PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

Onko täällä enää ketään? Voisin taas aloitella tämän laihdutusurakan, että saisin jotakin muuta mietittävää... Mutta yksin se ei varmaan onnistu, kaveria taas kaipailisin. Nytkin syön pullaa, kun olen tällainen suruun syöjä-tyyppi... Ja sekin pelottaa, että tällä menolla paino nousee ihan sikapaljon...

Meille syntyi vajaa pari viikkoa sitten enkelipoika :'( ja mieli on nyt aika maassa... Jotain täytyy kehitellä, että olisi muutakin ajateltavaa, lapset/kodin/raksahommat hoidan ihan rutiinilla vieläkin. Käsitöitä olen yrittänyt saada aikaiseksi, mutta jotenkin en ole saanut aikaiseksi niitäkään.

Siis missä olette, pistepirkot? Uusiakin toivoisin mukaan :wave:
 
Täällä yksi pistepirkko :) olis kiva saada tähänkin keskusteluun elämää pitkän hiljaiselon jälkeen :)

herkkupeppu iso :hug: ja voimia!

Mulla paino on laskenut tasaisen varmasti, tuossa viimeisessä merkinnässäni oli pudottanut 3kg, nyt pudotettuja kiloja on 12 :)
 
Kiva että löytyy vielä muitakin! Wautsi Miiuliini85, sullapa on hyvin laskenut! Onnea :hug: Jospa mullakin onnistuis yhtä hyvin ;) On tässä ollut aikoja, että ruoka ei maita ollenkaan, ja toisena päivänä syön jatkuvasti... Tänäänkin söin "pari" palaa suklaata ja sitten huomasin, että 200 gramman levy oli hävinnyt sen siliän tien :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Onko sulla punnauspäivä? Voitais ottaa sama? Aloittaiskos sitä tällä viikolla vai vieläkö sitä juhannuksen yli ahmis ittensä kuntoon??? :whistle: Onko sulla mulle mitään vippaskonsteja, talvellakin jojottelin edestakas...

ja muutkin mukaan!!!
 
herkkupeppu mulla on punnituspäivänä keskiviikko, silloin ilmoitan painoni sille kotona -ohjaajalle. Ja tännekin :)
Menin nimittäin ja tilasin puolen vuoden jatkopaketin sen 9viikon aloituspakkauksen jatkoksi. Hinta hirmuinen, mutta toivottavasti motivoi mua huonoina päivinä kun tietää maksaneensa itsensä kipeeksi...
Mulla enää 2työpäivää, sitten alkaa ihana odotettu 3viikon kesäloma.
Juhannuksena varmaan tulee menemään pisteet hieman yli, kun tiedossa grillausta ja muuta sellaista herkuttelua.. mut oon oppinut täs kuluneiden 12viikon aikana että siitä ei kannata hermostua jos muutama piste menee yli. Oon nimittäin huomannu että jos joskus syö pisteet oikein kunnolla yli, niin paino laskee sitten sitäkin enemmän, kait se jotenkin kiihdyttää hetkellisesti aineenvaihduntaa.
Niin mä ainakin yritän uskotella itelleni, saapa joskus herkutella kunnolla ;)
Eli mä suosittelen herkuttelua joskus, kunhan sitten taas palaa "arkeen" ja syö terveellisemmin.
Mutta tiedänpä tuon tunteen myös, että joskus ruoka ei maita ollenkaan, ja toisena päivänä pitäis syödä kaikki mitä löytää. Ihania nämä naiseuden ilot, hormoneista johtunee tuollaiset ;)

Toki mulla tätä pudotettavaa on vielä paljon, ihannepainoon olis sellaset 30kg. Mutta oon kyllä jo tyytyväinen tähänkin määrään, jokainen kilo tai gramma joka lähtee pois saa mut iloiseksi! :)

Olis kyllä kiva jos punnituspäivä olis sama :) saatais tsempata toisiamme, ja kaikkia niitä muita jotka tähän pinoon uskaltautuvat!!! :) lisää pistepirkkoja kaivataan :wave:
 
