Alkupaino 78,9
Paino nyt 76,6
Viikon pudotus -0,9
Pudotus yhteensä -2,3
Että näin, tulihan se miinus vaikka ehdinkin jo epäillä :saint: Odottelen menkkoja ja tuntuis että ovat tuloillaan, ainakin niin paljon turvottaa |O Alkaa ärsyttää kun naama niin kukkii, vaihteeks :x
Äiki, mites meni nollapäivä, jos sellaisen pidit eilen?
Karamelli kyselit päivän syömisiä. Mulla on vanhojen ohjeiden mukaan 20p ja uusien 22p, noilla 20:llä olen mennyt ja pitänyt paria varapistettä. Ja tietty jonkun kerran viikossa menee noidenkin yli, mutta tultiin aiemmin siihen tulokseen, että herkuttelupäivä vaan nopeuttaa (?!?) painonpudotusta.
Mulla vaihtelee syömiset paljonkin eri päivien välillä. Usein syön aamupalalla puuroa, päälle makeutusjauhetta/marjoja. Mehukeitto olis hyvää mutta sitä en raaski ostaa kovinkaan usein, kun sitä pitäis olla monta litraa tälle porukalle. Päivällä edellispäivän jämiä/wokkivihanneksia/salaattia, esim katkarapusalaattia. Iltapäivällä (jos mennään illaksi raksalle,syödään kun mies tulee töistä.) "kunnon" ruoka, mitä milloinkin. Mies haluaa melkein aina keitetyt perunat, joten niitä ja jotain, usein jonkunlaista kastiketta. Illalla sitten ehkä hedelmää tai jotain, mitä tekee mieli. Onpa taas selostus eikä varmaan auta mitään. Mulla siis vaihtelee noi pisteet ja syömiset paljonkin, mutta yleispätevänä sääntönä voisi pitää, että pisteet menee eikä vaikeuksia niiden menemiseen ole :ashamed: