********PIINAVIIKOT 29-30********

• Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti
No onhan tuo plussa! Onnea!!

Kyllahan siihen pitaa uskoa, etta kaikki taalta vuorollamme plussataan...toisilla kestaa enemman ja toiset saa sen plussa heti...Mekin paatettiin ,et taa on viimeinen kuukausi kun yritetaan ja jos ei tarppaa, odotellaan muutama kuukausi ja sit otetaan uusi kierros...

Kerroin sitten miehelleni ja se oli sitä mieltä, ettei tullu ollenkaan yllärinä. Olen kuulemma valitellut niin ihme oireita viimeisen viikon. Hän jo oli aatellu että ihme on jos ei se plussa sieltä nyt tule. ;)

Kiitos onnitteluista. On vielä aika epätodellinen olo ja jotenkin alkaa se riivatun pelko nousta... jos ei kaikki menekään hyvin... :headwall: Pitääkö ihmisen olla tällanen!?! :ashamed:

Halfcafnonfatlatte - Onko sinulla myös kokemuksia keskenmenosta? Minultahan meni ensimmäinen raskaus kesken ja se otti tosi koville. Esikoista odotellessa koko raskausaika meni enemmän tai vähemmän pelätessä.

Voi, onnea plussanneille! Onneksi jollain flaksi käy!

No ni, musta tuntuu, että haikara teki uukkarin ja läksi jonnekin muualle... Tänä aamuna tein samanlaisen testin aamupissasta ja nyt ei näkynyt mitään, ei yhtään mitään kontrolliviivan lisäksi. Kyllä masentaa mutta vain hetken.

Mulla kun on tuo ärtynyt suolisto niin laitan aina automaattisesti kaikki nippailut ja jomotukset sen piikkiin. Itsensä huijaamista mitä räikeemmällä tavalla. Minä höppänä, kolmen lapsen äiti en muka usko etten varmaankaan ole raskaana vaikka kaikkia menkkaoireitakaan juuri ole. Suurin puutos on ihan kamala kiukku. Eihän mun aikani ole täysi mutta luulen etten ole raskaana ja voi hypätä seuraavaan kiertoon.

Vauvaliimat ja tarrat kaikille plussanneille, toivottavasti pikkuisenne aarteenne pysyy tiukasti kiinni kohdun kätköissä :heart:

Yritin laittaa kuvaa mun testeistä, mutta ei onnistunut. :ashamed:

Onnea Siru! =)

Uneksija kiitos päivityksstä, oikein meni mun osalta. Pysyn vielä haamuilijoissa toistaseks. Jos lauantaihin mennessä ei oo kuukautiset alkaneet niin sitten siirryn plussanneisiin. =)

Olen ollut muutaman päivän koneen ulottumattomissa, ja piinaviikon alkamisen kunniaksi plussia on sadellut, ihanaa!! Siis suurensuuret onnittelut Sanni-Maria, myymä, Suunnistaja, omenaruusu ja Siru!!

Halit myös tippuneille :hug: (yellow, Henuliini. a-alisa)

SydänAlma: :hug:

Kukkaiskeiju: Onnea Rouvalle!

dreamer78: täällä oli vähän sama homma tuon alkoholin juonnin kanssa viikonlopun seutuna. Minäkin ajattelin viikonloppuna, etten aio stressata vauvakuumejutuilla kaverini häissä. Jos kokoajan eläisin asenteella "entä jos olisinkin raskaana", niin kovin olisi siveellistä ja säntillistä tämä elämä. Toki siitä hetkestä alkaa ehdoton nollatoleranssi jos (kun ;)) plussa pärähtää testiin.

Kopionpa tähän vielä tekstin (omaa napaa), jonka kirjoitin tuonne toiseen pinoon:

Huoh. Että osaakin olla kova vauvakuume! Mä oon koko viimeisen viikon ollut suurin piirtein satavarama, että raskaana tässä ollaan . Ja ensi viikolla tiputaan sitten ja korkeelta. :/. Mutta kerrankin on mitä jännätä, kun ovis tuntui (jä näkyi tikussa) ekaa kertaa ja lemmensiemeniä kylvettiin runsaasti h-hetken molemmin puolin :heart: . Sitten olen tietysti kehitellyt kaikenmoisia oireita, kuten turvotus, lievä etova olo ajoittain, ja flunssainen ja tukkoinen olo. Nyt jos menkat ensi viikolla alkaa niin tämä tyttö tippuu kyllä niiiiiiiiiin korkealta pilvilinnoista. Täytynee alkaa henkisesti valmistautumaan. Oviksen mukaan menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon tiistain paikkeilla, eli kierrosta pitäisi tulla 38-39 päivää. Oon päättäny että testaan aikaisintaan keskiviikkona.

