Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

JJ:t: Sinäkö olit eilen lukemalla 1 liikkeellä?! ...enkä minä täpinöissäni ollenkaan huomannu...sorry! :ashamed: Mutta kiva kun pääset mun kanssa näin samoihin aikoihin tutustelemaan noihin clomeihin, toivotaan että molemmilla tärppäis pikapuoliin! :heart: =)

En tiedä kyllä yhtään tuosta progesteronin labralyhenteestä, mutta otanpa selvää...Ilmottelen jos selviää jostakin!

).:) Mä tosiaankin otin sunnuntaina viimoisen teron, nyt tätiä odotellaan...Olettaisin että viikonlopun tietämillä ilmaantuu - jos ilmaantuu. Oireita ei kyllä kummemmin ole, mitä nyt viime viikon lopulla ja viikonloppuna oli pää koko ajan kipeänä. Ja oliskai niitä muitaki "oireita" ku päästäs ittensä valloilleen! :D :LOL:
Mutta yritän nyt olla hissunkissun ja kuulostella, toiveikkain mielin ja kädet ristissä ollaan liikenteessä! :heart:
 
JJ:t, varmaksi en tohdi sanoa, mutta mun ymmärtämysten mukaan progesteronin labralyhenne olis S-PROG. Mut olihan sulle lääkäri kuitenkin kirjoittanu siihen, että progesteroni arvot normaalit, sehän on hyvä! Vaikka varmastihan se lukemakin kiinnostaa saada tietää... ;)
 
Mun kohtaa vois seuraavalla kerralla hiukka päivitellä ko plussa kai se ihan TOSISSAAN nyt on. Pakko kai se on uskoa :) Skeptisyydessäni tein tänään viel apteekin oman testin ja ihan selkee viiva tuli. Neuvolaan soittelin myös. Meinas et LA vois olla 5. tai 6. joulukuuta tjn. Kuukauden päästä aika sinne. Soittelin aikaa varhaisultraanki ensviikolle. En vaan ossaa sanoa kannattaako sinne sittekkää mennä :|

Joko niitä clomeja löytyy apteekista?
 
Nooraska: Paljon onnea! Laitoin sulle LA:ksi itsenäisyyspäivän. :heart: Jos saat lapsen itsenäisyyspäivänä, niin laita sitten joku hieno suomalainen nimi! =)

Päivitin nuo uudet tiedot tuohon edellisen sivun listaan. Kuka sitten huomenna päivitteleekin, niin on helpompi homma.
 
Nooraska paljon onnea ja tarrasukkia :flower: :heart: Haluun tulla perässä odotuspuolelle.. :D

Linna millon testaat?

mullakin jotain "oiretta" mutta en haluaisi toivoa liikoja mutta ei sille mitään voi että takaraivossa piilee ajatus mahdollisuudesta..
 
suikku: Huomenna. Jännittää kyllä! :eek: Toisaalta on ihan sellainen olo, että oisin raskaana. Toisaalta koko ajatus tuntuu ihan absurdilta.. Minäkö muka voisin tulla raskaaksi..?! Tässä on tietysti vielä se jännitys, tuliko sitä ovista lainkaan.. Jos ei tuu kuukautisiakaan, niin kyllä kieltämättä vähän turhauttaa..
 
nooraska hienoa, onnea hirveesti :flower: kannattaa mennä ultraan vasta viikolla 7+, ettei sitten tule mitään pettymyksiä, jos ei sykettä näy. sä menet varmaan nyt viikolla 4-5 niin parin viikon päästä kannattaa vasta mennä.

sirpula kiitti kun vastasit :D onhan se totta että lääkäri sanoi että ne arvot on normaalit, niin mitä sitä enempää miettimään :/ jje kivaa päästä sitten yhdessä jännäileeen, laskin että kierto olis 28-31 päivää, ovis olisi kp 14-18 :D tullut kyllä aikamoinen pelko persuuksiin ettei sitä johtofollikkelia muodostukkaan, kun pantalaomonilleekkin kävi huonosti :( onneks mulla on seurantaultra, pelottaa kovasti sinnekkin mennä :/

linna tsemppiä testaukseen :D
 
Kiva, että jännäilette mun puolesta! Harmi vaan, että testasin negan.. Tylsää. Lääkitys saa siis aikaiseksi pahoinvoinita ja muuta kivaa, mutta ei raskautta tai edes kuukautisia.. Täytyy vielä varmuuden vuoksi testailla viikonloppuna ja taas ensi viikolla lääkäriin pyytämään jotain lisälääkitystä, että sais edes ne menkat.

