PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

Tirppis, kyllä se siitä lähtee putoamaan, kun pidät tuota linjaa :hug:ja oikein paljon tsemppiä herkkulakkoon, voi kun mäkin pystyisin siihen... Sulla on kuitenkin pudonnut paino, eikä junnannut paikallaan =)

Mun pisteet on ihan rempallaan, tää on kolmas päivä kun en oo miettiny yhtään mitä syön :ashamed: :whistle: Eilen oli ne häät ja illalla tuli vedettyä karkkia ja sipsiä ym mukavaa... Jospa huomenna saisin taas fiiliksen päälle, niin alkais läskit lähteen :kieh: On kyllä aikamoinen makkara tuossa vyötäröllä :eek:
 
Missä olet???? Jäi tuo viikonlopun herkutteluputki päälle :ashamed: Äsken vedin vaikka mitä, kun pisteet loppuivat... Voipi olla ankea aamu kun menen vaakaan :headwall: Ja ke olis punnaus, apua! Mistä saisin motivaationi takaisin, nyt menee ihan p*rseelleen tää homma |O :headwall:

Nopeasti pikaluettuna: söin ihan hiivatisti ylimääräistä, ja vielä karkkia siihen päälle :whistle: :ashamed: Onneksi edes karkit loppuivat, ettei huomenna tule mielitekoja siihen suuntaan... Mites tirppis sun herkkulakko pitää? Kannattaisko mun yrittää kanssa?!?
 
Mulla karkas homma käsistä lauantaina :headwall: Karkkia ja muita herkkuja tullu mässättyä. Ja kun hyvään vauhtiin pääsin, ni sama meno jatku sit sunnuntaina ja eilenkin :ashamed:

Tänään aamulukemat oli sit 64,1kg eli 1,2kg plussaa parhaaseen tulokseen. Nyt tsemppi on taas päällä. Viime yönä sain nukuttuakin suhtkoht hyvin, ku poika heräs tissittelemään VAAN 2 kertaa. Joo tiiän et on selityksen makua, mut aina kun oon väsy ni repsahdukset on tullu helpommin. Välillä sylettää koko imetys. Tuntuu siltä et korvikevauvat nukkuu paaaaljon paremmin. Mut joo tiiän et tissimaito on lapsen parhaaks ja kyl mä imetänkin niin kauan ku maitoo tulee ja lapsi vaan syö. Tai no ehkä sit 1v. jos viel syö tissiä ni alan vierottaa. Esikko söi 10kk ja lopetti sit ihan ite, ei vaan kelvannu enää.

Mies on pysyny tiukasti pisteillä, mut ei uskaltanu alkaa mulle juputtaa mun herkuttelusta ku tietää et sit suutuspäissäni oisin voinu lyyä enempi lekkeriks koko pisteilyn.

Mut nyt taas siis tiukistellaan.

-ehdottoman herkuttomalla linjalla äiki-
 
:wave: Onko teillä kellään jotka laskette pisteitä PCO:ta? Mulla ois toi syö ja nauti romppu mut mua mietityttää ku niin paljo esim pastaa ym "valkosta vehnää" ohjeissa.Pystyykö ite muokkaamaan ettei ois hiilareita mukana? Nii ja jos on jollain pco onko paino tippunu hyvin?
kiitos_
 
nahe, mulla ei oo aavistustakaan asiasta :ashamed: Varmaan pystyy muokkailemaan tarpeen mukaan, mutta sitten on muistettava katsoa, muuttuuko pisteet mitenkään. Olipa tästäkin varmaan apua :whistle:

JÄRKYTYS!!!!

Mun laihdutus on mennyt muutaman päivän mässytysputken ansiosta ihan penkin alle ja tässäpä punnauspäivän tulokset:
Alkupaino 25.6 78,9
Paino nyt 78,1 :eek: :eek: :eek:
Viikon nousu +1,3
Pudotus yhteensä siis huikeat 0,8 kg...

Eli tuo aiemmin etsimä motivaationi on ihan hukassa (kestihän sitä reilun viikon) ja on tullut syötyä mitä sattuu ja pisteiden lasku on jäänyt... Ahdistaa :headwall: :headwall: :headwall: Nyt on pakko ottaa itseä niskasta kiinni, mitenkähän tuo iltasyönti unohtuis, sillon ne liiat pisteet menee, varsinkin jos muut jo nukkuu??? Oon tunteisiin syöjä, ja varsinkin väsyneenä retkahdan tosi helposti. Nyt ois se herkkulakko paikallaan, miten se mahtais onnistua? Tirppiskö se tänään aiko alottaa? Jos mäkin yrittäisin, ettei söis mitään herkkua (karkkia, pullaa, keksiä, jätskiä...) pariin päivään. Paitsi jos huomenna tulee yksi tuttavaperhe kylään niin letunpaistoa on luvassa :p Mutta muuten vois yrittää karsia nää pois.