Okei,jos mä otan kanssa keskiviikon punnauspäiväksi B) Taidan kuitenkin vähän epävirallisesti aloitella jo nyt, vaikka meilläkin grillaillaan juhannuksena. Ja varmaan jonkun sidukan ostan jos tekee mieli... Tai ehkä yksi riittää, kun ei ole pitkään aikaan mitään alkoholipitoista juonut niin yksikin varmasti riittää nostamaan tunnelmaa ;)

Tänään katson tuon ekan painon, mihin sitten alkaa vertaamaan. Odotas... Ok, 77,8. Eipä ole noussut onneksi paljoakaan :D Jos sitten ke katsotaan mihin suuntaan on menty. Mulla on vähän mielessä tavoitteena, että ensin sinne 70 kiloon ja sitten alaspäin... Jos nyt ensin toi vajaa 8kg, olis mulle saavutus! Katsotaan miten alkaa mennä, toivotaan parasta ja pelätään pahinta ;)

Miten haluaisit ilmoitella, laitetaanko niin kuin silloin syksyllä että alkupaino, paino nyt, viikkopudotus, pudotus yhteensä vai ilmotellaanko vaan viikon muutos? Mulle käy kumpi vaan, saat päättää.

Siinä on varmaan perää, että jos vähän herkuttelee välillä niin se rykäisee tuota pudotusta muutenkin. Kannattaa muistaa :D Mulla on anoppi varmaan kanssa laihiksella, on laihtunut hirvittävästi. Miehen sisko puhui yhdesti että tämä anoppi on painonvartijoissa, mutta en tiedä, kun ei ole sanallakaan sanonut. En taida minäkään puhua nyt muille tästä, talvella kun puhuin niin suurinpiirtein kettuilivat vaan, siinäpä se kannustus :eek: Miehelle sanoin että täytyy yrittää pudottaa painoa ja hän on tukena, jospa hänkin vähän hoikistuisi samalla... :saint:

Juu toki muitakin olisi kiva saada seuraan, vaikka on se mukavaa että edes joku lähti jatkamaan tätä urakkaa vertaistukena =)
 
Aloituspaino 110kg (26.3)
Paino nyt 98kg
Viikko pudotus yhteensä -1,5kg
Pudotusta yhteensä -12kg

Olisko ihan näin hyvä ilmoittaa? :)

On kyllä kiva että saa täällä kirjoittaa mietteitänsä jonkun sellaisen kanssa joka myös laskee pisteitä :) Toki mä oon sanonu rehellisesti kaikille että oon painonvartijoissa ja lasken pisteitä... Helpoimmin pystyy kieltäytymään herkuista kun menee kylään, kun siellä tiedetään että yritän elämäntapani muuttaa ja painoa saada pois. Samoin töissä on helpompaa kun pystyy olemaan ilman kahvipullaa :) oon oppinut juomaan kahvin ilman mitään lisuketta, ja siinä oli kyllä opettelemista... nyt menee jo alas :) (tosin maitoa laitan aina, mustana en sitä saa alas).

Mulla mies oli aluksi hyvin tukena, silloin hän aina kyseli että paljonko mistäkin menee pisteitä ja mietittiin vähä siinä samalla hänenkin päivän syömisiään.. nyt miehen innostus omaan pudotukseen on hieman laantunut, ei enää kysele pistemääriä omista syömisistään. Mutta on silti mun tukena, ja täs ykskin ilta kun mulla oli kauhea nälkä ja tein yhden leivän (pisteet meni siis kahdella yli) niin mies katto mun päälle ja kysy että oliks sulla vielä pisteitä? ;) heti jäin kiinni :) mut muuten kyllä kannustaa jos kerron viikon tuloksen :) huomaan että miesten mielenkiinto yhteen asiaan ei välttämättä kestä kovin kauaa ;)

Nyt aamupalalle, meinaan syödä kaurapuuroa ( 2,5p ) ja siihen päälle 3tl mansikkahilloa. Ne mansikkahillot otan siitä 3ilmaista päivässä -listasta. Ja sitten siitä en syökään koko päivänä mitään muuta ilmaista. Sokeroimattomat mehukeitot on myös mielestäni tosi hyviä, mutta jos tuota hilloa vaihteen vuoksi söis, niin mehukeittokin taas maistuisi paremmin ;) kaikkeen kun välillä kyllästyy...

