Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Mulla tämä kestokrapula vaan jatkuu.. :( Kiva, kiva. Vieläkin on ihan sellainen olo, että on tärpännyt! Johtuu tietenkin toiveista eikä mistään muusta. Jos oikeasti on tärpännyt, niin se kyllä ihan sattumaa. Tähän liittyen näin yöllä unta, jossa tein ainakin kakskyt raskaustestiä ja kaikissa oli plussa! :LOL:
 
suikku: Katsoin sitä "Homeloukku" -ohjelmaa ja siinä puhuttiin muistaakseni asiasta. Olen myös netistä lukenut, lähinnä keskustelupalstoilta, joten ei näihin mun tietoihin ole ihan täysin luottamista. :ashamed: Mietin kuitenkin, että koska homeongelma aiheuttaa immuniteetin alenemista, niin eikö se voisi sitä kautta vaikuttaa myös hormonitoimintaan? :/

Linna: Ei varmaankaan ole mukava olo! Toivottavasti olisi nyt tärpännyt! b:)d :heart:

ON: Mulla on tänään seurantaultra. Edelleenkään ei ole mitään oireita. Jännittää ihan sikana, enkä oikein tiedä mitä jännitän eniten, hyviä vai huonoja uutisia. :ashamed:
 
Pantalaimon Kiitti vastauksesta. Huojentavaa tietää että on vissiin ihan normaalia, eikä kroppa ole nyt ihan sekasin. Nyt vaan tätiä odotellessa..... Tsemppiä ultraan! Se on jotenki aina niin jännää, varsinki jos siellä näkyy se iso mollukkafollikkeli! Tuuhan kertoon sit mitä löyty!

Linnalle peukkuja! d :D b
 
pilvilinna: Joo, on se kiva tietää, että mistä ne tuhrut johtuu.

Gynekuulumisia: Ihan hyvillä mielin sieltä tulin. Siellä näkyi yksi 11,5 mm:n folli, ei siis ihan vielä tarpeeksi iso. Menen kuitenkin uudestaan ultraan (joo, mun gynellä on hyvä palvelu!) tiistaina ja katsotaan onko se kasvanut viikonlopun yli. Joten ihan positiivisella mielellä olen. :D

Gyne sanoi, että kp 18 voisi olla ovulaatio. Millä kiertopäivillä teillä muilla on ollut ovis, kun clomit käytössä? Onko toi kp 18 aivan tavaton ja onko tuolla mun 11,5 mm:n follilla mahdollisuuksia? =)
 
Pantalaimon mulla oli 13mm folli silloin kp12 ja kp öö 16 oli plussa ovistestissä.. oli ihan hyvät kuulumiset sulla.. no ei mulla oo ku 2kk töitä enää.. sit on lomaaaa :D

d.b täällä ei mitään uutta.. simpat oli ahkeraan, tosi ahkeraan liikkeellä ovis aikoihin joten toivoa yllä pitäen =)
 
Huomenta tännekin!

Töihin olen tästä menossa, näin aikaisin! Mies alkoi yskiä kovast puoli kuudelta, enkä saanut enää unta. Raukka on saanut taudin takaisin. :(

Lappitar: Jee, täti löysi sinne teillekin! :hug: Kannattaa mennä juttelemaan gynelle. Mulle ainakin se sanoi, että usein noissa ylipitkissä kierroissa ei tule ovista tai jos tuleekin, niin kohdun limakalvo voi olla liian paksu kiinnittymiselle.

suikku: No hyvä, ettei tarvitse kärsiä työpaikan huonosta sisäilmasta tuon kauempaa! =) Niin ja kiva kuulla, että tuo mun 11,5 mm:n folli on vielä ihan ok:n rajoissa. :)

ON: En tiedä johtuuko siitä, että gyne joutui vähän enemmän sörkkimään tuota oikeaa puolta eilen (mun munasarja oli ujo ja piileksi :LOL: ) vai onko siellä oikeasti tapahtumassa jotain, kun nyt on eilisillasta asti nippaillut. Jee! :D
 
pantalaimon hyviä uutisia :D voi kun nyt tärppäisi, oliko sulla nyt eka clomi kierto vai eka missä ptit kaks päivässä?? minä tyhmä kun en muista :ashamed:

lappitar rohkeasti vaan gynelle vaatimaan jonkinlaista lääkitystä pitkiin kiertoihin, varsinkin jos et ole ovista bongannut!! sen sanon että kannattaa ettiä hyvä gyne ENNEN kun menet, sillä mä kävin turhaan kun sen mielestä ei tarvinnut mitään lääkkeitä..sitten etin netistä pitkään sellasta joka ymmärtäis ja sain siltä heti terot ja ens kierrossa clomit. Lääkäreissä on hyvin paljon eroja!!

