Halukkaita aloittamaan 31.3. -10kg

Maanantaita!! :flower:
Mites teidän muiden viikko on sujunut?
Nyt on tullut jopa lenkkeiltyä, kun ilmat on suosinut.viikonloppuna meni taas tavalliseen tapaan herkkuja... mutta niin se paino oli vain pudonnut.. =)
pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
Ke 18.06---77.2kg = -1.5kg
Ma 23.06---77.1kg = -0.1kg
Ma 30.06---76.3kg = -0.8kg :attn:

Onhan se mukavaa kun paino putoaa, saisi tuo ihokin kiristyä samaan tahtiin! ;)

Aurinkoa viikkoon! B)
 
Palailen tänne en yhtään laihempana. Jos vaikka saisi tsempattua itseään, kun tarjolla alkaa olla varsin mukavasti erilaista tuoretta kasvista. Tuleva kesäloma kyllä hidastaa, mutta eihän se este ole ja saahan sitä pitää taukoja, kunhan ne eivät venyt turhan pitkiksi (ja lihaviksi :( )

Lähtö tänään 1.7. 71.1 kg

Seuraava ilmoitus maanantaina.
 
Hei

Kiva, täällähän on uusiakin :) .

Juhannus masensi minua hiukan, sillä kolmen päivän normaalisti syöminen (ja silti söin hiukan maltillisemmin kuin esim. vuosi sitten juhannuksena) toi pari kiloa lisää painoa. Juhannuksen jälkeen olen edelleen välillä herkutellut, mm. rippijuhlissa maistoin montaa sorttia ja seuraavana päivänä kävimme pizzalla.. ja on tullut syötyä jäätelöä ja pullaakin ihan reilusti, monta kertaa. Nuo kyläilyt ja reissut ovat pahimpia, niissä on vaikea selvitä pienin pistein. Minähän siis laskeskelen painonvartijoiden rompun avulla pisteitä.

Nyt kuitenkin on juhannuksen jälkeen tippunut jo se pari kiloa pois, ja vähän enemmänkin :). Tänään paino oli 75,6. Lähtöpaino 1.4. oli 82,2 ja pituutta on minulla 168-170, jotain sellaista.

Minulla on ensimmäinen etappi 75kg, se on ihan pian :). Tänään päivällä jo vaaka näytti 75kg :). Iltapaino on aina päivän korkein joten sen mukaan merkkaan aina itselleni ylös pieneen ruutuvihkoon. Minulla saattaa samana päivänä heitellä paino jopa kilonkin verran. Kun iltapaino on 75kg tasan, sitä juhlitaan. Mennään leffaan. Käydään muutenkin välillä, mutta nyt ei olla menty vaan säästetty sitä juhlan palkinnoksi :) .

Eilen uskaltauduin katsomaan normaalipainoni rajoja ja kauhistuin, että se on 52-70kg. Siis vähintään 5,6kg pitäisi vielä saada pois. Ja saisi lähteä jopa 23,6 kg! Se kuulostaa kyllä jo aika laihalta. Olin sen painoinen joskus yläasteella, ja silloin minulla ei ollut edes tissejä eikä lantiota ;) .

Aion jatkaa tätä pistelaskua siihen saakka, kunnes onnistun tulemaan raskaaksi (kova yritys on ollut pitkään) tai niin kauan kuin... en tiedä vielä. Ehkä johonkin 70-68 kiloon?

Välillä tihkaisee tämä pistelasku, mutta toisaalta olen jäänyt siihen koukkuun. En pysy läheskään joka viikko pisterajoissa mutta ilahduttaa, että paino tippuu silti. Liikuntaa en ole vielä(kään) aloittanut. Laiska minä. Voisi olla kyllä jo kevyempi juosta, kun paino on tippunut yli 6kg :) . Olen kyllä juossut silloin tällöin lähtöpainossanikin.

Äsken sovitin päälle capreja, jotka eivät ole mahtuneet enää ainakaan 2-3 kesään ylleni, talvella en saanut nappia lähellekään kiinni menoa. Nyt menivät jalkaan ja mies sanoi, että ovat löysät pepusta :)! En kylläkään uskalla alkaa käyttää niitä ennen kuin vyötärö on selkeästi löysä, sen verran varma olen ollut siitä, etteivät IKINÄ enää mene jalkaan.

Nyt oikein harmittaa, että laitoin talvella pois melkein kaikki pienet vaatteet. Onneksi säästin muutaman vaatteen muistoksi. Ne menevät nyt melkein kaikki päälle. Kun mahdun yhteen siniseen mekkoon, olen tosi tyytyväinen. Nyt se on vielä vähän liian tiukka (mutta ei enää repeämisvaarassa). Ompelin sen v-97.

Tsemppiä kaikille!
 
Jihaa, eilen illalla -7kg alkupainosta :), siis 75,2kg oli nyt. Ihanaa :)! Kun menee rikki iltapainossa 75kg raja, on palkitsemisen vuoro :) . Välillä mietin, miten hoikka jo olisinkaan, jos olisin liikkunut tässä samalla. Ja jättänyt herkuttelut kokonaan. No, mutta luulen, että tämä paino voi jäädä pysyvämmäksi, kun elän normaalisti, siis saan pullaa, jäätelöä, lettuja ja pizzaa, kun tekee mieli, ja nipistän sitten muusta tarvittaessa.

Tuntuu kivalle, vaikka urakkaa on vielä edessä :) .
 
Ei oo tullu kirjoteltua nyt aikasemmin mitään, kun kone simahti :/ Onnex saatiin hankittua melko pian uus kone entisen vanhan rämän tilalle.
Kovasti oon koittanu liikkua ja syödä kasviksia... paino silti edelleen samoissa lukemissa :ashamed: No täytyy katella tarkemmin mitä tonne suuhunsa tulee laitettuu :D Ja nimimerkin sitten tossa vaihdoin... oli se ä i p p ä 87 niin tylsä, että uuden kehitin.
 
Maanantaita kaikille =)
-0.6 oli pudotusta,vaikken oikein ole juhannuksen jälkeen saanut pidettyä itseäni kurissa.
On saunasiiderikin maistunut,kun imetys loppui..
Nyt aloitetaan pyöräily,hommattiin istuimet typsyille ja huomenna ajateltiin lähteä retkelle koko porukka.
 
Heipä hei kaikki

LiLy87, kiva kun saitte uuden koneen ja pääsit taas kirjoittelemaan :) . Hih, minä lähestyn alkupainoasi ja olen kovin onnellinen siitä :) .

Sinttien äiti, hieno pudotus viikossa, hyvä :) .

tupla-äippä, muista ostaa siideristä lightversiota, Painonvartijoiden pistelaskurin mukaan tavallisessa (0,5l) on 4 pistettä ja lightversiossa vain 2,5 :) . Hauskoja pyöräreissuja!


Minä hyppelin tänään innoissani, kun ensimmäinen tavoiterajani meni rikki :). Tavoite oli 75kg. Viime viikolla se kävi jo lähellä, 75,1kg mutta nousi sitten vähän. Eilen vaaka näytti rippijuhlien jälkeen 75,5. Tänään illalla sitten vain 74,5 :). Hypin ja pompin ilosta. Ihanaa! Seuraava iso tavoite on normaalipainoni raja, 70kg. Kun vaaka näyttää 72,5kg, on myös juhlan paikka.

Olen innostunut ostelemaan vaatteita. Tänäänkin ostin kahdet housut. Tuntuu ihanalle, kun lähes kaikki oman kokoiset (42) vaatteet mahtuvat päälle. Ei enää tarvitse ottaa seuraavaa kokoa! Tänään piti jättää ostamatta yhdet ihanat housut, kun L-koko oli liian iso mutta M liian tiukka. Yhden M-kokoisen paidan olen jo saanut ostaa!!! Ostin myös uudet, hyvät gore-kävelykengät.

Innostuin lähtemään pikku lenkille. En ole juossut kuin ehkä kerran talvella. Tänään jaksoin juosta mennen tullen 1,3km yhteen suuntaan. 7,5kg sitten jaksoin yhteen menoon ehkä 200m.

Hauska muuten tuo painonpudotusmääräni; 7.7. tuli pudotusta täyteen 7,7 kg :) .

Tsemppiä kaikille!

 
Hienoa katriella ekan tavoitteen saavuttamisesta. Ja tsemppiä kohti seuraavaa.

