PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

Mulla onkin ollut taukoa. Tosiaankin :headwall: :headwall: :headwall: Aamulla kävin vaakalla ja paino on 78 kg!!!!!!!!!! Syksyllä painoin siis jotain 75 kg :x Itku ja surkeus :'( Siitäpä sisuunnuin ja päätin oikein tosissani nyt aloittaa, toivottavasti onnistuu paremmin :whistle: saas nähdä.

Oon syöny hoitolasten kanssa monta kertaa päivässä mahan täyteen ja sen kyllä huomaa... Iltaisin jos mies on iltavuorossa ja omat jo nukkuu, vedän kaapit tyhjiksi, ihan sama mitä sieltä löytyy :eek: :eek: :eek: :eek:

Itsekuri siis hävisi ja nyt masentaa. Stepperilläkään en ole kovin ahkerasti jaksanut treenailla kun päivät seison melkein koko ajan ja olen lasten kanssa... No, katsotaan. Perjantait osui nyt sitten punnituspäiväksi, toivottavasti tulosta tulee!!!!

Niin ja uudet, tervetuloa :hug: ja muillekin vanhoille tutuille moikat :heart: Eiköhän tämä tästä alespäin lähde? :wave:
 
Hei herkkupeppu. Kiva nikki sulla : )

Napaa Kumma juttu. Herkkupäivän jälkeen paino laskee tosi hitaasti saavutettuun painoon. Herkkupäivä oli sunnuntaina ja vieläkin on +100g viime punnituksesta enkä edes syönyt mitään megalihottavia tai suolaisia juttuja. Normaalirytmin mukaan herkkupäivä olis tänään, mutta en voi pitää sitä koska su on taas punnitus ja siihen tulis vaan plussaa jos nyt herkuttelen. Ehkä tää on hyvää itsehillinnän harjoittelua. Huomenna tulee vieraita. Tuskallista pidättäytymistä ja selittelyä tiedossa :$
 
juu ei masennuta... Nikin vaihdoin syksyllä, nyt se kuvaa aika hyvin itseäni :LOL: Eilen tosiaan aloitin laihiksen joo. Sitten mentiin kaupunkiin ja hampurilaiselle :whistle: Jospa tänään olis parempi päivä, nyt masentaa toi eilinen jo ihan tarpeeksi. Mulla turvottaa kauheesti, onko se tuo suolanen ruoka vai menkat (kiva kiva nekin taas alkaa)?

Tsemppi :hug: myös kaikille ja Nina-Mari kiitos kannustuksesta :heart: Ei peli ole vielä menetetty!!!!!!!!!!
 
Anteeksi kun tunkeudun pinoonne, mutta haluaisin kysyä onko pinossanne pisteilijää, jolla olisi tämä ns "uusi materiaali" jostain luin että olisi enemmän nollan pisteen hedelmiä, viittiskö joku mulle muutaman nollan pisteen hedelmän antaa, itselläni nimittäin on vuoden 2004 materiaali ja on vissiin paljon muuttuneet noi pisteet.?
Terveisin: vastauksesta kiitollinen teeni =)
 
Onko tosiaan, että omenat sun muut olis nollia? Ihanaa!!! Mulla jää usein niiden syöminen 'kesken', kun tuntuu ettei niistä tuu kuin pojoja... Vesimelonia oon syöny jumalattomasti nollana, alkaa tökkiä :$

Taidan ottaa nää 'tavalliset' hedelmät, marjat ja kasvikset itelleni nolliksi, jos niitä söis sitten enemmän... Kyllähän mä niitä nyttenkin syön, mutten varmaan tarpeeks :whistle:

Illalla kävin muuten tunnin lenkin vaikka pyrytti lunta ja tuuli niin että meinas tukka lähtee (pipon alta tietty) :saint:
 
Missä kaikki piileksivät?!? Asetin tuossa ensimmäisen välitavoitteeni: se maagiset 75 kiloa, joka oli syksyllä. Lisäksi yritän harrastaa enemmän liikuntaa ja yritän saada miehen mukaan lenkille ;)

