Hakutulokset

  1. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    JJ-t : Ihana kun joku oikiasti ymmärtää miltä se on tuntunut ja tuntuu vieläkin...:| Mutta mutta ! Eilenpä testasin ja plussan testistä sain ! Toivottavasti nyt olisi liimaa sen verran, että pikkuinen pysyisi matkassa<3 Laskettu aika tulisi nyt sitten varmaan jonnekkin tammikuun...
  2. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Sirpula: Viikkoja oli reilut 7 :| Ei paljon mutta minulle kuitenkin tarpeeksi. Toivottelen kyllä paljon liimaa ja halauksia ja onnea sinulle, että kaikki menee hyvin !!<3 Menkkoja ei ole km:n jälkeen tullut, mutta huomenna olisi tarkoitus testailla sitten uudelleen, että joskos olisi tärpännyt...
  3. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Hei kaikille ! En ole käynyt täällä piiitkään aikaan, koska keskenhän se sitten minulla meni. Olen vältellyt viimeisen kuukauden kaikkea missä edes mainitaan sana vauva tai raskaus...paitsi töitä tietenkin :| Paha on olla edelleen vaikka kuukausi siitä on jo kulunut. Ajattelin kuitenkin tulla...
  4. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Linna: Minäkin testasin ensin muistaakseni 3 kertaa negan. Ja yksi niistä oli tuo Aconin10. Haalea plussa tuli vasta sunnuntaina eli kp37. Vielä on toivoa ! :):) TSEMPPIÄ HULLUNA !! JJ-t Mä oon alkanu miettiin et meenkö ollenkaan sinne ultraan ensviikolla. Ko en tosiaan haluais ittiä...
  5. N

    Onko joulukuisia?

    HEIPS! Täällä olisi yksi lisää, joka voisi varovaisesti liittyä joukkoon mukaan. Elikkäs plussailin tuossa sunnuntaina eka kerran ja joka päivä (tänään sai olla viimeinen :D) olen yhden plussan testannut ! Neuvolaan soittelin ja toukokuun alkuun sain ajan sinne. LA olisi kuulemma 5. tai 6...
  6. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Kiitoksia Sirpula ja Linna ! Eipäs tätä itse vielä oikein käsitä :) Ja toivotaan todella, että pikkuinen pysyy matkassa :heart: Mitenkäs täällä muilla menneepi? :)
  7. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Mun kohtaa vois seuraavalla kerralla hiukka päivitellä ko plussa kai se ihan TOSISSAAN nyt on. Pakko kai se on uskoa :) Skeptisyydessäni tein tänään viel apteekin oman testin ja ihan selkee viiva tuli. Neuvolaan soittelin myös. Meinas et LA vois olla 5. tai 6. joulukuuta tjn. Kuukauden päästä...
  8. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Onpas kertakaikkisen hassua, että noi clomit on noi loppu oikiasti joka paikasta :| Turhauttavaa ja inhottavaa ! Mut taas toisaalta antaa kyl lohtua ittellekki tulevaisuuteen et niit oon oikiasti palio muitaki jotka tarttee apuja !! Noista oireista. Mitä mul on tällä hetkellä nii on et rinnat...
  9. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Aivan ! Mähän veikkailinkin jotain tohon suuntaan, mut laiskuuksissani en sit jaksanu googlailla :D
  10. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Älkääs nyt kovin onnitelko :D Mä en edes itte viel oikein hoksaa asiaa :D Mut saanko mä silti tääl viel teiän kaa juttella ? :O Siis siis mitäs nää clomit nyt sit niinku käytännössä on? Tuntuu hullulta ajatella et siin meni vuosi ku kävi näin. Mulla on eräs ystävä jolla on la 20.4 ja...
  11. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Kiitoksia kaikille !! :heart: Mutta olen taas älyttömän minäminäitsekäs jutuissani. Tein eilen illalla ja tänäaamuna taasen testejä. Ja eilen näytti haalia plussaa ja tännään oli kanssa plussaa. Mut ei edellenkää mikkää supervahva. Mut soittelin neuvola ja meinas et kyl se plussa on. Testit...
  12. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Himskatti, kun tulisi jo se posti ja se testi :D En oo voinu vessankaa mennä vielä ! :D
  13. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Nooraska.........kp38/28-35.....yk9........esikoinen..........Terot Tuossa olisi sitten tietoja jos minua jollakin päivityskerralla jaksatte lisäillä !:)
  14. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Mielelläni tulisin kyllä ihan "viralliseksi jäseneksikkin" jos te minut hyväksytte ! :D:D Oon jo pitempään lueskellu näitä teiän juttuja ja sitte kuitenkin päätin itsekki et josko uskaltautuisin kirjoittamaan. Tuntuu helpommalta kun saa jutella joillekkin, jotka ovat edes jollain tavalla samassa...
  15. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    JJ-t ku oiski asia nuin sitte ! Ärsyttää vaan aina toivoa ja sitte pettyä :| Turhauttavaa !! Toivottavasti sulla ei nyt sitte alkais vielä :):) Piän kyl peukkuja hulluna !
  16. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Damn. Kävin apteekista ostaan yhden testin (taas jälleen kerran) ja aioin tehä sen aamulla huomenna, mutta löysinkin itseni testaamasta jo äsken tuolta vessasta. Eka näytti et se on valkosempi ku ikinä testi vois olla. Mut sit ku aloin kahtoon nii siihen näytti (huom. NÄYTTI) tulevan sellanen...
  17. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Niin mä oon ittekki miettiny et vois olla fiksumpaa vaik onki kallista...Enpä tiedä. Alkaa olla vaan niin toivoton olo.
  18. N

    Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

    Heips! Onko teistä kuinka moni saanut lääkityksen sekä ultrat yms. avuksi ihan kunnalliselta tasolta vai oletteko käyneet yksityisellä? Olen jättänyt pillerit pois helmikuussa 2007 ja sen jälkeen epäsäännölliseen kiertoon olen syönyt 2 x terot ja nyt ollut menossa se kolmen kierron kuuri...

Yhteistyössä