Halukkaita aloittamaan 31.3. -10kg

Juu,kummasti on kaverit hukkuneet :(
Ilokseni oli -0,2 ei paljoa,mutta miinusta kumminnii :D
Nyt ei pitäs olla mitään juhlan tynkää pitkään aikaan,niin ei oo sitten mitään tekosyytä ;)
Nyt sitten vaan itsehillintää tähänkin viikkoon!Karkinnälkä olis meinaan..
 
Jep, toi karkki on mullakin se kompastuskivi... ja tänään tosiaaan tuli veettyy sokeri-lärvit nii.. |O voipi olla et ei paljoo puntarin luvut pienen tällä viikolla mut oon joku tosi väsy tai sit joku ihme masis meinaa pukata päälle... ei jaksata mikään.. koti on iha sotkunen ja laihis-asiat ei nappaa ja makeeta tekee vaa mieli... tyylii mitä sitä sitte söis.
Mut kai tää tästä.. aattelin alottaa kansalaisopistos jumpan ens kuussa, jos vaikka sitte piristyis sitä kautta ja alkais toi laihiskin taas inspiroimaan.. mut jos siel jumpas kaikki o sellasii laihoja kiihko-kuntoilijoita ni mä en alaaa... |O
Ei tällä möhömahalla... :headwall: Ja kun ei toi vatsisten vakokaa oo viel umpeutunu ni ei siel paljo vatsoja jumpata.
JEP.. nyt ois aikaa mennä crossaamaan, mut mitä tekee hän?!-Palstailee!!! :whistle:
Ei vaan, jos sitä vaiks nyt oikeesti painuis morkkis-reenaamaan!! ;)
 
Mulla on "karkkiputki" päällä viikonlopusta.Ostin juhliin 2kg karkkia,200-300g jäi jäljelle.Vedin ne sitten eilen naamaani ja tänään tekis lisää mieli.. Onneks ei oo kaapissa yhtään.Mulla kans toi stepperi vieressä odottelee,jää kyllä huomiseen.Nukku-Matti kutsuu sen verran.
Kauniita unia Natrium :hug:
 
Juu.. ei sit tullu eilen reenattuu.. suihkun kautta petiin vaan.. Mut tänään pääsin lenkille. Mut toi crossaaminen ois niiiin aiheellista aloittaa. Muuten päivä on lähtenyt kivasti käyntiin. Mites muilla? entäs tupla-äippä. miten tää päivä on sulla alkanut?:)
Jaksuja kaikille laihikseen ja syksyyn!:)
 
Huomenta! Kerkisit näköjään eka tupla-äippä!;) No, lapset on kukkunu jo ennen seiskaa mut yritin saada niitä nukahtaan viel hetkeks ja niin sainkin, normaalisti kun heräävät yhdeksän maissa.
Eipä ole niin kovin tullut kuntuoiltua, no, yritystä on ollut, sitä ei voi kieltää, mutta lenkit ovat jääneet lyhyiksi joko ukkosen ja kaatosateen yllättäessä tai vauvan itkumaratooneihim..:( Mut josko tällä viikolla paremmin onnistuis ja lenkkaritkin olis jo kuivinut!;) Mut syömisiä oon yrittäny kytsiä, vaikka eile oli juhlat joissa "piti" herkutella ja perjantai oli karkkipäivä, hyi minua! :ashamed:
Mutta, hyvin menee kuitenkin tässä on taas tää mun tilastolista!;)
pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
Ma 30.06---76.3kg = -0.8kg
Ti 15.07---76.4kg = +0.1kg
Ma 21.07---75.7kg = -0.7kg
Ma 04.08---75.6kg = -0.1kg
Ma 11.08---75.5kg = -0.1kg
Ma 18.08---75kg = -0.5kg
Ma 25.08---74.4kg = -0.6kg Hurraa! =)
Ehkä niistä lenkille meno yrityksistäkin oli jotain hyötyä!;)

Koittakaas nyt muutkin käydä täällä ilmoittamassa itsestänne-jos siis täälä enää käy muita kuin me kaks!
Nyt zemppiä viikkoon T-ä vaikka kyllä meillä on nyt hyvi mennytkin taas, eikös!! ;) kyllä meistä tulee niiin laihoja!;) paljonko sulta on yhteesä lähteny ja tuon kympinkö meinaat pudottaa yhteensä? :)
 
6,1 on nyt lähtenyt.On mulla tuota painoa vielä aivan kamalasti :ashamed:
25kg sais vielä ainakin pudottaa,mutta kai se siitä,pikkuhiljaa..Minä oon tämmönen pöydän alla kasvanut,leveyttä on tullut,muttei pituutta.Kai minä nuo mittanikin voin sanoa,vaikka oikein hirvittää! 165cm ja nyt 88,9kg :x
 
heh, hauskasti sanottu mutta mitä sillä pituudella on väliä,etkä sä nyt niin lyhyt oo, ainakaa jos muhu vertaa!:) mä jotenki tykkään tosi lyhyistä ihmisistä, en tiiä miks :D Mussa ne herättää jotai ihme sympatia-tunteita.. kai siks kun ite oon aina kokenu olevani kaveriporukassa se"gorilla" :D ei oo kohin koskaan! Ja mitäs tässä, rauhassa pudotellaan painoa niin kyllä ne kilot meiltä hupenee!
mitäs taktiikkaa sä käytitkään? mä lasken kaloreita. ja se sopii mulle. äkkiä ne ruokien kalorimäärät jää päähä ni ei aina tarvii luntata ja laskee kännyllä! :D
Oli oikeen kiva päivä kun ei satanut vettä niin olin lasten kanssa aamupäivällä lenkillä ja illalla vielä tuossa ulkona.
mutta nyt iltatoimille ja ripeästi nukkumaan, on tullut taas sen verran valvottua että huh!
 
