PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

Kyllä nyt tämä mamma tarviis ison potkun persuuksille :kieh: Ei tässä mitään, aamut aina kauhee tsemppi päällä ja pisteet tarkasti tiedossa, sitten illemmalla kaikki unohtuu ja kaapin ovi käy tiuhaan :headwall: :headwall: Löysin aivan ihanan omenapiirakan reseptin ja kun on miehiä raksalla, täytyy tottakai leipoa että saavat kahville jotain. Ja itse siinä samalla :p :ashamed: :xmas:

Kovasti nyt kaikille tsemppiä tähän viikonvaihteeseen, maanantaina olis mun punnauspäivä :wave:
 
Taitaa kuulkaa mun laihduttamiset nyt jonkun aikaa olla katkolla, lähinnä yritystä ettei paljoa tulisi lisää, koska koko ajan syötättää... Alkaa nämä hormonit tehdä tehtävänsä :xmas: Eilen tuli kauan kaivattu plussa raskaustestiin :heart: Toivottavasti palaan painonpudotuksen pariin vasta ensi kesänä, eikä kävisi kuten tänä vuonna...

Mutta jos sopii, en jätä teitä vielä vaan häiriköin edelleen :wave:
 
Herkkupeppu, onnea :hug: teidän koko perheelle!

Olen taas syönyt ylenmäärin viikonlopun, eikä loppua näy :(
Täytynee taas ottaa itseään niskasta kiinni ja aloittaa pisteenlasku...Nyt on sellanen olo että se onnistuu.Polvi on hieman paremmassa kunnossa jospa lenkillekkin pääsis....
Menen huomenna lasten kanssa uimahalliin,jos sieltä saisin kimmokkeen liikkumiselle....
 
ONNEA HP! :flower:

Pisteillä pysytty, vaaka näyttää ihan uusia lukemia. kova tsemppi on päällä. ens viikonloppu kyl menee syödessä ku pojalla synttärit...Mut perjantain punnauspäivänä palaan kuitenkin asiaan.

Tsemppiä siskot!

-edelleen pikaisesti piipahtava äiki-
 
Alkupaino 74kg (vko 38)
Pituus 160cm
Paino nyt 74,3 kg
Viikkopudotus +300g
Pudotus yhteensä 0 kg
Tavoite 1. 68 kg (marraskuu) 2. 65 kg (alkuvuosi)

VKO 3

Voi surku, surku, kaksi viikkoa vierähtänyt eikä mitään...lisää vaan tulee. Nyt tässä on jotain mätää...
 
Alkupaino 72.1
Pituus 172
Paino nyt 71.3
Viikkopudotus -900g
Pudotus yhteensä -800g
Tavoite 67 kg jouluna

Ihan ihmeissäni olen et ei oo noussu paino vaikka koko viikonloppu meni syödessä ja syödessä. Paremmalla mielellä alotan taas tän viikon, entä edellisen =)
Ehkä vissii tästä tulee jottain =)
 
Kiitos kaikille! =) En vieläkään ole oikein sisäistänyt koko asiaa...

Mutta muutamaan päivään en ole laskenut pisteitä, kun en oikein tiedä saako raskaana ollessa pahemmin laihdutella? Jos joku tietää, kertoisitteko kiitos!!! :D Mutta nyt tuntuu, että herkuttelen vähemmän, vaikka jatkuvasti syötättääkin... Jospa se ruokahalu tästä vähän laantuis, purkkaa menee suurimpaan himoon :p

Kovasti tsempitystä kaikille :wave: :wave: :wave:
 
Aloitus 1.9.2008
pituus 160 cm
lähtöpaino 94 kg
viikkopudotus 0 kg
kokonaispudotus -4,5 kg
paino nyt 89,5 kg

Ja taas rapsaa myöhässä hän...paino ei oo liikahtanna suuntaan eikä toiseen, pisteitä kyllä laskin orjallisesti viime viikon paitsi taas viikonlopun joka vie aina mennessään, vieläkään en ole palautunut pisteilemään. :ashamed:

Luulisin kyllä että johtunee tuo laskemattomuus siitä että viime viikolla kitkutin crossarilla yhteensä 70 min., että josko tää paketti ois kiinteytynyt sen johdosta, toivottavasti! Crossailua aion nyt kyllä jatkaa ahkerasti väh. 60 min. viikkovauhdilla!

Tsemppiä kaikille!

