PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

No niin, tänään kokeillaan jauheita :LOL: Päätin vakaasti, että jos ne maistuu yhtään hyviltä, ja varsinkin jos ne pitävät kylläisinä niin ainakin harkitsen tehostarttia niiden kanssa :saint: Alkaa kyllästyttämään tää jojoilu :headwall: :headwall: :headwall: Pisteitä on tosiaan 2-2,5 per pussi :D eli noista tulee vajaa puolet mun päivän pisteistä :wave:
 
Joopa joo. Taas suistuin raiteilta, mutta kaveri pakotti :kieh: Tuli kylään aivan mahtavanmakuisen toscapullan kanssa. Sellasta kaupan valmispitkoa missä on vaniljatäytettä ja toscaa päällä. Söin sit kolme viipaletta eli 9p. Loppupäiväksi 4,5p jäljellä ja pistin 0p sopan porisemaan. Että mä olen heikko...
 

Uudet tervetuloa :flower:

täällä ollaan plussalla ja eipä kyllä kummakaan.. ote lipsuu taas melkoisen paljon.
tässäpä taas näitä lukemia.
Aloituspaino 76,7
Paino nyt 70.8
Plussaa +600g

jep, jep. nyt pitäis keksiä jotain ja äkkiä.

odottelen tässä kevättä ja kauniita ilmoja että viittis alkaa ulkoilemaan niin sais vähän tehostarttia taas..

itsekin olen miettinyt että pitäisköhän tässä alkaa pussikeitolle että sais tää homma sysäyksen.


Hyvää viikkoa kaikille, koitan koota itseni :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nina-Mari:
Tänään "nautiskelin" Allevon peruna-purjokeiton ja täytyy sanoa etta ei nyt ihan suosikkiruuaksi jää. Toisaalta houkuttaisi vetää joku kuuri että saisi vähän vauhtia tähän touhuun.
Peesi!!!! Söin eilen noi kaikki pussit ja loput pisteetkin (aikomus oli jättää osa pisteistä syömättä, mutta...) :kieh: Olipas teollisenmakusia, tosiaan! En oo ennen kokeillut ja odotin enemmän "tavallista makua" :x Juu ei mun juttu yhtään! Mutta toi tehokuuri kiinnostaa silti, jos sais kunnon lähtöpamauksen tähän juttuun! Äsken kävin vaa'alla ja lukema oli pienempi kuin eilen, mutta vaikee sitä on päivässä sanoo miten noi vaikuttaa (ja varsinkin kun söin muutakin). Kai ne vaikuttaa hyvin, jos ei paljon muuta syö ja elää pelkillä pusseilla? Eihän noista tuu paljoo kaloreita päivässä, siks se varmaan onkin tehostartti... :/ Onko muilla kokemuksia näistä muista tehostarttijutuista? Esim Nutriletistä? Oiskohan kokeiltava?
 
Kävinpä ihan piruuttani vaakalla herätessäni ja -900g maanantaista..
Paljon hiljaisempi tahti on viime viikkoon verrattuna, mut olenkin sdyönyt eilen karkkia ja jäätelöä,pisteet ei kuitenkaan ole yli mennyt..
No hyvä tuokin,kerkeäähän tässä maanantaihin mennessä vielä pudota..
Nyt olisi tavoitteeseen 4.5kg jäljellä niin on noin 7kg tiputettu.
Liikkunut en ole, joten pitäisi sitäkin jossain välissä harrastaa, ei vaan kahden muksun kanssa haluttais lähteä tuonne juoksemaan ja pulkkaa vetämään, mieluummin menisin salille..

Maanantaina laittelen sitten koko viikon tuloksen nähtäville.
Tsemppiä kaikille! :wave: :hug:
 
Kävinpä minäkin vaakaa morjestamassa... En tiedä mikä mättää, hajoaako vaaka vai loppuuko patterit taas (syksyllä vaihdoin), kun näyttää monta eri lukemaa ja aika suurilla eroilla :headwall: Vai onko se ylikuormitettu kun käyn siellä??? Ei kamalan paljoa ylennä mieltä:

Aloituspaino 78 kg
Paino nyt 78,0 kg
Viikon pudotus -200 g

Että näin. Lähdössä muka ollaan taas :eek: |O Tuli kuitenkin miinusta, mutta en ymmärrä. Pisteitä meni viikonloppuna liikaa ja oon liikkunut, eilenkin siivosin koko päivän. Mutta silti vaaka näyttää tuommosta... :headwall: :headwall: Menee ihan motivaatio. Täytyy varmaan oikeesti kattoo joku tehokuuri, tai hommata toimiva vaaka :kieh: Pidätte mua varmaan ihan pellenä kun ei pudotusta tule vaikka kuinka uhoon...

Tsemppiä tytöt, ja viikonloppuja :wave:
 
Tänään 77,5, vaikka eilen kaveri oli kylässä ja tehtiin selvää marjapiirakasta :p Illalla kävin kyllä yli tunnin lenkillä ;)

Vaaka on aika tasasella (muovimatolla, jossa on vähän semmosta röpelöpintaa), ei kylppärissä. Testautin sen miehellä ja muksuilla, joten nyt pitäis olla suht suorassa ja näyttää oikein. Katsotaan miten lukemat menee jatkossa. Nyt tosi hyvä mieli, kun tuli lisää miinusta, ja muutenkin virkistyi kun tuo kaveri kävi :D kun ei oo nähty moneen kuukauteen :wave:
 
Ihmettelin kun katsoin viestejä taaksepäin ja viime viikon lukema oli pienempi kuin tämän viikon. Olin laittanut väärän lukeman. Viime viikon paino oli 64,6kg. Tässä uudet tulokset.

lähtöpaino 67,8kg
viikkopudotus -0,3kg
paino nyt 64,3kg
pudotus yhteensä -3,5kg

Hitaastipa putoaa. No, pakko myöntää, että useampana päivänä on tullut käytettyä pisteitä herkkuihin ja sit olen syönyt 0p soppaa. Seliseli, mutta mies on ollut iltavuoroissa ja päivät raksalla. Kun olen saanut tytön illalla nukkumaan on ollut "PAKKO" ottaa jotain herkkua. Tänään olen syönyt 3 laskiaispullaa, salmiakkia, tummaa suklaata 3 riviä, voikkareita ja ihan kyllä ruokaakin. Jokohan ensi viikolla vaaka näyttäis sen painon mitä synnytyksen jälkeen ja ennen raskautta...? Siihen olis enää 500g, mutta tuntuu sekin olevan niin suuri viikkopudotus, etten uskalla edes haaveilla. Huokaus...
 
no tänään sitten uskaltauduin katsomaan ne vähäiset grammat mitä näytti pudonneen :whistle:

Eli 2viikon saldo olis tällainen:

Aloituspaino 60.8kg
Paino nyt 57.6kg
Pudotus (vko) - 0,7kg
Pudotus (yht) -3,2kg


Hauskaa kun kävin keskiviikkona puntarilla niin näytti 3päivän pudotukseksi silloin -900g :D että eipä ihan niin ripeästi laskenutkaan nyt, kun koko viikon saldo onkin -700g..
Tällä vko ei passaa herkutella ollenkaan (mitä nyt eilen lasagnen tein ruoaksi :ashamed: )!
Viikonloppu meni ihan plörinäksi..
 
Tänä aamuna, ensikerran sitten kolmeen vuoteen puntari näytti lukemaan joka alkaa numerolla 6. :D :D

Elikkäs tässä tarkat punnarit

Aloituspaino 76,7 Kg
Paino nyt 69,8 Kg
Viikko pudotus -900g
Pudotus yht. 6,9 Kg

ja sitten tunnustus. En ole laskenut pisteitä varmaan puoleentoista viikkoon.
kun laskin pisteitä, tuntui että halusin koko ajan lipsua. nyt tein sellaisen suunnitelman jossa jokaisena päivänä on n. 22-23 pistettä. se on sellainen määrä että mä sillä jaksan, ja tosi yksinkertainen, ei tarvii muistella mitä mun nyt piti syödä tms.
jos jotain herkkua tekee mieli niin otan sen, en odota että kohta on niin kauheet himot että syön kaikki mitä on tarjolla.

tässä vähän päivittäisestä syömisistä

aamulla

kauramuroja/tai leipä ja vihanneksia, maito, kahvi, omena, hevi-juoma 4p.

lounas,

kaurapuuro/pussikeitto, ruisleipä, rasva, appelsiini

3,5p.

välipala,

banaania ja rahkaa ja mehukeittoa. 3p.

Päivällinen

normaali kotiruoka kohtuullisesti, ruisleipä, rasva, salaattia
kurkkua, 8,5 p.

iltapalalla

teetä, 1 leipä, rasva, kurkkua, paprikaa, naposteluporkkanoita ja omena.
1,5p.

N. 1500 Kaloria

ehkä lisäisin tähän vähän rasvoja ja vaihtaisin noita hedelmiä vähän vähemmän ravintorikkaisiin,

no, kunhan opin nyt syömään oikein.