En ymmärrä, miksi tihrustelen niitä testejä aina niin hullun tarkkaan. Tänäänkin siinä oli sitten "selvä" viivanpaikka. Siis ihan harmaa eli selvä nega. Pitäis varmaan hankkia sellainen digitaalinen, niin ei menis aina tihrusteluksi..
 
[color=purple ]

Torstai 10.4.2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



JJ-t...................3/26.........yk07/07....esikoinen........terot+clomit
pilvilinna..........5/28-?........yk5..........esikoinen........clomit
Lappitar...........7/29-44.....yk7..........toinen.............ei vielä mtn
Dreamer-88.....8/?............ yk16kk....esikoinen.........primolut
Piglet..............13/27..........yk6.........esikoinen........ter.+clomit+met.
Arcatha...........18/27-37.....yk 6........esikoinen........terolut
Solina83.........18/28..........yk11........kolmas............clomit
mama-84........21/28..........yk17........toinen.............ei vielä mtn
Äippä-75.........24/28-34....yk............toinen..............ei vielä mtn
myymä............24/28(-39)..yk1..........toinen..............terot
suikku.............26/29-32....yk10........esikoinen.........femar
Sirpula............28/34-71....yk10........esikoinen.........clomit
Julietta............31/?............yk...........esikoinen.........ei vielä mtn
Linna...............30/?............yk4.........esikoinen.........clomit
Myrica..............34/31-35....yk16.......esikoinen.........ei vielä mtn
Tinttu...............44/26-34....yk12.......esikoinen.........clomit
kuku..................??/?...........yk14kk...kolmas.............terot

ertsi[/color]

Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä

Plussanneet:


Aubrieta.........?.12.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........6.12.2008...............yk9.........esikoinen




 
Linna: Minäkin testasin ensin muistaakseni 3 kertaa negan. Ja yksi niistä oli tuo Aconin10. Haalea plussa tuli vasta sunnuntaina eli kp37. Vielä on toivoa ! :):) TSEMPPIÄ HULLUNA !!

JJ-t Mä oon alkanu miettiin et meenkö ollenkaan sinne ultraan ensviikolla. Ko en tosiaan haluais ittiä huolestuttaa turhaan :|

Nyt on vaan tullut onkelmia matkaan. Mun mieheni on nyt alkanut puhuun että entä jos me ei sittenkään olla valmiita tähän. Ja vaikka tosiaan vuosi yritetty niin on nyt sitä mieltä että tätä pitäisi sittenkin siirtää vielä ! Alkanut puhua minulle abortista ja siitä, että ehkä oltaisiin valmiimpia myöhemmin....pelottaa ihan hulluna nyt kaikki :ashamed: Enkä tiiä mitä ajatella tai tehä. Aborttia en suostu tekemään. Tai en halua. Mutta mies sanoi ettei aio lähtä pois mun luota kuitenkaan koska haluaa olla minun kanssa. Tyytyy kuulemma kohtaloon, jossa sen mielipidettä ei oo ennää kuunneltu. Jos mä nyt pidän tämän niin pilaanko minä sitten kokonaan hänen elämän ja vauvan jos isä ei häntä halua sittenkään ??
 
Harmitus sentään Linna :hug: Mutta älä vielä lannistu, jos ne testi ei vaan näytäkkään vielä. Niin kauan kun ei ole menkkoja on toivoa :heart: Ja jos ne menkat tulee ni sitten vaan ovistikkukauppaan ja uutta munista bongailemaan!!!

Toi tikun tihrustelu on mullekkin hyvin tuttua, on se kumma ku luulee et mitä enempi sitä tuijottaa ni sitä paremmin siihen se viiva piirtyisi :LOL:

Täällä on aikamoiset clomi-oireet! Kuumottaa ja huimaa, yöh! Taitavat nyt vaikuttaa.... mikä on tietty hyvä se!
 
