Halukkaita aloittamaan 31.3. -10kg

minäkin täälä kuittailen.. suuhun on mennyt ties mitä paitsi ei karkkia niinkään joka tosiaan on minun heikkous nro1.
Lenkkeillyt olen tunnin lenkkiä vaunuilla eilen ja tänään ja olo on reipas! huomenna pidän sen karkkipäivän ja tosissani yritän jättää sen siihen.. pakko laihtua!! :eek:
20 kiloahan tässä on karistettavana, mutta päätin ensin ottaa virstan pylvääksi 75kg, ettei takapakki iske kun maaliviiva on niiin kaukana.
Maanantaita odotellessa, kummat on tehonnut, syömiset vai lenkkeilyt?!;)
aurinkoista ja tuuletonta viikonloppua kaikille!
=)
 
Kuulumisia täällä taas lukemassa.. Omista kuulumisista sen verran että kohta pariin viikkoon ei ole lenkille päässyt(siis kunnon hikilenkille)ja syöty on tullut ja nyt on muutenkin taas turvonnut olo. Vichyä ja vettä kuluu kyllä vähintään se 2litraa päivässä.
 
onnee tupla-äippä!! :flower: (kade ;) )
meitsillä ei oo tapahtunu painossa niin mitään... sen siitä saa kun herkuttelee.. mut josko tää tästä, nyt nimittäin tuntuis sille että se kestävä motivaatio paukku on tulossa meikäläisellekin, ja jaksaa alkaa tän laihiksen ihan uusin voimin!!
lenkkeillyt oon kyllä tosi ahkerasti, että siitä oon onnellinen, mutta eihän se hyödytä, kun suuhunsa tunkee kaiken mikä ei edestä pakene! :D
mut hyvää alkanutta viikkoo kaikille! :heart:

pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
Ma 07.04---81.8kg = -0.7kg
Ma 14.04---81.8kg = +/- 0kg
Ma 21.04---80.6kg = -1.2kg
Ti 29.04---80.6kg = +/-0kg
Ma 05.05---79.9kg = -0.7kg
Ma 12.05---80.2kg = +0.3kg
Ma 19.05---80.1kg = -0.1kg
 
Tupla-äippä:
Sehän sopii! Mullakin lopullinen tavote on 18kg:n päässä, enemmänki saa lähteä jos kykenen. Nyt on tosiaan tää laihutus edenny niiin surkeasti... meinaa masennus vaivata ja sitten tulee sullottua suuhun yhtä jos toista.. mut oon ennenki laihuttanu(ekan muksun jälkeen) reilut 20kg. tästä toisesta ei meinaa kilot lähtee hevilläkää, tosin synnytyksestä on vasta 3kk mut silti.. ja lisäks imetän yhä.
eniten varmasti motivois jos ois joku kaveri livenä laihuttamassa, mutta koska ei oo, niin netissähän teitä sisko kullat riittää! ;)
 
Olen minäkin laihduttanut aiemmin,tuli vaan korkojen kanssa takaisin :snotty:
Mun tytöillä ikää 1v4kk,tänään itseasiassa "kuukausisynttärit" Imetän toista kanssa vielä,olen kyllä harkinnut vierottamista..
Kotona olen heidän kanssaan 3v saakka,tulee naposteltua,kun keittiö aina lähellä :ashamed:
Natrium:Missäpäin vaikutat?Tiedä vaikka olisit lähelläkin!
 
Tupla-äippä: E-p:llä seinäjoen liepeillä. Tytöt 1v9kk ja 3kk ja aviomieskin löytyy! :heart:
Juu, iteki aion kotona olla niin että nuorempikin täyttää sen 3-v, ja napostelu-ongelma samainen täällä..
Missäs itse vaikutat? :)
 
Natrium:eipä ihan naapureita olla,Kangasalla vaikutan.Rakennettiin mun lapsuudenkoti-paikkaan pari vuotta sitten.Perheeseen kuulu aviomies kanssa ja kaksostytöt. Mun äiti asuu naapurissa =) Se on tosi kiva,kun maaseudulla ollaan,enkä jaksa aina kylällekään lähteä,niin hän käy meitä joka päivä katsomassa.Saan minäkin juttuseuraa,kun isäntä on töissä.
 