Iloista päivää! =)
 
Mulla varmaan pompsahti ne toissapäivän suklaansyönnin kalorit painoksi :( Painan enemmän kuin eilen, vaikka syömisiäni yritin vahtia... Toki tiedän ettei joka päivä pitäisi käydä vaa'alla, kun paino heittelee, mutta silti masentaa :/

Oon nyt aamupalalla, tai oikeastaan teekupin ääressä. Nyt tuntuu taas siltä ettei mikään maistu. Pakko olis jotain syödä, kohta on lähdettävä ajelemaan verikokeisiin ja kaupassa käymään, lasten kanssa.

On sulla ihana mies, jos noin huolta pitää :heart: Minun mies ei taida muuta kuin kettuilla, jos yritän pisteitä laskea kovin tarkkaan. Silloin kun itsekin laihdutti (seitsemisen vuotta sitten häihimme mennessä laihdutimme noin 10 kg/nassu) niin kyseli paljon ja oli kiinnostunut, mutta nyt ei taida vähempää kiinnostaa |O Täytyy varmaan väsätä joku vihko mihin merkkaan noi pojot ja pitää sitä tuossa pöydällä niin mieskin tajuais että olen tosissani ;)

Onko sulla ihan uusimmat ohjeet näissä pistelaskuissa? Uskaltaisinkohan kysyä, kun mulla on nää reilut seittemän vuotta vanhat ohjeet... Perusjutut varmaan on aika samat, mutta muutoksiakin taitaa olla tullut. Talvella muistan nähneeni jossain toisessa pinossa, että hedelmiä olis enemmän nolla pisteisinä, mutta enää en löydä tuollaista pinoa... Mun vihkossa on omenastakin 1p, arvaa haluaako niitä montaa syödä kun muutenkin on taas opeteltavaa näissä pistejutuissa, niin hyvin ehdin unohtaa kaiken :ashamed:

Mutta sen muistan, että luin jostain, jotta yksi piste on 50-60 kaloria. Se tuntuu pitävän paikkaansa, mitä olen "tutkimuksia" tehnyt ;) Ainakin mua helpottaa tuo, ei tarvii points-laskinta eikä sitä paksua (mulla jo aikansa elänyttä ja liian vanhaa tietoa sisältävää ) romaania kantaa mukana vaan tuoteselosteesta näkee aika usein paljonko yksi kappale jotakin on pisteinä :saint:

Aurinkoista päivää ja toivotaan kaunista juhannusta! En varmaan pääse nyt kovin usein koneelle, kun me rakennetaan taloa ja mies jää nyt kolmen viikon lomalle, joten aika menee hyvin pitkälle raksalla... Mutta yritän tulla mahdollisuuksieni mukaan :wave:
 
Jep jep... Enpä ole tässä pariin päivään yrittänytkään tarkkailla syömisiäni :ashamed: :x Paino on noussut ihan sikana, varmaan johtuen liian paljosta syömisestä ja liian suolaisesta ruoasta, mutta silti... Keskiviikkona varmaan ihan uudet lukemat, eikä tällä(kään) kertaa alaspäin :headwall:

Miehelle tuossa eilen puhuin että nyt juhannuksen jälkeen alan tosissani laihikselle, ja se ilme :headwall: :headwall: :headwall: Ei varmaan usko pätkääkään, että aloitan :whistle: Tai että pystyn siihen, sen verran perso kaikille herkuille. Se tässä onkin sitten vaikeinta, se herkkujen vähentäminen ihan radikaalisti...

Jospa aloitan keskiviikkona ja laitan tulevan painon aloituspainoksi, niin ei heti mene motivaatio (kuitenkin viikossa noussut jonkun verran tuo paino), käykö sulle? Vai jaksatko enää mun jahkailuja :saint:

Aurinkoista päivää, taitaa tulla ihana ilma :wave:
 
En ehtinyt pariin päivään tulla käymään täällä kun oli vieraita... oli mukava huomata että olit kirjoittanut :)
Laita vain ens viikon paino aloituspainoksi, niin motivaatio vois olla parempi :)

Juhannus meni onneksi jo ohi.. tuli nimittäin syötyä parina päivänä pisteet yli, ei paljon mutta vähän kumminkin.. :( silti ei paino oo vielä noussut ylöspäin, ja toivotaan ettei se nousisikaan!

Mulla on uusimmat ohjeet näis jutuis, ja näitten mukaan hedelmiä saa todellakin syödä melko lailla rajattomasti päivän mittaan. Ainoa mistä nyt yhtäkkiä muistan että menee pisteitä on viinirypäleet (15kpl/0.5p) ja luumu tais olla kans sellainen... eli omppuja saa popsia nollalla pisteellä :) onneksi niin, mä olisin varmaan tullut hyvin kiukkuiseksi jos en olisi niitä syönyt tämän pisteitten laskemisen aikana ;)

Mä oikein tuhlasin ja tilasin sen pistelaskimen. On kyllä ihan kätevä, vaikka kyllähän se niin vissiin on että se yks piste on mitä sanoit, suurinpiirtein. Kun eipä tuos munkaan ostajan oppaassa kaikkia tuotteita oo, kun niitä tulee koko ajan kauppoihin lisää ja ostajan oppaat ei päivity kovin usein. Eipä ainakaan pysty huijaamaan itteensä kun laskee pisteet laskimella, kun yritän olla rehellinen etten huijaa itteeni.

Uutta näis uusis vihkoissa on 18 joustajaa. Esim. 3:lla pisteellä saat syödä kanaa niin paljon että oot kylläinen, ja 4:llä pisteellä makaroonia (tai perunaa jne..)... Noissakin on aika paljon kivoja juttuja, jotka auttaa tätä laskemista ja pisteillä elämistä. Pitää toisella kertaa kertoilla niistä vaikka enemmän :)

Sun pitää näyttää sun miehelle että pystyt tähän elämäntapamuutokseen, eiköhän se ala uskoa jos paino alkaa laskemaan ;) sit saat olla tyytyväisenä että mähän sanoin pystyväni :LOL:

Huomenna taas alkaa uusi tsemppi uudelle viikolle. Toisaalta jännittää kun on loma, että mitä jos tulee syötyä ihan mitä sattuu :kieh:
Mutta pitää tulla sulle purnaamaan jos tuntuu että meinaa mennä överiksi koko touhu ;)

Mut nyt tämä tyttö menee nukkumaan, jaksaa nyppiä pihasta rikkaruohoja huomenna.... ei oo oikein mielipuuhaa minulle... :(

Iloista viikkoa :wave:
 
Tule vaan purnaamaan mulle, niin mäkin teen sulle :D On se kiva, että joku ymmärtää tässäkin asiassa, olen ajatellut kaikessa hiljaisuudessa yrittää pudottaa painoa. Mies on suurinpiirtein ainoa sun lisäksi joka tietää :saint:

Kiitos, kun kerroit mulle näitä uusia joustaja- yms pistejuttuja :hug: Noi onkin kivoja, ei tartte sitten ihan niin punnita paljonko vaikka perunaa menee ;) Onko niissä joku rajoitus, että pitää olla muutakin, esim perunaa+kanaa+tietty varmaan kasviksia tms samalla aterialla?

Oikein kovasti tsemppiä tälle viikolle!!! Aloitan "virallisesti" keskiviikkona niin saadaan sama punnauspäivä :wave:
 
Hei Herkkupeppu ja Miiuliini85 !

Mahtuisko teidän mukaan tänne kirjoittelemaan ?

