Hei
Tintuli, onnistut varmasti. Mutta tuo 1,5 kiloa viikossa kuulostaa aika paljolle.
herkkupeppu mummot taitaa usein tietää/ aavistaa.
Omaa napaa:
Jihaa
!!!!!!!!!!!!
70 kiloa alitettu. Kolme viikoa sitten oli siis jo 70,1 kg (lähtöpaino 82,2 huhtikuun alussa), seuraavalla 70,6 ja viime viikolla maanantaina 70,3. Ja tänään- 69,0!!!! Arvatkaa vain, olenko onnesta mykkyrällä
. Nyt voin laittaa seuraavan tavoitteen 65 kiloon. Olen ajatellut, että se voisi olla se lopullinen tavoite. Tosin nytkin olen jo erittäin tyytyväinen. Nyt olen jo ihan normaalipainoinen (pituutta n.170cm).
On tuntunut ihan mukavalle saada kannustavia ja ihailevia kommentteja painostani työpaikalla. Meillä ei ole kotona kokovartalopeiliä, mutta tämä uusi vartalo on saanut minut käymään aika usein vaatekaupoilla... en ole kauheasti ostellut vaatteita (jonkin verran kyllä) mutta on kiva kokeilla, joko seuraavan (pienemmän) koon vaatteet menevät päälle. Ja nyt alkaa jo mennä 38! Itse asiassa 40 alkaa olla jo hiukan turhan väljä. En edes muista, koska olen viimeksi käyttänyt koon 38 vaatteita! Olin pitkään kokoa 42, viime aikoina usein jopa 44. Nyt t-paidatkin ovat jo M-kokoisia aiempien XL-kokoisten sijaan. Tuntuu kivalle.
Eikä tosiaan ole tarvinnut olla nälässä- herkkujakin olen syönyt joka ikinen päivä. Jäätelöä tai pullaa
. Äsken keksin hyvän, kevyen välipalan: juustohöylällä raastoin kaalta, sekaan ananasmurskapurkki ja sitten vielä pikku liraus sinappisalaattikastiketta. On tosi hyvää.
Tsemppiä kaikille!