PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

Alkupaino: 81,2kg
paino nyt: 79,9kg
Pudotus yht: 1,3kg
matkaa 1.tavoitteeseen:7,9kg
juu, hyvin on lähtenyt tulleet kilot, osa vielä kykkii kyydissä..ja karkkia on tullut edelleen syötyö liikaa :(
Ootte oikeessa et tupakasta eroon pääseminen on lastenleikkiä karkkikoukusta eroon pääsemiseen!!ite lopetin 6v sitten ilman mitään apuja ja en o ratkennu ku kerran humalassa maistamaan(YÖK).
äiti-07: mula ei ees tuo vahti auta, suutun jos en sitä suklaata/karkkia saa!siis jos kova tuska on päällä! :/
 
Alkupaino 97
paino nyt 80
vkopudotus +-0
matkaa 1. tavoitteeseen 5kg

Ihmeellisesti toi paino on pysyny samassa vaikka en viikkoon pisteitä laskenut kun oltiin reissussa. Käveltyä tuli kyllä lähes joka päivä kun oli koira minkä kanssa lenkkeillä. Ilmatkin olit mukavat, nyt täällä satelee vettä ja ulos ei tekis mieli mennä. Jumppaan olen itseni raahaamassa illalla, toivottavasti sais jostain motivaatiota lähtee sinne hyppimään :ashamed:
 
varmaan kolmeen viikkoon en ole jaksanut pisteitä laskea, mutta puntari on ollut ihmeen armollinen
Aloituspaino 76,7 Kg
Paino nyt 71,4 Kg
Pudotus yhteensä 5,3 Kg

nytkään en sen kummemmin ole pisteitä laskenu, pv menetelmä on vähän vaihtunut tuonne kv puolelle, eli kaikkea vähän.. :)


no, viimeistään tammikuussa tsemppi ja pisteet kehiin!


Hyvää viikkoa kaikille. :heart:
 
Heipparallaa!
Viimeiset puolitoista viikkoa on mennyt pisteiden kanssa vähän niin ja näin, ollaan keskitytty hoitelemaan vatsatautista perhettä. Tänään puntarissa luki 61,1 kg eli viime maanantaiseen +100 gr. Lähtöpainoni on ollut 65 kg ja tavoite 55-57 kg.
Oikein mukavaa viikkoa kaikille. :flower:
 
Mulla on aivan käsittämön kyky vedellä nameja naamaan. Esimerkiksi 200g suklaalevy menee melkein kerralla. Ja vaikka lopussa tekis jo pahaa niin pakko syödä se viimeiseen palaan asti. Samoin jos tiedän että miehellä on kahvikeksejä joissa on edes murunen suklaata niin varmasti syön ne KAIKKI!

Ei kuulosta kovin terveeltä vai mitä?

Onneksi olen jo päässyt tuon pahimman ahmimiskauden ohi ja nytkin tiedän että miehellä on Fasupala-pussi tuolla kaapissa mutta olen päättänyt että en koske siihen. Eilen mies toi sellaiset pienet Fazerin suklaapatukat ja söin eilen 3 palaa ja 2 on tuolla kaapissa. Mulle sen säästäminen on aivan käsittämätön suoritus. Olen luvannut itselleni että saan ne syödä sit illalla jos pisteet antaa myöten.

Ostin kromitabletteja joiden pitäisi hillitä makeanhimoa, mutta en ole ihan varma onko niistä ollut mitään apua. Jospa vaikka antaisivat edes henkistä lujuutta jos ei muuta.
 