Tämmöstä tänne. Ei kellään olis hyviä vinkkejä miten tän vauva-asian vois ees hetken verran pitää taka-alalla ajatuksissa?? *tulee pian hulluks*

Hih. talvitie, jos keksit keinon olla ajattelematta vauva juttuja niin kerro toki mullekin :wave: Mäkin ajattelin että kun mulla on keskiviikkona kp36 että testaan perjantaina, jos ei menkkoja näy! Tosin olen silloin siellä turkissa niin pitää sitten tulla heti sunnuntaina kertomaan tänne tulos! Kait tää pino on vielä sitten pystyssä vaikka tuo viikkohan kyllä sitten jo muuttuu...?

Mulle on nyt tullu pelko, että mitä jos tää onkin kemiallinen raskaus, kun mulla ei oo mitään oireita? Ainoastaan nuo hiukan arat rinnat. Ja aina parii päivää ennen kuukautisia on sellanen niin vittuuntunut olo ja tuntuu, että vois vaan haistatella kaikille :kieh: Ja tänään on ollut sellanen. Kun kuukautisten tulis alkaa to tai pe. :(

myymä
Suunnistaja Hei äläpäs vielä hätäile! Mulla alkoi edellisessä raskaudessa oireet vasta rv 6+0. Siihen asti ei mitään! Äläpä nuolase ennen kuin tipahtaa... kohta olet päivät pää pöntössä ja toivoisit ettei sulla olisi oireita ;)

pitäskö tänne tulla....

yk1
toinen olis toiveissa.
Nyt kyllä tuntuu että en oo pieniin päin mut jos nyt ilmottautuisin tänne.
Ainut huono mikä on kun tänne tulee niin toiveista tulee jotenki todellisempi ja pettymyksestä suurempi.

On kans paleltanu mutta muuten ei oo yhtään sellanen olo ollu kun ekassa raskauden alussa.
Jossa eka pahoinvointi päivä tuli jo noin viikko hedelmöityksestä???!!!!!

no ei muutaku onnea kaikille.

Niin ja onnittelut onnistujille =)

Tervetuloa mukaan netskuli! :wave:

Niinhän sanotaan, että raskaudet (samalla ihmisellä) voivat olla hyvin erilaisia. Minulla ensimmäinen raskaus (päättyi kyllä keskenmenoon 10. viikolla) alkoi helpon oloisesti. Vilutti, väsytti ja rintoja aristi jo ennen plussaa mutta paha olo ei ollut ollenkaan. Toisessa raskaudessa mistä (tuo 1v4kk tyttö) alkoi niin hirveellä pahoinvoinnilla, päänsäryllä ja vatsakivuilla, etten edes osannut epäillä raksutta vaan painelin peloissani lääkäriin. Pahoinvointi ja päänsärky jatkui kolme kuukautta niin, etten voinut juuri poistua pimennetystä makuuhuoneesta ja paino putosi reilu kolme kiloa.

Nyt kun ilmeisesti olen raskaana oiereita on tuo hirvittävä yönuha, huimaus, juilinta alavatsalla ja ajoittainen äklötys sekä vilutus. Toivottavasti edes siltä päänsäryltä selviäs tällä kertaa. Mutta jos se lapsenteko sen maksaa niin antaa tulla vaan!!!

Torstai 17.7.2008 :flower:

TinyAngel.................kp29/29-30....yk4....haaveissa ensimmäinen
HaLPe......................kp23/24-27....yk5....haaveissa ensimmäinen
Tinkatar...................kp30/28-35....yk?...haaveissa ensimmäinen
Kukkaiskeiju.............kp29/33-35...yk1...haaveissa ensimmäinen
uneksija85...............kp32/27-28....yk2..haaveissa ensimmäinen

kukkavanamo..........kp22/26-32..........yk3.........haaveissa toinen
Talvitie.....................kp34/34-40..........yk3.....haaveissa toinen

dreamer78...............kp26/30...............yk4.....haaveissa kolmas

SydänAlma...............kp26/26-32.........yk3.....haaveissa neljäs

Pudonneet uudella kierroksella :hug:

johanna83...............kp25/26.............yk4...haaveissa ensimmäinen
DeviLiah...................kp9/24..............yk2..haaveissa ensimmäinen
yellow......................kp6/29?.............yk2....haaveissa ensimmäinen
Henuliini...................kp5/30-35.....yk1...haaveissa ensimmäinen
a-alisa......................kp2/28........yk?....haaveissa ensimmäinen

Haamuilijat :flower: :flower: :flower:

Suunnistaja 13.7
siru16.7

PLUSSANNEET :heart: :heart: :heart:

Omenaruusu 15.4
Halfcafnonfatlatte 14.7 YK4
myymä 13.7
Sanni-Maria 12.7

HaLPe: Kiitos päivityksestä! Mä olen varmaan itse ilmoittanut alunperin väärin, mutta mulla olisi nyt meneillään 30/28-35. Ovistestin plussan perusteella tämä kierto lienee pituudeltaan 33-35 päivää, joten vielä on pari päivää armonaikaa. Tosin kyllä se täti sieltä taitaa tulla, vaikka jossain välissä olin jo ihan varma plussasta.

Yhteistyössä