Hakutulokset

1. K

*****JÄNNÄVIIKOT 23 JA 24*****

Onpas niiskunenällä kutkuttavan jännittävä tilanne... Toivottavasti asiat menee niinkuin kaikki toivomme! Monella tuntuu olevan oireet ihan sellaisia raskausmaisia. Itsellä on kyllä niin varma olo tädin tulosta, että ei mitään rajaa. Tähän aikaan kuussa olen aina oikea hormoonihirviö eli PMS...
  2. K

Jos minäkin nyt sitä testipäivää ilmoittelisin, vaikka aika hataralla pohjalla kyllä tämä raskautumisen mahdollisuus on. Eli testailen luultavasti 1.6 jos ei siihen mennessä täti kurvaa kylään. Mitään tuntemuksia ei ole ollut, mutta ei ollut kyllä esikoisestakaan kun vasta testauksen jälkeen. Ja...
  3. K

Täällä samansuuntaisia tunnelmia kuin Iineksellä. Ovis oli luultavasti lauantaina ja edellisen kerran touhuiltiin torstaina. No säkällä voisi simpat selvitä, mutta muuten sitten uutta kiertoa kohti vaan... Kesäkuussa mies on onneksi lomalla niin ehkä silloin päästään paremmin hyödyntämään ovis...
  4. K

Aika monella tosiaan on ovis jo lähellä. Itse en ole tikutellut koskaan kun nyt vasta yritys alkoi ja esikoisesta ei tarvinut. Jos limajutut inhottaa niin kannattaa varmaan lopettaa lukeminen tähän... Mulla on noi limat niin selkeet, että niistä olen päätellyt oviksen. Tästä kierrosta olen...
  5. K

Tänään on ollut kyllä aika mielenkiintoinen tuo sää. Täällä satoi räntää ja äitini kertoi, että heidän pihansa oli ollut aivan valkoinen. No, jospa tämä tästä lämpenisi. Vaikka ulkona on kylmää niin meillä on kyllä ollut lämmintä peiton alla miehen kanssa kaksistaan =) Eli pupuiltu on ihan...
  6. K

Tuulia79 meidän poika on syntynyt 25.1. Jos nyt heti tästä kierrosta tärppäis niin la olisi 8.2 kun esikoisesta se oli 14.1. Eli aika lähelle menee meilläkin. Kova vauvakuume on kyllä kun poika on jo noin "iso" ja alkaa olla jopa aika omatoiminen. Paitsi nyt tällä hetkellä kun kiukuttelee eikä...
  7. K

Jos vielä mahtuu jonon jatkoksi niin täällä olisi vielä yksi kuumeilija. Meillä on nyt vasta yritys alkamassa (miehen mukaan tjot, mutta mä kyllä yritän jo :ashamed: ) Itsellä ikää 29 ja mies pian 31. Ennestään meillä on 2v 3kk vanha poika. Jännää on täälläkin jo vaikka ei ole edes ollut ovista...

Yhteistyössä