Mä nyt kuitenkin kirjottelen tänne, vaikken niin enää satarosenttisesti pisteilekkään, jookos?


tsemiä uuteen viikkoon ja kertokaa miten ne pussikeitto kuurit vaikuttaa jos ootte sellaiselle alkaneet.
:heart:
 
SK83, hienoa! Odottelen samaa, eli että paino joskus alkaisi kutosella ;) Siihe saattaa mennä aikaa ainakin tällä vauhdilla :whistle: :eek: Ja Nina-Mari, upea pudotus :flower:

Mä en niitä pussikeittoja enää syö (siis allevon)... Nutrilettiä mietin ja aion kokeillakin. Kunhan pääsis kauppaan täältä korvesta |O Muutaman ateriankorvauspatukan ostin koemielessä ja niistä tykkäsin :p

Mulla on kanssa semmonen juttu, että illalla tuntuu pisteet loppuvan kesken ja sitten jos syö enemmän, niin on toooosi huono omatunto :headwall: Ja sitten syön lisää, ja on vielä huonompi mieli. Eli tuommonen kierre tulee :headwall: |O :eek: :'(

Kirjotelkaa vaan, vaikka ei ihan pisteillä kuljettaiskaan :heart: Ja miinusta kaikille =)
 
SK83 Kirjoitit viisaita.

Napaa Söin su-ti ihan mitä mieli teki; laskiaispullia MONTA, Runebergin tortun, voikkareita, ruokaa mielinmäärin, anopin tekemää pizzaa, karkkia, suklaata jne. Tänäaamuna oli hyvä tunne ruveta taas pisteilemään. Paino oli noussut ½kg, mutta eiköhän tuo ole turvotusta. Sunnuntaina nähdään tuleeko yhtään miinusta. Jos ei tule niin sitten ei tule - ensi viikolla uusi yritys. Ja toisaalta on hyvä tasapainoilla välillä. Seliseli... =)
 
Tosiaan, tässä "tulokset":

Aloituspaino 78 kg
Paino nyt 78,9 kg
Viikon nousu +900 g :'( :eek:
Ja kaksi viikkoa olen yrittänyt...

En ymmärrä... Viikonloppuna kyllä söin liikaa, mutta monta päivää meni pisteillä ja eilenkin stepperi huuti melkein tunnin... Olen kyllä kaventunut, sen huomaa housuista, mutta miksi paino ei putoa?!? Alan käymään epätoivoiseksi :headwall: Tänään pääsen kauppaan ja hommaan jonkun tehokuurin.

Meillä on vesirokkoa ja flunssaa, joten ulos ei ole tullut mentyä moneen päivään. Oliskohan tuossakin syynsä? Seliseliseli :ashamed: Mutta masentaa tollaset lukemat, alkuviikolla kävin viimeks ja oli kuitenkin 77 kg :headwall: |O
 
Mä en taida mennä huomenna vaakaan. Söin eilen karkkia ja kunnon pullaleipää maksamakkaralla ja rasvaisella juustolla. Tyttö on flunssassa ja vesirokkoa mekin odotellaan. Oltiin viimeviikolla kylässä ja sielä alkoi seuraavana päivänä käynnistämme rokko. Jee jee...
 
Eilen kävin kahden tunnin lenkin kumpparit jalassa, nyt on jalat kipeet ja flunssaa :snotty: Muksuja vesirokossa, joten mihinkään en pääse |O Ke aattelin alottaa sen tehokuurin :saint:

Mites muilla menee? Hyvää miinusviikkoa kaikille ja voima :hug:
 
No minulla on ollut lasku hidasta tällä viikolla ja paino heittelee ihan pirusti!
Johtunee siitä kun kuukautiset alkoi tänään :/
Mua aina turvottaa ihan kauheasti koko viikon aina kuukautisten aikaan..

Eilen näytti -1½kg eli kokonaispudotus huomat -4.7kg! :eek:
Mutta
Tänään näytti sitten -600g eli kokonaispudotus olisi -3.8kg otapa nyt sitten tuostakin selvää..! |O Taidan nyt tuon jälkimmäisen laittaa ylös:

Pisteiden lasku meni kivasti ja helposti koko viikon, 20pistettä ei täyttynyt kyllä yhtenäkään päivänä! :ashamed: Keskimäärin 15/20 meni meklkein koko viikko.
Sen kyllä huomasi, että olis syönyt liian vähän sillä päätä särki joka ilta pahasti.

Vko 3 takana

Lähtöpaino: 60,8kg
Pudotus/vko: -600g
Pudotus yht: -3.8kg
Paino nyt: 57kg
 
Blue Rush, mietin tässä että kannattaisko sun kuiteskin syödä kaikki pistees. Ei särkis päätäkään ja keho ei vetäis itteensä säästöliekille? Miten muuten jaksat noin vähällä syömisellä?

