Halukkaita aloittamaan 31.3. -10kg

Tiistaita!:) Juu, ihan unohtui eilen käyä kirjottelemassa kuulumisia, mutta ihan hyvin on mennyt, vaikka ei nyt jostain syystä paino ole pudonnut lauantain puntaroinnissa, niin eiköhän se tästä taas!
Ja kiva että oot saanut motivaatiota laihikseesi T-ä! :flower:
Kutri.net:issä on paljon hyvää tietoa ja kantsii käydä katsomassa, jos ehdit!:)

Pituus 170cm
Lähtöpaino 75.3kg
Tavoitepainoni(62kg) ensimmäinen virstanpylväs 70kg
Paino
03.01.2009--75.3kg
10.01.2009--74.0kg
17.01.2009--73.5kg
24.01.2009--72.5kg
31.01.2009--72.6kg

Ihan hyvillä fiiliksillä mennään vaikka +0.1kg olikin toi tulos, kyllä se paino siitä taas tippuu. eipä näitä kiloja päivässä oo "hankittu" niin ei voi odottaa laihtumistakaan päivässä.
Tästä on taas hyvä jatkaa! =)
Kuulumisiin!
:wave:
 
Tiistaita! Hyvä T!!!! ;)

Ihan kivasti on mennyt, punnitus tulos on viime torstailta, koska lauantaina ei punnitus mahista ollut. viikonloppu meni heikommin.. mutta taas on täysi yritys päällä! :saint:

Pituus 170cm
Lähtöpaino 75.3kg
Tavoitepainoni(62kg) ensimmäinen virstanpylväs 70kg
Paino
03.01.2009--75.3kg
10.01.2009--74.0kg
17.01.2009--73.5kg
24.01.2009--72.5kg
31.01.2009--72.6kg
05.02.2009--71.3kg

Voih.. onhan tässä vielä tavoitteeseen matkaa, mutta välitavoitteeseen ei niin kova matka, ja pikku hiljaa hyvä tulee(toivottavasti;))
Nyt taas uutta zemiä viikkoon, eiköhän se tästä! :flower:
 
Hyvä jee! T-Ä! :flower:
Mulla on mennyt nyt vähän heikosti, kaks viikonloppua on mennyt kolmen päivän putkissa herkutellessa... :ashamed: Mutta josko tänä viikonloppuna sais itsensä pidettyä kurissa! :whistle:
En oikeastaan ole puntarissakaan käynyt nytten, kun on ollut taas _ne_ päivät, niin eipä oikeen kiinnosta puntari-lukema.
Mutta jospa lauantaina muistan käydä puntarissa ja vielä tulla tännekin sen kirjaamaan!=)
Kuulumisiin! :wave:
 
maanantaita!:) Ihme juttu, mutta tänään kun kävin aamulla puntarissa, se näytti ihme lukua vaikka odotin aivan toista herkuttelujen vuoksi! :eek:
Pituus 170cm
Lähtöpaino 75.3kg
Tavoitepainoni(62kg) ensimmäinen virstanpylväs 70kg
Paino
03.01.2009--75.3kg
10.01.2009--74.0kg
17.01.2009--73.5kg
24.01.2009--72.5kg
31.01.2009--72.6kg
05.02.2009--71.3kg
23.02.2009--71.2kg

No, josko nyt sitten ihan oikeasti se ruotu palaisi kuvioihin, kun meinaa herkuttelu maistua vähän liikaa...
Mites sulla Tupla-äippä on mennyt? :)
Zemppiä!!!! :flower: :flower:
 
Hei

Palaan takaisin :) . Sain karistettua parhaimmillaan reilut 14kg (marraskuu) mutta marraskuun alussa lopetin pistelaskun ja syömisten tarkkailun täysin. Syynä oli tavoitepainon alittuminen (70kg:n raja rikki, matalimmillaan jopa 67,7kg juuri ennen joulua) ja etenkin IVF-hoidon aloittaminen. Sitten tulikin keskenmeno.. Koko ajan olen pitänyt 70 kiloa rajana, jota ei saa ylittää ja siinä se on helposti pysynytkin. Nyt helmikuussa kävimme matkalla ja sieltä palattua paino oli viime viikolla 70,4. Välillä se käväisi (heti matkan jälkeen) jopa 71,4 kilossa!

Nyt laitoin tavoitteeksi 65 kiloa. Pituutta minulla on viime viikkoisen mittauksen mukaan 172,5 (2,5cm enemmän kuin luulin :) ). Lähtöpaino minulla oli 1.4.08 82,2kg ja nyt siis viime viikolla, kun aloin laskemaan pisteitä, 70,4kg. Maanantai on minulla aina punnituspäivä.

Mieskin innostui laskemaan pisteitä. Kivaa laskea yhdessä! Viime viikko meni tosi hyvin, sillä minulla on säästössä täksi illaksi 20 pistettä plus tämän päivän 9,5 pistettä! Mitähän herkkuja ostaisin... vaikeaa. Punnituksen ja mittauksen teen kyllä ennen herkuttelua :) .

Tsemppiä kaikille!
 
Moi!

Tervetuloa vaan,kolmanneksi :D
Minulla on vähän hitaampaa tämä laihtuminen,kun ei tuo kuri meinaa oikein aina pysyä..
Nyt on ihan kivasti mennyt,vaikka vieläkin on joulun syömisiä jäljellä :ashamed:
No,-0.5 viime maanantaista kuitenkin.
Jaksamista vaan teille molemmille! :flower:
 
Nyt mulla on hyvä kausi menossa :D
Olen hiihtänyt melkein joka päivä ja tulokset alkaa jo vähän näkyä painossakin,-1.2 viime maanantaihin.Urakka mulla on kyllä vielä melkoinen,mutta maastahan se pienikin ponnistaa..

Mitenkäs teillä kaverit, hyvin menee tietysti?
 
Hei

Olen pysynyt hyvin pisteissä mutta eilen, punnituspäivänä olin vähän pettynyt, kun paino oli laskenut viikossa vain 500g. Itse asiassa, nyt kun sen tähän kirjoitin, tajusin, että sehän on aika paljon. En vain malttaisi odottaa sitä 65 kiloon pääsyä. No, eihän tässä olla laskettu taas vasta kuin kaksi viikkoa pisteitä ja siinä ajassa on pudonnut 800g. Ihan hyvin. Eilinen tulos siis 69,6kg. Tänään teki mieli lyödä lekkeriksi koko homma, mutta päätinkin sitten tehdä laihaa kasvissosekeittoa. Tosin söin sitten viisi pientä korvapuustia- mutta vielä olaan pisterajoissa :) .

Mitä kevyitä herkkuja teillä on? Me tehdään usein marjahyytelöitä (marjoja, mehua, liivatetta). Älyttömän hyvää ja nolla pistettä.
 
Heii..
Onnea pudotuksista!!! :flower:
Mä oon nyt vähän "lomalla" laihiksesta, itseasiassa tänään kun puntaroin, näytti olevan 72.1kg.
Nyt on vaan joku väsykausi menossa että siinä on hommaa kun selviän päivän kerrallaan... Mutta tuun takasin kun taas piristyn ja jaksan keskittyä myös laihdutukseen.
Kuulumisiin!=)
 
Mun yks lemppari on rton maustamaton jogurtti ja siihen hedelmäpaloja tai marjoja :p

Väsymisiä tulee välillä,ainakin mulle.En millään meinannut joulun jälkeen saada itseäni kuriin,kun söin kaikki mitä vaan tarjolla oli.Kyllä se siitä vielä :hug:
 
T-ä!
kyllä mä täälä käyn giigaroimassa, ja hienoo et oot hyvissä viiliksissä!!:D
Zemppiä vaan rutkasti, tulen kyllä tänne taas roikkumaan, kunhan tapahtuu muutosta painossa ja mieluummin miinuspuolella!
Kuulumisiin! :flower:
 
Maanantaita!!! :flower:
Jipii!! Ehkä tää taas tästä lähtee iloisesti käyntiin! Viime viikon oon taas pysyny kärryillä(lukuunottamatta perjantaita,lauantaita ja sunnuntaita!) :D :ashamed:
Aamulla kävin kuitenkin puntarissa joka näytti seuraavaa:
Pituus 170cm
Lähtöpaino 75.3kg
Tavoitepainoni(62kg) ensimmäinen virstanpylväs 70kg
Paino
03.01.2009--75.3kg
10.01.2009--74.0kg
17.01.2009--73.5kg
24.01.2009--72.5kg
31.01.2009--72.6kg
05.02.2009--71.3kg
23.02.2009--71.2kg
23.03.2009--70.6kg

No joo..-0.6kg kuukaudessa.. mutta empä kyllä oikeen kurillisesti olekaan elänyt.. Jospa seuraava kuukausi ois parempi!?!-toivotaan!
Nytpä taas yritän pysyä "piireissä"! ;)

Ja hienoa et T-ä sulla intoa piisaa ja paino laskee! :flower:

Zemppiä viikkoon meille! :wave:
 
Wow T-ä!! No, täytyy nolona tunnustaa, et oon ollut lomalla ja siellä naturellisti tuli vedettyä lärviin vaikka mitä.. Mut palaan ruotuun joo joo.. :ashamed: :D
Eli ilmoitan kun paino on pudonnut, sillä nyt se tuskin on sitä tehnyt.
:flower:
 

Yhteistyössä