityn kans joukkoon somaan! Huomenna alkaa pisteiden lasku...taas kerran. Mutta uskon että tällaisesta "tuki ryhmästä" tulee oleen paljon apua matkan varrella. Minulla on ihan älyttömän huono itsekuri ja lipsun helposti. Tähän laihdutuksen rinnalle aion ottaa aerobicin joka alkaa kait nyt elokuussa. Luulis että jos edes sen verran liikuntaa lisää niin pitäis olla jotain plussaa. Mulla on myös 2 koiraa joista saa mainiota lenkki sauraa, niin kävely lenkille kuin hk lenkillekkin...
:LOL: :LOL:

Lähtö paino 79.8kg
Paino nyt 79.8kg
Viikko pudotus -
Pudotus yhteensä -

Ja sen verran sanon vielä että haaveilen sellasesta 70kg painosta. Pituutta mulla on 167cm.
 
...vai miten se meni?

Alkupaino 25.6 78,9
Paino nyt 77,5
Viikon pudotus -0,4
Pudotus yhteensä -1,4

Onpahan jotain edes pois, vaikka en uskonutkaan että pudotusta tulisi...

Karamelli84, tervetuloa meidän joukkoomme :hug: Mulla vähän samaa vikaa, aloitin taas ties kuinka monennen kerran :eek: Jospa saatais potkittua toisiimme tsemppiä (ja mulle itsekuria) ;)

D-mamma, hieno pudotus, hyvin on nesteet liikkunu jos noinpaljon oot viikossa pudottanu! :hug: Oon vähän kuullu noista joustaja-pisteistä, mitä täällä muut on kertoneet. Mutta ei mulle sovi ainakaan leivän ja perunan kanssa mikään sellanen "syö niin paljon kuin haluat" -juttu, syön sitten tosiaan mahan täyteen ja paljon enemmän kuin varmaan sais :whistle: Mulle taitaa olla parempi laittaa ylös nämä kaikki pisteet, mutta on hyvä jos omenat ym hedelmät (ei vissiin kaikki) on tullu ilmaisiksi. Tule syötyä niitäkin sitten enemmän =)

Mies eilen sanoi että MEIDÄN on tehtävä jotain ja tarkoitti nimen omaan laihdutusta. Onpa hyvä jos alkaa kanssa kattomaan mitä syö, niin on helpompi tyrkyttää muillekin kasvisruokia. Tähän asti kun olen itse saanut melkeinpä kaikki kasvisruoat syödä niin enpä sitten paljoa niitä viitsi tehdä kun muille on tehtävä eri ruoka kuitenkin.

Paljon miinusta kaikille, tsemppi :hug:
 
noi joustajat on:
hiilaripitoiset joustajat-peruna,pasta,nuudelit,riisi,ruisleipä yms (vähärasvaiset) joita saa syödä 4 pisteellä mahan täyteen
proteiini pitoiset joustajat-vähärasvainen liha ja kala,pavut-herneet,soijarouhe, tuorejuusto,rahka ja jogurtti,niistä menee 3 pistettä
 
D-mamma, hieno pudotus =) Mäkin aloin tsemppaamaan kun mies eilen ilmoitti tavoitteensa; noin kymmenen kiloa pois. Mä olin sitten että, no, mulle tavoitteeksi 70 kg. Kuulemma 65 ois parempi :kieh: Oon 170 cm pitkä. Paljon te ootte pitkiä ja minkä painotavoitteen ootte ottanu?
 
Kiitos kaunis näistä :hug: Onpa monikin muuttunut, mun vihkossa on nollan pisteen hedelmiä noista vesimeloni (muut melonit 1p), raparperi ja osa sitruksista. Nyt voikin sitten "rauhassa" herkutella näillä. Onko kukaan muuten kokeillut "0-pisteen päivää" eli syönyt vaan näitä nollan pisteen arvoisia hedelmiä, kasviksia jne? Tuli mieleen, että vois olla vähän potkua tähän, jos kokeilis, eikä yks päivä varmaan haittaa tekis... Oiskohan ihan hölmö idea? :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
noi joustajat on:
hiilaripitoiset joustajat-peruna,pasta,nuudelit,riisi,ruisleipä yms (vähärasvaiset) joita saa syödä 4 pisteellä mahan täyteen
proteiini pitoiset joustajat-vähärasvainen liha ja kala,pavut-herneet,soijarouhe, tuorejuusto,rahka ja jogurtti,niistä menee 3 pistettä
Näistä tuli mieleen, että saako sillä neljällä pisteelä syödä vaikka perunaa JA ruisleipää maha täyteen, vai meneekö se yhdestä "lajista" kerrallaan???
 
täällä ollaan, sori et musta ei oo kuulunu aikoihin mitään. Kauhee flunssa ollu koko perheellä. Sängyn pohjaan on vetäny meijät jokaisen (vauvaa lukuunottamatta) kaikki. Suuhun on sit tullu työnnettyä kaikkee mahollista, mikä millonkin on maistunu. Ja vaa'an lukemat on sit sen mukaset eli +1kg siihen parhaaseen lukemaan.

