********PIINAVIIKOT 29-30********

• Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti
uneksija :hug: inhottavaa tollanen! mua kans ihmetytti viime kierrossa, ku veny "monella" päivällä(24-25--->27), et mikä mua vaivaa, ku negoja vaa tulee..onneks se täti sit tuli aika pian, eikä tarvinnu kauheen kauaa piinailla..huoh..

on: päätä särkee ja väsyttää!!!! nenä ollu parina aamuna tukossa(voi johtua monesta muustakin asiasta), tissit arat, alavatsaa välillä vihloo...äsken olin kaupungilla ja piti äkkiä, etsii vessa, ku tuntu ihan siltä, et menkat alko..ei onneksi..

Alkuperäinen kirjoittaja HaLPe:
uneksija :hug: inhottavaa tollanen! mua kans ihmetytti viime kierrossa, ku veny "monella" päivällä(24-25--->27), et mikä mua vaivaa, ku negoja vaa tulee..onneks se täti sit tuli aika pian, eikä tarvinnu kauheen kauaa piinailla..huoh..

on: päätä särkee ja väsyttää!!!! nenä ollu parina aamuna tukossa(voi johtua monesta muustakin asiasta), tissit arat, alavatsaa välillä vihloo...äsken olin kaupungilla ja piti äkkiä, etsii vessa, ku tuntu ihan siltä, et menkat alko..ei onneksi..
mulla ekassa raskaudessa oli muutama viikko koko ajan tunne et menkat alkaa. Jatkuvasti oli juostava vessaan tarkistaan ja sit jossain vaiheessa oli varusteet päällä kun tuntu et menkat alkaa :LOL:
kait sekin kuuluu asiaan?

sit noista menkkojen myöhästelystä niin uskoisin että itse pystyy "pidättämään" niitä. Sit toivoo niin kovaa että ei alkais. Psyyke vaikuttaa koko kroppaan. Jo siis stressihän saa menkat myöhäselle...
kävi juurikin niin kun tuota ekaa yritettiin....

ja kuka sanookaan että lapsia ei tehdä :whistle:

olin tilannut kaksi r-testiä kierron alussa ja päätin että testaan vasta sitten kun menkat 1 päivän myöhässä eli lauantai aamuna piti testata....mutta tietenkin mä menin sitten eilen illalla ja tänä aamulla testaamaan. Ja negahan se sieltä edelleen tuli.
En kyllä osta enää tuonne kaappii testejä odottamaan kun en kerta pysty yhtään odottamaan...
nyt sitten joudun taas kerran ostamaan uuden testin, ellei täti tule vielähän se ehtii kun menossa vasta 29/29-30...että ihminen voi olla hätä housu!!! :kieh:

:whistle: Mäkin yhdyn puhallukseen jos vaikka saatais TinyAngelille ja muillekin oikein plussatuuli!

Olo on ihan pihalla oleva... tekis vaan mieli kuuluttaa koko maailmalle ja olla ihan tosi raskaana vaan alusta asti mutta kun ei uskalla jos kumminkin... ja kunpa vaan sais ajatuksen muualle kun se vielä olisi mahdollista kun ei ole sitä hervononta palloa tossa nenän alla. ;)

uneksija85 kiitos!!! Toivon niiiin että ois plussa tällä kertaa...mä kun niin luulin että nää maha nippailut ois ollut sitä, mutta katsotaan...