Ja Herkkupepulle onnea!!! :hug:
 
Aloitus: 23.6.
Pituus: 161cm
Lähtöpaino: 67.5kg
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt: 59.9kg
Viikko pudotus: -1.7g
Pudotus yhteensä: -7.6kg

Meikkis pääs tänä aamuna tavotteeseen!!!Ihmeelliseltä tuntuu. Ei oo ollu helppoo ei... Mut nyt pojan synttärikakkua tekemään eli viikonloppuna herkuttelua tiedossa. Joten em mä teitä jätä vaik tavotteeseen oonkin päässy. Ihan vanhasta kokemuksesta tiiä et jos tässä painossa aijon pysyä ni pisteet täytyy pitää mielessä. Täytyy kokeilla nyt et pysyykö paino kurissa jos pari pistettä lisäis päivään. Tosin luulen et alkuviikosta joutuu vähän tiukistelemaan koska KYLLÄ aijon syyä kakkua ja muita herkkuja viikonlopuna. Mut palajan kertomaan miten tää "tasapainoilu" nyt lähtee menemään.

-tavotteessaan oleva äiki-
 
HP Mitä mun silmäni näkevätkään?! Olet raskaana, aivan tajuttoman mahtavaa! Niin ja pisteitähän ei saa raskaana ollessa laskea, mutta nyt jos koskaan kannattaa syödä terveellisesti ja monipuolisesti. Taisin nähdä viime yönä enneunta. Synnytin nimittäin unessa tyttövauvan. Tyttö syntyi vanhempieni olohuoneeseen ihan vain jalat avaamalla. :LOL: Ja tytön nimi oli Iris. Siinä jo nimivinkkiä :whistle: Onko muuten esikoinen tulossa? Onnea vielä ISOSTI :hug:
 
ÄIKIlle onnittelut tavoitteesta. Ihanaa, että joku pystyy siihen kun ite oon tällänen vetelys

Oma napa on yhtä pullea kuin ennenkin. En ole pisteitä laskenut eikä nappaa. Paino oli tänä aamuna tasan 66kg eli ei mitään mahdotonta nousua pariin viikkoon. Aika tavallista painonvaihtelua mulle. Yritän tsempata...toisinaan ;)
 
äiki onnea :flower:


Meillä on ollut muutama päivä vieraita en ole kerennyt edes puntariin. Sen verran hyvät ruuat ja kahvileivät toivat mukanaan etten ole laihtunut päinvastoin :( Olo on vaan sellanen....
Ei ole kyllä minkäänlaista motivaatiota.....
 
Onnea, herkkupeppu!!!!

Omaa napaa: pari viikkoa meni harakoille, kun tuli syötyä kaikenlaista herkkua ja pisteet meni roppakaupalla yli sallitun. Itse asiassa en pariin viikkoon niitä edes laittanut ylös. Ensimmäinen noin pitkä repsahdus. Johtui miehen synttäreistä, kyläilyistä, menkkojen alkamisesta ja olihan noita syitä.. Nyt olen koettanut taas tiistaista asti pysyä pisteissä. Huomenna taas virallinen punnituspäiväni. Voi, jospa olisin jo päässyt alle 70 kiloon! Kolme viikkoa sitten, ennen repsahdusta, se oli jo sadan gramman päässä. Huoh.

Eilen sain säästöön pisteitä, vaikka söin masun täyteen. Tänään taas on enää yksi piste jäljellä, sillä söin aamupalaksi viiliksen ja vielä kylässä Fazerin pukkuruisen marjapiirakan (5,5 pistettä!!!) ja kolme suklaapalaa... olen minä muutakin syönyt, mutta tuossa syylliset. Äsken söin tomaattikeittoa ja koko purkin raejuustoa. Siitäkin meni 4 pistettä!!!

Tsemppiä kaikille!
 
Nyt on syyslomat vietetty ja alkaa arki.
Meillä on kolmen viikon päästä isot juhlat tiedossa.Päätin eilen liikkua joka päivä tosi paljon ja pysyä pistiessä.. :LOL: Ajattelin olla juhlissa muutaman kilon hoikempi :ashamed:
Muistankohan ihan väärin vai voiko 1.5 kg laihtua viikossa,jos pysyy pisteissä? Ajatella 4.5 kg kolmen viikon kuluttua......Helpommin sanottu kun tehty tällä mun tyylillä.

Nyt ei auta muu kun lenkkarit jalkaan ja lenkille =)

Kuinka moni on muuten sitä mieltä et onnistun? :ashamed:
 
No niin...Nyt on tämän päivän liikunnat suoritettu =)
Puoli tuntia ratasajelua pojat kyydissä upottavalla hiekkatiellä.Sekä 50 min. rasvanpolttojumppa olohuoneessa dvd-ltä.
Jos on illalla vielä intoa teen vatsat ja selkälihakset...

