Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Mut saa poistaa tästä pinosta, siirryn enempi tuonne lapsettomuuspuolelle.
Meillä oli tänään se klinikkakäynti ja tilanne sen verta kehno että
meillä olis edessä ICSI. Alustavasti kesäkuulle kaavailtu.
Sit noista clomeista, lääkäri sano et niitä ei sais syödä
kun kaks kiertoo peräkkäin ja sit taukoa. Sitä hormoonia jotenkin
kertyy elimistöön ja se ei sitten enää tehoakkaan. :eek:
Mutta toivotan teille kaikille oikein plussarikasta kevättä!

*iitukka*
 
iitukka: Toivotaan, että onnistuu! Jos muistat, käythän kuitenkin kertomassa, miten kävi.

on: Joo toi oli sellainen extempore, löysin rantein testaus. Ei siis oikea, josta pitäis masentua.. :) Enkä kyllä masentunutkaan! Gyne sanoi, että testaa, kun on viikon myöhässä. Joo, en ehkä taida niin kauan odottaan, mutta jos pari päivää kuitenkin.
 
nooraska koitappa vielä pidätellä ja tule sitten kertomaan tulokset :saint:

mulle voi laittaa kp 1/25-65 aamulla tuli ja hulahti :LOL: otin illalla vielä sen teron, mutta tää päivä kp 1 ja kp 5 alan clomit, hui kun jännää..päästään tositoimiin :D
 
Huonoja uutisia gyneltä. Ei näkynyt enää isoa munarakkulaa. :'( Kyllä pääsi iso itku, kun tulin kotiin. Mieskin jäi luennolta pois lohduttamaan. :ashamed:

Taidan jäädä taustalle, sillä meidän yritys loppui nyt tähän. Ennen syksyä tuskin mitään tapahtuu. Alan toki syömään sitä metformiinia ja laihduttaakin pitäisi vähän. Mies sai myös lähetteen tutkimuksiin. Voimme sitten syksyllä miettiä (jos ei ihmettä tapahdu sitä ennen), että mitä teemme.

Voimia teille kaikille samojen asioiden kanssa painiville! Ja tietenkin hirmuiset plussapuhurit! :heart: Jos joku viitsii ottaa tuon päivittelyn hoitaakseen, olisin kiitollinen. Tulen aina välillä moikkaamaan ja lukemaan teidän kuulumisia.
 
pantalaimon voi ei!!! :'( todella ikävä juttu!! toivotaan että kesä toisi ihmeitä tullakseen ja menette ihan rauhallisella tjot meiningillä, josko se siitä tärppäisi!! :saint: eikös teillä taukoa tule kun ootte eri kaupungeissa?? kyllähän te silti tapaatte kesän aikana, niin eihän sitä kannata nyt kokonaan heittää pillejä pussiin!! :D

mä voin vaikka päivittää, älä huoli :hug:
 
JJ-t: Joo, eri kaupungeissa ollaan. Toivon tosiaan, että noilla metuilla saataisiin kierrot käyntiin. Sitten voisi olla mahdollisuuksia onnistua vaikka tjottailemallakin. :)

Sulle paljon tsemppiä tähän kiertoon! Toivottavasti clomit auttavat! :hug:
 
Pantalaimon Voi harmi! :hug: Toivotaan että metut tuo tulosta ja säännöllistää kierron. Ja nyt voit tosiaan keskittyä kuntoiluun ja painonpudotukseen, sekin saattaa jo auttaa. Oletko kokeillu vähähiilihydraattista ruokavaliota? Se auttaa kuulema pco-tyyppisiin vaivoihin. Ite noudatin aika hyvin sitä ruokavaliota viime kesänä ja muutaman kilontiputuksen lisäksi kierto säännöllistyi (joskin oli pitkä 42pv, mutta säännöllinen). Ehkä se olis voinu siitä lyhentyäkki jos en olisi siitä repstahtanut... Pitäs varmaan taas alottaa.. hmm... miksköhän se on mulla jääny...

Tsemppiä kovasti ja palaile tänne sitten kun siltä tuntuu. :hug:
 
Tervetuloa Nooraska! =)

Voi Pantalaimon, onpa harmi juttu. Paljon voimia sinne ja tsemppiä yritykseen. Käyhän aina välillä täällä meitä kurkkaamassa! :D :hug: Sinulle!