Sitten katsotaan uusia etappeja, koko läskikasaa en yritä kerralla saada pois, kun se ei tunnu onnistuvan... Mitä enemmän haluan laihtua ja inhoan makkaroitani, sitä enemmän herkuttelen :ashamed: Eilen koin taas "herätyksen", kun ulkona ollessa ikkunasta peilasi oma kuva. Näyttää toppatakissa ihan siltä kuin olisin viidennellä kuulla raskaana :kieh: :LOL: Tosin en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa... |O
 
Hyvä Nina-Mari, miinus on aina miinusta :hug: Kävin just koirien kanssa vetämässä kuopusta pulkalla (siis minä vedin pulkkaa ja koirat minua :LOL: ) tunnin verran. Se onkin saavutus, koska vaihtoehtona olis ollut MONTA hyvää ohjelmaa telkkarista :D
 

tervetuloa takaisin herkkupeppu

tässäpä nämä viikon numeeriset arvot

Aloituspaino 76,7
paino nyt 70,2
Viikon pudotus -400g
pudotus yhteensä 6,5 kg

tyytyväinen olen pudotukseen kun ottaa huomioon että ruokapäiväkirjan mukaan kolme seitsemästä päivästä on tullut syötyä vähän miten sattuun.. ei kuitenkaan karkkia tms. vaan ihan sitä leipää ja pullaa :ashamed:

Nina-Mari jos tuo sun urheilu ei ala näkyä puntarissa niin tod.näk se alkaa näkyä kiinteytymisenä jolloin paino ei välttämättä laske vaan läski muuttuu lihakseksi. tsemppiä, kyllä se hyväksi muuttuu lopulta.

viikon jatkoja kaikille, katotaan taas ens viikolla
:hug:
 
Onpa hyvä alku... Miten tää voi olla totta (menkat kyllä alko mutta vieläkö ne turvottaa?), oon syöny pisteiden rajoissa ja liikkunut, kylläkin aiempaa useammin?????????????????????????????????????

Aloituspaino 78 kg
Paino nyt 78,2 kg
Viikon nousu +200 g
Pudotusta ei näkyvissä :'(

Motivaatio häviää jo ennen kuin ehtii noustakaan |O Pitäiskö käydä joka päivä vaakaa moikkaamassa, jos vähän antais osviittaa tulevasta? Miten usein muut käy? Mulla on tsemppi ihan hukassa taas alkuunsa :eek: :eek: :eek:
 
Ylihuomenna vaakapäivä ja tämänaamuinen lukema näytti, että ainakin se -200g tulossa mikä viime viikollakin. Alaspäin kuitenkin.

Herkkupeppu Mä käyn joka aamu vaa'assa vaikkei sais. Usein myös iltaisinkin että voi varautua seuraavan aamun ketutukseen :kieh:
 
Maanantaina aloitin :wave:
Eli tänään oli 5. päivä pisteilyä (joka sisältää yhden päivän "repsahduksen" :ashamed: eli ½pizza.Päivän pisteet ei ylittyny ) ja tänä aamun varsin puntarilla kävin niin -1.2kg

Alkupaino 60.8kg
Nyt 59.6kg

Tavoite 53-55kg ( päätavoite 50,ei alle tuon )
 
lähtöpaino 67,8kg
viikkopudotus 0,5kg
paino nyt 64,2kg
pudotus yhteensä -3,6kg

Asettamani puoli kiloa viikossa piti nyt kutinsa. =) Ja tänään siis herkkupäivä. Olen siirtynyt herkuttelemaan vain kerran viikossa.

Nyt jos oikein tikistäisin, pääsisin jo ehkä ensi viikolla tuohon asettamaani alkutavoitteeseen 63,8kg minkä painoin ennen raskautta ja synnytyksen jälkeen. En ole liikkunut pariin viikkon juuri ollenkaan ihan pieni vaunulenkkejä lukuunottamatta.

Blue Rush Olen samanpituinen, mutten ole ikinä kuvitellut painavani lähelle 50kg. Mutta siis teoriassahan 50-kiloisenakin olisin normaalipainoinen. Järkyttävää :eek: Mulla alkutavoite on tuo edellämainitsemani 63,8kg mutta kyllä oikeasti haaveilen siitä, että painoa alkaisin numerolla 5. Vaikka edes 59,9kg. Olis se aika mageeta.... Mutta ihan oikeastioikeasti mulla on halua elää terveellisemmin ja jos terveet elämäntavat sais vielä opetettua omalla esimerkillä lapsellekin.