mä otan ens kierrossa kaks clomia päivässä päivät 5-9, nyt oon sitten nähnyt unia kunnon monisikiörskauksista :LOL: että sieltä tulis sitten kolme tai neljä :LOL: mitäs sitten kun seurantaultra on kp 14 ja ovis olis kp 14-18 ja siellä ultrassa olis liikaa niitä johtofolleja, niin mitä asialle enään voi tehdä, koska mä aion ainaskin ottaa kaiken irti peittojen välissä ens kierrossa :D
 
JJ-t: Tää on toka clomikierto, ja eka jossa tupla-annostus! :D Mulla tosiaan näkyi vain se yksi johtofolli, joten ei ainakaan vielä ole tuplien mahdollisuutta. :) Mutta voishan se hedelmöittynyt munasolu jakaantua ja tulla vielä kaksoset... :whistle: No, kunhan se yksi tulee, niin oon tosi tyytyväinen. :heart: Sullekin oikein isot plussaonnet ensi kiertoon! ++++
 
oltiinpas pudottu kauas..

JJ-t sullahan unet on :LOL: mä oon nähny kans unia et olisin raskaana.. voih kunpa jo toteutuisi.. pitkään aikaan en oo nähny mut nyt parina yönä.. nii ja siinä tapauksessa jos niitä hyviä muniksia siel ois enemmä niin gyne vaan "antaa" kiellon ettei saa sekstailla..

Pantalaimon mitäpäs sinulle kuuluu?

Mitäs muille kuuluu?

Mulla eilen sattu alavatsaan niinkuin menkat alkais mut ei ne vielä voi alkaa.. vast vajaa viikko oviksesta.. eilen tehtiin ukon kans kylä reissu.. ensin mentiin mun siskon luona käymään.. olinkin ostanu siskon tytölle kasan vaatteita.. tyttö on 3v ja rakastui yhteen mekkoon minkä vein.. sit sisko lähti tytön kans mein mukaan ja mentiin äidin luo.. siskontytön piti saada mekko mukaan et saa näyttää mummolle :D sit puuhailtiin ulkona.. siellä oli pellolla viel polveen lunta :eek: kävin mein elukalle kerää oksia.. oli kiva päivä.. niin ja siskon luona katsottiin siskontytön vanhoja vaatteita.. olis kasa vaatteita tarjolla.. siskoni ei siis tiedä että yritetään mutta puhui koko ajan niinkuin saataisiin poika.. tämä ei kyllä käy pojan päälle (jos v.pun. vaate) ja tämä kyllä käy ihan hyvin pojalle :LOL: poika oiskin kiva :D mutta kunhan jompikumpi.. olipas sepostusta..
 
suikku: Kiitos kysymästä, ihan hyvää. :) Munasarjaa pakottelee tasaisin väliajoin, joten ehkä siellä nyt jotain tosiaan kasvaa! Ainakin toivon todella paljon. :heart: Kovasti odotan kotiinpääsyä ja ovistikkujen kanssa leikkimistä. :LOL: Vähän jännittää, ettei se kauan odotettu ovis mene ohi suun. Ehkä kuitenkin pitää luottaa siihen gyneen, on se varmaan sen verran nähnyt kasvavia munarakkuloita. :D

Kiva, kun saatte siskolta vanhoja vaatteita! Mulla ei ole yhtään sukulaista tai ystävää, jolla olisi pieniä lapsia. Tämä meidän tuleva mahdollinen vauva on molempien sukujen ensimmäinen lapsenlapsi.
 
Pantalaimon se on vaan kivaa.. öö ainakin jossain määrin :LOL: jos tulis aivan kaamea höösäys ym ni sit se ei välttämättä oo kivaa.. kaikki mummut ja vaarit sekoaa teillä ni siinä onkin kestäminen sit :LOL:
 
Heips!

Onko teistä kuinka moni saanut lääkityksen sekä ultrat yms. avuksi ihan kunnalliselta tasolta vai oletteko käyneet yksityisellä? Olen jättänyt pillerit pois helmikuussa 2007 ja sen jälkeen epäsäännölliseen kiertoon olen syönyt 2 x terot ja nyt ollut menossa se kolmen kierron kuuri teroja. Pitkät kierrot olleet pillereiden poisjätön jälkeen. Nyt siis yk8 menossa ja kp36/28-35. :| Negan olen pari kertaa testannut.
 
vähän tiputtelee, alaselkää särkee ja alavatsassa vääntää :eek: menkat..?teroja jäljellä vielä viis ja nyt jo alkais..? no gyne sanoi että voi alkaa kesken kuurin, kierto jäisi 24-25 päivään :/ outoo..otan terot aina iltasin niin kaippa se tän päivänenkin pitäs ottaa, vaikka vuoto alkaisikin??

nooraska yksityiselle minäkin menin..kunnalliselle ne ottaa sen vuoden yrittämisen jälkeen, sielläkin on jonoja niin jos sinne aiot kannattaa varata ajoissa aikaa!!
 
