Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Mielelläni tulisin kyllä ihan "viralliseksi jäseneksikkin" jos te minut hyväksytte ! :D:D Oon jo pitempään lueskellu näitä teiän juttuja ja sitte kuitenkin päätin itsekki et josko uskaltautuisin kirjoittamaan. Tuntuu helpommalta kun saa jutella joillekkin, jotka ovat edes jollain tavalla samassa elämäntilanteessa kuin minä :)



Linna: Mä olinki eilen aivan sekaisin ja tärisin vaan. Sitte kuitenkin päätin etten nyt toivo liikoja niin pettymys huomenissa ei (ehkä) tunnu niin pahalta... :/
 
Nooraska: Ok, lisään sut. Kiva kun saatiin lisää porukkaa! :D Lähetän sulle myös oiiiiikein paljon plussaonnea seuraavaan testiin! b:)d

Linna: Vau, sähän olet innostunut! :D Mä olen opiskeluissa joutunut/päässyt lukemaan paljon sikiön kehityksestä. Tosin välillä on sellainen fiilis, että tieto lisää tuskaa, mutta noin ylipäätään se on ollut hirveän mielenkiintoista.
 
Hei taas! Nyt alko vihdoin ne menkat, eli kp 2 on menossa. Nyt lähetään sitten tupla-annoksella clomeja. Vähän jännittää mitä nyt tapahtuu... ja muistanko syödä niitä aamuin illoin, mulla on tosi huono muisti. Mutta ehkäpä tällaisen muistaa paremmin.. B)

Nyt kyl osaa varmaan ottaa tän kierron hieman rauhallisemmin, vaikka sieltä hyvä munis kasvaisikin. Ku mulla ekalla kerrallta ultrattiin se jättimunis ja pupuilut oli oikeeseen aikaan ja clomit vielä aiheutti sellasia "raskausoireita" että sitten kyllä tipuin korkealta!!! Varotuksen sanan vaan kaikille clominpopsijoille...

Pantalaimon Meillä on kans vähän ongelmia miehen suorituspaineiden kanssa. On mieletön kikkailu ja keksiminen ettei se huomaa että nyt touhuillaan tärppipäivänä. Pitää yrittää visusti pitää tärppipäivät omana tietona.... Ja ku ei me muutenkaan olla niin superaktiivisia (1-2krt vko) ni on vähän vaikeeta välillä.
 
Pantalaimon: Olin sellaisessa tosi isossa alennusmyynnissä, jossa tarttui mukaan noin 10 kirjaa. Tällekkin opukselle jäi hintaa vain 4 euroa! Siinä on kaikkia myös kaikkia vinkkejä ruokavalioon ja liikuntaan ym. Tekosyynä sanoin, että käytän tätä ihmisen biologian opetuksessa.. :whistle:

pilvilinna: Mulla kyllä selvästi Clomit on aiheuttanut oireita, ainakin tuota pahoinvointia ja kuumia aaltoja. Ne alko jo niin aikaisin, että ei voi olla vielä raskausoireita. Mua kyllä harmittaa, jos ei tuu plussaa eikä menkkoja, niin joutuu kärsimään sitten näistä oireista ihan turhaan.. Mulla kun on pelkät Clomit käytössä niin, jos ei tuu ovista niin ei kyllä menkkojakaan..
 
Nooraska kyllähän me sut mukaan huolitaan :) kivempi se on kirjoitella asioista jotka painaa kuin vain lukea muiden juttuja.. mä taas välillä kaipaisin ihan kunnollista juttu kaveria näistä asioista..

Linna mä oon jo kattonu kohta vuosi sitten tollast kirjaa mut suomenkielisenä.. ois tosi kiva lukea mitä massussa sitten tapahtuu kun on niin ja niin pitkällä :D

mulla sattu tänään alavatsaan n.45min ajan ihan kuin menkat alkais just.. mut ei ne vielä voi alkaa.. oviksesta n. viikko vasta.. nyt välillä vaan nipistelee.. tässä kohta rupee toiveet kasvaa ku oli lääkkeet avustamassa.. hoh hoijaa.. en haluis toivoa liikaa koska tiedän että se sattuu pahasti jos ei onnistu vieläkään tässä kierrossa.. mutta silti peukkuja pidän, jospa, kunpa.. :heart:
 
suikku: Mulla taas ei koskaan oo tullut nännit kipeäksi ja nyt on ollut tosi arat pari päivää.. Sanoin tuossa äsken miehelle, että ei oikein tee mieli suklaat. Se vastas: Oot raskaana. Ei tarvi edes testata. :LOL: Kieltämättä ei oo mitenkään kovin tyypillistä mulle. :whistle: Mulla on muuten aika samat fiilikset kun sulla. Ei sille mitään voi, että tää lääkitys kyllä nostaa toiveita..
 