Kaikille kysymys: paljonko nukutte? Mua väsyttää kamalasti koko ajan, johtuukohan se tästä laihdutuksesta vai mistä? Tsemppiä kaikille :D

PS mun tehokuuri alkaa huomenna :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja herkkupeppu:
Blue Rush, mietin tässä että kannattaisko sun kuiteskin syödä kaikki pistees. Ei särkis päätäkään ja keho ei vetäis itteensä säästöliekille? Miten muuten jaksat noin vähällä syömisellä?

Kaikille kysymys: paljonko nukutte? Mua väsyttää kamalasti koko ajan, johtuukohan se tästä laihdutuksesta vai mistä? Tsemppiä kaikille :D

PS mun tehokuuri alkaa huomenna :saint:
Joo en mä tarkoituksella ole syömättä noita pisteitä mutta välillä jää syömättä :/
ja tuohon 20pisteeseen saan välillä ihan syömällä syödä!
Ennen söin aamupäivällä ja päivällä mitä sattuun ja illasta sitten enemmän..
Paljon leipää ja yksi lämmin ateria..
Nyt kun leipä jääny ihan minimiin, niin kaikkea muuta pitää syödä sitten enemmän ja ihan tekeminen tulee jos jotain kevyttä keittoa tms syönyt päivällä.
 
Mulla ei oo mikään tekeminen tossa 20 pojossa :ashamed: Söisin ihan liikaa vieläkin... Mutta nyt oon tsempannu ihan tosissani, ja tänään aloitin ton nutriletin viiden päivän tehostartin. Aamulla painoin 77,1 kg, joka on jo viime perjantaista paljon vähemmän =) =) =)

Eilen tein ison lautasellisen katkarapusalaattia ja laitoin valkosipulikastiketta vähän, olipas hyvää :p Toivotaan että tää tsemppi kestää ja tuloksia alkaa näkymään! Tsemppiä muillekin, oottelen kuulumisianne :wave:
 
En ole laskenut pisteitä ainakaan viikkoon. Kaikenlisäksi tytön (7kk) flunssa onkin rs-virusta ja oltiin 3 päivää osastolla hengittelemässä lääkkeitä. Eilen päästiin kotiin ja tänään vaaka näytti huomia lukemia. Eikä mikään ihme kun kolme päivää vetelin kanttiinissa pullaa ja sämpylöitä ja ajankuluksi muutenvaan suklaata. Pääasia, että tyttö on nyt kotona vaikka sairaanhoitaja käykin 4 päivän ajan kotona kuuntelemassa keuhkot ja tarkastaa lääkityksen. Saatiin siis semmonen hengityshommeli kotiin. Ja korvatulehduskin on, mutta se kuuluu rs:ään. Silti ketuttaa ja siihen tunteeseen olis kiva syödä. :/
 
Täällä on mennyt viikonloppu herkutellen :whistle: pidin karkkipäivän ensimmäistä kertaa 4viikkoon perjantaina! :D :p
Noh,aamulla vaakalle, ilmoittelen mitä se näyttää.
Keskiviikkona näytti noin 1½kg pudotusta 3päivässä mutta loppuviikkoa kohti tuo tuosta pienenee :LOL:
 
|O
Oli karkkipäivää, syötiin hampurilaista, meni pisteet yli yhtenä päivän kiitos kermaisen pastan jne :/
Kyllä vähän ottaa päähän ku oli sellanen hällä väliä-olo viikolla, no tää viikko menee varmasti ihan hyvin.
Viime viikolla oli menkat, kyllä silloin ei viitti kattoa mitä suuhunsa laittaa!

Eli tulos taas -600g

4vko takana

Lähtöpaino 60.8kg
Pudotus/vko -600g
Kokonaispudotus -4.4kg
Paino nyt 56.4kg
 
Ollaanpas oltu hiljakseen. Tytön sairastelun vuoksi en ole jaksanut (vaiko viitsinyt?) pisteillä. Vaa'assa olen käynyt eikä ainakaan pisteilyn alkupainoon ole noussut, mutta vähän kuitenkin. Tänään tuli jo sellainen olo, että huomenna vois laskea pisteitä. Siitä tulee niin hyvä olo. Olenkohan ihan pimahtanut...?!

Mites muilla?
 
... kun kone levis käsiin :headwall: Samalla tuli työongelmia, sun muuta ei toivottua :'( :( :eek: Joten taas laihdutus jäi... Nyt kuitenkin alkaa olla taas hyvä fiilis, paitsi painon suhteen |O

Paino tänään 78,7 :eek: :eek: :eek: Huomaa tunnesyöpön ongelmat, heti näkyy painossa... :ashamed: Taidanpa taas kerran aloittaa uudestaan... Jos ottaisin kuitenkin viikolle tuon punnauspäivän. Oisko ke hyvä, eikö jollain muullakin ollut sinä päivänä?

Tsemppiä kaikille :hug:
 

Yhteistyössä