Eli sain tytön huhtikuun 25 päivä ja nyt sitten olen ajatellut pisteitä laskemalla hiukan tässä imetyksen ohella niin laihdutella..

Pisteitä saan päivässä syödä 36 kappaletta, tuossa on mukana se 10 lisäpistettä joka tulee imetyksestä. Painoa siis on ja paljon..

Lähtöpaino oli ennen raskautta 110 kiloa, mutta raskauden aikana ei tullut lisää kiloja kuin viitisen kappaletta, joten kun vauveli tuli ulos niin painoa olikin vähemmän kuin ennen raskautta..

Tänään tuossa kävin puntarilla ja se näytti 100.6 kiloa. Viikon verran olen pisteitä laskeskellut, mutta sitä ennen olen jo syönyt terveellisemmin ja liikkunut enemmän..

Joten jos otan tuon 100.6 kiloa niin lähtöpainokseni tähän ryhmään ja ensi viikon maanantaina sitten nähdään paljon on tippunut..

Voisitko jos mitenkään jaksaisit niin Miiuliini85 kertoa enemmän tuosta joustaja jutusta ? Mie tilasin nimittäin tuon pisteoppaan huutonetistä ja ei niissä ole muuta kun ne pisteet.. Olisi kiva vaan tietää tuollainen niin osaa oikein laskea pisteet.. Vai selviääkö nuo jutut jos sen pistelaskurin vielä ostaisi erikseen ? Ryhmässä en nimittäin jaksa käydä sen tiedän jo etukäteen eikä muutenkaan tuommoinen yleinen painonpudotus ole mun juttu ollenkaan.. Sekä tietysti rahakin ratkaisee..

Mutta erittäin kiitollinen olen jos mukaanne minut otatte..

Sofku
 
Eipä tullut mitään mun rikkaruohojen kitkemisestä... Täällä nimittäin sataa aivan kaatamalla. Kyllä mua nyt harmittaa :LOL: no, onpahan sitä muutakin tekemistä, kuten tulla käymään koneella ;)

Noista pistejutuista ja joustajista sen verran, että mä oon käsittänyt että lautasmallin mukaan on järkevintä syödä, niin ei tuu sit syötyä niin paljoa... Joustajat on kivoja, mutta niitä käytettäessä täytyy itse arvioida että onko kylläinen. Eli sitä kanaa saa syödä siihen 3:een pisteeseen, mutta vain sen verran että on kylläinen.
Niinpä mä kumminkin useimmiten punnitsen kanan, ja laitan pisteet ylös sen mukaan minkä verran sitä aion syödä. Useimmiten valmiin annoksen kokoaminen on parempi ratkaisu mulle, niin ei tuu syötyä liikaa. Mutta taas silloin jos on esim. vierailulla jossain, ja syödään, niin on helppo laittaa perunasta se 4pistettä ja vähärasvaisesta lihasta se 3pistettä. Ei tartte kylässä keittiövaa'an kanssa kulkea... ;)
Vaikkakin toki oon kaikille kertonut avoimesti tästä mun urakasta, eli ei ne ihmiset varmaan suuresti edes ihmettelisi vaikka sitä vaakaa mukanani kanniskelisin :LOL:

Ruisleipä on myös joustaja. (Sitä ite en oo käyttänyt, menis muutan varmaan yli pisteet heti, kun tuore leipä on vähän liiankin hyvää...)

Harmittaa kun eilisestä aamusta paino noussut 100g. :ashamed:
Ei saisi käydä puntarissa joka päivä, mutta siitäkin on tullut jo niin tapa näiden kolmen kuukauden aikana.
Ehkä se keskiviikkoon mennessä laskee sit alemmas ;) kumminkin täs on jo 600g lähtenyt viime keskiviikon jälkeen. Joten hyvin kumminkin :)
Ja pitäis täs piakkoin menkatkin alkaa, joten se varmaan heittelee painoa. Pitää vaan pysyä nyt pari päivää oikein tiukasti pisteissä, että keskiviikon tulos olisi miinusta! :)

Tuossa äsken mietin, että minkä ikäinen sä mahdat olla? :)

Mutta nyt täytyisi yrittää mennä siivoamaan vaatekomeroa, kun ei tuonne pihalle kerta pääse ;)
 
Tervetuloa mukaan sofku :flower:
Ja onnittelut perheenlisäyksestä! :)
Kyllä tänne mukaan mahtuu, kiva vaan jos saadaan lisää porukkaa tänne keskustelemaan! =)

Joo mä voin kertoilla noista jutuista lisää kunhan ehdin :)
Millainen sun pisteopas on, onkohan se kuinka vanha???