En punnitse itseäni kun parin viikon päästä.Ettei sen takia tule takapakkia jos paino ei putoakkaan äkkiä.(niin kun ei teekkään) :kieh:

Kirjoittelen päivittäin liikunnat että motivaatio säilyy.....
 
äiki, aivan mahtavaa :flower: =) Olet ensimmäinen palstalainen jonka muistan päässeen näin nopeasti tavoitteeseen ;)

ma-mi kiitos B) Tämä on meidän neljäs kullanmurunen, kovasti toivottu ja odotettu. Voi kuinka toivonkaan että meillä on ensi kesäkuussa pieni tuhisija :heart:

katriellallekin kiitokset :flower:

Mun syömiset on vähän mitä sattuu. Välillä yritän ihan kamalasti syödä vain terveellisesti jne, mutta sitten kun repsahtaa, niin repsahtaa kunnolla (vähän kuin tää mun laihdutusoperaatiokin) :headwall: Paino on noussut jo vähän varmaan siksi, kun maha on niiin turvoksissa. Mummo jo kattokin mahaani sen näkösenä, että arvaskohan? Kun ei kerrota vielä aikoihin jos kaikki menee hyvin :whistle:
 
Hei

Tintuli, onnistut varmasti. Mutta tuo 1,5 kiloa viikossa kuulostaa aika paljolle.

herkkupeppu mummot taitaa usein tietää/ aavistaa.

Omaa napaa:

Jihaa :)!!!!!!!!!!!!

70 kiloa alitettu. Kolme viikoa sitten oli siis jo 70,1 kg (lähtöpaino 82,2 huhtikuun alussa), seuraavalla 70,6 ja viime viikolla maanantaina 70,3. Ja tänään- 69,0!!!! Arvatkaa vain, olenko onnesta mykkyrällä :). Nyt voin laittaa seuraavan tavoitteen 65 kiloon. Olen ajatellut, että se voisi olla se lopullinen tavoite. Tosin nytkin olen jo erittäin tyytyväinen. Nyt olen jo ihan normaalipainoinen (pituutta n.170cm).

On tuntunut ihan mukavalle saada kannustavia ja ihailevia kommentteja painostani työpaikalla. Meillä ei ole kotona kokovartalopeiliä, mutta tämä uusi vartalo on saanut minut käymään aika usein vaatekaupoilla... en ole kauheasti ostellut vaatteita (jonkin verran kyllä) mutta on kiva kokeilla, joko seuraavan (pienemmän) koon vaatteet menevät päälle. Ja nyt alkaa jo mennä 38! Itse asiassa 40 alkaa olla jo hiukan turhan väljä. En edes muista, koska olen viimeksi käyttänyt koon 38 vaatteita! Olin pitkään kokoa 42, viime aikoina usein jopa 44. Nyt t-paidatkin ovat jo M-kokoisia aiempien XL-kokoisten sijaan. Tuntuu kivalle.

Eikä tosiaan ole tarvinnut olla nälässä- herkkujakin olen syönyt joka ikinen päivä. Jäätelöä tai pullaa :) . Äsken keksin hyvän, kevyen välipalan: juustohöylällä raastoin kaalta, sekaan ananasmurskapurkki ja sitten vielä pikku liraus sinappisalaattikastiketta. On tosi hyvää.

Tsemppiä kaikille!
 
Kääk, pisteet tippui kahteenkymmeneen :( . Eihän ne riitä mihinkään! Mutta nyt siis 4 kiloa seuraavaan tavoitteeseen :). Tiukassa taitavat olla. Näköjään olisin saanut alkaa syödä 24 pistettä päivässä, jos haluaisin pitää painon tässä lukemassa.
 
Katriella onnea :flower:

En tiiä onko mun päässä vikaa.Olen nimittäin minäkin 171 cm pitkä.Mutta jotenkin tuntuu että 62 on minun tavoitepaino.Painan nyt "ehkä" 68 kg.En käy vaakalla kun parin viikon päästä.Kaikki ylimääräinen on reisissä ja pepussa ja onhan sitä toki mahassakin.Ne kun sais pois =)

Katriella minun taulukossa alle 70 kg saa syödä 18 p.Mun pistetaulukko taitaa olla jokseenkin vanha.

Nyt täytyy sanoa etten kipeempi vois olla.Kaikki lihakset on tosi kipeet hyvä jos sängystä aamulla pääsin ylös :kieh:
Kannattais varmaan jättää jumpat tänään väliin ja pitää palautumispäivä.
 

Yhteistyössä