Hei

Olen ihan romuna, viikonloppu meni sikamaisiin miinuspisteisiin. Oli herkullista ruokaa kermaan ja voihin tehtynä ja ziljoonalla lisukkeella. Lisäksi juhlittiin kaksiakin eri juhlia, joten meni kuoharia, punaviiniä, konjakkia, pullaa, täytekakkua, raparperipiirasta ym. Ja aamupalaksi leipää ja karjalanpiirakoita... Tällä hetkellä viikon saldo näyttää -61,5 (!!!!) pistettä ja aion vielä syödä pikku iltapalan. Onneksi huomenna alkaa uusi viikko. Ja ajatelkaas, minä sentään kieltäydyin monesta herkusta, mitä olisin ennen pistelaskun alkua ilman muuta ottanut!!! Kauheaa, miten paljon sitä on ennen tullut syötyä. Nyt on jonkinasteinen morkkis mutta huomenna taas kevyesti...

Tsemppiä kaikille!
 
:wave: hei taas kaikenkarvaiset kaverit, ihanaa lukea että jotkut on edes onnistuneet tässä projektissa! :flower: Ja uutta vertakin on mukaan saatu, tervetuloa tupla-äippä!!!
On ollu niin kiirettä että ei ole ehtiny paljoo urheilee eikä netissä pörräilee, mässättyä kyllä on kerenny, mutta jotain positiivista sentään että housut ei oo alkanu vielä puristaa, siis ainakaan kauheesti ei oo voinu paino nousta!!! :D ...ja vielä kaiken lisäks ei pääse vaakalle kun se sanoi sopimuksensa irti, täytyy varmaan satsata omaan digitaalivaakaan niin pystyypi tarkkailemaan ahkerammin tuota painon vuoristorataa! Olen miettinyt liittymistä Keventäjiin, onko kellään kokemuksia?
Tsemppaan edes teitä muita onnistumisiin ja koetan löntystää jonkinlaisiin tuloksiin täällä itsekkin!!!! :)
 
Heps! Nyt on inspiraatio kohillaan, ainakin tänään! ;)
Päätin alkaa laskemaan kaloreita, sillä olen ennenkin onnistunut pudottamaan painoni, ja nyt sitten päätin että käyn tänään ostamassa (jos löytyy), kotitalous-vaa'an! sillä saa kätevästi punnittua ruokia ja normaalisti energia tiedot on ruoissa.
muillekin vinkkinä, jos haluatte harjoittaa samaa, niin ENERGYNETin sivuilla saa laskettua oman energian tarpeensa, siitä kun vähentää -500kcal, laihtuu vähintään sen ½kiloa viikossa ja FINELIstä löytyy tosi paljon ravintosisältö-tietoja eri ruoista!
:)

NIIN ja vielä tosi hyvä vinkki makean himoon: juoda pari lasia vettä, makean himo on useimmiten oire elimistön kuivuudesta/nestevajeesta!!! mulla ainakin tepsii!! siitä oli tuola jossakin keskusteluakin!
 
Hei
Löysin eilen kaupasta uuden, kevyen herkun : Pirkan Fruit&Ice- sorbetin. Nam!! Itse en ole aiemmin ollut sorbettien ystävä mutta nyt olen maistellut niitä. Noita makuja on kaksi, mansikka ja mango. Pistelaskurin mukaan mansikkasorbetti on 166 grammaan asti 0,5 pistettä. Se on jo iso annos. Mangosorbettia saa puolella pisteellä syödä 112 grammaa :) . Mangoa en ole vielä maistanut mutta mansikka ainakin oli ihanaa. Aika kallista tuo on, melkein kympin kilo.

Ingmanin jätskikiskalta saa ihanaa appelsiinisorbettia. Valion kiskalla ei taida olla ollenkaan sorbetteja?
 
Käyn tässä moikkaamassa teitä ja lupailen palailla ruotuun viikonlopun jälkeen. Ei ole mennyt oikein hyvin ja olen toisaalta antanut mennä. Kauhistelen vasta maanantaina. Mutta juhlani vietän vielä "vapaana kahleista".

Iski päälle toukokuun alussa kevätmasis ja varmaankin myös ikäkausi-masis ja ties mitä muuta. Ja siihen päälle pari muksun pahat uhmikset, joten en kerta kaikkiaan jaksanut. Maanantaista pitää jaksaa ja ilmatkin ovat toivottavasti paremmat.
 