Lontoon rae suklaa on hyvää!!tälläkin hetkellä on tuolla puoli levyä..jospas tammikuussa sit kokeilis ihan KUNNOLLA sitä lakkoo, tai ees kerran vkossa namia!!? tähän asti oon melki heti antanu periks houkutukselle, kun tiiän et kiukkuan jos en saa sitä makeeta! :kieh:
 
Mulju: Sama vika mulla, kaikki hyvä on syötävä mitä kaapeista löytyy! Joskus oikeesti oksettaa jo tai ainakin vähän tekee häjyä, mutta syötävä on silti. Ja vaikka oliskin huono olo niin silti tekis kovaa mieli syödä... Mulla on varmaan bulimia, mutta en muista oksentaa ollenkaan... :) Joskus oli tossa suomen olet mitä syöt ohjelmassa puhetta lihavan ihmisen ahmimishäiriöstä, mulla on varmaan semmonen... En nähny sitä juttua kokonaan kuulin vaan tuon "diagnoosin". En siis tiedä asiasta sen enempää. Meillä on tuo Pandan tehtaanmyymälä vaarallisen lähellä ja tänään eksyin sinne neuvola reissulla... Pian on menny 500 g!!!!! suklaata tälle päivää...
 
Äiti-07, missäs asut? Oon ollu aikasemmin Pandalla töissä, arvaa paljon söin karkkia joka työpäivä!!!

Heippa vaan kaikki muutkin! Tässä on pisteet laskematta :ashamed: joten kaikki pudotetut kilot jojottivat takaisin :'( yhyy... Joulujen jälkeen alkaa laihis, ihan varmasti!!! Mies lupas kanssa alottaa. Saas nähdä miten muorin käy... Aikeet on ainakin kovat :saint:
 
No huh huh, mä en ikinä vois olla suklaatehtaassa töissä! Tai siis voisinhan mä mutta saattais sitä hävikkiä tulla siellä linjalla sit turhan paljon :whistle:

Mä olen kans joskus tosta lihavan ihmisen syömishäiriöstä kuullut, ja samaa mietin minäkin että mulla on bulimia mut en muista oksentaa. Täytyy myöntää että useamman kerran olen miettinyt (ja kokeillutkin ) yrjöämistä mut mä en pysty oksentaa vaikka kuinka sormia työntää kurkkuun.

Ehkä mulla alkaa toi ahmiminen vähän helpottaa eikä nyt vähään aikaan ole tullut mitään kohtauksia sen suhteen. Miehen fasupalat on vieläkin tuolla kaapissa koskemattomana..
 
Jep, söin eilen 200gr irtokarkkeja ja tänään pussillisen fasupaloja :headwall:

Pisteet on kymmeniä miinuksen puolella. Tekis mieli käydä lisää karkkia ja vajota sohvan pohjalle. Pakko ottaa itseään niskasta kiinni ja mennä vesijumppaan ja uimaan kun mies tulee koulusta.

 
Tässähän minä parin kilsan päässä suklaatehtaasta... :p Sopiva lenkki kun kävelee sinne ja takas... Harmi vaan että sen jälkeen tulee sitten syötyä karkkia ihan sikana... Just äsken meni levyllinen suklaata. Tää on ihan kauheeta! Millä saada kierre poikkí? Sillon aluksi pystyin ihan kohtalaisesti vastustamaan kiusausta, jos soin karkkia söin kerrallaan/päivässä korkeintaan 50g karkkia ja muutaman palan suklaata (imetys antaa mahdollisuuden! ;) )Mutta nykyään menee ihan sikana kaikkea, menis enemmänkinjos kehtais syödä!
 
Mitäs meille kuuluu? Joko odottelette joulua vesi kielellä? Mä yritän nyt olla ilman suklaata tän viikon ja sit herkutellaan. Pisteitä en laske, mutta liikuntaa täytyy harrastaa sit kinkun syönnin lomassa.

Mulla paino pysyttelee samoissa lukemissa eli 80kg paikkeilla, välillä puntari näyttää 79.5kg, joten jospa se tästä pikkuhiljaa :)
 
Mulla alkoi kans joulutauko ja pisteitä en tod. laske. Tulen sit joulun jälkeen tänne itkemään kun paino on jostain kumman syystä noussut :D

Voi vitsit, mikähän olis sellanen ihana konvehtirasia jonka vois käydä ostamassa ja herkutella. Mullakin on Nina- Mari ollut tuota mieheltä salaa syömistä (ja on välillä vieläkin), mutta ajattelin että nyt ostan ihan julkisesti konvehteja ja tarjoan jopa miehellekin.

