********PIINAVIIKOT 29-30********

• Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti
Hirmusti plussia!!! ONNEA kaikkille plussanneille oikein sylikaupalla! :hug: :flower:

Minä se odottelen testejä saapuvaksi tälle päivälle jos sitten huomenna pääsisi testaamaan. :) Vaikka saattaapi olla liian aikaista kun vasta to pitäis menkat alkaa... Mut tuli kyllä tilattua muutama testi niin voi sitten varmistella myöhemmin. :)

Voi :headwall: tätä malttamattomuutta...

Myymä Onnea!! Olipa ihana nähdä noi sun testit, mulla tän aamunen oli lähellä tota sun viimestä. Ja luulin, että se ei vielä "kelpaa". En tienny kuinka vahva sen pitää olla :ashamed: Mutta siis mä oon varmaan kanssa plussannu tän aamun testin perusteella. Mutta oottelen nyt vielä kun kuukautisten tulis alkaa vasta torstaina!

Eilen illalla plussasin, eipa oo oikein mitaan oireita ollut, ainoastaan kipeat ja turvonneet rinnat. Sit on ollut vahan nuhaoiretta ja loysaa vatsaa ja mahakipua, mut noihan voi olla mita vaan... eli ihan puun takaa tuli mullekkin toi plussa!

Tulkaat muut pian perassa!

myymä
Suunnistaja Katsoppas testin pakkauskesta ohjeet, siellä lukee varsin selvästi, että viivan ei tarvitse olla kontrolliviivan värinen! Mulla tossa testissä oli oikein kuvakin hailakasta viivasta siinä pakkauksessa ja alla luki "posiitiivinen" :)

Usko nyt vain että vauva sieltä on tulossa...

Tiistai 15.7.2008 :flower:

a-alisa......................kp26/28........yk?....haaveissa ensimmäinen
TinyAngel.................kp27/29-30....yk4....haaveissa ensimmäinen
HaLPe......................kp21/24-27....yk5....haaveissa ensimmäinen
Tinkatar...................kp26/28-35....yk?...haaveissa ensimmäinen
Kukkaiskeiju.............kp27/33-35...yk1...haaveissa ensimmäinen
uneksija85...............kp30/27-28....yk2..haaveissa ensimmäinen

siru .........................kp25/26...............yk2......haaveissa toinen
kukkavanamo..........kp20/26-32..........yk3.........haaveissa toinen
Talvitie.....................kp32/34-40..........yk3.....haaveissa toinen

dreamer78...............kp24/30...............yk4.....haaveissa kolmas

SydänAlma...............kp24/26-32.........yk3.....haaveissa neljäs

Pudonneet uudella kierroksella :hug:

johanna83...............kp22/26.............yk4...haaveissa ensimmäinen
DeviLiah...................kp7/24..............yk2..haaveissa ensimmäinen
yellow......................kp4/29?.............yk2....haaveissa ensimmäinen
Henuliini...................kp3/30-35.....yk1...haaveissa ensimmäinen

Haamuilijat :flower: :flower: :flower:

Suunnistaja 13.7

PLUSSANNEET :heart: :heart: :heart: [/quote]

Omenaruusu 15.4
Halfcafnonfatlatte 14.7 YK4
myymä 13.7
Sanni-Maria 12.7

myymä
uneksija85 älä heitä toivoa vielä menemään. Mäkin sain kuitenkin ekan HAILAKAN haamun vasta kp 31/28 ja nyt vasta 33/28 on selkeä plussa! :)
Vielä perjantaina mullakin oli puhdas nega!!!

Onnittelut kaikille plussan saaneille!!! :heart: :flower: :p

Uneksija: ootkovasta lopettanu pillerit? mulla meni kierrot pillereiden jälkeen että 29, 34 ja 36. Nyt menossa siis yk1 ja toivon ettei kierto enää tuosta pitene. Tosin mulla oli ennen pillereiden aloittamistakin kierto jotain 32-36. Toivoa voi vielä olla :hug:

).( Mua niin jännittäis ajatus että olisin raskaana! En kyllä mitään oireita ole kummemmin etsinyt edes kun vasta kp 27 menossa, mutta vähän tuntuis niinkun rinnat olis aika arat.
Voi tietysti johtua myös siitä etten yleensä ole niitä erityisemmin rutistellutkaan niin varmaan ovat ärtyneet :LOL: Olis jo ens viikko!