HP: Meillä taitaa olla joku samanlainen herkuttelun päällejäämis geeni ;) eikös sullakin ollu sellasta havaittavissa? Mä oon muute miettiny samaa, et jos pitäs 1pv/vko sellasen "nolla-päivän" ni auttaskohan se. Taijan yrittää sitä heti huomenna.

UUSILLE tervetuloa mukaan!

Nyt tää mamma ryhdistäytyy pisteilyssä. Viikonloppuna olis yhet häät, joten olis kiva saaha vähän ees pois siihen mennessä, vaikkakaan aikaa ei siis oo paljon. Mut itellä olis kivempi olo siel ihmisten ilmoilla ku "ylämaha" ei niin pömpöttäs. Toi ylämaha on nimittäin mulla sellanen joka on kaikkein järkyin. Joskus oonki tuuminu et se on isompi ku tissit :LOL:

Nyt tää räkänokka alkaa huushollin siivoukseen. Sais nuhapöpöt siivottua pois ku mä oon enää ainut joka niistelee.

Paljon miinuksia kaikille!

-muitakin persuuksille potkiva äiki-
 
Noista uusista pistesysteemeistä vielä... Mä meen noilla mun vanhoilla systeemeillä ku en viitti opetella uusia ja vanhat on jotenkin takaraivoon painunu. Ja noilla vanhoilla oon onnistunu ennenkin, eli ne oon hyväks havainnu. Vaikkakaan ei uusissa varmaan mitään vikaa oo.

-kaavoihin kangistunut äiki-
 
äiki, mistä se geeni lähtis pois? Nappia kun painaa, niin se katoaa :LOL: Oonpa tänään(kin) hiukkasen väsynyt |O Mekin oltiin toissapäivänä häissä, ja eilen meni kotona syödessä... :ashamed: Nyt hiukkasen ahdistaa :headwall: Onneksi kaappi alkaa olla aika tyhjä ja ke vasta pääsee kauppaan, niin ei tule liikoja herkuteltua :saint: Ja ei tulevana, vaan sitä seuraavana viikonloppuna on la häät ja su rippijuhlat ja väliyöksi mennään kaverille. Voipi pisteet paukkua, jos niitä sillä reissulla laskis, koska en tosiaankaan aio laskea mitään pojoja tuolla ;) :whistle:

Vois pitää sen nollanpisteen päivän, oisko tänään hyvä? Paitsi että jääkaapissa odottaa puolukkapiirakkaa :p Vai ottaisko pehmeän laskun ja yrittäis syödä vähemmän, ja huomenna pitäis sen nolla päivän? Kuka lähtee huomenna mukaan???
 
HP: Sä oot aina hirmu aikasin hereillä :eek: Paljonkos/minkä ikäsiä lapsia sulla on?

Mulla oli eilen hirvee jysäri illalla. Mies oli iltavuorossa ja mulla päätä särki niin et oksennus meinas tulla. Lapset iltaruokin silmät puoliks kiinni ja sit sänkyyn ja toivoin vaan et muksut äkkiä nukahtaa. Selvisin kuin selvisinkin. Eka kertaa oli hilkulla et sairauden takia oisin joutunu apua joltai soittamaan. Olin välillä jo varma et en saa lapsia hoijettua turvallisesti. Pisteissä pysyttiin siis eilen mut aamulla sama kilo plussaa vaakalla. Aamulla oli kauhee nälkä ja eilen ajattelin et tänään ois ollu se nolla pv mut oli pakko ottaa ruisleipää heti ku heräsin. Mä koitan vetää tänään kevyesti jaHP lähen mukaan koittaa huomenna nolla päivää. Onks muita mukaan lähtijöitä?

-kevyttä päivää viettävä äiki-
 
Pojista vanhempi lähtee viikon päästä eskariin, toinen on 4v ja tyttö 2v. Nämä nukkuvat yleensä aamulla hyvin, aikasintaan 7-8 maissa heräävät. Tosin ens viikolla on pakko herätä aiemmin (ja harjotella sitä jo tällä viikolla) kun se eska alkaa. Itse herään normaalisti viiden jälkeen kun miehen kello soi, ellei ole tullut puolta yötä valvottua. Mulla kun sattuu olemaan ainoat omat hetket aikasin aamulla tai myöhään illalla, ja silloin ei malta nukkua jos on sattunut heräämään... Välillä ehkä pitäis. Laihdutuksenkin kannalta pitäis nukkua kunnolla ja paljon! Minkäs ikäisiä lapsukaisia teillä muilla on, jos on?

Juu se geeni varmaan leviää vaan tietyllä alueella :LOL:
 
Peruutus... :ashamed: Miehelle tuli yllättäen kesälomapäivä ja ollaan raksalle lähdössä. Kokopäivää en jaksaa tuolla huhkia nollilla pisteillä, joten päätin siirtää mun nollapäivää vaikka perjantaiksi. Mies on to-pe työreissulla, joten kotona ollaan... To-iltana aattelin viettää laatuaikaa yksinäni joten silloin en pidä nollapäivää. Noloa nyt perua kun eilen tuli niin uhottua, sori :ashamed: :ashamed: :ashamed: Kerro omat kokemuksesi, äiki! Jos pidät tänään nollapäivän :wave:

D-mamma, noin ajattelinkin. Kiitos varmistuksesta :hug:
 

Yhteistyössä