Tsemppiä kaikille! Tikistetään tikistetään!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ma-mi:
Blue Rush Olen samanpituinen, mutten ole ikinä kuvitellut painavani lähelle 50kg. Mutta siis teoriassahan 50-kiloisenakin olisin normaalipainoinen. Järkyttävää :eek: Mulla alkutavoite on tuo edellämainitsemani 63,8kg mutta kyllä oikeasti haaveilen siitä, että painoa alkaisin numerolla 5. Vaikka edes 59,9kg. Olis se aika mageeta.... Mutta ihan oikeastioikeasti mulla on halua elää terveellisemmin ja jos terveet elämäntavat sais vielä opetettua omalla esimerkillä lapsellekin.

Tsemppiä kaikille! Tikistetään tikistetään!!!
Olen painanut ennen esikoista noin 50-53kg, esikoisen jälkeen noin 55-56kg ja nyt kuopuksen syntymän jälkeen paino jäi tuon 60kg päälle pyörimään.

Olen pahimmillani nuorena painanut paaaaljon alle 50kg ja silloin en ollut terve :ashamed: enkä näyttänyt siltä.
Tuo 53kg on ollut mulle sellainen hyvä,hoikka ja terveen oloinen ja ennenkaikkea terveen näköinen paino, vaatekoko oli 36.
Nyt vaatekoko housuissa on 38.
Tuohon 53-54kg jos pääsen niin olen enemmän kuin tyytyväinen =)
 
Heipä hei, tytöt :flower:

Minä täällä ihan alamaissa, eilen tuli herkuteltua ja pisteet meni varmaan tältäkin päivältä :ashamed: :eek: Miten tässä taas sais itteensä niskasta kiinni ettei olis tunnesyöpöttelyä tänään??? Mua kun masentaa, niin ekaks kaapille ettiin jotain hyvää :p |O Tsemppi :hug: kaikille!
 
Mä söin eilen 1/4 pizzaa.. :/ Saa nähdä vaikuttaako vielä mahassa!

Ihan kohta menen puntarille ja ensimmäisen viikon tuloksen tuun kirjaamaan kohta :D :whistle:

*muoks*
1vko takana, pudotus -2.5kg :D

Eli:
Aloituspaino 60,8kg
Pudotus/vko 2,5kg
Paino nyt 58.3kg
 
Herkkupeppu Mun ongelma on/oli just tuo tunnesyöminen. Hyvä päivä tai huono päivä niin aina on syy palkita itsensä herkuilla.

Blue Rush Olipas sulla tehokas alku. Onnea!

Söin eilen sunnuntaisten karkkien jämät. En pystynyt syömään su puoliakaan ostamistani karkeista. Järkyttävää - sokerikierre on tainnut taas katketa. ;) Mies meni iltavuoroon ja tekis mieli herkutella kun tyttö menee yöunille. No, taidan tyytyä marjarahkaan...
 
Oon tässä miettiny, oisko kenelläkään hyviä kevyitä 'pikaruoka' vinkkejä eli mitä sais nopeesti, muutakin kuin vokkivihanneksia :p

Tänään on mennytkin sitten ihan p*****lleen nää pisteet... Leivottiin omenapiirakkaa vierasvaraksi ja äitihän sitä taaaaaaaaaaaaas söi :ashamed: |O Huomiseks aattelin ne Allevon näytepussit, jotka tilasin (neljä pussia) ja lisäks illalla joku hedelmä tms, jos auttais tähän painoon... Katotaan miten käy. Olis joku tehostartti kyllä paikallaan tälle herkuttelijalle :xmas:
 
Täällä myös yksi pisteilijä! :wave: Taustalla olen ollut jo pitkään ja lueskellut juttujanne. Herkkupepulta tiedustelisin noista allevon jauheista. Ja jos muiltakin löytyy tietoa niin vastatkaahan toki. Eli paljonko on pisteitä noissa pusseissa? Itekin tilasin näytteet, mut en oo vielä käyttäny kun en tiedä pisteitä...
 

Yhteistyössä