PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

Siis tänäänhän mun piti tulla ilmottelemaan saldoa... Eipä taida kovin nopeata olla tämä juttu...

Alkupaino (siis la 8.3) 78,7
Paino nyt 77,9
Pudotus neljässä päivässä - 0,8 kg

Eli tulipahan miinusta kuitenkin. Motivaatio on ihan täydellisesti hukassa, mutta eiköhän se tästä pikku hiljaa palaudu :saint: B)
 
Tirppis, 'nähdään' ens viikolla :) Mulla taas junnaa ja pahasti, eilen tuli syötyä sikapaljon kun olin yksin illan kotona :ashamed: Että huomiseks varmaan plussaillaan vaakaa |O Pitäisköhän mun lopettaa koko homma kun ei tästä tule mitään, teitä vaan kiusaan kun aina valitan :(
 
Herkkupeppu nähdään jo tällä viikolla=)

Nina-Mari tiedän sun tunteen, mulla menny joulukuusta lähtien herkutellessa, välilä parannusta yrittäen, mutta suosiolla sit pidin kunnon paussin! Toivottavasti saat potkun pepulles ja hormoonit kuriin!!Tsemppiä kovasti!!

Miun harjoitus viikkoni hurahti...hmmm..herkutellessa edelleen, paino onneksi ei noussut viime viikolla! Mutta joulukuulta on noussu 5KG!!!!!!!!!!!!!!!! :kieh: Hiton ääliö mä kun ei oo sitä itsekuria!! Tyhmä mä!
mutta nyt siis alkoi mun uusi elämä!!(toivottavasti)



Aloituspaino 17.3.08 85.7kg =(
Tavoitteet 5kg välein jonnekkin minne jaksaa ;)
 
Tirppis, sori kun en katsonut millon kirjottelit :ashamed: Mutta kiva nähdä nopeammin kuin luulinkaan B)

Nina-Mari, mulla on kanssa hormonit ihan sekasin ja menkat ihan miten sattuu |O Ja sillon VARSINKIN tekis mieli syödä koko ajan :x

Ja vielä... Mulla on joulusta (tai vähän ennen joulua lopetin silloin laskemisen) noussut paino yli 5 kg :'( Vaikka kuinka nytkin on yrittäny, niin paino vaan nousee... On tainnu mopo karata käsistä joo. Mullakin oli äsken tuo kauhistuttava punnaus, paino oli tasan 80,0 kg :eek: :eek: :eek: :eek: Toissapäivänä siis herkuttelin, eilen en niinkään. Viikko sitten painoin sentään 77,9... Nyt oikeesti tuntuu että mitähän tässä tekis, ei onnaa näin! Mun pitäs päästä joka päivä kunnon lenkille ulos yksin, mutta mieskin on aina menossa tai työreissulla tai jotain niin en yksin pääse. Jos muksujen kanssa lähden niin 'tarpeeksi nopeasti' ei tahti mene... Ihan kun mikään ei nyt onnistuis... Sit on vielä kauhee stressi rakentamisen ja töiden kanssa. Taidanpa miettiä pääsiäisen yli mitä teen, mennään reissuun ja siellä tietenkin tulee syötyä ihan liikaa :ashamed: Palataan ensi viikolla ja hyvää pääsiäistä kaikille :hug:
 
Minä vaihdan punnauspäivän torstaille=)
tällä viikolla saldo oli -500g=)
joka varmaan kyllä osittain tulee takaisin sillä tänä viikonloppuna juhlistetaan meidän 5v hääpäivää ja silloin syödään vähän paremmin kuin normisti=)
kerkeepähän toivottavasti tasaantua taas sitten torstaille;)

Aloituspaino 85,7kg (17.3)
Paino nyt: 85,2kg (20.03)-500g
Pudotus yht: -500G

Hyvää pääsiäistä kaikille=)
 
Pääsiäisen herkuttelureissu meni :p (siis missä oltiin, siellä ei säästellä ruoasta, rasvasta eikä syömiskerroista :x )

Ja tänään paino "vain" 78,8 (viime ke siis tuo 80 kg) :D :D :D ja menkatkin alkaa ihan näinä päivinä :whistle: Eli motivaatio nousi kohisten!!! Otan nyt sitten itseäni niskasta kiinni (taas, älkää kyllästykö vielä :saint: ) ja viikon päästä katsellaan mitä vaaka sitten näyttää :wave:
 
Täältä tulisi uusi pisteitä laskeskeleva neitonen mukaan porukkaan :)

Tänään on neljäs päivä kun laskeskelen pisteitä, ja tähän asti on ainakin mennyt hyvin. Kotona pisteitä laskeskelen, tilasin sen kalliin 108euron paketin, toivottavasti tuo huima rahanmeno lisää motivaatiota silloin jos tuntuu muuten ettei tää onnistu. Mutta tosiaankin tällä hetkellä mieli on positiivinen tämän elämäntapamuutoksen takia, ja ihanaa on se että mieskin on niin innokkaasti mun apuna pisteitä laskemassa.. laskee samalla siinä sivussa vähän että mitä hänen syömisistään menisi pisteitä ;) ylipainoa kun on meillä molemmilla.