Iitukka: Paljon voimia ja jaksamisia Sinulle, toivottavasti onni lykästää! :hug:

).:) Jippijaijee!!!!!!!!! Soitin äsken siitä progesteroni-arvosta, niin se oli tasan 20!! :attn: Kun viimeksi se oli 2.7.. joten liekkö clomeista todellakin noin suuri apu ollut. Oon aivan onnessani! :heart: :D

Nyt takaisin töihin, karkasin koneelle... :whistle:
 
Kiitoksia kaikille !! :heart:

Mutta olen taas älyttömän minäminäitsekäs jutuissani. Tein eilen illalla ja tänäaamuna taasen testejä. Ja eilen näytti haalia plussaa ja tännään oli kanssa plussaa. Mut ei edellenkää mikkää supervahva. Mut soittelin neuvola ja meinas et kyl se plussa on. Testit oli kaikki kyl samanmerkkisiä eli Acon 10IU. Joo. Hullua ko ei tiiä mitä ajatella :D Onnellinen ehki olen :)

Mitä muille kuuluu ???
 
Pantalaimon: Voi ei!! :hug: On kyllä ihmeellistä ja surullista. Olin jo ihan varma sen sun edellisen käynnin perusteella, että nyt se ovis tulee! Ehkäpä ne metut auttaa. Toivotaan ainakin parasta! Kai vielä kerhon puolella roikut?

Eiköhän me voida vaikka yhteisvoimin tuota listaa päivitellä, jos kukaan ei halua hommaa itselleen?

Sirpula: Hienoa!!
 
nooraska isot onnittelut!!! :flower: :D

sirpula mikä se progestroniarvo on labranimellä?? mä sain tulokset ja lääkäri kirjottanut että kilpirauhaskokeet ja progestronihormooni ovat normaalit.. lapussa sitten näin: S-TSH =1.5, S-T4-V= 13.5, S-PRL= 146...ei sano kyllä mitään mulle :/

clomeja en saanut vaan vastaavan clomhexal- valmisteen. siis ihan samoja lääkkeitä, joilla väliaikainen maahantuontilupa, koska clomifernejä ei saa. lauantaina alkaa sitten clomien syönti ja aikas varmasti myös tupakkalakko :D
 
Älkääs nyt kovin onnitelko :D Mä en edes itte viel oikein hoksaa asiaa :D

Mut saanko mä silti tääl viel teiän kaa juttella ? :O

Siis siis mitäs nää clomit nyt sit niinku käytännössä on?

Tuntuu hullulta ajatella et siin meni vuosi ku kävi näin. Mulla on eräs ystävä jolla on la 20.4 ja sil on vuoden ikäinen aikasempi tyttö. Ja molemmat tärpänny pillereitten jälkeen heti eka kierrosta !

Onko teillä kellään muuten tietoa miten onko Efexoreilla mitään vaikutuksia vauvaan tjn?
 
nooraska tietty saat jutskailla :D

clomit on lääkevalmiste mitä syödään kierron alussa. mä syön päivät 5-9 aamulla ja illalla. ne vaikutta ovulaation tuloon, toisinsanoen kypsyttää sen muniksen niin suureksi, että se irtoaa ja tapahtuu ovis. ja se tapahtuu yleensä 5-8 päivää clomikuurista, niin mäkin tiedän aikas tarkaan sit jännäilypäivät :D
 
Kirjaanpa tähän oireitani. Jos oon raskaana, ne on mielenkiintoisia, ja jos en oo, niin tulee tarpeeseen ensi kierrossa. (sori tälläinen päiväkirjailu..)
- Kuvotus
- Tissit kipeet sivuilta/nänneistä
- Lievät alavatsa- selkäkivut
- Tekee mieli suolaista ja hedelmiä (ei tee mieli suklaata!!!)
- Kömpelyys (mikään ei pysy käsissä. oisittepa nähneet mut japanilaisessa ravintolassa..)
- Onnellinen olo (tai no toisinaan kyllä oon aika ärsyyntynyt, joten tätä ei kai lasketa)
- Finnit
- Röyhtäily
- Kuiva iho (tää ei kyllä taida olla mikään oire.on vaan kummalista, koska ihoni on rasvoittuva)
- Nälkä (no joo nälkä mulla on tavallisestiikkin aika usein :) )
- Vatsa löysällä

Kääk! Tästä tuli näin pitkä. Noloa..

Uskon, että on kyse joka Clomi- tai raskausoireista (tai molemmista), koska aikaisemmissa kierroissa mulla ei ole mitään oireita ollut. Toki moni (lue kaikki :) ) noista voi johtua oikeastaan, mistä vaan! Mutta en usko, että ne pms-oireita tai kuviteltuja.. Vaikka kyllä uskon, että niitäkin kovat toiveet voivat saada aikaan ja nehän on kovat! :D
 
Pantalaimon voi ei :hug: miten se voi yhtäkkiä hävitä? siis jos ei ovis jo oo ollu.. lopettanu vaan kasvun vai? outoa..

Linna pidetään peukkui.. jospa ne olis niit raskausoireita.. mullakin jotain pientä muka :ashamed: tuskinpa..