Minäkin eilen sain sitten pienen itseni kanssa taistelun jälkeen hypättyä stepperille 15 minuutiksi vanhoja nauhoituksia TV:stä katsellessani. Yritän polkea stepperillä 15 min niinä päivinä, jolloin ei ole muuta liikuntaa tai ei tule 10 000 askelta päivän mittaan täyteen.
Sunnuntain vatsalihasliikkeet kyllä koira torpedoi hyvin. Se toi ison kuononsa ensin kiinni minun naamaani ilmeellä "mitä ihmettä sinä teet" ja sitten päätti asettua seisomaan paikkaan, johon olin ojentamassa jalkojani 12x. 6. kerran jälkeen lopetin, koska se idiootti seisoi siinä edelleen, vaikka tyrkin koko ajan kylkeen.
 
A-R-G-H! Isäntä on lomalla ja voitte arvata mitä nää syömiset pitää sisällään... :eek:
NO, kyllä mä palaan kurinalaiseen laihikseen/yritän parhaani pysyä hänen lomansa ajan edes tuossa painossa. MIKSI miehet ei liho vaikka syövät mitä! Enkä ole muistanut edes käydä tilittämässä täälläkään viimeviikolla ja tänäänkin unohdin käydä puntarissa aamulla, kuten tyyliin on kuulunut maanantaisin.
Ehkä(pakkohan se on) ensi viikolla! :whistle:
Onnea kaikille pudottaneille, perässä tullaan! ;) :saint:
 
Tervehdys vaan kaikille "vanhoille" ja uusille pudottajille..Eipä ole pitkiin aikoihin tullutkaan kirjoiteltua kun kone reistailee ja näin kesäisin tulee oltua oikeastaan vaan ulkona...
Laihtumista ei ole tapahtunut.. lähinnä nousua meinas tapahtua kun aloitin taas hormonaalisen ehkäisyn. No nyt ollaan kuitenkin siinä lähtötilanteessa kuin muistaakseni tuolloin 31.3 . eli 67kg näyttää vaaka ja tästä on hyvä taas aloittaa tsemppaus! Olen nyt viikon ajan syonyt tosi paljon kasviksia ja hedelmiä ja yritän samalla opettaa lapsiakin niiden makuun.. Pysyy olo kepeämpänä ja niitä saada syödä reilusti! Nam!
 
huoh.. Eilen muistin käväistä puntarilla ja onnekseni ei ainakaan silloin ollut vielä paino noussut pahemmin, mutta ei tietenkään laskenutkaan näillä eväillä.. Helppohan se nytkin on ajatella karkki suussa ja sipsiä kaapissa että juu juu, huomenna palaan ruotuun.. noup.. on sitä sen verran heikko.. ja jotenkin se on helpompi laihduttaa kun on "yksin" kotona ja keskittyä vain siihen. Mutta eipä tuo laihuus ole ainakaan minun elämäni tärkein asia, se vain tekee elämässä olemisen kevyemmäksi!;)
Tässä taas nää normit ja tän hetkonen tilanne:
pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
Ke 18.06---77.2kg = -1.5kg
Ma 23.06---77.1kg = -0.1kg
Ma 30.06---76.3kg = -0.8kg
Ti 15.07---76.4kg = +0.1kg :ashamed:

Nauttikaa valoisista päivistä ja öistä! ;)
 
Maanantaita! Noo, mites on muilla viikko sujunut? Aamulla puntariin noustessa ilokseni näkyviin tuli miinus lukuinen, vaihteeksi! Vaikka en niin tarkkana ole ollutkaan, ja oikeastaan luulin painoni nousseen, mutta ei, onneksi!
pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
Ke 18.06---77.2kg = -1.5kg
Ma 23.06---77.1kg = -0.1kg
Ma 30.06---76.3kg = -0.8kg
Ti 15.07---76.4kg = +0.1kg
Ma 21.07---75.7kg = -0.7kg jipii! ;)
Aurinkoista viikkoa kaikille!!! =)
 
hei kaikille! Jep, Arki on taas alkanut miehen töiden alattua ja siispä minäkin olen palautunut ruotuun! Jotenkin tätä "arkea" odottikin että tulee normaali rytmi ja laihduttaminen on helpompaa.
tässä tän hetkinen tilanne:
pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
Ma 30.06---76.3kg = -0.8kg
Ti 15.07---76.4kg = +0.1kg
Ma 21.07---75.7kg = -0.7kg
Ma 04.08---75.6kg = -0.1kg