Mitähän sitä toivottelis...kevyttä joulua?!
 
on unohtunut kirjottaa.. ku on ollu matala lentoa.
alkupaino oli: 73-74
paino nyt:n.66kg
salilla ja uimas on tullut käytyä joten vähä lihaksetkin painaa... toivottavasti ;)
pari kiloo pitäis viel yrittää niin olis ennen raskautta painomäärä mut taitaa jatkua vasta joulun jälkeen.. hyviä jouluja kaikille.
 
nipsu07
Hei

Saanko liittyä joukkoonne?Tarkoituksena tilata paikkareiden kirjekurssi (8vko) ja tehdä näille makkaroille jotain. =) Projektin olisi tarkoitus alkaa tammikuun alussa.Jouluna saa siis herkutella.Osa joulusuklaista on huvennutkin jo meikäläisen suuhun...

8 kk tytön äiti olen
 
Moikkelis,

olen lähdössä joulutauolle palstalta. Tänään aamulla käväisin puntarissa parin viikon tauon jälkeen, armelias oli tulos eli 60,9 kg, pudotusta -200 g edelliseen verrattuna. Vaikka tuli laivallakin äsken poikettua ja seisovan pöydän jouluherkuista jo nautittua...Nyt iloitsemaan joululomasta, hyvää ja rentouttavaa joulua kaikille sekä onnellista uutta vuotta 2008! :xmas:
Tervetuloa nipsu07! Tsemppaillaan tammikuussa lisää =)
 
Mites täällä nyt näin hiljaista?

Tervetuloa nipsu07. Minkäslainen projekti sulla on tiedossa?

Kävin tossa puntarilla ja noin 1,5kg on tainnu tulla parissa viikossa kiloja takasi :ashamed: Noh, täähän oli tiedossa ja nyt sit annoin itselleni aikaa vielä pari päivää laiskotella ja sit taas pisteitä laskemaan. Eilen kävin uimassa ja vesijumpassa ja nyt odotellaan että oikeat jumpat palaa joulutauolta niin sais tää ruho taas hikiliikuntaa.
 
vieläkös täällä ollaan lomalla

tietokoneeni on vähän epäkunnossa niin ei tule kysymysmerkkejä :)

uusi vuosi lähti käyntiin taas keveimmin ottein, eli pisteet on taas kovassa huudossa ja niissä on pysytty :D

tässäpä viikon lukemat, taitaa olla nyt sitten keskiviikko se uus päivä kun käyn puntaria kiusaamassa,,

aloituspaino 76,7 kg
paino nyt 71,7 kg
kuukauden nousu +400g abauttiarallaa
pudotus yhteensä 5kg

lähetäänpäs kirimään taas, alaspäin

tsemppiä kanssa sisaret, ja tervetuloa uudet tulokkaat
:hug:
 
Olen melkein 6kk ikäisen tytön äiti. Synnytys vei 14 raskauskiloa mennessään, mutta rotinaherkkuja tuli syötyä parin lisäkilon verran. Ennestäänkin ylimääräistä oli ja nyt on tarkoitus päästä ensin siihen painoon missä olin tytön synnyttyä, mutta mielellään 4-5 kiloa siitä alemmaksi. 30.12.2007 lähtöpaino oli 67,8kg ja tänään viikon tsemppauksen jälkeen 66,1kg. Kinkun aiheuttamaa turvotusta on ollut, koska on noinkin suuri pudotus. Tarkoitus on pisteillä ainakin tammikuun ajan. Pisteilyn lisäksi pidän herkkupäivän joka viides päivä. Mun kohdalla se on auttanut painonpudottamisessa, koska ilmeisesti elimistöni tarvitsee kalorisysäyksen viikottain, että jaksaa taas polttaa kaloreita kunnolla. Ja ainakin semmoinen muutos minussa on tapahtunut, että kun herkkupäivä koittaa ei kaikkea teekään mieli ihan sairaita määriä. :eek:
 
viikko on orjallisesti takana, tai pieniltä lipsahduksilta ei olla vältytty mutta ihan jees olo muuten. kauppareissulla ihan tosissani tutustuin hedelmä ja vihannes osastoon ja tuntu et kaupan täti kahto vähän vinoon kun oli vaikka minkälaista pussukkaa kassalla..