Valivali ja seliseli. Nyt on tehtävä jotain!

Miinusta kaikille, toivottavasti tämä viikko on parempi :wave:
 
HP: Mä en voi leipoo mitää ku sata varmasti syön vähintään taikinaa. Ja tiukkaa tekis olla maistelematta lämpimäisiäkin. Nyt lasket vaan tunnollisesti pojoja ni miinusta tulee taas! Mut joo ymmärrän et herkuttelua on vaikee katkasta, saman asian kanssa painiskelen joka kerta ku herkutteluun oon sortunut. Joskus se kauhee mässytys voi jatkua jopa viikon tai kaks. Siis sellanen ihan sairas mässäily, suokasta ja makeaa vuorotellen...

Nahe: Ihan Paikkareitten pistevihon kanssa mää pisteilen eli ei noista romppuhommista mitään tietoo.

-itsekurinsa koville paneva äiki-
 
Hyvä äiki, niin sitä pitää :hug:Meillä on nyt "pakko" leipoa vähän väliä, miehiä on raksalla töissä/talkoissa ja syötetään/kahvitetaan/(juotetaan) niitä... Kaikkee en kyllä syö, siinä itsekuri pysyy. Ihmeen hyvin ne eiliset mokkapalatkin jäi siihen taikinan maistamisen asteelle :p Mulla on taas omaa napaa... Miten ihmeessä söin äsken makaronilaatikkoa ja leipää niin paljon, että nyt on loppupäiväksi tasan yksi piste jäljellä?!?!?!?!?! Miten onnistuin taas :headwall: Leivän syönti pitäis lopettaa varmaan vähäksi aikaa, eilen ostin tuoretta ruisleipää ja sitähän sitten syödään oikein urakalla :whistle: Laitan myös ruisleivästä jokaisesta pisteet, ei tyyliin '2 p ja syö niin paljon kuin haluat' tms. Ei onnistu tuommonen mulla :ashamed:
 
Voi %#&@%# :eek: :eek: :eek: Tänään tuli syötyä sitten varmaan viikon pisteet :ashamed: :snotty: Meille tuli isoisovanhemmat kylään ja toivat vaikka mitä herkkuja :p Just vetäsin iltapalaksi vielä savulohta ihan kunnon kimpaleen... Voipi olla aamulla masennus kun menen vaakaan kuitenkin ekana herättyäni :whistle:

Muitakin tänne odottelee hp :wave:
 
Alkupaino 25.6 78,9
Paino nyt 76,4
Viikon pudotus -1,7
Pudotus yhteensä -2,5

Vaikka tuli repsahdettua, niin hyvältä näyttää silti B) Kolmen viikon saldoon tuo -2,5 eli melkein kilo per viikko, olen tyytyväinen :D Mites muilla menee???
 
Minä täällä yksin kärvistelen ja ihmettelen B) Tulipa tässä herkuteltua liikaa :whistle: :p Söin varmaan viikon pisteet tänään :ashamed: :ashamed: :ashamed: :headwall: Voihan pahus... Miten sitä sais taas fiiliksen päälle ettei koko viikonloppu menis syödessä???
 
Mie oon ollut nyt muka niin lomalla, etten ole tänne kerennyt ollenkaan..

Miehellä siis alko kesäloma viime maanantaina ja ollaan mummoloita kierrelty.. Siinähän tämä pistehomma onkin sitten mennyt miten on mennyt eli huonosti.. Paino nyt 99,3 kg, joten silti hiukan on alas tullut.. Alimmillaan oli yhtenä aamun 98,9 kiloa.. Mulla vaikuttaa niin kauheesti tuohon painoon se paljon on maitoa tisseissä.. Saattaa pari kiloakin heittää paino..

Pari viikkoa vielä olisi lomaa jäljellä.. Saas nähdä kuin käy.. Ollaan lähdössä pariksi päiväksi Kuopioon Rauhanlahden kylpylään.. Pitäis vaan jonkin sorttinen uima-asu itelle ja Iidalle löytää.. Iida on 3 kk vanha, joten varmaan uimavaippa tai vastaava riittää, mutta mitäs sitten itelle hommais, kun imettääki pitäis.. Noh, eiköhän tuo jotenkin onnistu.. Pitää vaikka käydä huoneessa välillä imettämässä niin voi ihan huoletta mennä tavallisilla bikineillä..

