Hakutulokset

1. K

PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

Kiitos, herkkupeppu :) . Olen ollut aika hämmästynyt siitä, miten helposti tuo paino on pudonnut. Liikuntaa en ole lisännyt koko aikana, mutta ajattelin aloittaa tässä syksyllä. Nyt tuntuu siltä, että on vähän motivaatiotakin liikkua, niin saa kiinteytettyä paikkoja (vatsaa ja selkää etenkin...
  2. K

PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

Hei Saanko liittyä mukaan? Ostin PV cd-rompun ja olen laskenut sen avulla pisteitä huhtikuun alusta. Lähtöpainoni oli 82,2kg (pituus n. 170). Viime maanantaina paino oli 72,8. Pidän aina maanantaisin "virallisen" punnituspäivän :) . En ole oikein noissa pisteissä pysynyt, useampana...
  3. K

Halukkaita aloittamaan 31.3. -10kg

Heipä hei kaikki LiLy87, kiva kun saitte uuden koneen ja pääsit taas kirjoittelemaan :) . Hih, minä lähestyn alkupainoasi ja olen kovin onnellinen siitä :) . Sinttien äiti, hieno pudotus viikossa, hyvä :) . tupla-äippä, muista ostaa siideristä lightversiota, Painonvartijoiden...
  4. K

Jihaa, eilen illalla -7kg alkupainosta :), siis 75,2kg oli nyt. Ihanaa :)! Kun menee rikki iltapainossa 75kg raja, on palkitsemisen vuoro :) . Välillä mietin, miten hoikka jo olisinkaan, jos olisin liikkunut tässä samalla. Ja jättänyt herkuttelut kokonaan. No, mutta luulen, että tämä paino voi...
  5. K

Hei Kiva, täällähän on uusiakin :) . Juhannus masensi minua hiukan, sillä kolmen päivän normaalisti syöminen (ja silti söin hiukan maltillisemmin kuin esim. vuosi sitten juhannuksena) toi pari kiloa lisää painoa. Juhannuksen jälkeen olen edelleen välillä herkutellut, mm. rippijuhlissa...
  6. K

Voi itku, ennen juhannusta oli jo -6,1kg! Nyt juhannuksen aikana paino nousi noin 2,5 kiloa, vaikka söin aika kohtuudella kaikkea. Normaali syöminen näköjään heti kostautuu :( . Ei kun mansikoiden kimppuun!
  7. K

Hei Kiva lukea teidän muiden kuulumisia. Minä olen huomannut, että on kauhean vaikea pysyä pisteissä, kun reissaa jossain. Viime viikolla ensimmäistä kertaa paino nousi, onneksi eilen punnituspäivänä se oli taas laskenut. Eilinen saldo oli -5,9kg aloituspainosta. Ostin eilen...
  8. K

Mä en uskalla lopettaa pistelaskua varmaan ikinä etten taas liho:(

Minä tykkään kauheasti tuosta cd-rompusta. Olen nyt käyttänyt sitä vajaa 2kk ja on kyllä helppo ja vaiaton. Olen syönyt välillä pisteiden ylikin, reilustikin, mutta ohjelman avulla on helppo palata takaisin ruotuun. Ihanaa, kun siinä voi aloittaa aina uuden viikon hyvillä mielin :). Eikä...
  9. K

Hei Löysin eilen kaupasta uuden, kevyen herkun : Pirkan Fruit&Ice- sorbetin. Nam!! Itse en ole aiemmin ollut sorbettien ystävä mutta nyt olen maistellut niitä. Noita makuja on kaksi, mansikka ja mango. Pistelaskurin mukaan mansikkasorbetti on 166 grammaan asti 0,5 pistettä. Se on jo iso annos...
  10. K

Hei Olen ihan romuna, viikonloppu meni sikamaisiin miinuspisteisiin. Oli herkullista ruokaa kermaan ja voihin tehtynä ja ziljoonalla lisukkeella. Lisäksi juhlittiin kaksiakin eri juhlia, joten meni kuoharia, punaviiniä, konjakkia, pullaa, täytekakkua, raparperipiirasta ym. Ja aamupalaksi...
  11. K

Jihaa, eilinen iltapaino 77,1kg- siis nyt on jo viisi kiloa poissa :) . Ihanaa. Eilen minulla oli jalassa työkaveriltani saamani housut, hänelle pieneksi jääneet. Käytin niitä viimeksi talvella, silloin ne olivat minulle ihan sopivat (hiukan tiukat ehkä). Työkaveri huomasi niistä että "Sähän...
  12. K

Ylimääräiset pois ennen raskautumista!