Kyllä nyt harmittaa kun piti hätäillä noiden testien kanssa...nyt sitten joudun mennä ostamaan uuden testin..taidan odottaa lauantaihin...eipähän tuu testattuu kun ei oo mitää millä testata. :D

Mullakin ollut "ällö" olo jo useamman päivän, mutta kun ei vaan malta uskoa että voisi edes ihan oikeasti olla raskaana...mullakin tuo testi tuolla odottaa, enkä varmasti testaa ennen ens viikon perjantaita, ehkä jopa siirrän sen lauantaille... :D Pitää kai antaa se testi miehelle niin vasta voin luvata etten oikeasti pääse tekemään sitä aiemmin. Toisaalta en edes halua tehdä sitä, kun tuntuu että jos ei tulekaan kahta viivaa, että putoan niin korkealta, en halua tehdä sitäkään... Helpoin olis jos tulis vaan menkat eikä tekis testiä ollenkaan...tai sitten ei vaan tulis menkkoja...ärsyttäviä tuommoset testit :D

hyvää huomenta kaikille
tänään vika työpäivä ja sitten alkaa LOMA!
tässä aamukahvia juon ihan kaikessa rauhassa...mutta kohta pakko lähtee, että pääsee töistä ajoissa poiskin.

ps...tätiä ei vielä ainakaan näy...
:D =)

helou. mäkin ehdin jotain....
edelleenkin pms-olo, mihin kuuluu kaikki maailman oireet!!! mutta niin tuttuja kaikki. (vatsanippailut, repäisy-kivut, oksetusolo, tissikipu jne...)
mut ei voi mitään; seuraavaan yritykseen vaan. onneksi alkaa loma huomisen työpäivän jälkeen, jos vaikka osais rentoutua ja ajatella muutakin. ja sit loman jälkeen kolkuttelee jo ovis.
tsemppiä viä teille muille piinailijoille. pluuussssia!!

Minäkin liityn negan manailijoiden joukkoon... Eilisiltana ja tänä aamuna tein testit ja molemmat ihan selviä negoja. Epätoivoisesti yritin jotain haamua niihin tihrustaa ja välillä sain itseni siitä melkein vakuuttuneeksi, mutta ei niissä kyllä todellisuudessa mitään ollut. Mutta eihän mulla ole oireitakaan, joten sen vuoksi ei pitäisi olla pettynyt. Mutta silti olen.

TA: nauti viimeisestä työpäivästä ennen lomaa! Se on se ehkä kaikkein mukavin työpäivä vuodessa :)

Hyvää lomaa dreamer ja TA!! Muistakaa nauttia ja rentoutua ja olla tekemättä mitään!!

Kiitos Uneksija listan päivityksestä! onko sulla mitään edistystä tapahtunu? onko menkkaolo vai..?

Testaan huomenna sen negan, ni pääsen vapaitten viettoon..

ihanaa ihanaa...loma fiiliksissä täällä ollaan. Tätikään ei oo tullut ainakaan vielä mun lomaa pilaamaan. Testaan varmaankin vasta sunnuntaina, koska keskiviikkona ja torstaina testiin pärähti nega...nooo jos nyt maltan oottaa sinne asti

uneksija85 toivottavasti nuo kivut vain liittyvät vauvaan... :heart:

Mullakin eilen nippaili hieman tuolta oikeelta alhaalta, muttei yhtään menkkamaisia kipuja.
Siksi täällä nyt hieman jännitän...kuitenki on jo semmoinen jännän onnellinen olo. :heart:
Toivottavasti en tule pettymään... Menkat ei vaan oo vielä koskaan ollut näin myöhässäkään...31/29-30

Ihanaa matkaa kukkaiskeijulle!

eilen oli ihme kuvotus-olo koko illan. janotti ja ällötti. vois kyl kuvitella että päivän ruokavalio vaikutti; oltiin ukon kans "road tripillä". syötiin abc:s ja ikeas viel namia mantelikakkua :p

mun edelliin lyhyt kierto tais olla vaan hormoonihäiriö :'( veikkaan että tästä kierrosta tulee pitkä. en oo selkeästi ovista bongannu joten kait sekin on vast tulossa (tai sit en ovuloi täs kierros) aika näyttää.

plussapuhureita muille! +++++++++ :whistle: meil on ollu aika hyvä jengi ko niin moni on plussannut :D

Yhteistyössä