JJ-t voi ei.. ei kai ne nyt sulle tuu.. :hug: teroista en kyl osaa sanoo..

voiko johtua niistä femareista ettei mun nännit oo kipeet? yleensä oviksen jälkeen kipeytyneet ja nyt ei vieläkää mitää.. olikohan se testi oikeesti plussa kun oli ajan kuluttua haaleampi mitä silloin kun katoin ekan kerran :headwall: kuinka tarkkaan pitää katsoa niissä testeissä sitä viivan vahvuutta?
 
Damn. Kävin apteekista ostaan yhden testin (taas jälleen kerran) ja aioin tehä sen aamulla huomenna, mutta löysinkin itseni testaamasta jo äsken tuolta vessasta. Eka näytti et se on valkosempi ku ikinä testi vois olla. Mut sit ku aloin kahtoon nii siihen näytti (huom. NÄYTTI) tulevan sellanen haalee viiva. En tiiä oliko se vaan viivan paikka. Mut ikään ei tollasta oo tullu aikasemmil testeil. Se testi oli Aconin early detection. Toinen laita siitä viivasta näytti haaleesti vaaleenpunaselta. Mitä ihimettä? Tuntuu et jos nyt alkaa toivoon hulluna et se oli plussa nii sit ko teen seuraavan kerran ja onki nega niin petyn ihan hulluna. Hitto, ku ei tiiä nyt mitä ajatella. Eikä haluis turhia toiveitakaan elätellä! Oisin laittanu tänne kuvan ja yritin tosissani sitä ottaaki mutta ko ei tol mun puhelimel mittää saanu aikaseksi. Mulla on kyl ollu rinnat hiukka kipeet tai ku painelee nii tuntuu aroilta. Ja alamahassa on vihlaillu jo kp33 saakka eli viime torstaista...en pysty ajatteleen...on ihan kauhea olo nyt :|
 
nooraska mä en oo IKINÄ saanut tohon testiin viivanpaikkaa!!! testaa vaikka apteekin omalla parin päivän päästä ja aamupissasta niin varmasti näkyy selvempi viiva :saint:

mun viime raskaudessa (meni siis kesken) oli juuri tollasia nippailuja jo ennen plussatestiä, joten hyvältä kuulostaa :D

suikku ihan hyvä vaan jos ne nyt alkaisi niin pääsin nopeemmin sitten clomikiertoon :D en mä kauheesti odottanutkaan tästä kierrosta tärppiä kun ei sitä johtofolliakaan näkynyt.. alkais nyt sitten vuoto kunnolla, kun en viitti teroja lopettaa ennenkun oon varma että nää on menkat :/

ja laskin että jos huomenna kp 1 niin tärppipäivät osuu juuri kun mies on laivalla kaverittensa kanssa :headwall: pitää varmaan saada yks satsi purkkiin niin pääsee varmisteleen :LOL: :LOL:
 
JJ-t: Toivotaan, että tärppipäivät osuisi paremmin kohdalleen! :hug: Joten hus, täti pois, vielä pariksi päiväksi! :LOL:

Nooraska: Tervetuloa! :wave: Haluatko ihan "virallisesti" mukaan? :D Siis tuonne listalle?

ON: On niin ihana tuntea koko ajan, että jotain siellä alakerrassa tapahtuu. :D Nyt kyllä pomppasi odotukset tämän kierron suhteen jonnekin hyperavaruuteen! :LOL: Toivottavasti sitten ei tulla ryminällä alas. :ashamed: Tämä toiveikkuus on tarttunut myös mieheen, mutta varjopuoli on se, että pientä "ramppikuumetta" näyttäisi olevan ilmassa. Olen yrittänyt miehelle puhua, että otetaan rennosti ja annetaan asioiden mennä omalla painollaan. Ja, että KUN me tästä kierrosta plussataan, niin sitten ei tarvitse yrittää pitkään aikaan. :D
 
Nooraska: Tervetuloa juttelemaan! Toivottavasti sulla on tärpännyt! Itse menisin kyllä ihan hulluksi pienestäkin vaaleanpunaisesta häivähdyksestä.. :LOL:

Pantalaimon: Minäkin olen hyperavaruudessa, vaikka kovasti yritän pitää jalat maan pinnalla! :D Nyt on vielä tissitkin kipeytyneet, mitä ei oo koskaan käynyt aikaisemmin.. No plussataan molemmat ja perustetaan tuonne odottavien puolelle yhteinen pino, niin ei tarvi erota! =)

Ostin muuten sellainen viisisataa sivuisen opuksen sikiön kehityksestä ja raskauden vaiheista. Ja vielä enkuksi! Onneksi teksi on aika helppolukuista.. :LOL: Niin ja sitten vielä ihanan raskauspäiväkirjan.. Olen hurahtanut! :saint:
 

Yhteistyössä