Mutta nyt vaatekomeroiden kimppuun.
 
Vieläkin täällä.. Lueskelin noita vanhoja tekstejä tästä ketjusta..

Kiitos, että mukaan otatte..

Ikää mulla on 23 vuotta...

Pisteopas on 2007 vuoden mallia.. Ja samalla tilasin sen kahvila-ja ravintolaoppaankin joka myös 2007 vuoden mallia..

Enpä mie taida noita joustajia sinänsä tarvita, kun muutenkin tuntuu välillä hankalalta saada tuo pistemäärä täyteen.. On vaan hyvä tietää tuollainen, jos joskus tosiaan vierailemassa on jossain tai on lenkkeillyt paljon niin ei haittaa vaikka syökin vähän enemmän lisäkettä tai broileria... Eli lisäkkeestä menee se 4 pistettä ja vähärasvaisesta lihasta 3 pistettä.. Paljos siitä ruisleivästä ? Ja lisäke voi olla perunaa, pastaa tai riisiä ?

Sano vain jos liikaa kyselen ja et jaksa vastata..

 
tää vois kanssa hypätä taas remmiin?!? jos teille passaa?
aloitin tänään taas pisteilemään=)
aloituspaino on huikeat 85,9kg! tavoite ois painaa joskus 65kg-72kg, matkaa sis huimat 13,9kg-20,9kg :eek: vähintään ton 13,9kg aion pudottaa! Ja nyt toivottavasti paremmalla tuurilla kuin viimeksi! Nyt ei lipsumisia suvaita :kieh: maanantai minulla punnauspäivä

Mukavaa viikkoa kaikille ja paljon miinuskiloja!
 
Sofku ja tirppis, tervetuloa mukaan =) Kiva kun tulee enemmän porukkaa mukaan!

Ikää on 27 vuotta, taidatte kaikki olla nuorempia B) Minä olen tällanen vanha äkänen akka... ;) Mun urakka alkaa sithuomenna, kuten olen tässä uhonnut... Täytyy tänään askarrella jonkunnäköset päivälaput, mihin merkkaan pisteet ja muut. Mulla tosiaan tuo materiaali 7,5 vuotta vanhaa, joten kiitos kaunis kun kerrotte mulle uudempiakin juttuja :hug:

Ei tainnut harmittaa, vaikka sataa, Miiuliini :D Meidänkin päivä meni eilen sekaisin; ensin satoi (ei voinut tehdä raksalla niitä ulkohommia kun piti) ja sitten kuopus alkoi oksentamaan ja nyton kovassa kuumeessa, eli mulle tais tulla kotipäivä... Tosin onhan täällä aina hommaa, nykyisin ollaan niin vähän kotona, että siivota pitäis ja kunnolla. Onneksi sataa, niin on hyvä syy olla viemättä mattoja ulos :kieh:

En muista oonko noita omia tavoitteitani laittanu esille, mutta ajattelin, että jos ensin sais sen kaheksan kiloa alas, ja siitä vielä lisää alaspäin niin olis aivan huippua! Jos vaan hermot kestää :whistle:
 
Kovin oot nuori vielä HP ;) miulla tulee lopuu vuodesta 30 täyteen =)
Aamun urheilut suoritettu, poljin kuntopyörällä 10,3km. ilalla odottaa toinen rupeama vielä! Olen jäänyt koukkuun tohon pyörään! Viime viikko oli väliä, kun olin reisussussa. Mutta sain sen siis 2,5vkoa sitten ja nyt sillä poljettu jo 181km=) jospas se miinustaisi piakkoin noita kiloja tuo rehkiminen?!! Lenkilläkin aion käydä jahka jaksan ja säät sallii, yritän nyt nostaa kuntoa tolla pyörällä ja opetella sit juoksemisen saloja=)