Punnituspäiväksi otin keskiviikon, kun silloin tosiaankin tän pisteilyn aloitin.
Alkupainon mittasin keskiviikko aamuna, ja silloin se oli 110kg. Toivottavasti ens viikolla olisi hieman jo vähemmän :) tavoitteena olisi nyt ensin kaksinumeroinen luku, ja siitä sitten pikkuhiljaa alaspäin. Itselleni olen jo luvannut että ostan kunnon digitaalivaa'an, sitten kun painoa on kaksinumeroinen luku. Ja jotain hemmottelua lisäksi :)

Tsemppiä kaikille pistepirkoille! :)
 
Miiuliini85, tervetuloa :flower:

Täällä onkin ollut hiljaista, taasen. Missä kaikki ovat??? Mulla olikin viime viikolla näköjään päivät sekaisin, keskiviikkona punnailen ja viikko sitten oli tiistaina vaakapäivä, jonka huomasin nyt :ashamed: Tässä on jotenkin ihan sekaisin muutenkin...

Tänään paino siis 80, TAAS :'( :eek: :( |O |O |O |O Miten voi olla, en ole syönyt ylimääräisiäkään :/ En käsitä. Viikkoon en ole vaa'alla käynyt, eli en tiedä miten on heitellyt, mutta miten voi olla mahdollista?????? Kamalasti turvottaa kokoajan, ne menkat on tulossa... Tosin odotin niitä jo viikko sitten. Mun kierto on heitellyt ihan hirveesti nyt muutaman kuukauden, 28-35 vrk ja nyt on jo enemmän. Vähän tulee mieleen, että joku ois pettäny :whistle: Katotaan nyt mitä tuleman pitää, mutta tää painojuttu on ihan käsittämätön :headwall: :headwall: :headwall:

Hyvää miinustavaa viikkoa kaikille, kirjoitellaan :wave:
 
Aloituspaino 85,7kg (17.3)
Paino nyt: 85,,(28.03)+300g
Pudotus yht: -200G

eipä ihan putkeen menny viime viikko, kuten ei tämäkään. Menkatkin tuppas päälle niin saa nähä paljon vaaka näyttää huomenna/ylihuomenna..

Herkkupeppu tsempataan yhdessä=) Ensi viikolla paremmat tulokset!!

TERVETULOA Miiuliini85!
 
:wave: Heissan, tahtoo tuuppia itseään näille laihispalstoille!

Olen jo joulukuusta lähtien laskenut pisteitä, pudotusta tähän mennessä 7 kg. :ashamed:
Takana on monta viikkoa yhtä repsahdusta ja maanantaina jälleen otin itseäni niskasta kiinni, tilanne tällä hetkellä siis 31.3 punnittuna:
Aloituspaino 86,0 kg

Toivotan onnea muillekkin ja myös itselleni! :flower: =)
 
antsuli, tervetuloa joukkoon :flower:

tirppis, miten me saatais itellemme oikein kunnon potku persuuksille :kieh:

Meillä oli eilen vieraita ja tuli syötyä karkkia ja tortilloita ihan liikaa, eli pisteet "unohtu" siinä vaiheessa kun herkut tuli pöytään :ashamed: :whistle: Tänään on sitten valasolo, ja ukolla on synttärit, joten muksut haluaa tehdä kakkua :$ Taitaa tulla vaan lisää vaikka mun piti miinustaa :x Mutta kaunista päivää kaikille, ulkoillaan =) B)
 
Herkkupepulle kiitos tervetuliaisista ja ONNEA PALJON PLUSSALLE!!! =) :flower:
Pointsit kurissa vielä mutta paha paha viikonloppu taas alkaa jolloin mässäilyhirmu iskee...yritettävä pitää se poissa!!!
 
Kiitos kaunis kaikille :heart:

Mua taas etoo niin paljon ettei kovin ruoka maistu aamulla, illemmalla sit söisin kaapin tyhjäksi :x Jospa saisin pidettyä itseni kurissa ettei painoo tulis ihan mahottomia... Tietääkö kukaan näistä pistejutuista, onko raskausajalle (alkuun) jotain määriä mikä ois hyvä, siis että vähän kontrollois tätä syömistä? Mutta joskus vuoden päästä varmaan taas yritän saada näitä ylimääräisiä pois ;)
 
Mahtuiskos mukaan? Olen ollut 4,5kk vähähiilihydraattisella ja tänään siirryn painonvartijoihin, koska haluun jatkuvia tuloksia ja monipuolistaa ruokavaliota. Vähähiilihydraattisella meni monesti kuukausi ettei lähtenyt painoa ja yhtäkkiä yhdessä yössä lähtikin 3. :whistle: Tosi outoa. Joo ja herkkuja on pikkuhiljaa alkanu mieli tehdä, en oo syöny kuin vähän suklaata näiden kuukausien aikana.

Lähtöpaino oli n. 79kg, nyt 66,7kg ja tavoite n.54-55kg
 
Täältä sivusta seuraan teidän juttuja, ja en näköjään malta olla puuttumatta asiaan :ashamed: Mulla on viikossa pudonnut 2 kiloa, kun oikeastaan mitään en pysty syömään ja eilenkin papukaija p*sko lattialle niin oksu tuli (just kun olin saanut jotain syötyä ettei heti ala etomaan) :headwall: Että semmosta. Tsemppiä kaikille ja voima :hug:
 

Yhteistyössä