iloinen olen ettei 4vk:n aikana paino ole noussut, harmittaa vaan, mitä se olisi voinut pudota ilman kaikkia niitä herkkuja... mutta ei pidä valittaa! alaspäin se on sen satagrammaakin ja enpä edes meinannut aamulla uskoa puntarin lukemaa ja piti nousta oikein toisen kerran vaa'alle että oliko se varmasti noin!:D kohtapa se ensimmäinen virstanpylväs on saavutettu!(75kg) mutta siihen ei jäädä rypemään, kun pudotettavaa on senkin jälkeen vielä 13kg.
Hyvää alkanutta viikkoa koko porukalle ja tervetuloa MIMASA joukkoon laihtuvaan!;)
 
Nyt oli +0.1.. Piti niin katsoa syömiset :ashamed:
No,onneksi ei enempää ole tullut.
Minäkin olen miettinyt tuota,että jos kesän olisi ollut kiltti,niin kuinkahan paljon hoikempi sitä olisikaan..
Postissa tuli stepperi tänään,kun ei lenkillä oikein tule käytyä.Oivalta peliltä tuntuu,20 minuuttia ja suihkuun sai mennä.
Ei muuta,kun laihtuvaa viikkoa kaikille :flower:
 
Maanantaita!!! Käykö täällä enää kukaan!?! :eek:
No, minä ainakin aion täällä käydä tilittämässä vaikka sitten yksikseni, kunnes painan 62kg! ;)
Jep.. viime viikko ei kuitenkaan vielä oikeen ottanut tuulta purjeisiin, tuli nimittäin taas niiiin monena päivänä herkuteltua. Toivottavasti tää viikko lähtee nyt hyvin, sillä aion pitää taas vaihteeks ruoka päiväkirjaa ja laskea kaloreita.. niin ei tule huijattua itseään!:)
Tilitiedot: ;)
pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
Ma 30.06---76.3kg = -0.8kg
Ti 15.07---76.4kg = +0.1kg
Ma 21.07---75.7kg = -0.7kg
Ma 04.08---75.6kg = -0.1kg
Ma 11.08---75.5kg = -0.1kg
ARGH! tosissaan täytyy nyt petrata, sapettaa tää jumittaminen!!! :kieh:
Mut viikko aluillaan ja täynnä mahdollisuuksia!
Zemppiä viikkoon kaikille!!! :flower:
 
Koitan minäkin kerran viikossa muistaa kirjotella..
Olen kanssa jämähtänyt..Hermoja kiristää ja sitten pitää juosta jääkaapille :ashamed:
-0.3 onneksi oli kuitenkin,ettei plussaa kuitenkaan mussuttelusta huolimatta.
Natrium,tsemppiä viikkoon ja pidetään ketjua yllä ;)
 
Kiitos tupla-äippä! :heart: Ei anneta periksi. Mietinkin tuossa että jos tänään olisi aikaa hypätä cross trainerille.. Eipä ole paljon tullut kesän aikana poljettua. Jospa mies jaksaisi katsoa lasten perään että saisin hikoilla ja jos tämä painon jumitus menisi ohi sillä?! :D
 
Missä missä te laihduttajat kuppaatte!!! alkaa pelottaa et tästä tulee vaan meikäläisen päiväkirja!;) Ei vaan käyhä täällä viel ainaki tupla-äippä.Antais varmasti enemmän motivaatiota jos tää ketju ois hiukan aktiivisempi!

pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
Ma 30.06---76.3kg = -0.8kg
Ti 15.07---76.4kg = +0.1kg
Ma 21.07---75.7kg = -0.7kg
Ma 04.08---75.6kg = -0.1kg
Ma 11.08---75.5kg = -0.1kg
Ma 18.08---75kg = -0.5kg!! JEE! :)

potkua viikkoon!!!
 
Moi Natrium :D
Unohdin käydä puntarissa.. Ja tuskinpa siellä paljon kerrottavaa olisikaan.Juhlittiin aikas railakkaasti miehen nelikymppiset viikonloppuna :p Eka kerta kun mummu oli yötä heidä kanssaan. No,koitan varovasti huomenna mennä kurkistaan mikä on tilanne.Palaan huomenna asiaan.
 

Yhteistyössä