Nyt kutsuu aamupuuro, moro :wave:
 
Kiitos, tirppis =)

Mulla on ongelmana tuo liikkuminen, nyt ei ole keskenmenon jälkeen "uskaltanut" lähteä tuonne kylälle kävelemään, ettei kukaan tule kyselemään odotuksesta (näkyi jo tosi selvästi) :/ Raksalla kyllä tulee liikuttua, varsinkin jos ollaan koko päivä. Paljon tikkaille nousua yms, mutta silti tuntuu, ettei se riitä. On mulla tuo stepperi, mutta aika loppuu kesken, en ole ehtinyt sillä polkea pitkään aikaan, harmittaa :eek: Kuntokin on varmaan ihan pahjilla, mutta jospa se tästä alkaisi maistumaan tuo lenkkeilykin ;)
 
Heipä Pirkot!

Saisinkos liittyä mukavan oloiseen remmiinne?

Olen 30 vuotias 2 lapsen äiti (2,5v. ja 5,5kk) keski-suomesta. 2002 pudotin paikkareitten pisteillä 34 kiloa (kävin ryhmässä), mut 2 lapsen jälkeen olis taas pudotettavaa...Tosin lasten välissäkin pisteilin ja melkein sainkin kaikki ekasta lapsesta jääneet kilot pois. Ikuinen pisteilijä taijan olla. Karkit ja muut herkut maistuu vaan niin helkutin hyvin.

Mittaa mulla on huimat 161cm ja eilen aamulla paino oli 67,5kg. Tavotteena olisi 60kg...kaukaselta haaveelta vaan tuntuu. Olisi enempi ku mukavaa jos huolisitte mut mukaan, jotenkin toisten tuki antas varmasti lisä potkua. Eilen siis TAAS alotin uuden elämän ja pisteilemään.

-äiki-
 
HP: otan osaa teidän menetyksen johdosta! :hug: Voimia!

äiki: tervetuloa!

Itsestä sen verran että meillä on kolme lasta: pojat 10v ja 11kk sekä tyttö 3,5v. kaikista raskauksista on jäänyt kiloja! Olin ennen lapsia vaivaset 56kg painava!! Ja nyt tosiaan 85,9kg...Hämeessä asustellaan. Töihin osa-aikaiseksi palaan elokuun alusta.

Paljon miinus kiloja kaikille!!
 
äiki, tervetuloa :flower: Saakos kysyä, mistä päin Keski-Suomea olet, asun itsekkin Keski-Suomessa :wave:

tirppis, kiitos :hug: Elämä alkaa taas voittaa... Sillähän yritän nyt muutakin keksiä (ihan kuin ton talonrakentamisen kanssa muuta tarviis) ettei koko ajan pyöris mielessä... Laihdutusurakan aloitan (TAAS) ja romukasoja on hävinnyt aika paljon, kun on saanut niitä selvitettyä... Koneellakin on jonkun verran tullut seikkailtua ;)

Lasten ijistä (vai miten toi kirjoitetaan???) on olut puhetta. Meillä on pojat vajaa 6v ja 4v ja tyttö 2v. Pojilta lähti raskauskilot hyvin, mutta tytön jälkeen ei meinannut millään lähteä, ja lisää tulee :( :eek: Jos noi sais nyt pois... Oon 170 cm pitkä :xmas:
 
...eli mun laihdutusurakka =) Alkupaino eli paino tänään on - apua! - 78,9 kg :/ Viikko sitten painoin sen reilun kilon vähemmän :( Eli hyvin on juhannuksen syömiset ja juomiset uponneet :LOL: Muutenkin olen sellainen suruunsyöjä, ja sitä onkin tässä riittänyt :'(