JJ-t siis eikö vieläkään saa clomifemejä?
 
linna hyvä tietää noita oireita jo etukäteen munkin, oli sulla sitten kyseessä raskaus tai clomien auheuttamaa oireilua! toivotaan tietty että raskaudesta on kyse :saint: mä ainakin aion plussata tästä mun ekasta clomikierrosta, plussaa sääkin :D

suikku meijän apteekkiin ei ole tullut, sanoivat että lähetus on tullut suomeen, mutta edelleen satoja paketteja on jälkitoimituksessa..sen takia tämä clomhexal on tullut :D mutta se on siis aivan sama lääke, ei niin erilainen kun mitä sulla oli nyt viimeksi..
 
Onpas kertakaikkisen hassua, että noi clomit on noi loppu oikiasti joka paikasta :| Turhauttavaa ja inhottavaa ! Mut taas toisaalta antaa kyl lohtua ittellekki tulevaisuuteen et niit oon oikiasti palio muitaki jotka tarttee apuja !!

Noista oireista. Mitä mul on tällä hetkellä nii on et rinnat on hieman kipeet ja alavatsa + selkävihlontaa löytyy. Ja vatsa on löysällä ollunna. Ja nälkä :D
 
JJ-t: Mikäs siinä, plussataan vaan! :)

Eilen en saanut millään unta ja kärsin pahasta olosta ja ilmavaivoista. Siinä vaiheessa kun nenäkin meni tukkoon, rupesin ajattelemaan, että nää on varmaan jotain valeraskausoireita. Ei kai kellään voi tulla suurin piirtein jokaista vaivaa tässä vaiheessa raskaudesta tai Clomeista. Luulen olevani siis luulotautinen! :p
 
Hei kaikille! Minäkin olen vielä täällä mutta valitettavasti niin kovin harvoin koneella että ehdin hädin tuskin lukemaan kaikkia juttuja... :ashamed:

Mulla on huomenna se Gyne ja jännittää ihan tolkuttomasti! Toivon vaan, että saan asiani selitettyä niin että ottaa mut tosissaan ja antaa oikeesti jotain lääkettä tähän ovuloimattomuuteeni tai mikä mua sitten vaivaakin.. Pelkään vaan, että alan itkemään ja sitten siitä puhumisesta ei tule mitään. Onko kukaan muu huomannut olevansa kireä kuin viulunkieli ja mieli TOSI herkässä?? Siis kun yleensä olen tosi tasainen ihminen niin nyt tuntuu, että ei ees kuolinilmoituksia voi lehdestä lukea. Voisko siihenkin olla syynä joku hormonaalinen häiriö?? Pitäis tietenkin kysyä ennemmin siltä lääkäriltä näitä asioita mutta kun jotenkin tuntuu, että te täällä "kaiken kokeneena" tiedätte paljon enemmän...

Mulla tosiaan täti tekee parhaillaan lähtöä, toivottavasti huomiseen mennessä on poissa niin sen gynen ei tartte yökkiä jos jotain tutkimusta meinaa tehdä.. Siihen asti voimia kaikille, nää asiat on henkisesti niin vaikeita... :headwall:
 


Keskiviikko 9.4.2008

Nimi...................kp:t.............yk..........haaveissa.........apuna



JJ-t...................2/26.........yk07/07....esikoinen........terot+clomit
pilvilinna..........4/28-?........yk5..........esikoinen........clomit
Lappitar...........6/29-44.....yk7..........toinen.............ei vielä mtn
Dreamer-88.....7/?............ yk16kk....esikoinen.........primolut
Piglet..............12/27..........yk6.........esikoinen........ter.+clomit+met.
Arcatha...........17/27-37.....yk 6........esikoinen........terolut
Solina83.........17/28..........yk11........kolmas............clomit
mama-84........20/28..........yk17........toinen.............ei vielä mtn
Äippä-75.........23/28-34....yk............toinen..............ei vielä mtn
myymä............23/28(-39)..yk1..........toinen..............terot
suikku.............25/29-32....yk10........esikoinen.........femar
Sirpula.............27/34-71....yk10.......esikoinen.........clomit
Julietta............30/?............yk...........esikoinen.........ei vielä mtn
Linna...............29/?............yk4.........esikoinen.........clomit
Myrica..............33/31-35....yk16.......esikoinen.........ei vielä mtn
Tinttu..............43/26-34.....yk12.......esikoinen.........clomit
kuku..................??/?...........yk14kk...kolmas.............terot

ertsi


Taustalla: Pantalaimon, yritys jatkuu syksyllä

Plussanneet:


Aubrieta.........28.3.2008................yk3.........neljäs tulossa
Nooraska........6.12.2008...............yk9.........esikoinen




 

Yhteistyössä