Mutta lupaan ottaa itseäni niskasta tässä kumminkin kiinni, ettei nyt ihan pääse koko homma repsahtamaan..

Herkkupepulle paljon tsemppiä ja itsekuria... Kyllähän sitä välillä saa herkutella ja pitääkin.. Joka paikassahan nuo ammattilaiset suosittelee karkkipäivän pitämistä.. Ja karkkipäivähän on sitten sellainen jolloin saa herkutella ihan mitä vaan mieli tekee.. Nam..

Palailen koneen luokse nytten varmaan useammin, joten varmaan saa jotain kirjoitettuakin..

 
Onpa kiva kun täällä muitakin näkyy =) Sofku, meillä on saman nimiset tytöt B) Meidän Iida on 2v 3kk. Hyvin sulla pysyy toi paino ja laskeekin vaikka lomailet!

Oma napa.... Pe ja la tuli ainakin syöpöteltyä, mutta eilen pysyi tiukasti pisteidenrajoissa. Ja tänään JÄRKYTYS kun kävin vaa'alla... 77,7 :eek: :eek: :headwall: Viime ke oli 76,4 :headwall: Miten voi taas pari päivää tehdä tuon, vai turvottaako mua kamalasti? Kierrot on vielä ihan sekasin, viikonloppuna luulinettä josko ne menkat alkais mutta ei, kun tuhrutteli vaan. Kyllästyttää. Nyt on kamala flunssa :snotty: ja ahdistaa entisestään :whistle:

Palaillaan taas,jospa se tsemppi löytyis eikä paino vaan nousis :wave:
 
Mä en enää teidän pinoon kuulukkaa, jouduin poistamaan koneelta sen paikkareiden ohjelman joten en enää ole pistepirkko! En ole laskenut pojoja muutamaan viikkoon ja kylläpä se painossa sit näkyikin, tuli jonkin verran plussaa.
Nyt jatkan erityylillä eteenpäin:) alkuun pieni spurtti KAALISOPALLA :LOL:

Tsemppiä teille muille, käyn lueksimassa teidän kuulumisianne toisinaan:)

Mukavaa loppu kesää!
 
Sofku, eilen unohtui :ashamed: HAUSKAA LOMAA KYLPYLÄSSÄ :hug: Oon kade...

tirppis, tsemppiä kaalisoppailuun :hug: musta ei olis tuohon... Itse oon vaan käyttäny näitä vanhoja (reilu 7v) vihkosia mitä mulla on ekasta laihdutuskerrasta, joka jopa onnistui alle puolen vuoden. Nyt on hiukkasen tiukemmassa :headwall:

Nyt oikein kunnon tsempit päälle ja miinusta vaakaan!!! Huomennahan tuo minun punnauspäiväni taas koittaa :whistle:
 
Kiitoksia paljon Herkkupeppu.. Kylpylään mennään kyllä vasta tuossa 2-4.8 mutta eipäs tuo mitään.. En sitä viimeksi tajunnut mainita.. Kyllä se sullakin varmasti tuosta vielä lähtee liikkeelle. Ei kannata heittää kirvestä kaivoon, vai miten se sananlasku meni..

Äh, nyt ollaan miehen kanssa käyty parina päivänä ulkona syömässä.. Ja lenkkeilly en oo kunnolla aikoihin.. Pakko saada jostain taas inspistä tähän hommaan. Onneks kohta mennään takas Kokkolaan mun porukoitten luokse ja siellä sitten on lenkki kaveriakin tarjolla.. Ehkäpä se siitä.. Ja siellä ollessa ei tule käytyä ulkona syömässä vaan koti ruokaa on tarjolla..

Iidakin on kiukutellut nytten extra paljon ja se aina lisää jotenkin mun syömishaluja.. Tuntuu siltä kuin sille olis hampaita tulossa..

Sitä piti vielä Herkkupeppu sanoa, että jos on jotain kysymistä jostain tuotteiden pisteistä niin kysy pois sillä mulla v. 2007 pisteopas ja ravintola-kahvila opaskin.. Kerron kyllä mielelläni..

Tirpikselle tsemppiä kaalisopan syöntiin.. Mie en tuohon pystyis sitten mitenkään päin..

Noh, nytten vois syöpästä iltapalaa..
 