Maanantaita! jippii!!! pakko tuulettaa!! :attn:
Paino on pitkästä aikaa tippunut, kiitos kalorien laskennan! vaikka on repsahduksiakin tullut, silti olen pitänyt kalorit suunnilleen samassa. hiukan hiljaista täällä taas tuntuu olevan mutta eikö se tästä!

Sinttien äitille piristys kukkia -> :flower: ja voimahali -> :hug: Kyllä se tästä! :)
Jaa sitten ne lukemat, tällä kertaa ne onkin ihan kiva laittaa näkyviin! :D

pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
Ma 07.04---81.8kg = -0.7kg
Ma 14.04---81.8kg = +/- 0kg
Ma 21.04---80.6kg = -1.2kg
Ti 29.04---80.6kg = +/-0kg
Ma 05.05---79.9kg = -0.7kg
Ma 12.05---80.2kg = +0.3kg
Ma 19.05---80.1kg = -0.1kg
Ma 26.05---78.7kg = -1.4kg :attn:

Laihduttavaa alkanutta viikkoa kaikille! =)
 
Kiitoksia Natrium kukkasista ja haleista.

Sen verran lähtö venyi, että pääsin puntarille vasta tänään. Ja "iloisesti" se kieppui 69.9 tuntumassa :( No tästä on hyvä ponnistaa matkaan. Eilen kyllä jo harrastin sekä hyöty- että huviliikuntaa ihan kohtuullisesti, vaikken hikeen asti vetänytkään. Ja tänään myös tulee ainakin hyötyliikuntaa kohtuullisesti. Kohtuullinen tarkoittaa, että päivän askeleet menevät selvästi yli 10 000 askelmittarilla mitattuna. Valitettavasti eilen vielä vähän jatkettiin juhlia ja syömistä.
 
Hei kaikille! Hyvä Natrium,kyllä se siitä =) Varovasti menin minäkin vaakaan,olin likkojenlenkillä.Vaikka kuinka lenkki olikin,ne oheistuotteet.On vaikka minkälaista suuhunlaitettavaa tarjolla.Ja minullehan kelpaa.. No,oli -1.1 eli tyytyväinen saan olla :D
Jaksamista vain kaikille tällekin viikolle!
 
Hei kaikille! miten te muut laihduttelette, mitkä on konstit? :)
Piti vielä omastani mainita viimeksi että pidän sitä päiväkirjaa syömisistäni, ja se auttaa, ainakin minua, tulee syötyä n.3-tunnin välein ja muistaa kalorit ettei mee yli sallitun, vaikka itellä tahtoo olla melkein niin et syö liika vähän, mut saapas sit syödä toisinaan vähä jtn hyvääkin että saa päivän kalorit ja paino tippuu!:) no joo, hirvee hehkutus nyt, katotaan mite "äijän" käy sit ku maanantai koittaa! :LOL:
 
Iltaa, mitenkä on teillä viikko mennyt?Onko paljon ollut houkutuksia?
Meillä isäntä haluaa iltaisin syödä kaikenlaista,tänäänkin hän halusi,että tehdään tortilloja.
Yritin itselleni tehdä kevytversioita,paljon salaattia ja muutama kananpala :snotty:
 
Huomenta!
Pientä lipsumista tuli viimeviikolla,mutta sain kuitenkin -lukeman =) eli - 0.5

Olen kuullut,että hidas laihduttaminen olisi paras keino ehkäistä nopea takaisin lihominen.
Onko kenelläkään kokemusta?

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :hug:
 
Saman olen kuullut minäkin, juuri tuon ½kilon viikkotahti. Hieno juttu tupla-äippä, kyllä me näistä eroon päästään! ;)
huomenta myös omasta ja kilojeni puolesta! :D Tääläkin viikko mennyt hyvin, toki enemmänkin olisi saanut lähteä, mutta kai sillä etten käynyt yhdelläkään( :eek: ) lenkillä viikkoon, on vaikutuksensa. olin lasten kanssa niin paljon yksin ja vielä toinen oli sairaana,joten ei siinä ulkona paljon oltu, mutta uusi viikko, uudet kujeet!ja tässä taas "tuloksia" ;)

pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
Ma 26.05---78.7kg = -1.4kg
Ma 2.06---78.1kg = -0.6kg (jipii!)

Onnistumisia kaikille tähän viikkoon!
 

Yhteistyössä