Testaahan Linna huomenna!!! Ei sille tosiaan mitään voi että lääkitys nostaa niitä toiveita, mutta kyllä toi nyt kuulostaa hyvältä. Tiedän kyllä sen kokeneena että putous on korkeelta jos nega tulee. Mulla oli ekassa clomikierrossa huimausta, pahoinvointia, nippailuja ym ja lämmötki oli korkeella ja palelsi, joka tietysti johtui siitä että ylipäänsä ovuloin! Tsemppiä kauheesti ja toivotaan että sulla nyt tärppäis d =) b
 
Äh, tekis hirveesti mieli jo testata.. Toisaalta ajattelen, että varmasti oon raskaana ja toisaalta, että enhän MINÄ voi raskaana olla. Joka tapauksessa testaan nyt kahden päivän sisään, jos menkat ei ala. Tuun sitten ilmoittamaan, miten tytön kävi.. Ostin kolme testiä, joten niitä voi vähän tuhlailla! :D Selitin miehelle, että keskiviikkona testaan oikeasti ja sitä ennen ehkä salaa. Silleen siis, että siitä ei oteta, jos on nega. Mies ehkä epäilee mun mielenterveyttä.. :LOL:

MUOKS

Testasin jo nyt illalla. Negahan se.. Noh eipä oikeastaan tunnu miltään. Jos vielä viikon päästä näyttää negaa ja ei ala menkat, niin rupee kyllä ärsyttämään.. Seuraava testaus sitten keskiviikkona tai torstaina.
 
Linna: Voi harmitus! :hug: Jospa olit vaan liian ajoissa liikkeellä...

pilvilinna: Ei meilläkään ole mitenkään superaktiivista tuolla makuuhuoneen puolella. :ashamed: Mutta miehen puheista huolimatta, ei eilen ollut mitään ramppikuumetta havaittavissa, kun vähän harjoiteltiin... :whistle: Pitää vaan olla juonikas, että saa miehen innostumaan. :D

suikku: Hyvältä kuulostaa sunkin oireet! b:)d

ON: Nippailut ovat vähentyneet tänään sellaiseksi tasaiseksi sykkeeksi. No, huomenna tulee lopullinen tuomio. Jänskättää...
 
Linna :hug: negasta, se oli vaan sen takia että testasit niin aikassen :D eiköhän se sitten parin päivän päästä oo tarkempi :saint:

omaa napaa: eilen alkoi vatsakivut ja minimaalinen vuoto..tänään vuoto on runsastunut ja vatsakivut kasvanut, silti ei vielä KUNNON vuotoa niin oon vähän kahden vaiheilla, että onko nää menkat ja kp 1 ja lopetan terot. vai onko tää tiputteluvuotoa, jota voi tulla teroista :/

osaisko joku sanoa, kun tänään olis kymmenes tero ja vuoto ei vielä runsasta niin otanko, vaiko en??

en haluais pilata ens kierron mahkuja sillä että alottaisin clomit kp. 5 jos tää vuoto loppuukin, eikä ala kunnolla :headwall:
 
JJ-t: Sinuna ottaisin vielä sen viimeisen teron. Kyllä se kunnon vuoto sieltä sitten alkaa ja lasket sen ekan päivän sitä kp 1:ksi. En usko, että clomien teho hirveän kauheasti muuttuu, vaikka niiden aloitusaika heittäisikin päivällä. Kyllähän niitä määrätään kp 3.-7.:ksikin. Tsemppejä nyt sen vuodon kanssa, toivottavasti koittaisi pian se kp 1! :hug:
 
kiitos pantalaimon :D vähän rauhottaa, mietin vaan ettei nää olskaan menkat vaan terojen aiheuttamaa välivuotoo tai jotain :headwall:

onko kellään ollut terojen aikaan välivuotoo, ja oliko sillon myös menkkamaista kipua??
 
JJ-t: Mulla on ollut vaan sellaista tuhrua, että on pyyhkiessä jäänyt vanhaa verta paperiin. Muuten, tuli vaan mieleen, että mun käsittääkseni kunnon vuodoksi lasketaan vasta sellainen, että tarvitsee sidettä tms. Joten en mä ehkä vielä laskisi tätä päivää kp 1:ksi, jos olet pärjännyt vaan pikkuhousunsuojalla.
 
joo kyllä mä sen teron otan!! siis menkkakivut ja tuhru alko jo eilen..tänään tullu jo vertakin, mutta tosi vähän..sitten on tullut monsterifinnejä :kieh: niin kaippa mä voin luottaa että nää menkat on ja huomenna aamulla hulahtaa pöntöön :LOL: :LOL:
 
JJ-t: Ei oo vielä dpo:ta, kun ovista tässä vasta yritetään bongailla. Huomenna siis toinen ultra, eka oli jo perjantaina ja silloin oli se 11,5 mm:n folli. Nyt sitten kovasti toivon, että se on siellä kasvanut, ainakin sopivia kipuiluja on ollut. :D Torstaina ehkä voisi olla ovis, tosin se varmaan tarkentuu nyt sitten huomenna. Musta tuntuu, että tää kierto on pelkkää jännäilyä! :D
 

Yhteistyössä