Onnea kaikille plussanneille =) , nythän niitä plussia rupesi oikein ropisemaan!

Kiitos myymä, kun laitoit tuon plussakuvan näkyville, nyt miekin voin liittyä plussanneihin kun maanantaina tekemäni plussa oli hivenen vahvempikin kuin siun viimeinen. Joo-o, luin kyllä ohjeista monta kertaa että viivan ei tarvitse olla yhtä vahva kuin kontrolliviivan mutta pidin sitä silti epäuskoisena vielä haamuna. Tätä se on kun on ensimmäistä kertaa asialla :D

Plussatuulia vielä muillekin jännääjille!

Onnea plussanneille! Teitähän on jo vino pino! Myymälläkin oli niin selvät plussat, ettei mitään rajaa...

Toivottavasti olisi meillekin tulossa plussa. Mies äsken kuiskasi pojalle, että minä haluan pikkusiskon. Nyt se tuolla sitä onnellisena huutelee. Kuulemma rakentaisi sitten vauvan kanssa palikkatornin.

Tässä kierrossa on ollut kyllä eniten oireita tähän mennessä. Pientä kipuilua alavatsalla ja maanantaina töissä jouduin seisomaan pitkään paikallani niin alkoi pyörryttää! Esikoista odottaessa huippasi melkein joka päivä. Joskus on ollut matala verenpaine, mutta nyt huimaus ei ole tätä ennen vaivannut piiitkään aikaaan. Saa nyt nähdä sitten onko nämä kaikki oireet pelkkää mielikuvituksen tuotetta. Ainakin viikon verran pitäisi vielä jännitellä ennenkuin mitään voi tapahtua suuntaan tai toiseen.
Kärsivällisyyttä kaikille vielä piinaileville!

Paljon onnea taas uusille plussanneille! :flower:

Minä menin innostuksissani testailemaan vaikka piinapäiviä olisi jäljellä :ashamed:
Kävi niin, että jos oikein tiiraa niin hento viiru näkyy kontrolliviirukkeen vieressä. On tuollainen stiksi testi niin voisko olla, että on kumminkin vaan viivanpaikka? Viivanpaikkoja ei kyllä näkynyt ennen testintekoa vaikka kuinka katsastelin niitä... Voi vitsi, oiskohan onni käynyt meillä :whistle: Mites Myymä, tuliko sulla negakerroilla mitään muuta havaittavaa testiin kun kontrolliviiru, tutkitko kuinka tarkasti :ashamed:

No, kuuluisasti, odottajan aika on pitkä. Kaikille piinailijoille jaksuja ja plussia toivottavasti ropisee itse kullekin.

moi. montako plussaa tänne tänään oikein on tullut vai onko entiset vaan varmistelleet?
no, mut onnea kaikille. kai se omakin vuoro joskus tulee... on täällä pidempäänkin yrittäneitä, joten mä odottelen vielä.

(.) ei kuulu kummempia: rinnat todella kipeet, mut enteilevät tätiä. kaikenlaista nippailua, viiltelyä ja jomottelua tuolla alhaalla... kuten ennenkin. normi pms-oire -olo. mietin että testaanko ollenkaan. vasta maanantaina ehkä jos tätiä ei todellakaan näy. *huoh*

tärppi-onnea teille kaikille - ja mulle tietty kans. ;)

huomenta.
kyllä täs alkaa pikkuhiljaa toiveet laskemaan. tosiaan oon ihan varma, ett täti tulee. ymmärrän kyl tosin hyvin niitä, jotka ottaa aikalisän/palstatauon/siirtyy tjottailuun..
toisaalta jos helposti tulis raskaaksi, niin tuskimpa täälläkään palstalla paljoa porukkaa olisi. sorry, on vähän ankeet omanapajutut..

Mikä tämä nyt sitten on? Kokemusta kun ei juuri näistä ole... :ashamed:
http://s249.photobucket.com/albums/gg219/Zirunen/?action=view&current=IMGP4919.jpg

Huomenna pitäis menkkojen alkaa... Uskaltaisko tässä alkaa toivoa, etteivät alkaiskaan?

Yhteistyössä