vieras
Onko niihin mitään "kansanparannus" konsteja? Pojalle niitä on ilmaantunut aika paljo jalkoihin. Ilmeisesti mitään "lääketieteellistä" apua niihin ei ole.
Joo, toi on kyllä totta. Kuivalla/atooppisella iholla ne saattaa oikein villiintyä. Kokemusta on :/Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:Neuvolasta sanottiin et pitäs rasvata oikein "rasvasella" rasvalla =)
Ei ne pelkästään siitä johdu. Kyllä niitä voi tulla ihan terveellekin iholle. Atoppisuus vaan saattaa hankaloittaa niitä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Eli molluskat "johtuu" atooppisesta ihottumasta. Oonki ihmetellyt, että miten niitä on vain yhdellä lapsella kolmesta.
Minä luulen, että ne tarttuvat helpommin atooppiseen ihoon, kun siinä jokin kohta on rikki ja leviävät tälläisellä iholla helpommin kuin terveellä, siksi tuosta rasvaamisesta on apua.Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Ei ne pelkästään siitä johdu. Kyllä niitä voi tulla ihan terveellekin iholle. Atoppisuus vaan saattaa hankaloittaa niitä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Eli molluskat "johtuu" atooppisesta ihottumasta. Oonki ihmetellyt, että miten niitä on vain yhdellä lapsella kolmesta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä niitä ei ole lapsilla, vaan minulla ja miehellä. Jaloissa ja genitaalialueella. Mieheltä ovat nyt lähteneet, mutta minulla on edelleen. Ollut jo monta kuukautta, eikä mitään itsestään lähtemisen merkkejä. Pitää kokeilla tuota rasvaamista seuraavaksi. Tv:ssä myös mainostettiin jotain jäädytyslaitetta syyliin. Pitää sitä kokeilla jos ei mikään muu auta.