En muuten merkkaa noista hedelmistä ja vihanneksista mitään pisteitä, enkä myöskään hevi-juomista joita juon sen yhden päivässä. mulle on niin hankala ollut opetella koko hedelmä juttua niin parempi että syön niitä rajattomasti pisteittä niin että opin niitä syömään....

noh tässä taas viikon tulokset
aloituspaino 76,7 kg
paino nyt 70,9 kg
viikko pudotus -800g
pudotus yhteensä -5,8 kg

jospa se kohta jo vaihtuis kuutosella alkavaksi kun alkaa jo vähän kyllästyttää tuo ainainen seiska.. tai varmaanhan se olis vaihtunut jo aikaa sitten jos täältä löytyis enemmän itsekuria

:)

:heart: ja uudet tervetuloa :heart:
ma-mi, mustakin tuntuu et on päiviä jolloin tarttee vähän sysäyksen koko hommalle, niinä päivinä saatan syödä sit jotain todella herkkua, tai sitten ihan tavallista ruokaa ja leipää enemmän.. heh, eilen oli sellainen päivä ja ruuan kans meni kolme leipää ja jälkkäriksi vielä pannaria ja hilloa... mutta olen tyytyväinen senkin takia ettei tullut ahmittua karkkia sen ruuan sijaan....


noh, minäpäs jään taas tänne taustalle viikoksi kurnimaan ja tulen sitten taas kertomaan mitä kuuluu.

hyvää viikkoa kaikille ja miinuskiloja :hug:
 
Onpas ollut hiljainen ketju tällä viikolla.

Mulla sunnuntai on punnituspäivä. Tässä tulos 2 viikon jälkeen.

lähtöpaino 67,8kg
viikkopudotus -0,8kg
paino nyt 65,3kg
pudotus yhteensä -2,5kg

On se kumma juttu ettei ikinä ole pudotukseen tyytyväinen. Olen ajatellut, että 500g pudotus viikossa on hyvä, mutta vaikka meni 800g niin heti aattelen, että olis voinu enempikin mennä. Höh. Siitä huolimatta tänään on herkupäivä. Siispä karkkiostoksille ja voikkareita tekemään. Voikkareita on ollut ikävä. Juustoa ja levitettä SLURPS!

Mitä te muut olette kaipailleet? Vai ettekö mtään?
 

Tämän viikon tuloksia ei ole vielä kukaan ilmoittanut.. oletteko vaihtaneet punnituspäivää vai hyljänneet pistepirkot..?

no, ilmoitan tunnollisesti lukemat näin keskiviikkoisin

aloituspaino 76,7 kg
paino nyt 70,6 kg
viikko pudotus -300g
pudotus yhtensä 6,1 kg

olen ihan tyytyväinen tuohon pudostukseen näillä syönneillä...leivottiin tytön kans mokkapaloja ja en kyllä mitenkään vältellyt syömästä niitä :headwall:

oon joka päivä koittanut juoda vähintäänkin sen neljä lasia vettä, sitä kahdeksaa lasia mä en muista enkä jaksa millään juoda..
myös hedelmiä syön vähintään kaksi päivässä ja juon aamuisin purkillisen hevi-juomaa..
aamuisin syön myös all bran muroja jotta sais vähän niitä kuituja heti päivän alkuun, sekä aamu ja iltapalana ehrmann rasvatonta rahkaa vähäkalorisella mehukeitolla.. on muuten ihan hyvää ja siitä saa helposti proteiinia joka pitää nälkää loitolla....
tämmösiä oon opetellut syömään, tarkoitus olis että näitä löytyis jatkossa joka päivä ruokalistalta, ei ainoastaan paikkari aikoina.... niin ja toivon kyllä hartaasti että tässä iskostuis mieleen nämä paremmat ruokatavat, ettei näitä paikkareita tarttis enempäänsä...

jep, lähden jatkamaan viikkoa ja tulen sitten taas ens viikolla katsomaan että miltä tilanne näyttää.. :heart:
 

Yhteistyössä