Hei
Kiva, täällähän on uusiakin
.
Juhannus masensi minua hiukan, sillä kolmen päivän normaalisti syöminen (ja silti söin hiukan maltillisemmin kuin esim. vuosi sitten juhannuksena) toi pari kiloa lisää painoa. Juhannuksen jälkeen olen edelleen välillä herkutellut, mm. rippijuhlissa maistoin montaa sorttia ja seuraavana päivänä kävimme pizzalla.. ja on tullut syötyä jäätelöä ja pullaakin ihan reilusti, monta kertaa. Nuo kyläilyt ja reissut ovat pahimpia, niissä on vaikea selvitä pienin pistein. Minähän siis laskeskelen painonvartijoiden rompun avulla pisteitä.
Nyt kuitenkin on juhannuksen jälkeen tippunut jo se pari kiloa pois, ja vähän enemmänkin
. Tänään paino oli 75,6. Lähtöpaino 1.4. oli 82,2 ja pituutta on minulla 168-170, jotain sellaista.
Minulla on ensimmäinen etappi 75kg, se on ihan pian
. Tänään päivällä jo vaaka näytti 75kg
. Iltapaino on aina päivän korkein joten sen mukaan merkkaan aina itselleni ylös pieneen ruutuvihkoon. Minulla saattaa samana päivänä heitellä paino jopa kilonkin verran. Kun iltapaino on 75kg tasan, sitä juhlitaan. Mennään leffaan. Käydään muutenkin välillä, mutta nyt ei olla menty vaan säästetty sitä juhlan palkinnoksi
.
Eilen uskaltauduin katsomaan normaalipainoni rajoja ja kauhistuin, että se on 52-70kg. Siis vähintään 5,6kg pitäisi vielä saada pois. Ja saisi lähteä jopa 23,6 kg! Se kuulostaa kyllä jo aika laihalta. Olin sen painoinen joskus yläasteella, ja silloin minulla ei ollut edes tissejä eikä lantiota
.
Aion jatkaa tätä pistelaskua siihen saakka, kunnes onnistun tulemaan raskaaksi (kova yritys on ollut pitkään) tai niin kauan kuin... en tiedä vielä. Ehkä johonkin 70-68 kiloon?
Välillä tihkaisee tämä pistelasku, mutta toisaalta olen jäänyt siihen koukkuun. En pysy läheskään joka viikko pisterajoissa mutta ilahduttaa, että paino tippuu silti. Liikuntaa en ole vielä(kään) aloittanut. Laiska minä. Voisi olla kyllä jo kevyempi juosta, kun paino on tippunut yli 6kg
. Olen kyllä juossut silloin tällöin lähtöpainossanikin.
Äsken sovitin päälle capreja, jotka eivät ole mahtuneet enää ainakaan 2-3 kesään ylleni, talvella en saanut nappia lähellekään kiinni menoa. Nyt menivät jalkaan ja mies sanoi, että ovat löysät pepusta
! En kylläkään uskalla alkaa käyttää niitä ennen kuin vyötärö on selkeästi löysä, sen verran varma olen ollut siitä, etteivät IKINÄ enää mene jalkaan.
Nyt oikein harmittaa, että laitoin talvella pois melkein kaikki pienet vaatteet. Onneksi säästin muutaman vaatteen muistoksi. Ne menevät nyt melkein kaikki päälle. Kun mahdun yhteen siniseen mekkoon, olen tosi tyytyväinen. Nyt se on vielä vähän liian tiukka (mutta ei enää repeämisvaarassa). Ompelin sen v-97.
Tsemppiä kaikille!