Minä taas toivon tulevani raskaaksi niin pian kuin mahdollista (yritystä takana jo pitkään) ja toivon, että painon pudotus auttaisi... Huhtikuun alusta on pudonnut n.4,5kg.
  13. K

Hei kaikki En ole ehtinyt kirjoittaa tänne, mutta nyt oli kertakaikkiaan pakko :) . Olen syönyt noita pisteitä huhtikuun alusta asti ja painoa on nyt tippunut 4,5-5kg. Paino vaihtelee jopa kilon päivän mittaan. Lähtöpaino oli 82,2kg ja tänä aamuna käytiin jo 77,1kg:ssa. Äsken se oli...
  14. K

Vau, hieno tulos, antsuli! Minä pääsin tällä viikolla kerran jo -4 kiloon lähtöpainosta mutta tänään illalla se oli vain -3,5 kg. Ihan hyvähän sekin on. Sain otettua kiinni nuo mässäilypisteet ja viikko päättyi nollille :) . Vyötärö ja lantio eivät ole kaventuneet alun kahdesta sentistä...
  15. K

Hei Olipa mukava lukea teidän muiden kuulumisia. Ihanaa, kun ei ole yksin tässä hommassa :) . Minä olen laskeskellut pisteitä tämän kuun alusta. Melko monena päivänä on mennyt yli sallittujen pisteiden (silloin, kun on ollut reissua tai kyläilyjä ) enkä ole koko kuun aikana liikkunut...
  16. K

Hei Anteeksi, en ehdi kommentoida teidän muiden viestejä (enkä edes lukea niitä ), pikaisesti vain hehkutan omaa iloani. Eilen vaaka näytti 7:lla alkavaa lukua ensimmäistä kertaa vähintäänkin vuoteen-puoleentoista! Olen kauhean iloinen. Paino ei ole tippunut kuin 2,5kg mutta yksi raja on jo...
  17. K

Oi, nää pisteet on ihania ;) . Olen syönyt koko päivän paljon kasviksia, myös kanaa kyllä, nam nam. Nyt illalla sain syödä juustoleivän ja mehua ja vielä jäätelöä reilun satsin, kivaa :). Ja sain silti säästöön 4 pojoa. Ihanaa herkutella ilman huonoa omatuntoa. Viime viikon aikana (mulla...
  18. K

Vitsit että ottaa päähän. Söin lähestulkoon pelkkiä "ilmaisia" (pisteettömiä) ruokia päivän, koska illalla olivat ne juhlat. Juhlissakin otin notkuvasta pöydästä vain kaksi pikku palaa pizzaa, täytekakkupalan, muumikeksin ja pari nallekarkkia. Myöhemmin vielä yhden siiderin. Ja kuinkas kävikään...
  19. K

Mitä kevyitä herkkuja olette keksineet tähän mennessä? Minulla ihan ehdoton herkku on greippi. Ja nimenomaan sillä tavalla, että sen kuorii, irrottaa paksuista kalvoista ja nautiskelee mehukkaat hedelmälihat mahdollisimman isoina palasina.. aah ja nam!!!!!! Herkullista!!!!!!!! Myös...
  20. K

Hei Rouva Räpylä, tuo -17 pistettä tuli sellaisena päivänä, kun olin reissussa. Aamiaiseksi oli sämpylää, lounaaksi purilaista ja illalliseksi kebapia... Huoh. Reissussa on tosi vaikea pitää pisteistä kiinni joten yli meni että roikui mutta olen päättänyt, etten ole liian ankara itselleni...

Yhteistyössä