Olen ollut muutaman päivän koneen ulottumattomissa, ja piinaviikon alkamisen kunniaksi plussia on sadellut, ihanaa!! Siis suurensuuret onnittelut
Sanni-Maria, myymä, Suunnistaja, omenaruusu ja Siru!!
Halit myös tippuneille :hug: (
yellow, Henuliini. a-alisa)
SydänAlma: :hug:
Kukkaiskeiju: Onnea Rouvalle!
dreamer78: täällä oli vähän sama homma tuon alkoholin juonnin kanssa viikonlopun seutuna. Minäkin ajattelin viikonloppuna, etten aio stressata vauvakuumejutuilla kaverini häissä. Jos kokoajan eläisin asenteella "entä jos olisinkin raskaana", niin kovin olisi siveellistä ja säntillistä tämä elämä. Toki siitä hetkestä alkaa ehdoton nollatoleranssi jos (kun
) plussa pärähtää testiin.
Kopionpa tähän vielä tekstin (
omaa napaa), jonka kirjoitin tuonne toiseen pinoon:
Huoh. Että osaakin olla kova vauvakuume! Mä oon koko viimeisen viikon ollut suurin piirtein satavarama, että raskaana tässä ollaan . Ja ensi viikolla tiputaan sitten ja korkeelta. :/. Mutta kerrankin on mitä jännätä, kun ovis tuntui (jä näkyi tikussa) ekaa kertaa ja lemmensiemeniä kylvettiin runsaasti h-hetken molemmin puolin :heart: . Sitten olen tietysti kehitellyt kaikenmoisia oireita, kuten turvotus, lievä etova olo ajoittain, ja flunssainen ja tukkoinen olo. Nyt jos menkat ensi viikolla alkaa niin tämä tyttö tippuu kyllä niiiiiiiiiin korkealta pilvilinnoista. Täytynee alkaa henkisesti valmistautumaan. Oviksen mukaan menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon tiistain paikkeilla, eli kierrosta pitäisi tulla 38-39 päivää. Oon päättäny että testaan aikaisintaan keskiviikkona.
Tämmöstä tänne. Ei kellään olis hyviä vinkkejä miten tän vauva-asian vois ees hetken verran pitää taka-alalla ajatuksissa?? *tulee pian hulluks*