Nooraska Voi harmi että nyt on tullut tollasia ajatuksia sun miekkosen päähän! Mutta älä huolehdi, ehkä tuo on vain jotain alkuhämmennyksen panikointia. Teillä on vielä 9kk aikaa sulatella asiaa ja kyllä se mieskin sinä aikana ehtii valmistua ajatukseen. Älä hätäile vaan ota rauhallisesti niin mieheski ehkä huomaa että ei mitään hätää! :hug: :hug:
 
Nooraska: MÄ myös luulen että on semmoista alun paniikkia ilmassa. Kyllä sitä varmaan itse kukin miettii varsinkin esikoista odotellessa, että olenko nyt kuitenkaan valmis tähän ja pärjäänkö varmasti yms... Tsemppiä teille!!! :hug:

Hei! MULLA OIS SEMMONEN TYHMÄ KYSSÄRI....

Niin lääkäri kirjotti mulle Klomit helmikuussa, mutta niitä en sitten syönyt kun tulin raskaaksi ennen niiden aloittamista... raskaus osoittautui kuitenkin tuulimunaksi ja nyt on 29 päivää lääkkeellisestä keskeytyksestä... Eli menkkoja ootellessa... Pitäisi kuitenkin varata se jälkitarkastus ja mietin tässä että jos menkat alkaa vaikka huomenna, niin VOINKO ALKAA OTTAA NIITÄ KLOMEJA? Vai pitääkö mun kysyä vielä lupa lääkäriltä, vaikka mulla onkin se resepti jo?
En vaan haluais että menee kierto hukkaan kun tiedän etten joka kierrossa ovuloi. Viiimisten 8kk aikana siis se yks ovis, josta tuulimuna.

Tiiän ettette oo lääkäreitä, mutta aattelin et jos joku tietäisi, pitääkö lääkärin katsoa joku lähtötilanne vai riittääkö vaan seurantaultra sitten kp 14, vai mitä se oli...

Kiitos vastauksistanne jo etukäteen!!!

Ja tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja onnea raskautuneille!!!!! :flower: :flower:
 
Nooraska: Kiitos tsempityksestä! Päätinkin tänään, etten vielä luovuta, vaan kävin ostamassa lisää testejä. =) Ehkäpä miehelläsi on tosiaan vaan alun paniikkia, kun pitkä stressi purkaantuu. Jos nytkin meni näin kauan plussan saamiseen, niin kuka tietää meneekö seuravalla kerralla vielä kauemmin tai pahimmassa tapauksessa seuraavaa kertaa ei tule. :( Abortti on sekä henkisesti että fyysisesti eritäin raskas päätös. Jossain suomalaisessa tutkimuksessa sanottiin, että suurin osa äideistä ei koskaan pääse täysin asian ylitse. Tässä tapauksessa lapsi on ollut vielä erittäin toivottu. Itse en voisi koskaan edes harkita aborttia ja se varmasti paistaa tässä kirjoituksessa läpi.. Joka tapauksessa viisautta ja voimia sinulle. :hug:

Julietta: Minä ainakin kysyisin lääkäriltä. Saisi sitten ainakin mielenrauhan. Kaverillani, jolla oli tuulimuna ja joutui kaavintaan, kiellettiin yritys pariksi kuukaudeksi. Mutta hänellä ilmeisesti kohtu jäi aika huonoon kuntoon. Toivottavasti pääset yrittämään nopeasti uudelleen ja myös plussaamaan! :)
 
Heipat kaikille taas pitkästä aikaan! Ollut nyt vähän tällä rintamalla hiljaiseloa, ku on ollut kipeenä oloa ja naimisiinkin mentiin miehen kanssa viime viikolla!!! Ja kovasti lastakin yritetty alulle.
Eka lääkäriaikakin oli maanantaina, nyt pitäs verikokeisiin mennä ja miehen käydä ruiskiin purkkiin (ja sekin pitää men eri kaupunkiin tekee...)!! Kivaa saada asioita etiäpäin!
 
mama-84 paljon onnea.. :flower:

Linna jospa se testi ei vaan viel näytä.. peukut ylhäällä :)

mäkin kävin tänään apteekissa.. öö särkylääkkeitä ostamassa :LOL: jos vaik sunnuntaina ehkä niitä käyttäis :saint: vaikka varmaan liian aikaista mutta :ashamed:
 

Yhteistyössä