Söinpä tuossa mustikkapiirakkaa raksalla, kun miehetkin oli kahvilla :p Meni muutama pojo yli mutta haittaako tuo niin paljoa? Ei kuitenkaan mitään kymmentä mennyt kuin tässä taannoin :ashamed: Kiva kiitos, jos autat :hug: Mulla on se sääntö, yksi piste on 50-60 kaloria ja sitä olen käyttänyt hyvinkin paljon, että ei tarvitse kovin paljoa mitään ostajan opasta. Mulla kanssa ruokahalu lisääntyy jos muksut kiukuttelee tai väsyttää, ahdistaa tai jotain muuta sellaista. Tunnesyöppö mikä tunnesyöppö :x Katotaan aamulla miten painon kanssa menee, tässä on muuten aika tiukkia pistepäiviä ollut paitsi tietty viikonloppuna. Jos menkatkin ois alkamassa niin se turvottaa ainakin mua ihan hirveesti :headwall: Pari kiloo saattaa heittää... Tai sit turvottaa nuo viikonlopun syömingit vielä. Sen näkee sitte, nyt pitäs lähteä tuonne ukon viereen kuorsaamaan |O
 
Masentaa, ahdistaa... Valivali jne :headwall:

Alkupaino 25.6 78,9
Paino nyt 77,9!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Viikon nousu +1,5
Pudotus yhteensä -1,0 :headwall: :headwall: :headwall:

Eipä noi syömiset heti tulleetkaan, vaan kyttäsivät punnausaamua että oikein masentaisi... Miten ihmeellä en saa pidettyä itseäni kurissa? Kauhea uho, että nyt minä laihdutan jne jne, mutta tulos on taas jojoilua. :( Tässä muutenkin väsyttää niin tekis mieli syödä kaapit tyhjiksi :ashamed: Miten ihmeessä olen onnistunut aiemmin niin nopeasti?!? Täytyis keksiä jotain, se herkkulakko ois varmaan hyvä juttu (ja leipälakko) mutta miten tällanen herkuttelija vois olla edes päivän ilman? Pisteethän siinä menee, kun herkuttelee, tiedän :x
 
nyt on taas tullut uusi points ohjelma. Muutamien pisteitä on tarkastettu ja mm. omena, päärynä, kiivi, sitrushedelmät on ilmaisia. Muitakin muutoksia on, kuten pastaa, nuudelia, lihaa ym. saa syödä tietyillä pisteillä itsensä kylläiseksi.

Mutta tarkoitit pisteitä jotka sinä saat syödä niin käydään sen asian kimppuun. enään pisteet ei määräydy painon mukaan vaan tälläisen testin:


1 oletko
nainen 7 pistettä
mies 15 pistettä

2 ikä
18-20 5 p
21-35 4
36-50 3
51-65 2
yli 65 1 p

3.mikä on painosi nyt.merkitse painosi 1.kymmenluku. esim jos paino 87 merkitse silloin 8

4.kuinka pitkä olet
alle 160 1p
160 tai pidempi 2p

5. millainen on päivittäinen työsi
a. pääasiallisesti istumatyötä 0p
b. pääasiallisesti seisomatyötä, osittain istumatyötä 2 p
c. pääasiallisesti liikkuvaa, osittain seisomatyötä 4 p
d. fyysisesti rasittavaa 6p


laske pisteet nyt yhteen

täysimetät niin lisää 10p ja jos lapsesi syö jo muutakin niin lisäys on 5p

Tää on siis kopio alkuvuoden ketjusta. Mulle ainakin ihan kiva apu, päivän pisteet onkinnyt 22 :D Onhan tuo kaks enemmän kuin ennen, mutta jos ei tulis niin retkahdusta kun tietää että pari ylimäärästä ei haittaa :saint: Merkkaansen 20 p ja sit onse kaks "varalla"... Vai petänkö vaan itseäni???
 
Mulla on menny taas kerran ihan persiilleen koko homma! Aamupaino oli +1.9kg parhaaseen. Herkuttelu on jääny päälle. Eilinen meni jos suht hyvin, mut pisteet ylitty kuitenkin muutamalla. Tänään oon taas yrittäny ihan tosissaan. 3 pojoo ois vaan päiväks jälellä, saas nähä kui sitkistelen. Tuntuu vaan niin vähältä nuo pisteet, siis myös kokopäivän pisteet. Mistähän taas löytäs sen motivaation?

HP näyttää sitkeesti pitävän palstaa pystyssä. Hyvä HP!!!

Antakaas mulle vähän nyt sapiskaa, jos pääsisin taas vauhtiin! Huono omatunto on aina ku tulee mätettyä kaikkee roskaa suuhun ja ensin hyväolo fyysisestikin mut sit kuitenkin pahaolo ja ähky. Kumma tämä naisen logiikka täs syömisessä. Mut nyt meen ulos takas ku aurinko kerrankin lämmittää. Ja oonpahan kauempana kaikesta syötävästä.

-fyysisesti ja psyykkisesti pahoinvoiva äiki-
 

Yhteistyössä