Hakutulokset

1. K

Kuvia plussatesteistä

Tässä olisi lisää plussakuvia. Eli ekana haamu kp 29/27-32 Sitten haalea plussa kp 31 Ja vielä selvempi plussa kp 34
  2. K

***** vkon 34 plussaajat *****

Tänne tuli täti taas kylään eilen. Oli tosi hyvät fiilikset kun samalla alkoi vatsatauti ja kuume.
  3. K

Huomenta! Lehmis, nää unet on kyllä mielenkiintoinen juttu. Mä taas oon herännyt kahtena peräkkäisenä aamuna oikein kunnon seksiuniin. Mies oli eilen vähän ihmeissään kun ihan himokkaana kävin sen kimppuun :ashamed: . Mut sit piti lähteä töihin, tyhmää. :( Mäkin jo malttamattomana...
  4. K

Dreamer Kyselit niistä oireista. Mulla on tätä samaa linjaa kuin aiemmissakin kierroissa, eli ei juurikaan mitään oireita. Nyt harmittaa vietävästi kun en esikoista kuumeillessani kirjoittanut mitään oireita ylös. Arvatkaa vaan muistanko huhtikuulta 2005 yhtikäs mitään enää. Jotakin tuntemuksia...
  5. K

Moi! Kaarina, mä luin tuolta fertility friendin sivuilta, että joka päivä (siis sen hedelmällisen ajan) olis parempi kuin joka toinen niille, joilla pitäisi siittiöt olla ihan normaaleja. Sit jos on todettu spermassa jotakin poikkeavuutta niin pitäisi pupuilla harvemmin. En tiedä sitten mikä...
  6. K

Liityn joukkoon jännäilemään. kukkavanamo..........kp 8/26-32.........yk4.........toinen Eli tosiaan pikkukakkonen olisi tervetullut meidän perheeseen, johon kuuluu minun ja mieheni (29 ja 31 v) lisäksi 2,5-vuotias poika. Täti on nyt häipynyt ja päästään pikkuhiljaa hommiin ;) Viime...
  7. K

********PIINAVIIKOT 29-30********

Mulle voi laittaa kp 1. Sunnuntaina tuli nega, eilen pientä tuhrua ja nyt sitten aamulla täti tuli oikein kunnolla...
  8. K

Onnea plussanneille! Teitähän on jo vino pino! Myymälläkin oli niin selvät plussat, ettei mitään rajaa... Toivottavasti olisi meillekin tulossa plussa. Mies äsken kuiskasi pojalle, että minä haluan pikkusiskon. Nyt se tuolla sitä onnellisena huutelee. Kuulemma rakentaisi sitten vauvan kanssa...
  9. K

Voiko raskauden myötä valkovuoto.. (älä avaa jos ällöttää!)

Mulla ainakin alkoi tulla paljon oikein juoksevaa valkovuotoa. Muistaakseni se kyllä alkoi vasta plussauksen jälkeen. Ja sitä kesti sitten ihan koko raskauden...
  10. K

Olen tässä vain taustaillut hetken, mutta nyt voisin liittyä mukaan. Kai tämä on oikea pino? Eli mun rimpsu on seuraava: kukkavanamo........kp11/26-32...........yk3.........haaveissa toinen Monella teistä on ovis jo takana tai juuri kohdalla. Mulla on vasta tulossa. Ekaa kertaa on nyt...
  11. K

-------PIINAVIIKOT 26+27+28-------

Onnea Eeeva!! Liityn Tuulian ja Hapamperin seuraan, eli täti perhana se tuli tännekin. No, pääsen sitten röntgenin varaamaan ainakin kun just peruin... Siinä ne positiiviset asiat :|
  12. K

Papaijaa, pahoittelut! Soittelin tosiaan sinne röntgeniin tänään. Kyselin vaan teiltä kun mietin olisiko jollakin ollut vastaavasta kokemusta... Eli peruin sen huomisen ajan ja varaan sitten uuden jos täti tulee. Huomenna en siis testaile, valitettavasti Hilipatuinen :) Täytyy yrittää...
  13. K

Iltaa kaikille! Iines, kuulostaa kyllä tosi lupaavilta noi sun oireet. Itse muistan esikoista odottaessa se valkkarin määrä ja vetisyys oli jotain ihan järkkyä. Ilman pikkuhousunsuojaa ei voinut mihinkään lähteä. Se on vielä sellainen oire, jota ei oikein voi kuvitella. Ihmettelen kyllä jos...
  14. K

Heippa kaikki ja tervetuloa uudet! On tässä tovi vierähtänyt siitä kun olen viimeksi kerennyt kirjoittelemaan. Työt on kyllä pitäneet kiireisenä. Ja illalla laiskottaa niin, että jaksan vain lukea muiden kuulumisia. Gallupvastaus: Meillä oli ennen esikoista ehkäisynä parinkin eri lajin...
  15. K

-----Piina viikot 26&27-----

Kiva hilipatuinen kun olit aloittanut meille pinon! Katselin jo tänään päivällä löytyisikö tällaista, mutta en sitten itse saanut aloitetuksi. Täällähän on jo ryhmä valmiina :) Eli minäkin kuumeilen pikkukakkosta ja tämä on toinen yk. Hauska yhteensattuma! Kiertopäivä on mulla tänään vasta...
  16. K

*****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

Uutta tietoa jo edelliseen. Täällä suunnataan uuteen kiertoon. Täti tuli just äsken. Toivotaan, että teille alkaa nyt plussia tipahdella. Hus hus täti pois teidän luota!!
  17. K

Huomenta vaan kaikille! Olette kyllä olleet tosi ahkeria kuupas, nyt tosiaan ei ainakaan jää yrittämisen puutteesta kiinni! Niiskunenän kuivaan kiertoon en kyllä osaa sanoa juuta enkä jaata. Itsellä kun tulee tosi säännöllisesti noita limoja. ON: Ensimmäinen hätähousu testailija...
  18. K

Nyt tulee omaa napaa...sori. Eli tänään tuli jo tuhrua. Toivon, että olisi vain joku "haamuvuoto", mutta pahoin pelkään että kohta tulee ja kunnolla. Pitäisköhän laittaa jo toinen jalka oven väliin ens kiertoon siirtymisen suhteen? No, katsotaan tämä nyt loppuun asti. Sunnuntaina testaan jos ei...
  19. K

Multakin pahoittelut tuulialle! Kiitos tsemppauksista, olen nyt jo alkanut kuvittelemaan raskausoireitakin... Hohhoh, muutama päivä ainakin pitäis vielä tässä kärvistellä ennenkuin kannattaa miettiäkään testailua. Tosiaan mies tässä pari päivää sitten totesi, että mun rinnat on muka...
  20. K

Millä eroon "molluskoista"?

Tavalliset syylät ovat eria asia kuin ontelosyylät eli molluskat. Ontelosyylät ovat ihon värisiä puolipallon muotoisia, halkaisijaltaan parimillisiä ja niissä on keskellä "napa", pieni piste. Käsittääkseni jäädytykset sun muut hoidot ovat niihin tavallisiin syyliin, ei suinkaan molluskoihin!

Yhteistyössä