Mies kävi illalla vaa'alla ja sanoi painonsa pudonneen melkein itsestään 4-5 kg. Ja aikoi pudottaa ennen töiden alkua (2,5 viikkoa aikaa) vielä viitisen kiloa :whistle: Onhan tuo raksalla aika kovilla, mutta mua pelottaa että vetää ittensä liian tiukille. Ja mulla ei lähde hyvin, vaikka yritän kuinka |O Valivali, nyt täysillä tsemppaamaan :) Kaivoin pöydälle noi ikivanhat pistelappuni, niin mieskin tais ymmärtää että nyt olen tosissani :D

Ja eikun kaikki miinustamaan :wave:
 
Kiitos että saan liittoutua läskejä vastaan teijän kanssa.

HP: Täällä Jyväskylän lähistöllä asustelen.

Mä tiiän et joka päivä ei kantsis vaakassa pomppia ku paino vaihtelee kuitski, mut aamulla oli pakko kurkata et onko kahessa päivässä tapahtunu mitään. Ja voi pyhäjysäys! vaaka näytti -2kg :eek: On vissiin nesteet lähteny sit kunnolla liikkeelle... Mut hyvä se vaan on. Kuhan tää mun pisteily nyt vaan jatkus ilman suurempia repsahteluja. Onneks noi pojat pitää mua melko kiireisenä ni ei kerkee herkuttelee. Mies meinaan on taas kesäloman jälkeen töissä ni itekseni lasten kanssa oon. Mies sano maanantaina olevansa kans pisteillä ainakin sen aikaa et sen puku mahtuu taas päälle (syksyllä olis sukulaisen häät). Saas nähä kuin äkkiä sillä paino putoo vai luovuttaaks se aijemmin. Mut nytpähän meijän talossa on siis vaan terveellistä normi ruokaa. Herkut jää kauppaan! (Se oli sekä toteamus, että päätös) =) Tosin ihan tavan ruokaa meillä on aina syöty, mut karkit ja pullat ja keksit yms. herkut on nyt pannassa.

Mut nyt aamukahville! Sori jos mun kirjotus tyyli on vähä sekavaa, mut mulla taitaa ajatus liikkua nopeemmin ku sormet täs näppiksellä...

-laihistelu motivaation täyttämä äiki-
 
Tervetuloa uudet joukkoon minunkin puolesta! :)
Mukava saada lisää keskustelioita!

En ehtinyt eilen käydä koneella ollenkaan, ja olikin nyt mukavaa kun sai lukea mitä te muut ootte kirjottaneet :)

äiki mulla myös tapana käydä puntarissa päivittäin, välillä tulee kivoja ylläreitä jos paino parissa yössä laskenut mukavasti :) mutta sullahan hyvä tulos oli, vaikkakin varmaan nestettä, mutta silti :) nostaa varmasti motivaatiotasi!

herkkupeppu musta tuntuu että miehet ylipäätänsä vetää ittensä helpommin liian tiukille. Ne saa painon pois nopeasti, mutta kyllä se tuntuu niilläkin takaisin tulevan jos palaa vanhoihin tottumuksiin...
Mutta sinä kyllä onnistut, minä ainakin sun tukena! :hug:

Mulla tänään siis punnituspäivä myös.

Aloituspaino 110kg (26.3)
Paino nyt 97kg
Viikko pudotus yhteensä -1kg
Pudotusta yhteensä -13kg

Ei tuo juhannus sitten kostautunutkaan, hyvä mieli nyt :)

Eilen käytiin miehen kanssa keskisellä. Ostin sieltä aivan ihanan kesämekon, kun on tuossa elokuussa muutamat häät eikä mitään päälle pantavaa. Se mekko meni kyllä päälle, mutta näytti vielä hieman liian tiukalta.... mutta elokuussa se menee päälle, nyt on vaan tehtävä kovasti töitä sen eteen! :)

Mutta nyt täytyy mennä keittämään puuroa, maha pitää sellaista meteliä että! :)
 

Yhteistyössä