Joo oli hieno päivä,mekin oltiin kahteen otteeseen ulkona =)
Koitan paperille laittaa kaikki syömiset ja pisteytän.Painonvartijoilta lainattua..
Tulee vaan useasti syötyä ylimääräistä,leipä on mun kompastuskivi.
Olen ajatellut,että jos parissa vuodessa sais painon alkaan kutosella.Hiljaa hyvä tulee ;)
 
Iltaa Tupla-äippä! Ollut muka niin kiire etten oo ehtiny koneelle.. juu, no ei mullakaa oo paino puonnu, päin vastoi +0.300G tullu.. mut huomenna aloitan jumpan, josko se motivois laihikseen!:) No tästä on taas hyvä jatkaa! zemppiä viikkoon! :wave:
 
Hei t-ä!;) Taas vaihteeks oon muka nii-iin intoa täynnä, kun olin eilen ekan kerran siellä jumpassa. Nyt on "lihakset" sitten niin kipeet että kävelemisessäkin on tekemistä! :D Mut kai sillä jokin vaikutus oli, myös pääkopan alueelle koska nyt tää laihis tuntuu taas motivoivammalta!:) Mutten aio tässä mitää hulluja alkaa rehkiä, kun synnytyksestä on vasta reilun puoli vuotta.Mites sulla sujuu, harrastatko sä muuten jotakin? Kotityöt odottaa, kuulumisiin!
=)
 
Moi Natrium! Ei mulla oikein suju.. Onneks paino tuntuu kuitenkin pysyvän paikoillaan.
Harrastukset tällä hetkellä on syystyöt.Keittelen mehuja,hyytelöitä,hilloa,säilön kurkkuja ja kohtapuoliin olis perunannosto_Omenoita olis piha väärällään,harmi kun oot niin kaukana..Saisit sinäkin:D Vesijumpassa alan käymään parin viikon päästä ja jos vaan lunta tulee haluaisin hiihtään.Kaipa se motivaatio joskus löytyy.No,huomenna kumminkin tilannetietoa.
 
maanataita t-ä!:) olipa varmasti mukava ylläri toi - -tulos!
Kiitos vain mä voin ottaa ne omenat näin virtuaalisesti!;) :hug:
Taidatte asua jossain maaseudun sydämmessä, kuullostaa niiin ihanalle tuo sun luettelo syksytöistä! :heart:
jep, täällä on vaihteeks tullut miinusta,että hyvillä mielin nyt!:)
pituus 170cm
lähtöpaino 82.5kg
tavoitepaino 62kg (n. vuoden kuluessa)
Ma 18.08---75kg = -0.5kg
Ma 25.08---74.4kg = -0.6kg
Ma 08.09---73.7kg = -0.7kg jihaa!
zempitystä viikkoon! :flower:
 
Sullahan menee kohta kymppi rikki!Sitten juhlitaan.
Joo,asutaan maalla,rakennettiin pari vuotta sitten samaan pihaan missä olen lapsuuteni juoksennellut =) Olihan se kivaa muutama vuosi kaupungissa riekkua,enkä totta puhuen koskaan kuvitellut takaisin tulevani.Niin se mieli vaan muuttuu,nyt en lähtis täältä kulumallakaan..
 
huomenia! no mut miinustahan tuokin! ;)
täällä ei oo menny noinkaan hyvin, +0.3 viimeviikon punnitukseen.. :ashamed:
on tässä tullut mässättyä jaa on ollut jos jonkin moisia juhlia.. niin kai se jossakin näkyy.. :/
mutta jospa tää viikko menis paremmin.. :whistle:
tympii kyllä kovasti.. esikoinen sai juhlista flunssan tuliaisena ja itsellä on univelkaa niin paljon että eipä huvita juuri mikään, odotan vain josko kerrankin saisi lapset yhtäaikaa päiväunille,niin menisin itsekin nukkumaan.
mietinkin jo eilen, pitäisikö lopettaa imettäminen, kun vauva heräilee yhä (pian 7kk) jtn 7krt yössä tissille ja se alkaa näkyä lähinnä itseni jatkuvana ärtyisyytenä ja valtavana väsymyksenä.
No, tällästä täällä, huomenna taas jumppa, josko sais motivaatiota taas viikoks.
Mutta pyristellään, eikös juu!
:hug:
 
Hu-huu, t-ä! ;) Miten Sulla sujuu? Mä en oo oikeen ollu motivoitunut edelleenkää laihuttamaan.. olo on turvonnut/lihava ja nii-in väsynyt.. :kieh: ! AIon kyllä vielä laihtua, kunhan saisi univelkoja pois niin että pystyisi taas ajatellakin järkevästi ja keskittymään..
MIkä sua motivoi laihduttaan?
jep, hauskaa viikonloppua! =)
 
Moi Natrium!
Enpä oo minäkään oikein jaksanut katsella syömisiäni.Olen lasten kanssa mukavassa flunssassa,eikä oikein jaksa nyt mitään muutakaan.
En tiedä mikä motivois,kaunis ilma yleensä piristää..
Kyllä me tästä vielä ;)
Huomenna nähdään kuinka on käynyt,hui! :hug:
 

Yhteistyössä