Dodiin palaanpa taas ruotuun. Reissusta palasimme viikonloppuna ja kuten pahoin pelkäsinkin niin painolle tuo reissu ei tehnyt hyvää.. Eli paino oli eilen aamullaa 88 niin että lisää oli tullut:'( Pisteitä en laskenut koko aikana alussa yritin, mutta sitten jotenkin lipsu ja lopussa jo varmaan unohdin että joskus oon edes laskenut.. Nyt oon kyllä viikon alusta ottanut tiukan linjan tässä pudotus urakassa, taas kerran. Potkikaa nyt joku mua persiille että saisin jotain aikaan.
Ei enää sortumisia tänne, ei, ei ja vielä kerran ei :kieh: :kieh:
Onnittelut kaikille joilla paino on pudonnut ja muistakaa että se pienikin pudotus on aina alaspäin.
Ja tervetuloa Mivian80 Älä ota pudotusta tavoitteeks vaan se että saat pidettyä painon nykysellään tai että ei tulis kovin montaa kiloa. Ja onnea odotukseen.
Mä pudotan ihan itsekseni cd:n avulla vaikka tulokset eivät kyllä ole olleet loistavia. :ashamed:
Ei enää sortumisia tänne, ei, ei ja vielä kerran ei :kieh: :kieh:
Onnittelut kaikille joilla paino on pudonnut ja muistakaa että se pienikin pudotus on aina alaspäin.
Ja tervetuloa Mivian80 Älä ota pudotusta tavoitteeks vaan se että saat pidettyä painon nykysellään tai että ei tulis kovin montaa kiloa. Ja onnea odotukseen.
Mä pudotan ihan itsekseni cd:n avulla vaikka tulokset eivät kyllä ole olleet loistavia. :ashamed: